Dus ik ben een autist.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Diablo IV-wedstrijd voor je naam op een beeldje
Aldaar is ook een vurige discussie gaande
Pay2win zou ik het ook niet willen noemen. Dat preorderaars van dure versies eerder mogen starten is wel weer zo'n typische kutactie om autisten die niet kunnen wachten zo'n deluxe edition aan te smeren, maar aan de andere kant denk ik lekker belangrijk ook. Wat betreft extra cosmetic mtx idem. Er is meer dan zat gear aanwezig in de base game.
[..]
Ik zou dat willen nuanceren naar "je hebt bepaalde gear eerder omdat je meer betaald hebt". In het geval van die wedstrijd voor dat beeldje () is dat wel een voordeel idd
Neem ik aan? Ikzelf wellicht ook aangezien ik ging preorderen zodra ik hoorde dat je dan de bčta kon spelen (en later pas hoorde dat er ook een open bčta zou volgen)quote:
Jawel, maar toch kan ik enige irritatie wel begrijpen. Standard edition-koperts maken nul procent kans lijkt me. Of misschien heeft Blizzard (na wat backlash) wel een manier gevonden om dat wat eerlijker te maken door een aparte 'league' te maken voor lui die op 6 juni pas mogen beginnen. Heb 't niet echt meer gevolgd eigenlijk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:11 schreef Netsplitter het volgende:
Die wedstrijd loopt tot september.
De casual gamer zal het aan zijn aars oxideren.
De hardcore gamer zal hier vol voor gaan.
Iedereen die op hardcore speelt maakt een kans als diegene tot lvl100 komt. Op hardcore. Deaud is deaud. Shit kwijt, overnieuw beginnen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jawel, maar toch kan ik enige irritatie wel begrijpen. Standard edition-koperts maken nul procent kans lijkt me. Of misschien heeft Blizzard (na wat backlash) wel een manier gevonden om dat wat eerlijker te maken door een aparte 'league' te maken voor lui die op 6 juni pas mogen beginnen. Heb 't niet echt meer gevolgd eigenlijk.
Ik heb van D3 de LE gekocht, dus mocht van mij ook wel de extra luxe versie kopen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Neem ik aan? Ikzelf wellicht ook aangezien ik ging preorderen zodra ik hoorde dat je dan de bčta kon spelen (en later pas hoorde dat er ook een open bčta zou volgen)
Maar heel eerlijk ben ik niet eens mega hyped voor de release. Bčta was supertof en ga er zeker heel wat uurtjes in stoppen, maar, dnno, het is voor mij sowieso een periode van wat minder gamen tot eind september ofzo. En ik kijk eigenlijk meer uit naar Baldur's Gate 3
Dat is niet waar. Als ik een HC char aanmaak en 'Netsplitter' noem, dan komt ie prima op dat standbeeld als ik bij de eerste 1000 zit die lvl 100 haalt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Iedereen die op hardcore speelt maakt een kans als diegene tot lvl100 komt. Op hardcore. Deaud is deaud. Shit kwijt, overnieuw beginnen.
Mijn naam zal nooit op dat beeldje komen te staan, speel nooit en zal nooit hardcore doen.
Zou mij veel te veel toetsenborden, muizen en schermen kosten.
SOON!quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Als ik een HC char aanmaak en 'Netsplitter' noem, dan komt ie prima op dat standbeeld als ik bij de eerste 1000 zit die lvl 100 haalt.
Als we bliz mogen geloven zijn ze dit keer voorbereid.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:41 schreef streamjohan het volgende:
Ik ga de disconnects en al het geërgerd vanavond lekker kijken op Twitch.
Ja hé, dat zei je er niet bij hequote:Op donderdag 1 juni 2023 08:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar dat is niet mijn ingame nick.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:41 schreef streamjohan het volgende:
Ik ga de disconnects en al het geërgerd vanavond lekker kijken op Twitch.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:04 schreef streamjohan het volgende:
Wie van de fok mods heeft deze nu op de schoorsteenmantel staan![]()
Wat een irritant wicht man.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:04 schreef streamjohan het volgende:
Wie van de fok mods heeft deze nu op de schoorsteenmantel staan![]()
Ben al lang geen nachtbraker meer, maar sta wel vrijwel elke dag zo rond 6 uur op, dus morgenochtend maar even beginnen en kijken wanneer ik besluit om hard aan het werk te gaan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:56 schreef Perrin het volgende:
Vannacht maar een beginnetje maken met mijn earth druid.
Weet je al wel welke class je leuk lijkt?quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel goed idee om vanavond beetje te kijken welke build me leuk lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |