Moet je er wel iets meer tempo achterzetten. Zat gisteren nog even wat op Twitch te kijken en zo'n knakker was al lvl 75.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:52 schreef Ferdii het volgende:
Hier necro op hardcore gemaakt vanavond, poeh wat een verschil in laken met Druid.
Lvl 1-20 incl a1 boss op t2 gedaande hardcore top 1000 lvl 100 challenge lijkt me wel vet
ik ga er vanuit dat er nog genoeg dood gaanquote:Op zondag 4 juni 2023 06:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Moet je er wel iets meer tempo achterzetten. Zat gisteren nog even wat op Twitch te kijken en zo'n knakker was al lvl 75.
Dan heb je er al aardig wat uurtjes inzitten.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:01 schreef Monolith het volgende:
Inmiddels story klaar, beetje gespeeld op WT3 en ook een world boss gedaan. Tof spel tot dusver!
Niet zo extreem als die streamers die al 80/90+ zijn en twee uur geslapen hebben sinds de release, maar volgens mij zijn we beiden ongeveer even ver.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan heb je er al aardig wat uurtjes inzitten.![]()
Ik moest voor mijn Earth Druid echt even wat WT2 dungeons farmen van 45-50 om klaar te zijn voor WT3. Gaat nu ook lekker daar, maar op level 45 werd ik daar echt afgeslacht
Sorc hier gerespecced naar puur closeup build. Merk je opeens dat je wel sterker bent maar dat shit ook langzamer dood gaat, dat is wel jammerquote:Op zondag 4 juni 2023 18:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet zo extreem als die streamers die al 80/90+ zijn en twee uur geslapen hebben sinds de release, maar volgens mij zijn we beiden ongeveer even ver.
Merk wel dat mijn Sorc niet superkrachtig lijkt. Misschien eens kijken naar een respec.
Weet je toevallig een streamer? Wil het weleens zienquote:Op zondag 4 juni 2023 18:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet zo extreem als die streamers die al 80/90+ zijn en twee uur geslapen hebben sinds de release, maar volgens mij zijn we beiden ongeveer even ver.
https://www.twitch.tv/rob2628quote:Op zondag 4 juni 2023 18:08 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Weet je toevallig een streamer? Wil het weleens zien
Is er een prijs?quote:Op zondag 4 juni 2023 18:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/rob2628
Rob gaat snel met zijn barb, die is al 100.
Je kan dit vertellen aan bitches in de club en dan is het een kwestie van tijd voordat de slipjes je om de oren vliegen.quote:
bohhquote:Op zondag 4 juni 2023 18:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Je kan dit vertellen aan bitches in de club en dan is het een kwestie van tijd voordat de slipjes je om de oren vliegen.
De eerste 1000 hardcore krijgen hun naam op een virtueel standbeeldquote:
Is dat de OP whirlwind Barb?quote:Op zondag 4 juni 2023 18:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
De eerste 1000 hardcore krijgen hun naam op een virtueel standbeeld![]()
https://www.pcgamer.com/t(...)ir-name-on-a-statue/
(Rob's barb is softcore)
Morgen in het nieuws: Jongen overleden in e sports cafe na 72 uur achter elkaar Diablo 4 spelenquote:Op zondag 4 juni 2023 18:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
De eerste 1000 hardcore krijgen hun naam op een virtueel standbeeld![]()
https://www.pcgamer.com/t(...)ir-name-on-a-statue/
(Rob's barb is softcore)
Yup, een key item is uitgeschakeld door Blizz omdat dat die de build echt belachelijk maakte.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Is dat de OP whirlwind Barb?
(ben nog niet begonnen)
Op zich is survivability nog niet eens het probleem. Ik speel nog steeds Arc / chain lightning en ik merk gewoon dat ik heel vaak zonder mana zit en ook niet echt een hele hoge damage output lijk te hebben. Ice armor / frost nova / teleport geven wel aardige survivability.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sorc hier gerespecced naar puur closeup build. Merk je opeens dat je wel sterker bent maar dat shit ook langzamer dood gaat, dat is wel jammer
ja dat OOM was ik ook zat, daarom heb ik nu die build gebouwd om arc lash / ball lightning / Hydra. Daarbij ice armor / teleport / stable currents Ik heb veel aspects voor basic damage boost/speed/defences.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op zich is survivability nog niet eens het probleem. Ik speel nog steeds Arc / chain lightning en ik merk gewoon dat ik heel vaak zonder mana zit en ook niet echt een hele hoge damage output lijk te hebben. Ice armor / frost nova / teleport geven wel aardige survivability.
Ik hoop dat ie niet vergeet er van te genietenquote:Op maandag 5 juni 2023 00:31 schreef Leatherneck het volgende:
Heb gelezen dat deze gast nu op kop loopt voor eerste lvl 100 HC:
https://www.twitch.tv/wudijo
Hij heeft 'r aardig de vaart in.
Overgeleverd aan de grillen van je internetproviderquote:Op maandag 5 juni 2023 01:49 schreef Jimbo het volgende:
Bizar wel hoor world first hc lvl 100... die het mn niet na
Klopt, daar heb ik ook wel wat van zitten kijken. Speelt rogue en ragt overal dwars doorheen.Schrijft ook veel max roll guides.quote:Op maandag 5 juni 2023 00:31 schreef Leatherneck het volgende:
Heb gelezen dat deze gast nu op kop loopt voor eerste lvl 100 HC:
https://www.twitch.tv/wudijo
Hij heeft 'r aardig de vaart in.
Haha je gaat best langzaam door de main quests denk ik. Alhoewel ik zit met 33 nu net begin act 3, maar ben vooral bezig met side quests en strongholdsquote:
Ik lees alle lore, gooi mezelf in elk ding die ik zie, doe alles side quests en als er weer zo'n event is "ach, nu ik er toch ben". Ik heb nu een avondje en een halve zondag gespeeld, vermaak me nog prima.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha je gaat best langzaam door de main quests denk ik. Alhoewel ik zit met 33 nu net begin act 3, maar ben vooral bezig met side quests en strongholds
Ohh helemaal mee eens hoor...zat het meer met mezelf te vergelijken. Speel precies hetzelfde alleen met wat minder dungeons. Ben heel benieuwd naar de End Game.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees alle lore, gooi mezelf in elk ding die ik zie, doe alles side quests en als er weer zo'n event is "ach, nu ik er toch ben". Ik heb nu een avondje en een halve zondag gespeeld, vermaak me nog prima.
Ik dring mezelf geen haast op om de eerste level 100 te zijn zoals die streamers, gamen moet lol zijn, geen werk.
Jep! Enjoyquote:Op maandag 5 juni 2023 20:34 schreef ems. het volgende:
Ik heb de standard editie en ik kan vannacht om 1 uur aan de slag, toch?
Lekkerman!quote:Op maandag 5 juni 2023 20:35 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Jep! Enjoy
Welke class ga je spelen?
Ik mijn Strafe wel hoor, nu is het shadowstep en multishotquote:Op maandag 5 juni 2023 20:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Lekkerman!
Rogue. Bij gebrek aan crusader/paladin/templar oid wijk ik uit naar dat. Bij diablo 3 was het demon hunter, hier dus rogue.
inmiddels gefixt las ikquote:Op maandag 5 juni 2023 15:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ohh helemaal mee eens hoor...zat het meer met mezelf te vergelijken. Speel precies hetzelfde alleen met wat minder dungeons. Ben heel benieuwd naar de End Game.
Voor de geinteresseerde:
Laat zien waar je goed gear kan farmen
Daar ben je toch helemaal zelf verantwoordelijk voor? Als je meer in groepjes wilt lopen zoek je een clan of een party.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker opgeschoten. Level 25 act 1 klaar. Nog bezig met allerlei gebieden vinden en side quests (20/35). Dungeons ook weinig gedaan, die zijn ook vaak heel groot. 1/3 Stronghold unlocked voor Fractured Peaks. Andere 2 zie ik nog niet
Je bent hier wel uren mee zoet natuurlijk. De dungeons zijn zeker ook niet overdraagbaar (als in unlocked?).
Enig minpunt vind ik dat het wel heel erg veel solo is. Ik had toch wat meer in groepjes willen lopen.
Punt is een beetje dat groepjes moeilijk te vinden zijn. Gister (of eergister) wel even samen gelopen, maar daarvoor moest ik terug naar Act 1. Bij D2 heb je lobbies. Dan zoek je (of maak je) een lobby voor bijvoorbeeld Act 3 aan en springen er mensen in je game. Dan kan je makkelijk samen spelen. Scheelt regelen en afspreken. Nu moet je een bericht op discord plaatsen. Zijn verschillende discord servers voor, dus meerdere berichten in meerdere plekken posten. Of je moet een groepje vrienden hebben die toevallig dezelfde tijden als jij speelt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:02 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Daar ben je toch helemaal zelf verantwoordelijk voor? Als je meer in groepjes wilt lopen zoek je een clan of een party.
Ik wil juist niet in groepjes lopen alhoewel het wel praktisch kan zijn.
Vond het in D3 op de pc relatief makkelijk om een groepje te vinden. Veelal via general chat of 1 van de chat groepen die je kon toevoegen voor als je een boost zocht oid. Speel het nu op de console en eigenlijk niet eens gekeken naar de chat mogelijkheden, lijkt me bijzonder irritant.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Punt is een beetje dat groepjes moeilijk te vinden zijn. Gister (of eergister) wel even samen gelopen, maar daarvoor moest ik terug naar Act 1. Bij D2 heb je lobbies. Dan zoek je (of maak je) een lobby voor bijvoorbeeld Act 3 aan en springen er mensen in je game. Dan kan je makkelijk samen spelen. Scheelt regelen en afspreken. Nu moet je een bericht op discord plaatsen. Zijn verschillende discord servers voor, dus meerdere berichten in meerdere plekken posten. Of je moet een groepje vrienden hebben die toevallig dezelfde tijden als jij speelt.
Er mist dus eigenlijk een systeem om te kunnen zoeken naar groepjes die even ver zitten in de game als jijzelf.
Ik zou vanavond bijvoorbeeld van een uur of 19:30 graag met mensen samen door act 3 heen lopen. Zie die maar eens te vinden.
Tja, game is net uit en er zullen mensen met de standaard editie nu pas beginnen. Over een tijdje zal iedereen het verhaal uit hebben, de sidequests en andere filler een keer gezien hebben en wil men aan de grind.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
D3 start je een rift op bepaald niveau dan joinen de mensen die ook zelfde niveau en speltype willen. Dat is makkelijk.
D2 kies je op basis van gamenaam (baalrun / act 1 start / act 2 duriel ...) uit of je erbij hoort. Nu is het beetje zoeken (voor mij althans). Er zijn zoveel dingen te doen waardoor kans best groot is dat je niet evenver bent.
Klopt, maar d4 is ook echt niet gemaakt om 'samen' te spelen. Meer gewoon solo door de wereld gaan en dungeon na dungeon doen en als je een beetje gelukt hebt is er toevallig een wordboss of event. zo niet mag je weer dezelfde 5 wisper quest doen of ..je raadt het al... een dungeon.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
D3 start je een rift op bepaald niveau dan joinen de mensen die ook zelfde niveau en speltype willen. Dat is makkelijk.
D2 kies je op basis van gamenaam (baalrun / act 1 start / act 2 duriel ...) uit of je erbij hoort. Nu is het beetje zoeken (voor mij althans). Er zijn zoveel dingen te doen waardoor kans best groot is dat je niet evenver bent.
Nee, dat is cosmetische shit. Battle pass enzo. Als je de standard versie koopt kan je gewoon alles doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:27 schreef streamjohan het volgende:
Als je nu de game koopt, de normale versie, moet je dan 10 euro per seizoen betalen om dat te kunnen spelen? Of is het puur voor iets cosmetisch?
Ik volg dat even niet.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Klopt, maar d4 is ook echt niet gemaakt om 'samen' te spelen. Meer gewoon solo door de wereld gaan en dungeon na dungeon doen en als je een beetje gelukt hebt is er toevallig een wordboss of event. zo niet mag je weer dezelfde 5 wisper quest doen of ..je raadt het al... een dungeon.
Zou oprecht liever 500 meph/baal runs doen dan nog 10 wisper quest of 10 dungeons op dit moment en ben pas lvl 58. Had écht niet verwacht dat ik deze game zo snel zat zou zijn. Sterker nog ik heb nog een kleine week vrij (had voor deze game mezelf vrij gegeven), maar morgen ga ik gewoon weer aan de slag. Jammer wel.
To be fair tho, Diablo 2 was pas écht goed vanaf de LOD expansion, diablo 3 werd ook pas goed nadat de RMAH eruit was en loot 2.0 kwam (en daarna ook een expansion).
Voor d4 staan nu 2 expansions in de maak, laten we hopen dat het vanaf de 1e een topgame wordt.....
niet aangemaakt dit keer, gezien het bij d3 op wat members na vorige keer snel dood was.quote:
Ja mooi is dat, d4 is eigenlijk compleet ingericht voor group play. Maar qua social doen ze er alles aan dat spelers solo spelenquote:
Nice thanks. Onnodig dusquote:Op dinsdag 6 juni 2023 14:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, dat is cosmetische shit. Battle pass enzo. Als je de standard versie koopt kan je gewoon alles doen.
Heb je al 3 100's?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:28 schreef Jimbo het volgende:
Is er eigenlijk al een exploit of iets voor het levelen van alts? Ben nu bij de 3e maar ben het levelen wel een beetje zat....
Wel als je het in een groep doetquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:28 schreef Jimbo het volgende:
Is er eigenlijk al een exploit of iets voor het levelen van alts? Ben nu bij de 3e maar ben het levelen wel een beetje zat....
Vermæckelijck. Alleen duurden op een gegeven moment de laadschermen wat langer en bij nieuwe gebieden in lopen liep je tegen een onzichtbare muur (dus gewoon je character er tegenaan blijven laten lopen totdat het gebied geladen is).quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:23 schreef Leatherneck het volgende:
Voor degenen die vandaag begonnen zijn: wat vinden jullie van de game tot zover?
Neuh, zeker niet.quote:
Ik mis ze ook, heb er pas 2 gevondenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel Fractured Peaks vrijgespeeld. 30/35 side quests. Nog de laatste stronghold doen morgen.
Veel Dungeons niet gedaan en Altars of Lilith snap ik niet. Wellicht moet ik daar iets doen
altars kan je gewoon aanklikken als je ze gevonden hebtquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel Fractured Peaks vrijgespeeld. 30/35 side quests. Nog de laatste stronghold doen morgen.
Veel Dungeons niet gedaan en Altars of Lilith snap ik niet. Wellicht moet ik daar iets doen
Dan hou je écht van paaseieren zoeken. Nu bezig met renown, goed voor de skill points en paragon points en die altar of lilith bonussen en het verdient ook xp. Daarna nog wat nightmare dungeons grinden tot level 70 en dan richting wt4.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
altars kan je gewoon aanklikken als je ze gevonden hebt
Zijn zat mappen online inmiddels waar ze allemaal op staan, geloof dat nog niemand ze allemaal zonder hulp gevonden heeft.
Doe ik ook maar ze blijven donkerquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
altars kan je gewoon aanklikken als je ze gevonden hebt
Zijn zat mappen online inmiddels waar ze allemaal op staan, geloof dat nog niemand ze allemaal zonder hulp gevonden heeft.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:25 schreef Jimbo het volgende:
https://twitter.com/Diablo/status/1666166527953977345?s=20
Goed pakjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:25 schreef Jimbo het volgende:
Ze worden donker op de kaart als je ze aankliktquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe ik ook maar ze blijven donker
Ik zal wel verkeerd klikken
Ondanks alle verbouwingen mag ze m’n naam ook om andere dingen roepenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:25 schreef Jimbo het volgende:
als ie op je kaart staat, is ie geklikt door je (het standbeeld).quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe ik ook maar ze blijven donker
Ik zal wel verkeerd klikken
wens je veel succes, er zijn er echt taffus veel in d4quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan hou je écht van paaseieren zoeken. Nu bezig met renown, goed voor de skill points en paragon points en die altar of lilith bonussen en het verdient ook xp. Daarna nog wat nightmare dungeons grinden tot level 70 en dan richting wt4.
Heb ze vandaag afgerond. Wel een klotewerk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wens je veel succes, er zijn er echt taffus veel in d4(stuk of 33/36 per landstuk?)
Ja ik de altars ook. Morgen van de laatste twee areas de renown maxen door dungeons, heb je xp en renown in 1. Dat is een sloot paragon nodesquote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb ze vandaag afgerond. Wel een klotewerk.
Ja, er zijn leukere dingen. Zoals ehm, d2/3 endgamequote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb ze vandaag afgerond. Wel een klotewerk.
| 1 | https://d4planner.io/skilltree/Sorcerer/A1:5;E3:1;G4:1;T1:1;I3:5;E15:1;M6:1;B3:5;E22:1;M10:1;C7:1;E25:3;U2:1;P6:1;F12:3;E26:3;V1:1;I6:3;A2:1;P3:3;H1:5;E17:1;S9:1;G1:3;W5:3;C12:3 |
Moet je niet ook de sidequests allemaal doen voor het laatste lvl van renown?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja ik de altars ook. Morgen van de laatste twee areas de renown maxen door dungeons, heb je xp en renown in 1. Dat is een sloot paragon nodes
Zo rond de 70 ben ik hoog genoeg om glyphs snel te levelen met nightmare dungeons en heb ik ook een glyph bord waar gelevelde glyphs flink wat uithalen met al die extra nodes.
Mijn earth/wind druid bevalt goed, earth doet bijna alle damage, wind is vooral utility (spirit generation en aoe crowd control). En dan via cooldown reduction mijn trample abusen die alles platmaait.
Nope, er is wat ruimte over. Je hoeft niet alle dungeons of alle side quests in een gebied te doen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Moet je niet ook de sidequests allemaal doen voor het laatste lvl van renown?
De gameplay vind ik top, alles is erg polished. Veel builds mogelijk en bijv het moment dat ik begon met T3 was echt pittig.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:25 schreef streamjohan het volgende:
@:jimbo je klinkt niet enorm enthousiast na release
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |