quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:51 schreef Jimbo het volgende:
Poh poh pohtjes, ik ga niets spoileren maar Diablo 2 fans krijgen wel even een fanservice game hoorman man man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Misschien even op Youtube kijken? Heb ik ook voor mijn sorc gedaan. Werkt primaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:10 schreef skysherrif het volgende:
Iemand die een druid build kan aanraden specifiek voor het levelen?
haha nah rustig aan net 27 dacht ikquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
boy, welke act enzo bne je nu en welk lvl?
ook de nacht doorgehaald?
Ja zat al op wat sites te kijken, maar was benieuwd naar iemand die ervaring had met een goeie build en al wat verder is.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Misschien even op Youtube kijken? Heb ik ook voor mijn sorc gedaan. Werkt prima
Ja die van Toyhouze op YouTube.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:10 schreef skysherrif het volgende:
Iemand die een druid build kan aanraden specifiek voor het levelen?
thanks eens checkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja die van Toyhouze op YouTube.
De build die hij in het filmpje beschrijft verschilt net van die gelinkt in de omschrijving, die laatste is wat verouderd denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Je bent nu al bij het einde? Het spel is officieel nog niet eens uitquote:
vele gaan zo hard....ben net lvl 20 hahaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:57 schreef Ferdii het volgende:
welk lvl zijn jullie inmiddels? Hier een 32 druid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |