quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja heb hem dat ook een paar keer voorgesteld, zij het rijkelijk laat
Voorbeelden ?quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:59 schreef onlogisch het volgende:
@:tong80 krijgt het ene na het andere pak rammel te verwerken
Ik voel me in form.quote:
quote:
Ik heb een schijthekel aan mensen die scheetjes zeggen.quote:
Stond dat op Facebook?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:10 schreef Gutanoth het volgende:
Goedemiddag iedereen, blijkbaar wordt vandaag Bosz gepresenteerd bij PSV. Ik wil bij deze alle ajacieden vast feliciteren met het kampioenschap in seizoen 23/24
Ik zit niet meer op Facebook, maar zou best kunnen dat de foto's ook op facebook verspreid worden. Er zijn wat foto's van Bosz in Eindhoven nadat meerdere bronnen hebben gemeld dat hij vandaag wordt aangekondigd.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Ho Ho HO HO!
@:afcniels @:aTypisch
Dat kan je ook omdraaien natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot morgen.
Haal alle topics en laatste reacties van tong80 eens weg......
Voetbal
FOK! LEEFT !
Waarom pleur je ze dan niet allemaal op slot zeiksnor ?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je ook omdraaien natuurlijk
Omdat jij het hele forum onder schijt komt er geen hond meer.
rustaaaghhquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom pleur je ze dan niet allemaal op slot zeiksnor ?
Goed dat je het zegt, ik moet weer een afspraak makenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:41 schreef GGMM het volgende:
Oh bijna vergeten te melden
Vanmorgen bij de tandarts geweest, 0 gaatjes alleen wat tandsteen verwijderd@:el-stinho
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je ook omdraaien natuurlijk
Omdat jij het hele forum onder schijt komt er geen hond meer.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom pleur je ze dan niet allemaal op slot zeiksnor ?
tong80 Dit gevecht is geëindigd met een KO in de eerste ronde en @tong80 is niet de winnaar.quote:
Ik ben wel erg benieuwd welke keuzes uiteindelijk worden gemaakt bij Ajax.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Tong80 Matig topic over Mislintat, het spijt me.
Hopelijk heeft @tong80 een heel fijne vakantie.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
tong80 Dit gevecht is geëindigd met een KO in de eerste ronde en @:tong80 is niet de winnaar.
Ik ben ook wel weer toe aan een zuipvakantiequote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:tong80 verbannen?
Hopelijk leert hij van zijn fouten en gaat hij zich in de toekomst beter gedragen
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hopelijk leert hij van zijn fouten en gaat hij zich in de toekomst beter gedragen
vreemd hoe dit forum met hun helden omgaatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die kans lijkt me net zo groot als dat morgen de eerste alien op het Witte Huis wordt uitgenodigd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die kans lijkt me net zo groot als dat morgen de eerste alien op het Witte Huis wordt uitgenodigd.
Ik vind het altijd wel grappig, die ufo-dingen.quote:
Zeker. Ondanks dat er ook hier vast een logische verklaring achter zit.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig, die ufo-dingen.
Dat lijkt me wel, als je zo slim bent om vanuit een ander zonnestelsel hierheen te vliegen, dan moet het je ook wel lukken om een camera te ontwijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Ondanks dat er ook hier vast een logische verklaring achter zit.
Wist je dat als je met de snelheid van het licht (299.792km per seconde) kan reizen, je :quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, als je zo slim bent om vanuit een ander zonnestelsel hierheen te vliegen, dan moet het je ook wel lukken om een camera te ontwijken.
Heb je jezelf al opgegeven om naar Mars te gaan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat als je met de snelheid van het licht (299.792km per seconde) kan reizen, je :
1 seconde over doet om van hier naar de maan te gaan.
8 minuten over doet om naar de zon te reizen.
20.000 jaar over doet om ons Melkwegstelsel te verlaten
En ruim 46.000.000.000 jaar over doet om aan het einde van het waarneembare universum te komen
Spacegenot
@:Scrummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |