Op zich is survivability nog niet eens het probleem. Ik speel nog steeds Arc / chain lightning en ik merk gewoon dat ik heel vaak zonder mana zit en ook niet echt een hele hoge damage output lijk te hebben. Ice armor / frost nova / teleport geven wel aardige survivability.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sorc hier gerespecced naar puur closeup build. Merk je opeens dat je wel sterker bent maar dat shit ook langzamer dood gaat, dat is wel jammer
ja dat OOM was ik ook zat, daarom heb ik nu die build gebouwd om arc lash / ball lightning / Hydra. Daarbij ice armor / teleport / stable currents Ik heb veel aspects voor basic damage boost/speed/defences.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op zich is survivability nog niet eens het probleem. Ik speel nog steeds Arc / chain lightning en ik merk gewoon dat ik heel vaak zonder mana zit en ook niet echt een hele hoge damage output lijk te hebben. Ice armor / frost nova / teleport geven wel aardige survivability.
Ik hoop dat ie niet vergeet er van te genietenquote:Op maandag 5 juni 2023 00:31 schreef Leatherneck het volgende:
Heb gelezen dat deze gast nu op kop loopt voor eerste lvl 100 HC:
https://www.twitch.tv/wudijo
Hij heeft 'r aardig de vaart in.
Overgeleverd aan de grillen van je internetproviderquote:Op maandag 5 juni 2023 01:49 schreef Jimbo het volgende:
Bizar wel hoor world first hc lvl 100... die het mn niet na
Klopt, daar heb ik ook wel wat van zitten kijken. Speelt rogue en ragt overal dwars doorheen.Schrijft ook veel max roll guides.quote:Op maandag 5 juni 2023 00:31 schreef Leatherneck het volgende:
Heb gelezen dat deze gast nu op kop loopt voor eerste lvl 100 HC:
https://www.twitch.tv/wudijo
Hij heeft 'r aardig de vaart in.
Haha je gaat best langzaam door de main quests denk ik. Alhoewel ik zit met 33 nu net begin act 3, maar ben vooral bezig met side quests en strongholdsquote:
Ik lees alle lore, gooi mezelf in elk ding die ik zie, doe alles side quests en als er weer zo'n event is "ach, nu ik er toch ben". Ik heb nu een avondje en een halve zondag gespeeld, vermaak me nog prima.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Haha je gaat best langzaam door de main quests denk ik. Alhoewel ik zit met 33 nu net begin act 3, maar ben vooral bezig met side quests en strongholds
Ohh helemaal mee eens hoor...zat het meer met mezelf te vergelijken. Speel precies hetzelfde alleen met wat minder dungeons. Ben heel benieuwd naar de End Game.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees alle lore, gooi mezelf in elk ding die ik zie, doe alles side quests en als er weer zo'n event is "ach, nu ik er toch ben". Ik heb nu een avondje en een halve zondag gespeeld, vermaak me nog prima.
Ik dring mezelf geen haast op om de eerste level 100 te zijn zoals die streamers, gamen moet lol zijn, geen werk.
Jep! Enjoyquote:Op maandag 5 juni 2023 20:34 schreef ems. het volgende:
Ik heb de standard editie en ik kan vannacht om 1 uur aan de slag, toch?
Lekkerman!quote:Op maandag 5 juni 2023 20:35 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Jep! Enjoy
Welke class ga je spelen?
Ik mijn Strafe wel hoor, nu is het shadowstep en multishotquote:Op maandag 5 juni 2023 20:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Lekkerman!
Rogue. Bij gebrek aan crusader/paladin/templar oid wijk ik uit naar dat. Bij diablo 3 was het demon hunter, hier dus rogue.
inmiddels gefixt las ikquote:Op maandag 5 juni 2023 15:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ohh helemaal mee eens hoor...zat het meer met mezelf te vergelijken. Speel precies hetzelfde alleen met wat minder dungeons. Ben heel benieuwd naar de End Game.
Voor de geinteresseerde:
Laat zien waar je goed gear kan farmen
Daar ben je toch helemaal zelf verantwoordelijk voor? Als je meer in groepjes wilt lopen zoek je een clan of een party.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker opgeschoten. Level 25 act 1 klaar. Nog bezig met allerlei gebieden vinden en side quests (20/35). Dungeons ook weinig gedaan, die zijn ook vaak heel groot. 1/3 Stronghold unlocked voor Fractured Peaks. Andere 2 zie ik nog niet
Je bent hier wel uren mee zoet natuurlijk. De dungeons zijn zeker ook niet overdraagbaar (als in unlocked?).
Enig minpunt vind ik dat het wel heel erg veel solo is. Ik had toch wat meer in groepjes willen lopen.
Punt is een beetje dat groepjes moeilijk te vinden zijn. Gister (of eergister) wel even samen gelopen, maar daarvoor moest ik terug naar Act 1. Bij D2 heb je lobbies. Dan zoek je (of maak je) een lobby voor bijvoorbeeld Act 3 aan en springen er mensen in je game. Dan kan je makkelijk samen spelen. Scheelt regelen en afspreken. Nu moet je een bericht op discord plaatsen. Zijn verschillende discord servers voor, dus meerdere berichten in meerdere plekken posten. Of je moet een groepje vrienden hebben die toevallig dezelfde tijden als jij speelt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:02 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Daar ben je toch helemaal zelf verantwoordelijk voor? Als je meer in groepjes wilt lopen zoek je een clan of een party.
Ik wil juist niet in groepjes lopen alhoewel het wel praktisch kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |