quote:Op zaterdag 3 juni 2023 01:21 schreef Jimbo het volgende:
Zo. Aangekomen bij het einde. Nu ff tukken en morgen uurtje of 10 verder.
Nu al taffus veel zin anWat een game!
En stiekem wil ik zoveel vertellen maar dan ga ik zoveel spoileren voor mensen, en dat is niet niet tof
Net voor 't einde spoiler:WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
44.5quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
vele gaan zo hard....ben net lvl 20 haha
Je bent geen crew meer 😱quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:24 schreef Pheno het volgende:
Net begonnen met een sorc. Eerst maar weer de demo area spelen voor de zoveelste keer
Sowieso een goeie dealquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:28 schreef streamjohan het volgende:
Argentijnse xbox codes zijn al te verkrijgen a ¤54,99
Dus gaat sneller dan verwacht al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:43 schreef Jimbo het volgende:
Hmmm story mode nu uit dus, maar.... eigenlijk geen idee wat ik nu nu moet doen
Even kijken hoe of wat.Spel moet nog uitkomen en je bent al klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ja, en dat duurde nog lang....quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Spel moet nog uitkomen en je bent al klaar
Leugens, ik zie geen MED-postquote:
Telt pas als je met elke class een keer uitgespeeld heb. Dus doorspelenquote:
Ohhhh tijd zat dusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Telt pas als je met elke class een keer uitgespeeld heb. Dus doorspelen
Huh heb ik jou een invite gestuurd?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:54 schreef Pheno het volgende:
Krijg een foutmelding als ik een invite wil accepten jimbo. Crossplatform is een leugen
Naar het schijnt, als het irjimbo is (oid)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Huh heb ik jou een invite gestuurd?
Ben niet eens online
Die was hier al rond 43 afquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:20 schreef Leatherneck het volgende:
Level 50. Nu verder met de main story.
Geschrokken van dit @Jimboquote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:49 schreef Jimbo het volgende:
Hmmmm, raar wel.
Game uitgespeeld (story mode dan he), maar waar ik bij de andere games zo iets van van POHH nu begint het, heb ik eigenlijk bij D4 zo iets van... Wat moet ik nu doen en wat is het doel nog te grinden en verder te gaan.
Bijna het idee dat ik een heel stuk mis ofzo van de endgame of het gewoon niet begrijp (laten we van het tweede uitgaan) maar de wispers fo the dead nodigen nou niet echt bepaald uit om dat nog ~53 levels te gaan doen ofzo...
Dit is dus wat ik me ook afvraag....wat de end game precies is en waar het goed voor is. Nou speel ik veel D2R en dan is het gewoon grinden tot je er bij neervalt om die unieke items te vinden...je build volledig te optimaliseren en vervolgens...niks meer haha...doel om 99 te halen is dan ook wel echt een ding...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:49 schreef Jimbo het volgende:
Hmmmm, raar wel.
Game uitgespeeld (story mode dan he), maar waar ik bij de andere games zo iets van van POHH nu begint het, heb ik eigenlijk bij D4 zo iets van... Wat moet ik nu doen en wat is het doel nog te grinden en verder te gaan.
Bijna het idee dat ik een heel stuk mis ofzo van de endgame of het gewoon niet begrijp (laten we van het tweede uitgaan) maar de wispers fo the dead nodigen nou niet echt bepaald uit om dat nog ~53 levels te gaan doen ofzo...
Absoluut, heb me er goed mee vermaakt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:38 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Geschrokken van dit @:Jimbo
Vraag is of het de regular officiële 70 piek waard is.
Ja precies dat. Misschien dat het te advanced is voor me maar ik vind het hersenloos grinden zoals in d2r altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:48 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik me ook afvraag....wat de end game precies is en waar het goed voor is. Nou speel ik veel D2R en dan is het gewoon grinden tot je er bij neervalt om die unieke items te vinden...je build volledig te optimaliseren en vervolgens...niks meer haha...doel om 99 te halen is dan ook wel echt een ding...
wat is het einddoel hier?
Ik ben nu pas 28 hoor...dus ik ga lekker rustig er door![]()
Weet niet wie het eerder zei...maar jeeeeetje wat een battle met Astaroth, dacht echt dat ik het zou verliezen maar ineens liep het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |