Doe je best!quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:33 schreef Jimbo het volgende:
Iemand trouwens zin een nieuwe OPte maken voor diablo 4?
Over 30uur ofzo mogen we eindelijk los!
Hier voor morgen een vol programma. Dan hopelijk moe genoeg om een uurtje of 1700u te gaan pitten tot 00,00.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdagnacht 1.00 uur kunnen we los.
Ga wel pas in ochtend beginnenMoet middags wel weg voor weekend dus dat wordt weinig spelen.
Ben wel benieuwd naar welk pay2win systeem je verwijst.quote:
Haha nerdquote:Op woensdag 31 mei 2023 12:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hier voor morgen een vol programma. Dan hopelijk moe genoeg om een uurtje of 1700u te gaan pitten tot 00,00.
Dan ff eten, uurtje of 0030 op discord inloggen en 0100u spelen, hopelijk....
Met een beetje geluk haal ik er een goede 24uur uit voor ik weer ga pitten, dan op zaterdag lekker vroeg eruit om nog 24u te trekken, hopelijk
Weekje per 14 jaar, dat mag.quote:
Om te beginnen de early accessquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar welk pay2win systeem je verwijst.
Hoe is dat pay2win? Je wint niks. Je "koopt" early access.quote:
Jij kan eerder farmen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..
Je krijgt er geen betere gear door of iets.
Dus? Win je dan iets extra krachtigs? Nee.quote:
Er schijnt ...quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:56 schreef Coco het volgende:
Er schijnt ook een race te zijn om iets te winnen.
Ja, jij hebt dan betere gear omdat je meer betaald hebt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus? Win je dan iets extra krachtigs? Nee.
Nee. Iemand die pas op 6-6 begint te spelen kan dezelfde gear vinden met looten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, jij hebt dan betere gear omdat je meer betaald hebt.
quote:
Diablo IV-wedstrijd voor je naam op een beeldjequote:
Ik zou dat willen nuanceren naar "je hebt bepaalde gear eerder omdat je meer betaald hebt". In het geval van die wedstrijd voor dat beeldje (quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, jij hebt dan betere gear omdat je meer betaald hebt.
Dus ik ben een autist.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Diablo IV-wedstrijd voor je naam op een beeldje
Aldaar is ook een vurige discussie gaande
Pay2win zou ik het ook niet willen noemen. Dat preorderaars van dure versies eerder mogen starten is wel weer zo'n typische kutactie om autisten die niet kunnen wachten zo'n deluxe edition aan te smeren, maar aan de andere kant denk ik lekker belangrijk ook. Wat betreft extra cosmetic mtx idem. Er is meer dan zat gear aanwezig in de base game.
[..]
Ik zou dat willen nuanceren naar "je hebt bepaalde gear eerder omdat je meer betaald hebt". In het geval van die wedstrijd voor dat beeldje () is dat wel een voordeel idd
Neem ik aan? Ikzelf wellicht ook aangezien ik ging preorderen zodra ik hoorde dat je dan de bèta kon spelen (en later pas hoorde dat er ook een open bèta zou volgen)quote:
Jawel, maar toch kan ik enige irritatie wel begrijpen. Standard edition-koperts maken nul procent kans lijkt me. Of misschien heeft Blizzard (na wat backlash) wel een manier gevonden om dat wat eerlijker te maken door een aparte 'league' te maken voor lui die op 6 juni pas mogen beginnen. Heb 't niet echt meer gevolgd eigenlijk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:11 schreef Netsplitter het volgende:
Die wedstrijd loopt tot september.
De casual gamer zal het aan zijn aars oxideren.
De hardcore gamer zal hier vol voor gaan.
Iedereen die op hardcore speelt maakt een kans als diegene tot lvl100 komt. Op hardcore. Deaud is deaud. Shit kwijt, overnieuw beginnen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jawel, maar toch kan ik enige irritatie wel begrijpen. Standard edition-koperts maken nul procent kans lijkt me. Of misschien heeft Blizzard (na wat backlash) wel een manier gevonden om dat wat eerlijker te maken door een aparte 'league' te maken voor lui die op 6 juni pas mogen beginnen. Heb 't niet echt meer gevolgd eigenlijk.
Ik heb van D3 de LE gekocht, dus mocht van mij ook wel de extra luxe versie kopen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Neem ik aan? Ikzelf wellicht ook aangezien ik ging preorderen zodra ik hoorde dat je dan de bèta kon spelen (en later pas hoorde dat er ook een open bèta zou volgen)
Maar heel eerlijk ben ik niet eens mega hyped voor de release. Bèta was supertof en ga er zeker heel wat uurtjes in stoppen, maar, dnno, het is voor mij sowieso een periode van wat minder gamen tot eind september ofzo. En ik kijk eigenlijk meer uit naar Baldur's Gate 3
Dat is niet waar. Als ik een HC char aanmaak en 'Netsplitter' noem, dan komt ie prima op dat standbeeld als ik bij de eerste 1000 zit die lvl 100 haalt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iedereen die op hardcore speelt maakt een kans als diegene tot lvl100 komt. Op hardcore. Deaud is deaud. Shit kwijt, overnieuw beginnen.
Mijn naam zal nooit op dat beeldje komen te staan, speel nooit en zal nooit hardcore doen.
Zou mij veel te veel toetsenborden, muizen en schermen kosten.
SOON!quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Als ik een HC char aanmaak en 'Netsplitter' noem, dan komt ie prima op dat standbeeld als ik bij de eerste 1000 zit die lvl 100 haalt.
Als we bliz mogen geloven zijn ze dit keer voorbereid.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:41 schreef streamjohan het volgende:
Ik ga de disconnects en al het geërgerd vanavond lekker kijken op Twitch.
Ja hé, dat zei je er niet bij hequote:Op donderdag 1 juni 2023 08:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar dat is niet mijn ingame nick.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:41 schreef streamjohan het volgende:
Ik ga de disconnects en al het geërgerd vanavond lekker kijken op Twitch.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:04 schreef streamjohan het volgende:
Wie van de fok mods heeft deze nu op de schoorsteenmantel staan![]()
Wat een irritant wicht man.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:04 schreef streamjohan het volgende:
Wie van de fok mods heeft deze nu op de schoorsteenmantel staan![]()
Ben al lang geen nachtbraker meer, maar sta wel vrijwel elke dag zo rond 6 uur op, dus morgenochtend maar even beginnen en kijken wanneer ik besluit om hard aan het werk te gaan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:56 schreef Perrin het volgende:
Vannacht maar een beginnetje maken met mijn earth druid.
Weet je al wel welke class je leuk lijkt?quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel goed idee om vanavond beetje te kijken welke build me leuk lijkt
Ik neig naar een Druid of een Necromancer (niet skeleton)quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Weet je al wel welke class je leuk lijkt?
Ja Druid en Barb komen traag op gang maar schijnen endgame juist weer sterk te worden. Vooral kiezen welke gameplay je leuk lijkt, denk ik. Alle classes zijn gewoon viable.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alhoewel Druid en Barb als zwakste worden gezien en Sorceress/Rogue als sterkste. Maar ja, lijkt me beetje voorbarig als je endgame stuff nog niet kent.
Ja ik volg Raxxadinges op Twitch en MaxRoll heeft inmiddels (uiteraard zeer voorbarige) tier lists waar sorc juist weer niet S tier is in de end game, maar wel qua levelling:quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja Druid en Barb komen traag op gang maar schijnen endgame juist weer sterk te worden. Vooral kiezen welke gameplay je leuk lijkt, denk ik. Alle classes zijn gewoon viable.
Ik zoek een beetje een nieuwe build. Veel skills ken ik wel van D2/D3 zoals Bone Spirit, Wolf Companion, Corpse Explosion.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja Druid en Barb komen traag op gang maar schijnen endgame juist weer sterk te worden. Vooral kiezen welke gameplay je leuk lijkt, denk ik. Alle classes zijn gewoon viable.
Ik weet nog steeds niet wat ik ga spelenquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik volg Raxxadinges op Twitch en MaxRoll heeft inmiddels (uiteraard zeer voorbarige) tier lists waar sorc juist weer niet S tier is in de end game, maar wel qua levelling:
https://maxroll.gg/d4/tierlists/endgame-tier-list
Ik ga toch maar gewoon voor de Sorc met chain lightning als eerste denk ik. Al zit ik ook nog steeds te twijfelen over bone spear Necro.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik ga spelen
01:00 en dan hopen dat de servers het houdenquote:
Dat zou een primeur zijnquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
01:00 en dan hopen dat de servers het houden
Treetje energy blikken staat al klaar.quote:
Nope is sowieso een queue. Wel een vraagje, welke class zal ik spelen? Ik wil GEEN Barbarian, dat doet iedereen volgens mij, welke stream ik ook kijk 'Barbarian is de beste' nu wil ik het dus niet meerquote:
Gelukkig houdt ze dr bakkes wel op mn schoorsteen mantel.quote:
Blij met deze post, vergeet al de hele dag te updaten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:02 schreef Netsplitter het volgende:
Voor diegene die een vrij nieuwe AMD videokaart heeft: https://tweakers.net/down(...)in-edition-2352.html
Highlights
Support for: Diablo IV
Daar moet je echt niet naar luisteren. Dat wordt uiteindelijk toch wel gebalanceerd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus... wat is leuk om te spelen en niet te zwak, ik hoorde dat Druid niet zo goed is (maar kan ook weer onzin zijn natuurlijk).
ja heb je wel gelijk in idd. Ik denk dat ik sowieso voor ranged ga. Ben toch niet zo van de melee eigenlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar moet je echt niet naar luisteren. Dat wordt uiteindelijk toch wel gebalanceerd.
Gewoon gaan voor wat je het meeste aanstaat. En anders kan je altijd nog switchen. Mijn ervaring met dit soort games is dat je ook gewoon even moet doorzetten en dat uiteindelijk elke class wel gewoon cool is om te spelen,
Dit is wel een aanrader als je nog niet weet wat je wilt spelen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope is sowieso een queue. Wel een vraagje, welke class zal ik spelen? Ik wil GEEN Barbarian, dat doet iedereen volgens mij, welke stream ik ook kijk 'Barbarian is de beste' nu wil ik het dus niet meerVoorheen wel gespeeld dacht ik.
Dus... wat is leuk om te spelen en niet te zwak, ik hoorde dat Druid niet zo goed is (maar kan ook weer onzin zijn natuurlijk).
Ok tx, ik had al wat filmpjes gevonden, maar bomen-bosquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:14 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Dit is wel een aanrader als je nog niet weet wat je wilt spelen.
Ga jij diablo spelen ja?quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
ja heb je wel gelijk in idd. Ik denk dat ik sowieso voor ranged ga. Ben toch niet zo van de melee eigenlijk.
Druid moeten ze gewoon flink buffen volgens mij.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik neig tussen WW Barb of Earth Bear Landslide Druid.
Voor originaliteit zou ik laatste moeten kiezen.
Is ook allemaal ontdekken. Geen flauw idee hoe het werkt met de bosses en farmen van items. Ik heb me niet ingelezen, ga nogal blanco in.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Druid moeten ze gewoon flink buffen volgens mij.
Ga hier voor extra hard mode - Ga voor necro
Same, heb alle reviews / maxxroll dingen de laatste week compleet ontweken. Lekker blanco erin tot de storymoe uit is en dan maar eens progressen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is ook allemaal ontdekken. Geen flauw idee hoe het werkt met de bosses en farmen van items. Ik heb me niet ingelezen, ga nogal blanco in.
Dan kan ik beter voor originele build kiezen. De bekende builds komen later wel.
Geen slecht idee, sorc beweegt wel lekker snel.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:27 schreef Bensel het volgende:
Ik ga voor sorc om te levelen en de lilith statues etc te halen. wellicht stap ik dan later over naar druid. Maar eenmaal ingame zou het best wel eens kunnen zijn dat ik iets anders kies, rogue beviel ook wel in de beta's
Dat ja. Hogere wiskunde is het allemaal toch niet en anders kan je altijd nog respeccen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Same, heb alle reviews / maxxroll dingen de laatste week compleet ontweken. Lekker blanco erin tot de storymoe uit is en dan maar eens progressen.
Met D2 betekende een respec tenminste mog een rerollquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat ja. Hogere wiskunde is het allemaal toch niet en anders kan je altijd nog respeccen.
Daarnaast vind ik Diablo ook altijd dermate eenvoudig gametechnisch (dus niet als moeilijkheidsgraad) dat guides me voor dat spel echt veel te ver gaan
waarom zijn wij geen vriendjes op battlenetquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
ik heb hiervoor ook al Diablo gespeeld.Diablo 3 en ik heb deze nog![]()
[ afbeelding ]
geen idee, ik weet ook niet wie wie is eigenlijkquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom zijn wij geen vriendjes op battlenet
schijnt ook sick te zijn jaquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:47 schreef streamjohan het volgende:
De eckte spelen alleen maar chain lightning sorceror![]()
Soort elemental shaman mage
gmtaquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:51 schreef Perrin het volgende:
Nog iets meer dan drie uurtjes tot de inlogserver clusterf*ck
Even nog die AMD-drivers geupdate![]()
Ook maar even doen terwijl ik nog wat eet na een snel dutje gedaan te hebbenquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:51 schreef Perrin het volgende:
Nog iets meer dan drie uurtjes tot de inlogserver clusterf*ck
Even nog die AMD-drivers geupdate![]()
quote:
Toen ik vannacht naar bed ging was Asmon aan het streamen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:36 schreef streamjohan het volgende:
Heb eens twitch gestart, valt me tegen die streamers.
Ik zie Asmongold niet eens. Kom nog uit de vroegere tijden qua King Kongor met D3, altijd mooi te kijken die onnoemelijke kwal.
Rax is aan het spelen, die zal wel weer dagen van 18 uur gaan maken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:36 schreef streamjohan het volgende:
Heb eens twitch gestart, valt me tegen die streamers.
Ik zie Asmongold niet eens. Kom nog uit de vroegere tijden qua King Kongor met D3, altijd mooi te kijken die onnoemelijke kwal.
Rhykker is live:quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rax is aan het spelen, die zal wel weer dagen van 18 uur gaan maken.
Die was er wel in de Beta toch? Weet niet of die opnieuw gemaakt moet worden nu?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Die was er wel in de Beta toch? Weet niet of die opnieuw gemaakt moet worden nu?
Onze vriend is nog aan het slapenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Jimbo ik zie dat de clan opnieuw aangemaakt moet worden
Die heb ik ook gekozen. Kan helaas nog niet spelen want ik ben aan het werk. Heel even mijn char aangemaakt en het allereerste stukje gedaan, ben nu dus pas level 2quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Welke classes spelen jullie? Ik heb ook wel echt een guide nodig om beetje te snappen welke skills ik moet nemen
Denk dat het voor mij toch sorc wordt. De pyromancer ziet er wel erg tof uit
zo zwak is druid toch niet? met pulverize ram ik door minions heen, bosses duren wat langer en is met name rondrennen tot overpower bescxhikbaar isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Druid is wel echt zwak tegen bosses, vermoeiend.
Of ik ben slecht kan ook
Neuh, ik was aan het spelenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Onze vriend is nog aan het slapen
Ik had Landslide build, daar heb ik veel 'energy' voor nodig maar dan is ie te kwetsbaar. Wel op Tier II, later bedacht ik me wel dat het op Tier 1 waarschijnlijk wel gelukt was.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zo zwak is druid toch niet? met pulverize ram ik door minions heen, bosses duren wat langer en is met name rondrennen tot overpower bescxhikbaar is
Ga je de 24u halen?quote:
Grote kans, zitten nu op iets meer dan 12.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:04 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ga je de 24u halen?![]()
Aan deze kant even pauze... Maar wat een heerlijke game.Overigens geen enkele problemen ondervonden met queue's, disconnects etc. Ben benieuwd hoe dat is als de game uit early access gaat.
Welke soort druid probeerde je en op welk lvl?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch maar Barb gemaakt; Druid gaat steeds dood bij de bosses, zo kom ik niet verder.
Ik kon pas spelen na 3 uur ofzo, liep de hele tijd vast, uiteindelijk het spel gedeinstalleerd op mijn ssd en naar normale harde schijf gezet en toen werkte het ineensquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Grote kans, zitten nu op iets meer dan 12.
Wilde net wel van 10-13 ff tukken, maar neighbour man beloot weer een lekker te gaan boren, ook precies tussen 10 en 1300u
Dusja, mn lvling maatje lag te pitten en ik ben toen die necro maar gaan doen.
De launch verloopt idd goed vlekkeloosook wel eens fijn (op necro maken bij launch na dan, enige klas die niet werkte hier, daarom de sorc)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:35 schreef CryptoPunk het volgende:
Dit is volgens mij de eerste Blizzard game waar ik bij launch meteen zonder gezeik kon spelen. Tot nu toe eigenlijk vlekkeloos, geen queue, lag, bugs of glitches gezien. Geniet van de game, muziek is ook top notch
boy, welke act enzo bne je nu en welk lvl?quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:51 schreef Jimbo het volgende:
Poh poh pohtjes, ik ga niets spoileren maar Diablo 2 fans krijgen wel even een fanservice game hoorman man man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Misschien even op Youtube kijken? Heb ik ook voor mijn sorc gedaan. Werkt primaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:10 schreef skysherrif het volgende:
Iemand die een druid build kan aanraden specifiek voor het levelen?
haha nah rustig aan net 27 dacht ikquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
boy, welke act enzo bne je nu en welk lvl?
ook de nacht doorgehaald?
Ja zat al op wat sites te kijken, maar was benieuwd naar iemand die ervaring had met een goeie build en al wat verder is.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Misschien even op Youtube kijken? Heb ik ook voor mijn sorc gedaan. Werkt prima
Ja die van Toyhouze op YouTube.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:10 schreef skysherrif het volgende:
Iemand die een druid build kan aanraden specifiek voor het levelen?
thanks eens checkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja die van Toyhouze op YouTube.
De build die hij in het filmpje beschrijft verschilt net van die gelinkt in de omschrijving, die laatste is wat verouderd denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Je bent nu al bij het einde? Het spel is officieel nog niet eens uitquote:
vele gaan zo hard....ben net lvl 20 hahaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:57 schreef Ferdii het volgende:
welk lvl zijn jullie inmiddels? Hier een 32 druid
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:21 schreef Jimbo het volgende:
Zo. Aangekomen bij het einde. Nu ff tukken en morgen uurtje of 10 verder.
Nu al taffus veel zin anWat een game!
En stiekem wil ik zoveel vertellen maar dan ga ik zoveel spoileren voor mensen, en dat is niet niet tof
Net voor 't einde spoiler:WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
44.5quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
vele gaan zo hard....ben net lvl 20 haha
Je bent geen crew meer 😱quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:24 schreef Pheno het volgende:
Net begonnen met een sorc. Eerst maar weer de demo area spelen voor de zoveelste keer
Sowieso een goeie dealquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:28 schreef streamjohan het volgende:
Argentijnse xbox codes zijn al te verkrijgen a €54,99
Dus gaat sneller dan verwacht al.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:43 schreef Jimbo het volgende:
Hmmm story mode nu uit dus, maar.... eigenlijk geen idee wat ik nu nu moet doen
Even kijken hoe of wat.Spel moet nog uitkomen en je bent al klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ja, en dat duurde nog lang....quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Spel moet nog uitkomen en je bent al klaar
Leugens, ik zie geen MED-postquote:
Telt pas als je met elke class een keer uitgespeeld heb. Dus doorspelenquote:
Ohhhh tijd zat dusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Telt pas als je met elke class een keer uitgespeeld heb. Dus doorspelen
Huh heb ik jou een invite gestuurd?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:54 schreef Pheno het volgende:
Krijg een foutmelding als ik een invite wil accepten jimbo. Crossplatform is een leugen
Naar het schijnt, als het irjimbo is (oid)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Huh heb ik jou een invite gestuurd?
Ben niet eens online
Die was hier al rond 43 afquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:20 schreef Leatherneck het volgende:
Level 50. Nu verder met de main story.
Geschrokken van dit @Jimboquote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:49 schreef Jimbo het volgende:
Hmmmm, raar wel.
Game uitgespeeld (story mode dan he), maar waar ik bij de andere games zo iets van van POHH nu begint het, heb ik eigenlijk bij D4 zo iets van... Wat moet ik nu doen en wat is het doel nog te grinden en verder te gaan.
Bijna het idee dat ik een heel stuk mis ofzo van de endgame of het gewoon niet begrijp (laten we van het tweede uitgaan) maar de wispers fo the dead nodigen nou niet echt bepaald uit om dat nog ~53 levels te gaan doen ofzo...
Dit is dus wat ik me ook afvraag....wat de end game precies is en waar het goed voor is. Nou speel ik veel D2R en dan is het gewoon grinden tot je er bij neervalt om die unieke items te vinden...je build volledig te optimaliseren en vervolgens...niks meer haha...doel om 99 te halen is dan ook wel echt een ding...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:49 schreef Jimbo het volgende:
Hmmmm, raar wel.
Game uitgespeeld (story mode dan he), maar waar ik bij de andere games zo iets van van POHH nu begint het, heb ik eigenlijk bij D4 zo iets van... Wat moet ik nu doen en wat is het doel nog te grinden en verder te gaan.
Bijna het idee dat ik een heel stuk mis ofzo van de endgame of het gewoon niet begrijp (laten we van het tweede uitgaan) maar de wispers fo the dead nodigen nou niet echt bepaald uit om dat nog ~53 levels te gaan doen ofzo...
Absoluut, heb me er goed mee vermaakt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:38 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Geschrokken van dit @:Jimbo
Vraag is of het de regular officiële 70 piek waard is.
Ja precies dat. Misschien dat het te advanced is voor me maar ik vind het hersenloos grinden zoals in d2r altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:48 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik me ook afvraag....wat de end game precies is en waar het goed voor is. Nou speel ik veel D2R en dan is het gewoon grinden tot je er bij neervalt om die unieke items te vinden...je build volledig te optimaliseren en vervolgens...niks meer haha...doel om 99 te halen is dan ook wel echt een ding...
wat is het einddoel hier?
Ik ben nu pas 28 hoor...dus ik ga lekker rustig er door![]()
Weet niet wie het eerder zei...maar jeeeeetje wat een battle met Astaroth, dacht echt dat ik het zou verliezen maar ineens liep het!
Moet je er wel iets meer tempo achterzetten. Zat gisteren nog even wat op Twitch te kijken en zo'n knakker was al lvl 75.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:52 schreef Ferdii het volgende:
Hier necro op hardcore gemaakt vanavond, poeh wat een verschil in laken met Druid.
Lvl 1-20 incl a1 boss op t2 gedaande hardcore top 1000 lvl 100 challenge lijkt me wel vet
ik ga er vanuit dat er nog genoeg dood gaanquote:Op zondag 4 juni 2023 06:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Moet je er wel iets meer tempo achterzetten. Zat gisteren nog even wat op Twitch te kijken en zo'n knakker was al lvl 75.
Dan heb je er al aardig wat uurtjes inzitten.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:01 schreef Monolith het volgende:
Inmiddels story klaar, beetje gespeeld op WT3 en ook een world boss gedaan. Tof spel tot dusver!
Niet zo extreem als die streamers die al 80/90+ zijn en twee uur geslapen hebben sinds de release, maar volgens mij zijn we beiden ongeveer even ver.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan heb je er al aardig wat uurtjes inzitten.![]()
Ik moest voor mijn Earth Druid echt even wat WT2 dungeons farmen van 45-50 om klaar te zijn voor WT3. Gaat nu ook lekker daar, maar op level 45 werd ik daar echt afgeslacht
Sorc hier gerespecced naar puur closeup build. Merk je opeens dat je wel sterker bent maar dat shit ook langzamer dood gaat, dat is wel jammerquote:Op zondag 4 juni 2023 18:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet zo extreem als die streamers die al 80/90+ zijn en twee uur geslapen hebben sinds de release, maar volgens mij zijn we beiden ongeveer even ver.
Merk wel dat mijn Sorc niet superkrachtig lijkt. Misschien eens kijken naar een respec.
Weet je toevallig een streamer? Wil het weleens zienquote:Op zondag 4 juni 2023 18:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet zo extreem als die streamers die al 80/90+ zijn en twee uur geslapen hebben sinds de release, maar volgens mij zijn we beiden ongeveer even ver.
https://www.twitch.tv/rob2628quote:Op zondag 4 juni 2023 18:08 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Weet je toevallig een streamer? Wil het weleens zien
Is er een prijs?quote:Op zondag 4 juni 2023 18:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/rob2628
Rob gaat snel met zijn barb, die is al 100.
Je kan dit vertellen aan bitches in de club en dan is het een kwestie van tijd voordat de slipjes je om de oren vliegen.quote:
bohhquote:Op zondag 4 juni 2023 18:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Je kan dit vertellen aan bitches in de club en dan is het een kwestie van tijd voordat de slipjes je om de oren vliegen.
De eerste 1000 hardcore krijgen hun naam op een virtueel standbeeldquote:
Is dat de OP whirlwind Barb?quote:Op zondag 4 juni 2023 18:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
De eerste 1000 hardcore krijgen hun naam op een virtueel standbeeld![]()
https://www.pcgamer.com/t(...)ir-name-on-a-statue/
(Rob's barb is softcore)
Morgen in het nieuws: Jongen overleden in e sports cafe na 72 uur achter elkaar Diablo 4 spelenquote:Op zondag 4 juni 2023 18:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
De eerste 1000 hardcore krijgen hun naam op een virtueel standbeeld![]()
https://www.pcgamer.com/t(...)ir-name-on-a-statue/
(Rob's barb is softcore)
Yup, een key item is uitgeschakeld door Blizz omdat dat die de build echt belachelijk maakte.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Is dat de OP whirlwind Barb?
(ben nog niet begonnen)
Op zich is survivability nog niet eens het probleem. Ik speel nog steeds Arc / chain lightning en ik merk gewoon dat ik heel vaak zonder mana zit en ook niet echt een hele hoge damage output lijk te hebben. Ice armor / frost nova / teleport geven wel aardige survivability.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sorc hier gerespecced naar puur closeup build. Merk je opeens dat je wel sterker bent maar dat shit ook langzamer dood gaat, dat is wel jammer
ja dat OOM was ik ook zat, daarom heb ik nu die build gebouwd om arc lash / ball lightning / Hydra. Daarbij ice armor / teleport / stable currents Ik heb veel aspects voor basic damage boost/speed/defences.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op zich is survivability nog niet eens het probleem. Ik speel nog steeds Arc / chain lightning en ik merk gewoon dat ik heel vaak zonder mana zit en ook niet echt een hele hoge damage output lijk te hebben. Ice armor / frost nova / teleport geven wel aardige survivability.
Ik hoop dat ie niet vergeet er van te genietenquote:Op maandag 5 juni 2023 00:31 schreef Leatherneck het volgende:
Heb gelezen dat deze gast nu op kop loopt voor eerste lvl 100 HC:
https://www.twitch.tv/wudijo
Hij heeft 'r aardig de vaart in.
Overgeleverd aan de grillen van je internetproviderquote:Op maandag 5 juni 2023 01:49 schreef Jimbo het volgende:
Bizar wel hoor world first hc lvl 100... die het mn niet na
Klopt, daar heb ik ook wel wat van zitten kijken. Speelt rogue en ragt overal dwars doorheen.Schrijft ook veel max roll guides.quote:Op maandag 5 juni 2023 00:31 schreef Leatherneck het volgende:
Heb gelezen dat deze gast nu op kop loopt voor eerste lvl 100 HC:
https://www.twitch.tv/wudijo
Hij heeft 'r aardig de vaart in.
Haha je gaat best langzaam door de main quests denk ik. Alhoewel ik zit met 33 nu net begin act 3, maar ben vooral bezig met side quests en strongholdsquote:
Ik lees alle lore, gooi mezelf in elk ding die ik zie, doe alles side quests en als er weer zo'n event is "ach, nu ik er toch ben". Ik heb nu een avondje en een halve zondag gespeeld, vermaak me nog prima.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha je gaat best langzaam door de main quests denk ik. Alhoewel ik zit met 33 nu net begin act 3, maar ben vooral bezig met side quests en strongholds
Ohh helemaal mee eens hoor...zat het meer met mezelf te vergelijken. Speel precies hetzelfde alleen met wat minder dungeons. Ben heel benieuwd naar de End Game.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees alle lore, gooi mezelf in elk ding die ik zie, doe alles side quests en als er weer zo'n event is "ach, nu ik er toch ben". Ik heb nu een avondje en een halve zondag gespeeld, vermaak me nog prima.
Ik dring mezelf geen haast op om de eerste level 100 te zijn zoals die streamers, gamen moet lol zijn, geen werk.
Jep! Enjoyquote:Op maandag 5 juni 2023 20:34 schreef ems. het volgende:
Ik heb de standard editie en ik kan vannacht om 1 uur aan de slag, toch?
Lekkerman!quote:Op maandag 5 juni 2023 20:35 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Jep! Enjoy
Welke class ga je spelen?
Ik mijn Strafe wel hoor, nu is het shadowstep en multishotquote:Op maandag 5 juni 2023 20:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Lekkerman!
Rogue. Bij gebrek aan crusader/paladin/templar oid wijk ik uit naar dat. Bij diablo 3 was het demon hunter, hier dus rogue.
inmiddels gefixt las ikquote:Op maandag 5 juni 2023 15:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ohh helemaal mee eens hoor...zat het meer met mezelf te vergelijken. Speel precies hetzelfde alleen met wat minder dungeons. Ben heel benieuwd naar de End Game.
Voor de geinteresseerde:
Laat zien waar je goed gear kan farmen
Daar ben je toch helemaal zelf verantwoordelijk voor? Als je meer in groepjes wilt lopen zoek je een clan of een party.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker opgeschoten. Level 25 act 1 klaar. Nog bezig met allerlei gebieden vinden en side quests (20/35). Dungeons ook weinig gedaan, die zijn ook vaak heel groot. 1/3 Stronghold unlocked voor Fractured Peaks. Andere 2 zie ik nog niet
Je bent hier wel uren mee zoet natuurlijk. De dungeons zijn zeker ook niet overdraagbaar (als in unlocked?).
Enig minpunt vind ik dat het wel heel erg veel solo is. Ik had toch wat meer in groepjes willen lopen.
Punt is een beetje dat groepjes moeilijk te vinden zijn. Gister (of eergister) wel even samen gelopen, maar daarvoor moest ik terug naar Act 1. Bij D2 heb je lobbies. Dan zoek je (of maak je) een lobby voor bijvoorbeeld Act 3 aan en springen er mensen in je game. Dan kan je makkelijk samen spelen. Scheelt regelen en afspreken. Nu moet je een bericht op discord plaatsen. Zijn verschillende discord servers voor, dus meerdere berichten in meerdere plekken posten. Of je moet een groepje vrienden hebben die toevallig dezelfde tijden als jij speelt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:02 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Daar ben je toch helemaal zelf verantwoordelijk voor? Als je meer in groepjes wilt lopen zoek je een clan of een party.
Ik wil juist niet in groepjes lopen alhoewel het wel praktisch kan zijn.
Vond het in D3 op de pc relatief makkelijk om een groepje te vinden. Veelal via general chat of 1 van de chat groepen die je kon toevoegen voor als je een boost zocht oid. Speel het nu op de console en eigenlijk niet eens gekeken naar de chat mogelijkheden, lijkt me bijzonder irritant.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Punt is een beetje dat groepjes moeilijk te vinden zijn. Gister (of eergister) wel even samen gelopen, maar daarvoor moest ik terug naar Act 1. Bij D2 heb je lobbies. Dan zoek je (of maak je) een lobby voor bijvoorbeeld Act 3 aan en springen er mensen in je game. Dan kan je makkelijk samen spelen. Scheelt regelen en afspreken. Nu moet je een bericht op discord plaatsen. Zijn verschillende discord servers voor, dus meerdere berichten in meerdere plekken posten. Of je moet een groepje vrienden hebben die toevallig dezelfde tijden als jij speelt.
Er mist dus eigenlijk een systeem om te kunnen zoeken naar groepjes die even ver zitten in de game als jijzelf.
Ik zou vanavond bijvoorbeeld van een uur of 19:30 graag met mensen samen door act 3 heen lopen. Zie die maar eens te vinden.
Tja, game is net uit en er zullen mensen met de standaard editie nu pas beginnen. Over een tijdje zal iedereen het verhaal uit hebben, de sidequests en andere filler een keer gezien hebben en wil men aan de grind.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
D3 start je een rift op bepaald niveau dan joinen de mensen die ook zelfde niveau en speltype willen. Dat is makkelijk.
D2 kies je op basis van gamenaam (baalrun / act 1 start / act 2 duriel ...) uit of je erbij hoort. Nu is het beetje zoeken (voor mij althans). Er zijn zoveel dingen te doen waardoor kans best groot is dat je niet evenver bent.
Klopt, maar d4 is ook echt niet gemaakt om 'samen' te spelen. Meer gewoon solo door de wereld gaan en dungeon na dungeon doen en als je een beetje gelukt hebt is er toevallig een wordboss of event. zo niet mag je weer dezelfde 5 wisper quest doen of ..je raadt het al... een dungeon.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
D3 start je een rift op bepaald niveau dan joinen de mensen die ook zelfde niveau en speltype willen. Dat is makkelijk.
D2 kies je op basis van gamenaam (baalrun / act 1 start / act 2 duriel ...) uit of je erbij hoort. Nu is het beetje zoeken (voor mij althans). Er zijn zoveel dingen te doen waardoor kans best groot is dat je niet evenver bent.
Nee, dat is cosmetische shit. Battle pass enzo. Als je de standard versie koopt kan je gewoon alles doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:27 schreef streamjohan het volgende:
Als je nu de game koopt, de normale versie, moet je dan 10 euro per seizoen betalen om dat te kunnen spelen? Of is het puur voor iets cosmetisch?
Ik volg dat even niet.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Klopt, maar d4 is ook echt niet gemaakt om 'samen' te spelen. Meer gewoon solo door de wereld gaan en dungeon na dungeon doen en als je een beetje gelukt hebt is er toevallig een wordboss of event. zo niet mag je weer dezelfde 5 wisper quest doen of ..je raadt het al... een dungeon.
Zou oprecht liever 500 meph/baal runs doen dan nog 10 wisper quest of 10 dungeons op dit moment en ben pas lvl 58. Had écht niet verwacht dat ik deze game zo snel zat zou zijn. Sterker nog ik heb nog een kleine week vrij (had voor deze game mezelf vrij gegeven), maar morgen ga ik gewoon weer aan de slag. Jammer wel.
To be fair tho, Diablo 2 was pas écht goed vanaf de LOD expansion, diablo 3 werd ook pas goed nadat de RMAH eruit was en loot 2.0 kwam (en daarna ook een expansion).
Voor d4 staan nu 2 expansions in de maak, laten we hopen dat het vanaf de 1e een topgame wordt.....
niet aangemaakt dit keer, gezien het bij d3 op wat members na vorige keer snel dood was.quote:
Ja mooi is dat, d4 is eigenlijk compleet ingericht voor group play. Maar qua social doen ze er alles aan dat spelers solo spelenquote:
Nice thanks. Onnodig dusquote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, dat is cosmetische shit. Battle pass enzo. Als je de standard versie koopt kan je gewoon alles doen.
Heb je al 3 100's?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:28 schreef Jimbo het volgende:
Is er eigenlijk al een exploit of iets voor het levelen van alts? Ben nu bij de 3e maar ben het levelen wel een beetje zat....
Wel als je het in een groep doetquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:28 schreef Jimbo het volgende:
Is er eigenlijk al een exploit of iets voor het levelen van alts? Ben nu bij de 3e maar ben het levelen wel een beetje zat....
Vermæckelijck. Alleen duurden op een gegeven moment de laadschermen wat langer en bij nieuwe gebieden in lopen liep je tegen een onzichtbare muur (dus gewoon je character er tegenaan blijven laten lopen totdat het gebied geladen is).quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:23 schreef Leatherneck het volgende:
Voor degenen die vandaag begonnen zijn: wat vinden jullie van de game tot zover?
Neuh, zeker niet.quote:
Ik mis ze ook, heb er pas 2 gevondenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel Fractured Peaks vrijgespeeld. 30/35 side quests. Nog de laatste stronghold doen morgen.
Veel Dungeons niet gedaan en Altars of Lilith snap ik niet. Wellicht moet ik daar iets doen
altars kan je gewoon aanklikken als je ze gevonden hebtquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel Fractured Peaks vrijgespeeld. 30/35 side quests. Nog de laatste stronghold doen morgen.
Veel Dungeons niet gedaan en Altars of Lilith snap ik niet. Wellicht moet ik daar iets doen
Dan hou je écht van paaseieren zoeken. Nu bezig met renown, goed voor de skill points en paragon points en die altar of lilith bonussen en het verdient ook xp. Daarna nog wat nightmare dungeons grinden tot level 70 en dan richting wt4.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
altars kan je gewoon aanklikken als je ze gevonden hebt
Zijn zat mappen online inmiddels waar ze allemaal op staan, geloof dat nog niemand ze allemaal zonder hulp gevonden heeft.
Doe ik ook maar ze blijven donkerquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
altars kan je gewoon aanklikken als je ze gevonden hebt
Zijn zat mappen online inmiddels waar ze allemaal op staan, geloof dat nog niemand ze allemaal zonder hulp gevonden heeft.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:25 schreef Jimbo het volgende:
https://twitter.com/Diablo/status/1666166527953977345?s=20
Goed pakjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:25 schreef Jimbo het volgende:
Ze worden donker op de kaart als je ze aankliktquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe ik ook maar ze blijven donker
Ik zal wel verkeerd klikken
Ondanks alle verbouwingen mag ze m’n naam ook om andere dingen roepenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:25 schreef Jimbo het volgende:
als ie op je kaart staat, is ie geklikt door je (het standbeeld).quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe ik ook maar ze blijven donker
Ik zal wel verkeerd klikken
wens je veel succes, er zijn er echt taffus veel in d4quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan hou je écht van paaseieren zoeken. Nu bezig met renown, goed voor de skill points en paragon points en die altar of lilith bonussen en het verdient ook xp. Daarna nog wat nightmare dungeons grinden tot level 70 en dan richting wt4.
Heb ze vandaag afgerond. Wel een klotewerk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wens je veel succes, er zijn er echt taffus veel in d4(stuk of 33/36 per landstuk?)
Ja ik de altars ook. Morgen van de laatste twee areas de renown maxen door dungeons, heb je xp en renown in 1. Dat is een sloot paragon nodesquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb ze vandaag afgerond. Wel een klotewerk.
Ja, er zijn leukere dingen. Zoals ehm, d2/3 endgamequote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb ze vandaag afgerond. Wel een klotewerk.
1 | https://d4planner.io/skilltree/Sorcerer/A1:5;E3:1;G4:1;T1:1;I3:5;E15:1;M6:1;B3:5;E22:1;M10:1;C7:1;E25:3;U2:1;P6:1;F12:3;E26:3;V1:1;I6:3;A2:1;P3:3;H1:5;E17:1;S9:1;G1:3;W5:3;C12:3 |
Moet je niet ook de sidequests allemaal doen voor het laatste lvl van renown?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ik de altars ook. Morgen van de laatste twee areas de renown maxen door dungeons, heb je xp en renown in 1. Dat is een sloot paragon nodes
Zo rond de 70 ben ik hoog genoeg om glyphs snel te levelen met nightmare dungeons en heb ik ook een glyph bord waar gelevelde glyphs flink wat uithalen met al die extra nodes.
Mijn earth/wind druid bevalt goed, earth doet bijna alle damage, wind is vooral utility (spirit generation en aoe crowd control). En dan via cooldown reduction mijn trample abusen die alles platmaait.
Nope, er is wat ruimte over. Je hoeft niet alle dungeons of alle side quests in een gebied te doen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Moet je niet ook de sidequests allemaal doen voor het laatste lvl van renown?
De gameplay vind ik top, alles is erg polished. Veel builds mogelijk en bijv het moment dat ik begon met T3 was echt pittig.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:25 schreef streamjohan het volgende:
@:jimbo je klinkt niet enorm enthousiast na release
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |