@Pisces29 mag datquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:15 schreef KingRoland het volgende:
User @:pisces29 zoekt @:oriente op
Cc: @:onlogisch
Wat flauw. Biblebelt gemeente.quote:Seksverbod in duinen Vrouwenpolder: gemeente plaatst waarschuwingsborden
De gemeente Veere heeft acht borden geplaatst bij natuurgebied Oranjezon om erop wijzen dat het hebben van seks in de duinen verboden is. De duinen bij het Zeeuwse dorp Vrouwenpolder zijn al jaren een populaire ontmoetingsplek.
De borden maken onderdeel uit van 'Project Oranjezon'. De gemeente wil ook harder optreden tegen 'seksoverlast'. Zo worden er geen waarschuwingen meer gegeven, maar meteen boetes uitgedeeld, schrijft Omroep Zeeland.
Het betreden van de duinen van Oranjezon is sowieso verboden. Volgens de gemeente klagen veel burgers de laatste jaren bij verschillende instanties over mensen die er seks hebben. Volgens de gemeente werd via allerlei kanalen afgesproken om elkaar te ontmoeten in de duinen.
Meteen een boete aan je blote billen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:26 schreef RamboDirk het volgende:
Zo worden er geen waarschuwingen meer gegeven, maar meteen boetes uitgedeeld
Waarom zou je überhaupt seks willen hebben in de duinen vraag ik mij dan wel af aan de andere kant.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meteen een boete aan je blote billen.
Zeeland.
Sex op het strand. Mooi weer, natuur. Gewoon.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt seks willen hebben in de duinen vraag ik mij dan wel af aan de andere kant.
Tenzij homo dingen en zo.
Ik gun het je van harte.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sex op het strand. Mooi weer, natuur. Gewoon.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt seks willen hebben in de duinen vraag ik mij dan wel af aan de andere kant.
Je vergeet zandquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brian de zienerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte.
@:afcniels
[ twitter ]
Bryan Roy zit zelfs voor Baudet op een te hoog niveau.
Oke. Genoteerd.quote:
lekker de boel panerenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@Tarado ook niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
AFCNiels snapt niet dat je gewoon een strandlaken mee kan nemen.
Zo’n dingetje dat in het echt dan toch tegen blijkt te vallen, net als onder de douche of tussen die jetsersquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Happy Hourquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
Jij als Curaçao liefhebber. Zwoele avonden op het strand. @:3rr0r
Homo's blijkbaar dus.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:26 schreef RamboDirk het volgende:
Volgens de gemeente werd via allerlei kanalen afgesproken om elkaar te ontmoeten in de duinen.
Zo kun je het idd ook noemen.quote:
Komt allemaal wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:01 schreef tong80 het volgende:
Gaat lekker de laatste tijd. Net bericht goede kennis en kroegbaas van m'n "stamcafé" de Spin, gisteren verongelukt op Curacoa bij ongeluk verbouwen van huis.
Zeg dan niksquote:
'verongelukt'quote:
quote:
Wel vreemd dat z'n kroegbaas en goede kennis samen op vakantie gaan zonder tong uit te nodigen.quote:
Dan zat ik fout.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:14 schreef GGMM het volgende:
ver·on·ge·luk·ken
(verongelukte, is verongelukt)
door een ongeluk omkomen of tenietgaan
Te triestquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel vreemd dat z'n kroegbaas en goede kennis samen op vakantie gaan zonder tong uit te nodigen.
Oké zeester.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
AFCNiels snapt niet dat je gewoon een strandlaken mee kan nemen.
sterkte tongquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:01 schreef tong80 het volgende:
Gaat lekker de laatste tijd. Net bericht goede kennis en kroegbaas van m'n "stamcafé" de Spin, gisteren verongelukt op Curacoa bij ongeluk verbouwen van huis.
op het spectrum genotquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat reageer jij vaak bijzonder op dit soort posts.
Sterkte, Tong.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:01 schreef tong80 het volgende:
Ik druip af.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind de grap van GGMM toch beter.
Dit is niet leuk. Van de steiger gevallen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:01 schreef tong80 het volgende:
Gezien de plaats gewoon een aannemer die niet op kwam dagen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:45 schreef RamboDirk het volgende:
insdag 30 mei 2023 18:01 schreef tong80 het volgende:
Dit is niet leuk. Van de steiger gevallen?
Weet ik niet. Nog geen bericht over. Zoiets zal het zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is niet leuk. Van de steiger gevallen?
Zoiets of in beton gegoten, gebeurd daar ook veel op de ABC eilanden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezien de plaats gewoon een aannemer die niet op kwam dagen.
Sterkte man.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Nog geen bericht over. Zoiets zal het zijn geweest.
Ik kan dit geen like geven.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik als tafeltennisser wel
@:oriente @:coco check deze grap
Als @klaasweetalles het zegt, dan moet het wel zo zijn. Dit werpt wel een heel ander licht op het "ik ben een beetje moe" verhaal van Flappie.quote:
Jij drukt op alles wat Netflix je voorschotelt play of kies je het bewust uit?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:10 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
Pamela, a love story.
9.4/10
Nooit geweten dat ze zo talented was.
Je cijfer voor de Succession finale?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij drukt op alles wat Netflix je voorschotelt play of kies je het bewust uit?
Nog niet gezien. Bewust, zodat ik het kan kijken in tempo waar ik zelf zin in heb ipv steeds een week wachten op een aflevering.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij drukt op alles wat Netflix je voorschotelt play of kies je het bewust uit?
nu tijd voorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:10 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
Pamela, a love story.
9.4/10
Nooit geweten dat ze zo talented was.
Ik weet zeker dat @Sked wel heel mijn topic heeft gelezen en van zijn stoel is gevallen van het lachen waarna hij per ongeluk op het op slot knopje drukte terwijl hij eigenlijk een like wilde gevenquote:
denk het ook idd. Plausibel.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat @:sked wel heel mijn topic heeft gelezen en van zijn stoel is gevallen van het lachen waarna hij per ongeluk op het op slot knopje drukte terwijl hij eigenlijk een like wilde geven
@:malavita
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat @:sked wel heel mijn topic heeft gelezen en van zijn stoel is gevallen van het lachen waarna hij per ongeluk op het op slot knopje drukte terwijl hij eigenlijk een like wilde geven
@:malavita
Noisecontrollersquote:
ik kan hier nog altijd niet naar luisterenquote:
Spoel jij maar door naar 2:42quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan hier nog altijd niet naar luisteren
ik kan de podcast van De Eerste de Beste met Pi-airgod aanradenquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Pi-airGod
Ole Jens Wiersma heeft snel al zijn socials door de shredder gegooid
Heel mooi dit. Zulke figuren zullen wel 2 keer nadenken voordat ze zoiets flikkenquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Pi-airGod
Ole Jens Wiersma is een naam die je niet zo vaak hoort. Niet zo handig van Ole Jens Wiersma uit Sneek.quote:Op woensdag 31 mei 2023 08:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Pi-airGod
Instant tinnitus.quote:
Tijger-wit/achterham/gebakken ui.quote:
Volkoren. @3rr0rquote:Op woensdag 31 mei 2023 12:33 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die wit "brood" eten.
Ole Jens, klinkt alsof een van de ouders Deens is.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ole Jens Wiersma is een naam die je niet zo vaak hoort. Niet zo handig van Ole Jens Wiersma uit Sneek.
Eens, tenzij voor een tostiquote:Op woensdag 31 mei 2023 12:33 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die wit "brood" eten.
Dat is echt hemels voer, echt waar.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eens, tenzij voor een tosti
@:fetx
Deze was uit de koekenpan.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eens, tenzij voor een tosti
@:fetx
quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ole Jens, klinkt alsof een van de ouders Deens is.
Fake news, geen Mohammed te zien in de lijst.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De moeder.
Veel kinderen waarvan een van de ouders Brits of Italiaans is. Of zou het toch meer tokkiaans zijn?
quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Fake news, geen Mohammed te zien in de lijst.
Illegaal jwzquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plek 51, klopt niks van. We worden hier dom gehouden door de overheid.
Katenvink met bosbietjes en aardappelgratin.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Stukje storytelling, leuk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:56 schreef tong80 het volgende:
Net dit boekje gekregen van sigarenboer en eigenaar van D'n Hoeck Steenhoven . Hoek Markt/Boschstraat, Zaltbommel. Mooie beloning voor bijna 10 jaar geleden stoppen met roken. Echt Ajax. In de traditie van kettingrokers Rijkaard, Kieft en Cruijff. Waarvan alleen Frenkie en Willem hun sigaretten kochten bij Benny Müller en Sjakie Swart. Cruijff bietste ze. Qua bietsen naar de kroten. Dat kunnen en mogen alleen de echte groten.
[ afbeelding ]
Mooi weer. Eigenaar op bankje voor de winkel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stukje storytelling, leuk.
Wat haal je tegenwoordig bij de sigarenboer als niet-roker?
Bijzondere ondernemer. Die feliciteert z'n klanten met al 10 jaar geen klant zijnquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:56 schreef tong80 het volgende:
Net dit boekje gekregen van sigarenboer en eigenaar van D'n Hoeck Steenhoven . Hoek Markt/Boschstraat, Zaltbommel. Mooie beloning voor bijna 10 jaar geleden stoppen met roken. Echt Ajax. In de traditie van kettingrokers Rijkaard, Kieft en Cruijff. Waarvan alleen Frenkie en Willem hun sigaretten kochten bij Benny Müller en Sjakie Swart. Cruijff bietste ze. Qua bietsen naar de kroten. Dat kunnen en mogen alleen de echte groten.
[ afbeelding ]
Ha ha. Een gestopte roker is geen onruststoker.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Bijzondere ondernemer. Die feliciteert z'n klanten met al 10 jaar geen klant zijn
Dus laat-ie z'n woordvoerder antwoordenquote:
Geen idee, dat zal je hem moeten vragen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus laat-ie z'n woordvoerder antwoorden
2 likes al maatquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus laat-ie z'n woordvoerder antwoorden
je heb een bril nodigquote:
4 al!quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je heb een bril nodig
het zijn er 3
Goedemorgen maatjequote:Op donderdag 1 juni 2023 05:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
FOK! leeft als nooit tevoren.
Goed gepouled. 1-1 en Sevilla wint met strafschoppen.
Morning brother.quote:
Jij neemt ook elke gelegenheid waar, om je al te dikke reet op een zitzak te doen lijken.quote:
Dat was gisteren ook al zo. Ik ga dit tot op de bodem uitzoeken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, het logo van FOK! is ook veranderd.
[ afbeelding ]
Ze weten het zelf ook niet.quote:As a sub-holiday during Pride Month, Pride Day is celebrated on June 28. The day marks the date in history when the first pride march was held in New York City in 1970. However, different communities celebrate Pride Day on different days throughout June.
Ik ben er ook tegen maar ik blijk heel makkelijk mijn principes overboord te gooien voor een stukje gebak.quote:
Hopelijk smaakt hij ouwe reusquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er ook tegen maar ik blijk heel makkelijk mijn principes overboord te gooien voor een stukje gebak.
Wat moest de wereld toch zonder jou.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:47 schreef GGMM het volgende:
Om homofobie tegen te gaan eet ik nu dit gebakje
Een stukje gebak in het taart gebeuren.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er ook tegen maar ik blijk heel makkelijk mijn principes overboord te gooien voor een stukje gebak.
WAAR IS TOCH DE TIJD GEBLEVEN DAT ER 6 TOPICS OP EEN DAG DOORHEEN GINGEN????quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:12 schreef tong80 het volgende:
Woordle heeft het 'Wat eet je?' overgenomen.
FOK! is de hongerdood nabij.
Tot morgen.
Succes met paul straks.
Altijd als die vent weg is is het hier weer gezelligquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Oh ja, dat was in de tijd dat tong80 niet in de SC postte
Ik vind jou ook gezellig.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd als die vent weg is is het hier weer gezellig
Bedanktquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook gezellig.
Partitioneren van externe HDD doe je vooral als je verschillende bestandssystemen wil of OS/Windows. Maar voor gemiddelde gebruiker hoeft het niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een externe HDD gekocht. Bij voorgaande dingen nooit partities aangemaakt. Het is nu enkel voor backup van data. Doe ik er wijs aan om partities aan te maken of heeft het amper nut?
Thanks.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Partitioneren van externe HDD doe je vooral als je verschillende bestandssystemen wil of OS/Windows. Maar voor gemiddelde gebruiker hoeft het niet.
Pizza besteld. Geen zin om te koken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een boerenomeletje.
Witlofschotel met ham en kaas.quote:
Ik haat gezelligheid. Wist je dat er geen buitenlands equivalent is voor het woord "gezellig" ?quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd als die vent weg is is het hier weer gezellig
Tjacka in VBL / Who the fuck is Mislintat ? &^%$#$%^&^%"e:Op donderdag 1 juni 2023 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat gezelligheid. Wist je dat er geen buitenlands equivalent is voor het woord "gezellig" ?
Je blijft jezelf maar voorstellen. Is nergens voor nodig. Eet eens een keer een beetje zelfvertrouwen. Wordt het misschien wel gezellig.quote:
Ik jou ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik jou ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze vragen post je maar in dig.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een externe HDD gekocht. Bij voorgaande dingen nooit partities aangemaakt. Het is nu enkel voor backup van data. Doe ik er wijs aan om partities aan te maken of heeft het amper nut?
Ik kwam net een gezin tegen op straat. Ik vroeg aan de kleinste of die pizza voor mij was. Ze toonde hem vol trots. Alleen een warme bodem. Niks geen ananas of salami.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:33 schreef aTypisch het volgende:
dat je dan jezelf wil 'belonen' met pure stront op deeg is een andere discussie
ik heb gisteren een potje schaken verloren tongquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam net een gezin tegen op straat. Ik vroeg aan de kleinste of die pizza voor mij was. Ze toonde hem vol trots. Alleen een warme bodem. Niks geen ananas of salami.
Dat is minder. Ook herkenbaar. Al wonnen we met 10-0 en maakte ik er 9. Die ene gemiste kans bleef hangen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb gisteren een potje schaken verloren tong
derhalve ben ik nu als een debiel potjes aan het spelen online
VBL / Stel je voor. Een onbekende scout uit Nederland.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tjacka in VBL / Who the fuck is Mislintat ? &^%$#$%^&^%&
Graag hier de discussie afronden. Aangezien je op hoog niveau hebt gevoetbald wil ik meer uitleg.
toch vreemd dat je met alle talenten alleen op FOK! succesvol bent geweestquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is minder. Ook herkenbaar. Al wonnen we met 10-0 en maakte ik er 9. Die ene gemiste kans bleef hangen.
Droeftoeterquote:
Gelukkig zijn er ook mensen die wel ergens moeite voor doenquote:
voor casual gebruik (lees: als je de vraag moet stellen) is het denk ik niet echt nodigquote:
Ik ben ook de beste kwiskandidaat op prime time NPO geweest hoor. En heb een FA en Dolly Dot geneukt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch vreemd dat je met alle talenten alleen op FOK! succesvol bent geweest
Thanks!quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dus, of je wel of niet partities moet aanmaken hangt af van je persoonlijke voorkeur en behoefte. Als je een eenvoudige backup wilt maken van al je gegevens, dan is het misschien niet nodig om partities aan te maken. Maar als je meer controle wilt hebben over hoe je je gegevens opslaat en organiseert, dan kan het aanmaken van partities een goede optie zijn.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben ook de beste kwiskandidaat op prime time NPO geweest hoor. En heb een FA en Dolly Dot geneukt.
Hometown cha cha cha - Netflixquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
VIDEOLAND.
Hart op de juiste plek.
1/10
Gênant
kijk jij dit soort dingen echtquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
VIDEOLAND.
Hart op de juiste plek.
1/10
Gênant
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hometown cha cha cha - Netflix
Ook wat voor jou
oquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uiteraard, Romcom avondjes met wifey.
[ afbeelding ]
Chatgptgodquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen die wel ergens moeite voor doen![]()
Het aanmaken van partities op een externe harde schijf kan nuttig zijn als je verschillende soorten gegevens wilt scheiden of organiseren. Bijvoorbeeld, je kunt een partitie maken voor je foto's, een andere voor je documenten, enzovoort. Dit kan het makkelijker maken om je bestanden te vinden en te beheren.
Een ander voordeel van het aanmaken van partities is dat je verschillende bestandssystemen kunt gebruiken voor elke partitie. Bijvoorbeeld, je kunt een partitie formatteren als NTFS als je Windows gebruikt, en een andere als exFAT als je de schijf wilt delen met andere apparaten zoals Mac of Linux.
Het aanmaken van partities heeft echter ook enkele nadelen. Een daarvan is dat je de grootte van elke partitie van tevoren moet bepalen, en dat het moeilijk kan zijn om deze later te wijzigen. Een andere is dat het aanmaken van te veel partities de prestaties van de schijf kan verminderen.
Dus, of je wel of niet partities moet aanmaken hangt af van je persoonlijke voorkeur en behoefte. Als je een eenvoudige backup wilt maken van al je gegevens, dan is het misschien niet nodig om partities aan te maken. Maar als je meer controle wilt hebben over hoe je je gegevens opslaat en organiseert, dan kan het aanmaken van partities een goede optie zijn.
Dit ligt ongetwijfeld helemaal niet aan hemzelfquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:59 schreef onlogisch het volgende:
@:tong80 krijgt het ene na het andere pak rammel te verwerken
waarschijnlijk komt hij een aantal weken niet op dit platformquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit ligt ongetwijfeld helemaal niet aan hemzelf
Dat duurde langquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
@:Pietjepuk2000 je nieuwe UI (voor een jaartje)
[ afbeelding ]
Niemand maakte een gifje, toen moest ik het zelf doenquote:
Goed gewerkt strijder. @Pisces29 en ik zijn bijzonder trots op je.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niemand maakte een gifje, toen moest ik het zelf doen
Pff ik had er via coco een via 1 minuutquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niemand maakte een gifje, toen moest ik het zelf doen
Het bleek eigenlijk heel makkelijk zelf te doen. Ik had het nog nooit gedaan en was in een paar minuten klaar.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Pff ik had er via coco een via 1 minuut
quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het bleek eigenlijk heel makkelijk zelf te doen. Ik had het nog nooit gedaan en was in een paar minuten klaar.
Ik ben alleen nog niet zo goed in uploadenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het bleek eigenlijk heel makkelijk zelf te doen. Ik had het nog nooit gedaan en was in een paar minuten klaar.
Via deze pagina heb ik hem gemaakt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog niet zo goed in uploaden
Doe dit nou nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kun je echt niet maken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uiteraard, Romcom avondjes met wifey.
[ afbeelding ]
quote:
Deze DIK door hem verloren weddenschap.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor hoeveel wil je wedden van niet?
Als je een UI weigert met daarin het grote idool (en tevens goede vriendin) van @GGMM dan lijkt de santie me wel wat zwaarder dan een note.quote:
Santi Santi.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je een UI weigert met daarin het grote idool (en tevens goede vriendin) van @:GGMM dan lijkt de santie me wel wat zwaarder dan een note.
Je bent een smerig varken en ik hoop dat je griep krijgt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:53 schreef KingRoland het volgende:
De mensen in de bus hebben ook kennis gemaakt met de bruine bonensoep die ik gisteren heb gegeten
Ik heb al wel zo mijn vermoeden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd of @:Pietjepuk2000 wél een man van zijn woord is. Of kunnen we @:pietjepuk2000 scharen onder de @:atypisch 's en @:tompsv 's van dit forum?
Mooi werkstukje.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er überhaupt bewezen mannen van het woord die we wel kunnen noteren?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd of @:Pietjepuk2000 wél een man van zijn woord is. Of kunnen we @:pietjepuk2000 scharen onder de @:atypisch 's en @:tompsv 's van dit forum?
Jazekerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt bewezen mannen van het woord die we wel kunnen noteren?
quote:Op donderdag 17 december 2020 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een man een man, een woord een woord, een krat een krat.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Zat even terug te lezen in die reeks. Ik moet nooit meer weddenschappen aangaan m.b.t. Trump. Tot 2 keer toe verloren
@:Scrummie (Dit was waarschijnlijk nog met je originele account, voor @:Scrummie1.0 2.0, 2.1 en vervolgens weer @:Scrummie)
[ afbeelding ]
Daarom besloot jij maar kratten te sturen naar @Dj_Day-V ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom besloot jij maar kratten te sturen naar @:Dj_Day-v ?ja heb hem dat ook een paar keer voorgesteld, zij het rijkelijk laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja heb hem dat ook een paar keer voorgesteld, zij het rijkelijk laat
Voorbeelden ?quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:59 schreef onlogisch het volgende:
@:tong80 krijgt het ene na het andere pak rammel te verwerken
Ik voel me in form.quote:
quote:
Ik heb een schijthekel aan mensen die scheetjes zeggen.quote:
Stond dat op Facebook?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:10 schreef Gutanoth het volgende:
Goedemiddag iedereen, blijkbaar wordt vandaag Bosz gepresenteerd bij PSV. Ik wil bij deze alle ajacieden vast feliciteren met het kampioenschap in seizoen 23/24
Ik zit niet meer op Facebook, maar zou best kunnen dat de foto's ook op facebook verspreid worden. Er zijn wat foto's van Bosz in Eindhoven nadat meerdere bronnen hebben gemeld dat hij vandaag wordt aangekondigd.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Ho Ho HO HO!
@:afcniels @:aTypisch
Dat kan je ook omdraaien natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot morgen.
Haal alle topics en laatste reacties van tong80 eens weg......
Voetbal
FOK! LEEFT !
Waarom pleur je ze dan niet allemaal op slot zeiksnor ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je ook omdraaien natuurlijk
Omdat jij het hele forum onder schijt komt er geen hond meer.
rustaaaghhquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom pleur je ze dan niet allemaal op slot zeiksnor ?
Goed dat je het zegt, ik moet weer een afspraak makenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:41 schreef GGMM het volgende:
Oh bijna vergeten te melden
Vanmorgen bij de tandarts geweest, 0 gaatjes alleen wat tandsteen verwijderd@:el-stinho
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je ook omdraaien natuurlijk
Omdat jij het hele forum onder schijt komt er geen hond meer.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom pleur je ze dan niet allemaal op slot zeiksnor ?
tong80 Dit gevecht is geëindigd met een KO in de eerste ronde en @tong80 is niet de winnaar.quote:
Ik ben wel erg benieuwd welke keuzes uiteindelijk worden gemaakt bij Ajax.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Tong80 Matig topic over Mislintat, het spijt me.
Hopelijk heeft @tong80 een heel fijne vakantie.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
tong80 Dit gevecht is geëindigd met een KO in de eerste ronde en @:tong80 is niet de winnaar.
Ik ben ook wel weer toe aan een zuipvakantiequote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:tong80 verbannen?
Hopelijk leert hij van zijn fouten en gaat hij zich in de toekomst beter gedragen
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hopelijk leert hij van zijn fouten en gaat hij zich in de toekomst beter gedragen
vreemd hoe dit forum met hun helden omgaatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die kans lijkt me net zo groot als dat morgen de eerste alien op het Witte Huis wordt uitgenodigd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die kans lijkt me net zo groot als dat morgen de eerste alien op het Witte Huis wordt uitgenodigd.
Ik vind het altijd wel grappig, die ufo-dingen.quote:
Zeker. Ondanks dat er ook hier vast een logische verklaring achter zit.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig, die ufo-dingen.
Dat lijkt me wel, als je zo slim bent om vanuit een ander zonnestelsel hierheen te vliegen, dan moet het je ook wel lukken om een camera te ontwijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Ondanks dat er ook hier vast een logische verklaring achter zit.
Wist je dat als je met de snelheid van het licht (299.792km per seconde) kan reizen, je :quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, als je zo slim bent om vanuit een ander zonnestelsel hierheen te vliegen, dan moet het je ook wel lukken om een camera te ontwijken.
Heb je jezelf al opgegeven om naar Mars te gaan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat als je met de snelheid van het licht (299.792km per seconde) kan reizen, je :
1 seconde over doet om van hier naar de maan te gaan.
8 minuten over doet om naar de zon te reizen.
20.000 jaar over doet om ons Melkwegstelsel te verlaten
En ruim 46.000.000.000 jaar over doet om aan het einde van het waarneembare universum te komen
Spacegenot
@:Scrummie
Nee, dat heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je jezelf al opgegeven om naar Mars te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |