quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Je voelt bij Slaone gewoon aan alles dat ze die set uiteindelijk toch niet binnen gaat slepen. Leuke comeback natuurlijk, maar in die tiebreak had ze echt alle kans om het af te maken, en dan geeft ze die set toch aan Sabalenka.quote:
Tja Sloane, dat is net niks. Toen ze in de kwart-finale van de Australian Open 2013 onze Serena uitschakelde had ik veel van haar verwacht. Helaas is niets minder waar. De echte winners mentaliteit ontbreekt voor mijn gevoel. Haar favoriete ondergrond is gravel, maar ja..quote:
Kan mij nog herinnerne dat toen Jarry heel laag op de ranking stond en altijd de underdog was dat ik elke wedstrijd wat op hem bette, en hij bleef die betere tegenstanders maar verslaan. Mooie baas! Hij speelt nu ook goed tegen Ruud, maar lijkt het weg te geven deze set.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Deed Jarry niet ooit mee aan de legendarische Melkhuisje Open waar R. Hasse ook deel van uit maakte? Is dat nog eigenlijk het Melkhuisje Open?
Tijd voor een blessurebehandeling en een wonderlijke wederopstandingquote:
Zo gaat het meestalquote:Op maandag 5 juni 2023 18:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tijd voor een blessurebehandeling en een wonderlijke wederopstanding
WTA is geen sportquote:Op maandag 5 juni 2023 20:22 schreef GwaiLow het volgende:
Swiatek weer slechts 1 game verloren vandaag.
Wel maar 6 games gespeeldquote:Op maandag 5 juni 2023 20:22 schreef GwaiLow het volgende:
Swiatek weer slechts 1 game verloren vandaag.
Dat is waar, maar de 2 eerdere ontmoetingen met deze tegenstandster won Swiatek beide keren met 6-2 6-0. Dus veel meer games had ze vast niet gepakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |