Doe je best!quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:33 schreef Jimbo het volgende:
Iemand trouwens zin een nieuwe OPte maken voor diablo 4?
Over 30uur ofzo mogen we eindelijk los!
Hier voor morgen een vol programma. Dan hopelijk moe genoeg om een uurtje of 1700u te gaan pitten tot 00,00.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijdagnacht 1.00 uur kunnen we los.
Ga wel pas in ochtend beginnenMoet middags wel weg voor weekend dus dat wordt weinig spelen.
Ben wel benieuwd naar welk pay2win systeem je verwijst.quote:
Haha nerdquote:Op woensdag 31 mei 2023 12:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hier voor morgen een vol programma. Dan hopelijk moe genoeg om een uurtje of 1700u te gaan pitten tot 00,00.
Dan ff eten, uurtje of 0030 op discord inloggen en 0100u spelen, hopelijk....
Met een beetje geluk haal ik er een goede 24uur uit voor ik weer ga pitten, dan op zaterdag lekker vroeg eruit om nog 24u te trekken, hopelijk
Weekje per 14 jaar, dat mag.quote:
Om te beginnen de early accessquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar welk pay2win systeem je verwijst.
Hoe is dat pay2win? Je wint niks. Je "koopt" early access.quote:
Jij kan eerder farmen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..
Je krijgt er geen betere gear door of iets.
Dus? Win je dan iets extra krachtigs? Nee.quote:
Er schijnt ...quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:56 schreef Coco het volgende:
Er schijnt ook een race te zijn om iets te winnen.
Ja, jij hebt dan betere gear omdat je meer betaald hebt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus? Win je dan iets extra krachtigs? Nee.
Nee. Iemand die pas op 6-6 begint te spelen kan dezelfde gear vinden met looten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, jij hebt dan betere gear omdat je meer betaald hebt.
quote:
Diablo IV-wedstrijd voor je naam op een beeldjequote:
Ik zou dat willen nuanceren naar "je hebt bepaalde gear eerder omdat je meer betaald hebt". In het geval van die wedstrijd voor dat beeldje (quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, jij hebt dan betere gear omdat je meer betaald hebt.
Dus ik ben een autist.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Diablo IV-wedstrijd voor je naam op een beeldje
Aldaar is ook een vurige discussie gaande
Pay2win zou ik het ook niet willen noemen. Dat preorderaars van dure versies eerder mogen starten is wel weer zo'n typische kutactie om autisten die niet kunnen wachten zo'n deluxe edition aan te smeren, maar aan de andere kant denk ik lekker belangrijk ook. Wat betreft extra cosmetic mtx idem. Er is meer dan zat gear aanwezig in de base game.
[..]
Ik zou dat willen nuanceren naar "je hebt bepaalde gear eerder omdat je meer betaald hebt". In het geval van die wedstrijd voor dat beeldje () is dat wel een voordeel idd
Neem ik aan? Ikzelf wellicht ook aangezien ik ging preorderen zodra ik hoorde dat je dan de bèta kon spelen (en later pas hoorde dat er ook een open bèta zou volgen)quote:
Jawel, maar toch kan ik enige irritatie wel begrijpen. Standard edition-koperts maken nul procent kans lijkt me. Of misschien heeft Blizzard (na wat backlash) wel een manier gevonden om dat wat eerlijker te maken door een aparte 'league' te maken voor lui die op 6 juni pas mogen beginnen. Heb 't niet echt meer gevolgd eigenlijk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:11 schreef Netsplitter het volgende:
Die wedstrijd loopt tot september.
De casual gamer zal het aan zijn aars oxideren.
De hardcore gamer zal hier vol voor gaan.
Iedereen die op hardcore speelt maakt een kans als diegene tot lvl100 komt. Op hardcore. Deaud is deaud. Shit kwijt, overnieuw beginnen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jawel, maar toch kan ik enige irritatie wel begrijpen. Standard edition-koperts maken nul procent kans lijkt me. Of misschien heeft Blizzard (na wat backlash) wel een manier gevonden om dat wat eerlijker te maken door een aparte 'league' te maken voor lui die op 6 juni pas mogen beginnen. Heb 't niet echt meer gevolgd eigenlijk.
Ik heb van D3 de LE gekocht, dus mocht van mij ook wel de extra luxe versie kopen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Neem ik aan? Ikzelf wellicht ook aangezien ik ging preorderen zodra ik hoorde dat je dan de bèta kon spelen (en later pas hoorde dat er ook een open bèta zou volgen)
Maar heel eerlijk ben ik niet eens mega hyped voor de release. Bèta was supertof en ga er zeker heel wat uurtjes in stoppen, maar, dnno, het is voor mij sowieso een periode van wat minder gamen tot eind september ofzo. En ik kijk eigenlijk meer uit naar Baldur's Gate 3
Dat is niet waar. Als ik een HC char aanmaak en 'Netsplitter' noem, dan komt ie prima op dat standbeeld als ik bij de eerste 1000 zit die lvl 100 haalt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iedereen die op hardcore speelt maakt een kans als diegene tot lvl100 komt. Op hardcore. Deaud is deaud. Shit kwijt, overnieuw beginnen.
Mijn naam zal nooit op dat beeldje komen te staan, speel nooit en zal nooit hardcore doen.
Zou mij veel te veel toetsenborden, muizen en schermen kosten.
SOON!quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Als ik een HC char aanmaak en 'Netsplitter' noem, dan komt ie prima op dat standbeeld als ik bij de eerste 1000 zit die lvl 100 haalt.
Als we bliz mogen geloven zijn ze dit keer voorbereid.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:41 schreef streamjohan het volgende:
Ik ga de disconnects en al het geërgerd vanavond lekker kijken op Twitch.
Ja hé, dat zei je er niet bij hequote:Op donderdag 1 juni 2023 08:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar dat is niet mijn ingame nick.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:41 schreef streamjohan het volgende:
Ik ga de disconnects en al het geërgerd vanavond lekker kijken op Twitch.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:04 schreef streamjohan het volgende:
Wie van de fok mods heeft deze nu op de schoorsteenmantel staan![]()
Wat een irritant wicht man.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:04 schreef streamjohan het volgende:
Wie van de fok mods heeft deze nu op de schoorsteenmantel staan![]()
Ben al lang geen nachtbraker meer, maar sta wel vrijwel elke dag zo rond 6 uur op, dus morgenochtend maar even beginnen en kijken wanneer ik besluit om hard aan het werk te gaan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:56 schreef Perrin het volgende:
Vannacht maar een beginnetje maken met mijn earth druid.
Weet je al wel welke class je leuk lijkt?quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel goed idee om vanavond beetje te kijken welke build me leuk lijkt
Ik neig naar een Druid of een Necromancer (niet skeleton)quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Weet je al wel welke class je leuk lijkt?
Ja Druid en Barb komen traag op gang maar schijnen endgame juist weer sterk te worden. Vooral kiezen welke gameplay je leuk lijkt, denk ik. Alle classes zijn gewoon viable.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alhoewel Druid en Barb als zwakste worden gezien en Sorceress/Rogue als sterkste. Maar ja, lijkt me beetje voorbarig als je endgame stuff nog niet kent.
Ja ik volg Raxxadinges op Twitch en MaxRoll heeft inmiddels (uiteraard zeer voorbarige) tier lists waar sorc juist weer niet S tier is in de end game, maar wel qua levelling:quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja Druid en Barb komen traag op gang maar schijnen endgame juist weer sterk te worden. Vooral kiezen welke gameplay je leuk lijkt, denk ik. Alle classes zijn gewoon viable.
Ik zoek een beetje een nieuwe build. Veel skills ken ik wel van D2/D3 zoals Bone Spirit, Wolf Companion, Corpse Explosion.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja Druid en Barb komen traag op gang maar schijnen endgame juist weer sterk te worden. Vooral kiezen welke gameplay je leuk lijkt, denk ik. Alle classes zijn gewoon viable.
Ik weet nog steeds niet wat ik ga spelenquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ik volg Raxxadinges op Twitch en MaxRoll heeft inmiddels (uiteraard zeer voorbarige) tier lists waar sorc juist weer niet S tier is in de end game, maar wel qua levelling:
https://maxroll.gg/d4/tierlists/endgame-tier-list
Ik ga toch maar gewoon voor de Sorc met chain lightning als eerste denk ik. Al zit ik ook nog steeds te twijfelen over bone spear Necro.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik ga spelen
01:00 en dan hopen dat de servers het houdenquote:
Dat zou een primeur zijnquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
01:00 en dan hopen dat de servers het houden
Treetje energy blikken staat al klaar.quote:
Nope is sowieso een queue. Wel een vraagje, welke class zal ik spelen? Ik wil GEEN Barbarian, dat doet iedereen volgens mij, welke stream ik ook kijk 'Barbarian is de beste' nu wil ik het dus niet meerquote:
Gelukkig houdt ze dr bakkes wel op mn schoorsteen mantel.quote:
Blij met deze post, vergeet al de hele dag te updaten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:02 schreef Netsplitter het volgende:
Voor diegene die een vrij nieuwe AMD videokaart heeft: https://tweakers.net/down(...)in-edition-2352.html
Highlights
Support for: Diablo IV
Daar moet je echt niet naar luisteren. Dat wordt uiteindelijk toch wel gebalanceerd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus... wat is leuk om te spelen en niet te zwak, ik hoorde dat Druid niet zo goed is (maar kan ook weer onzin zijn natuurlijk).
ja heb je wel gelijk in idd. Ik denk dat ik sowieso voor ranged ga. Ben toch niet zo van de melee eigenlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar moet je echt niet naar luisteren. Dat wordt uiteindelijk toch wel gebalanceerd.
Gewoon gaan voor wat je het meeste aanstaat. En anders kan je altijd nog switchen. Mijn ervaring met dit soort games is dat je ook gewoon even moet doorzetten en dat uiteindelijk elke class wel gewoon cool is om te spelen,
Dit is wel een aanrader als je nog niet weet wat je wilt spelen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope is sowieso een queue. Wel een vraagje, welke class zal ik spelen? Ik wil GEEN Barbarian, dat doet iedereen volgens mij, welke stream ik ook kijk 'Barbarian is de beste' nu wil ik het dus niet meerVoorheen wel gespeeld dacht ik.
Dus... wat is leuk om te spelen en niet te zwak, ik hoorde dat Druid niet zo goed is (maar kan ook weer onzin zijn natuurlijk).
Ok tx, ik had al wat filmpjes gevonden, maar bomen-bosquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:14 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Dit is wel een aanrader als je nog niet weet wat je wilt spelen.
Ga jij diablo spelen ja?quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
ja heb je wel gelijk in idd. Ik denk dat ik sowieso voor ranged ga. Ben toch niet zo van de melee eigenlijk.
Druid moeten ze gewoon flink buffen volgens mij.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik neig tussen WW Barb of Earth Bear Landslide Druid.
Voor originaliteit zou ik laatste moeten kiezen.
Is ook allemaal ontdekken. Geen flauw idee hoe het werkt met de bosses en farmen van items. Ik heb me niet ingelezen, ga nogal blanco in.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Druid moeten ze gewoon flink buffen volgens mij.
Ga hier voor extra hard mode - Ga voor necro
Same, heb alle reviews / maxxroll dingen de laatste week compleet ontweken. Lekker blanco erin tot de storymoe uit is en dan maar eens progressen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is ook allemaal ontdekken. Geen flauw idee hoe het werkt met de bosses en farmen van items. Ik heb me niet ingelezen, ga nogal blanco in.
Dan kan ik beter voor originele build kiezen. De bekende builds komen later wel.
Geen slecht idee, sorc beweegt wel lekker snel.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:27 schreef Bensel het volgende:
Ik ga voor sorc om te levelen en de lilith statues etc te halen. wellicht stap ik dan later over naar druid. Maar eenmaal ingame zou het best wel eens kunnen zijn dat ik iets anders kies, rogue beviel ook wel in de beta's
Dat ja. Hogere wiskunde is het allemaal toch niet en anders kan je altijd nog respeccen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Same, heb alle reviews / maxxroll dingen de laatste week compleet ontweken. Lekker blanco erin tot de storymoe uit is en dan maar eens progressen.
Met D2 betekende een respec tenminste mog een rerollquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat ja. Hogere wiskunde is het allemaal toch niet en anders kan je altijd nog respeccen.
Daarnaast vind ik Diablo ook altijd dermate eenvoudig gametechnisch (dus niet als moeilijkheidsgraad) dat guides me voor dat spel echt veel te ver gaan
waarom zijn wij geen vriendjes op battlenetquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
ik heb hiervoor ook al Diablo gespeeld.Diablo 3 en ik heb deze nog![]()
[ afbeelding ]
geen idee, ik weet ook niet wie wie is eigenlijkquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waarom zijn wij geen vriendjes op battlenet
schijnt ook sick te zijn jaquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:47 schreef streamjohan het volgende:
De eckte spelen alleen maar chain lightning sorceror![]()
Soort elemental shaman mage
gmtaquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:51 schreef Perrin het volgende:
Nog iets meer dan drie uurtjes tot de inlogserver clusterf*ck
Even nog die AMD-drivers geupdate![]()
Ook maar even doen terwijl ik nog wat eet na een snel dutje gedaan te hebbenquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:51 schreef Perrin het volgende:
Nog iets meer dan drie uurtjes tot de inlogserver clusterf*ck
Even nog die AMD-drivers geupdate![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |