Jij neemt ook elke gelegenheid waar, om je al te dikke reet op een zitzak te doen lijken.quote:
Dat was gisteren ook al zo. Ik ga dit tot op de bodem uitzoeken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, het logo van FOK! is ook veranderd.
[ afbeelding ]
Ze weten het zelf ook niet.quote:As a sub-holiday during Pride Month, Pride Day is celebrated on June 28. The day marks the date in history when the first pride march was held in New York City in 1970. However, different communities celebrate Pride Day on different days throughout June.
Ik ben er ook tegen maar ik blijk heel makkelijk mijn principes overboord te gooien voor een stukje gebak.quote:
Hopelijk smaakt hij ouwe reusquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er ook tegen maar ik blijk heel makkelijk mijn principes overboord te gooien voor een stukje gebak.
Wat moest de wereld toch zonder jou.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:47 schreef GGMM het volgende:
Om homofobie tegen te gaan eet ik nu dit gebakje
Een stukje gebak in het taart gebeuren.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er ook tegen maar ik blijk heel makkelijk mijn principes overboord te gooien voor een stukje gebak.
WAAR IS TOCH DE TIJD GEBLEVEN DAT ER 6 TOPICS OP EEN DAG DOORHEEN GINGEN????quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:12 schreef tong80 het volgende:
Woordle heeft het 'Wat eet je?' overgenomen.
FOK! is de hongerdood nabij.
Tot morgen.
Succes met paul straks.
Altijd als die vent weg is is het hier weer gezelligquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Oh ja, dat was in de tijd dat tong80 niet in de SC postte
Ik vind jou ook gezellig.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd als die vent weg is is het hier weer gezellig
Bedanktquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook gezellig.
Partitioneren van externe HDD doe je vooral als je verschillende bestandssystemen wil of OS/Windows. Maar voor gemiddelde gebruiker hoeft het niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een externe HDD gekocht. Bij voorgaande dingen nooit partities aangemaakt. Het is nu enkel voor backup van data. Doe ik er wijs aan om partities aan te maken of heeft het amper nut?
Thanks.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Partitioneren van externe HDD doe je vooral als je verschillende bestandssystemen wil of OS/Windows. Maar voor gemiddelde gebruiker hoeft het niet.
Pizza besteld. Geen zin om te koken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een boerenomeletje.
Witlofschotel met ham en kaas.quote:
Ik haat gezelligheid. Wist je dat er geen buitenlands equivalent is voor het woord "gezellig" ?quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd als die vent weg is is het hier weer gezellig
Tjacka in VBL / Who the fuck is Mislintat ? &^%$#$%^&^%"e:Op donderdag 1 juni 2023 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat gezelligheid. Wist je dat er geen buitenlands equivalent is voor het woord "gezellig" ?
Je blijft jezelf maar voorstellen. Is nergens voor nodig. Eet eens een keer een beetje zelfvertrouwen. Wordt het misschien wel gezellig.quote:
Ik jou ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik jou ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze vragen post je maar in dig.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een externe HDD gekocht. Bij voorgaande dingen nooit partities aangemaakt. Het is nu enkel voor backup van data. Doe ik er wijs aan om partities aan te maken of heeft het amper nut?
Ik kwam net een gezin tegen op straat. Ik vroeg aan de kleinste of die pizza voor mij was. Ze toonde hem vol trots. Alleen een warme bodem. Niks geen ananas of salami.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:33 schreef aTypisch het volgende:
dat je dan jezelf wil 'belonen' met pure stront op deeg is een andere discussie
ik heb gisteren een potje schaken verloren tongquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam net een gezin tegen op straat. Ik vroeg aan de kleinste of die pizza voor mij was. Ze toonde hem vol trots. Alleen een warme bodem. Niks geen ananas of salami.
Dat is minder. Ook herkenbaar. Al wonnen we met 10-0 en maakte ik er 9. Die ene gemiste kans bleef hangen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb gisteren een potje schaken verloren tong
derhalve ben ik nu als een debiel potjes aan het spelen online
VBL / Stel je voor. Een onbekende scout uit Nederland.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tjacka in VBL / Who the fuck is Mislintat ? &^%$#$%^&^%&
Graag hier de discussie afronden. Aangezien je op hoog niveau hebt gevoetbald wil ik meer uitleg.
toch vreemd dat je met alle talenten alleen op FOK! succesvol bent geweestquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is minder. Ook herkenbaar. Al wonnen we met 10-0 en maakte ik er 9. Die ene gemiste kans bleef hangen.
Droeftoeterquote:
Gelukkig zijn er ook mensen die wel ergens moeite voor doenquote:
voor casual gebruik (lees: als je de vraag moet stellen) is het denk ik niet echt nodigquote:
Ik ben ook de beste kwiskandidaat op prime time NPO geweest hoor. En heb een FA en Dolly Dot geneukt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch vreemd dat je met alle talenten alleen op FOK! succesvol bent geweest
Thanks!quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dus, of je wel of niet partities moet aanmaken hangt af van je persoonlijke voorkeur en behoefte. Als je een eenvoudige backup wilt maken van al je gegevens, dan is het misschien niet nodig om partities aan te maken. Maar als je meer controle wilt hebben over hoe je je gegevens opslaat en organiseert, dan kan het aanmaken van partities een goede optie zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |