quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben ook de beste kwiskandidaat op prime time NPO geweest hoor. En heb een FA en Dolly Dot geneukt.
Hometown cha cha cha - Netflixquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
VIDEOLAND.
Hart op de juiste plek.
1/10
Gênant
kijk jij dit soort dingen echtquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
VIDEOLAND.
Hart op de juiste plek.
1/10
Gênant
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hometown cha cha cha - Netflix
Ook wat voor jou
oquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uiteraard, Romcom avondjes met wifey.
[ afbeelding ]
Chatgptgodquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen die wel ergens moeite voor doen![]()
Het aanmaken van partities op een externe harde schijf kan nuttig zijn als je verschillende soorten gegevens wilt scheiden of organiseren. Bijvoorbeeld, je kunt een partitie maken voor je foto's, een andere voor je documenten, enzovoort. Dit kan het makkelijker maken om je bestanden te vinden en te beheren.
Een ander voordeel van het aanmaken van partities is dat je verschillende bestandssystemen kunt gebruiken voor elke partitie. Bijvoorbeeld, je kunt een partitie formatteren als NTFS als je Windows gebruikt, en een andere als exFAT als je de schijf wilt delen met andere apparaten zoals Mac of Linux.
Het aanmaken van partities heeft echter ook enkele nadelen. Een daarvan is dat je de grootte van elke partitie van tevoren moet bepalen, en dat het moeilijk kan zijn om deze later te wijzigen. Een andere is dat het aanmaken van te veel partities de prestaties van de schijf kan verminderen.
Dus, of je wel of niet partities moet aanmaken hangt af van je persoonlijke voorkeur en behoefte. Als je een eenvoudige backup wilt maken van al je gegevens, dan is het misschien niet nodig om partities aan te maken. Maar als je meer controle wilt hebben over hoe je je gegevens opslaat en organiseert, dan kan het aanmaken van partities een goede optie zijn.
Dit ligt ongetwijfeld helemaal niet aan hemzelfquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:59 schreef onlogisch het volgende:
@:tong80 krijgt het ene na het andere pak rammel te verwerken
waarschijnlijk komt hij een aantal weken niet op dit platformquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit ligt ongetwijfeld helemaal niet aan hemzelf
Dat duurde langquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
@:Pietjepuk2000 je nieuwe UI (voor een jaartje)
[ afbeelding ]
Niemand maakte een gifje, toen moest ik het zelf doenquote:
Goed gewerkt strijder. @Pisces29 en ik zijn bijzonder trots op je.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niemand maakte een gifje, toen moest ik het zelf doen
Pff ik had er via coco een via 1 minuutquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niemand maakte een gifje, toen moest ik het zelf doen
Het bleek eigenlijk heel makkelijk zelf te doen. Ik had het nog nooit gedaan en was in een paar minuten klaar.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Pff ik had er via coco een via 1 minuut
quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het bleek eigenlijk heel makkelijk zelf te doen. Ik had het nog nooit gedaan en was in een paar minuten klaar.
Ik ben alleen nog niet zo goed in uploadenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het bleek eigenlijk heel makkelijk zelf te doen. Ik had het nog nooit gedaan en was in een paar minuten klaar.
Via deze pagina heb ik hem gemaakt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog niet zo goed in uploaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |