Weet niemand. Misschien de hockeyer Maurits Hendriks.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom hebben ze een moffendirecteur?
Dat is de vraag niet. Wie denkt-ie wel dat ie isquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Johnny is toch ook maar een matige trainer tot nu toe
Wat heeft dit met voetballen te makenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:25 schreef NaarMensje het volgende:
Duitsers hebben tenminste verstand van zaken en zijn niet zo arrogant en megalomaan als die minderwaardige Nederlanders. Geef het allemaal maar even de tijd.
Daar gaat het niet om. Dat hij als Duitser, en niet-Ajacied, zonder kennis van zaken, deze beslissing mag nemen bij een beurs genoteerde wereldorganisatie is waanzin.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:27 schreef Tjacka het volgende:
Wat is er precies gek aan zijn beslissing?
Ich will ein eisbeer sein. Ohne verstand vonn zaken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:44 schreef ijs_beer het volgende:
Iemand met 20 jaar werkevaring in scouting en td-werk? Ben je nu werkelijk gefrustreerd dat Johnny 'oneliner' Heitinga het baantje niet krijgt?
Ik niet. Kut coach, zonder uitstraling en taktisch inzicht. Dat is mijn punt dan ook niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Eens met de TS, ik had Heitinga ook liever nog als hoofdcoach gezien.
Ik begrijp echt helemaal niks van je standpunt dan. Het is raar dat een technisch directeur een voetbaltechnische beslissing kan nemen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Dat hij als Duitser, en niet-Ajacied, zonder kennis van zaken, deze beslissing mag nemen bij een beurs genoteerde wereldorganisatie is waanzin.
Wat nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met voetballen te maken
Om voor 40-45 miljoen paar goede spelers te halen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom hebben ze een moffendirecteur?
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Om voor 40-45 miljoen paar goede spelers te halen.
Stel je niet aan ventquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is de vraag niet. Wie denkt-ie wel dat ie isDeze onbekende mof.
Je hebt gelijk. Ik gebruik dat woord normaal ook nooit. Verder heb ik geen keus en moet ik hem de kans wel geven. Het gaat er mij om dat ik, en anderen geen keus hebben en in het ongewisse hem die kans wel moeten geven. Opgedrongen een onbekende mof vreemdeling, die verdwaald is zeker bij mijn club het beleid laten bepalen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het is helemaal niet aardig om hem een mof te noemen. En geef hem ook eerst eens even de kans joh [ afbeelding ]
Ok, lekker lethargisch alles op z'n beloop laten. Ik ben al half afgehaakt de laatste twee jaar. Maak me niet meer zo druk. Dit is echter weer een druppel. Het laat me koud dat je dit als aanstellerij beschouwt. Ik reageer dan ook gelaten. Het zal allemaal wel. Volgend jaar Knut Knutsen aan het Ruhr.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |