Het wordt binnen no time donker nu ja, dus....quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vaak stoppen ze ook rond dit tijdstip toch?
Het huidige tennis in een notendop. Behalve dat er dan ook nog onsportieve spelers (op of naast de baan) tussen zitten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:19 schreef papert het volgende:
Hurkacz kan goed tennissen en is een sportieve speler. Maar wat is het een saaie speelstijl zeg.
Maar dat gedrag…. nu ook weer paar rackets kapotslaan van frustratie. Na elk verloren punt gepraat, bewegingen naar de bank, ontevredenheid, gesjok. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:34 schreef Szura het volgende:
#knltbsjooktennis
Deze pot had allang in de tas moeten zitten en daar gaat ie
Wel slim genoeg om niet meer met kanker te schelden zoals hij bij de Challengers altijd deedquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar dat gedrag…. nu ook weer paar rackets kapotslaan van frustratie. Na elk verloren punt gepraat, bewegingen naar de bank, ontevredenheid, gesjok. Verschrikkelijk.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wel slim genoeg om niet meer met kanker te schelden zoals hij bij de Challengers altijd deed
Dat was Selsquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wel slim genoeg om niet meer met kanker te schelden zoals hij bij de Challengers altijd deed
Tennis lijkt een beetje uitgeëvolueerd naar dat type tennisser inderdaad. Geen idee wat daar aan te doen valt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het huidige tennis in een notendop. Behalve dat er dan ook nog onsportieve spelers (op of naast de baan) tussen zitten.
Wat n rally's zeg.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:38 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen heeft Djokovic het lastig tegen Fucsovics.
Ohquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:01 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ja weet ik die postte ik zelf. Maar ik heb Griekspoor ook vaak genoeg gehoord
Met ballen en ondergronden valt daar wel wat aan te doen. Maar dat evolueert juist de andere kant op.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tennis lijkt een beetje uitgeëvolueerd naar dat type tennisser inderdaad. Geen idee wat daar aan te doen valt.
quote:Novak Djokovic was altijd al adept van alternatieve therapie. Zijn nieuwste ‘geheim’ op Roland Garros: een metalen patch. “Ik was altijd fan van Iron man”, grapte hij. Maar wat is het ding?
Het voorwerp was duidelijk te zien op zijn borstkas, een metalen patch. Na de match werd Novak Djokovic erover aangesproken. Hij maakte het raadsel nog groter. “Ik was altijd al een fan van Iron man”, zei hij, refererend aan de film met acteur Robert Downey Jr. “Dus ik probeerde hem na te doen.” En daarna zei hij, ironisch. “Ik beschik over ongelofelijke nanotechnologie, dit is het grootste geheim uit mijn carrière. Zo ben ik de allerbeste.”
Wat is het ding? Een patch van het merk TaoPatch, zo blijkt. Kostprijs: ongeveer 300 euro. De patch zou een mix zijn van “acupunctuur en lichttherapie”. Of het helpt, is niet wetenschappelijk bewezen maar Djoko zweert vaker bij alternatieve therapieën en spiritualiteit. Zo knuffelde hij ooit bomen, doet hij de zonnegroet nadat hij is opgestaan en is hij ook aanhanger van koudetherapieën.
Het werkt wel volgens mij!quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe Djokovic is uit.
Wappiegenot. Na dit toernooi weer Bosnische piramides bezoeken om zich op te laden voor Wimbledonquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe Djokovic is uit.
Poeh. Spelen ze tegenwoordig elfsetters op RG?quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Sinner laat 2 breakpoints liggen, bij een 4-5 achterstand in sets.
Oepsquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:02 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Poeh. Spelen ze tegenwoordig elfsetters op RG?
Wat een faal ja, hele tijd al zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |