Doe dit nou nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
@:Pietjepuk2000 je nieuwe UI (voor een jaartje)
[ afbeelding ]
Dit kun je echt niet maken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uiteraard, Romcom avondjes met wifey.
[ afbeelding ]
quote:
Deze DIK door hem verloren weddenschap.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor hoeveel wil je wedden van niet?
Als je een UI weigert met daarin het grote idool (en tevens goede vriendin) van @GGMM dan lijkt de santie me wel wat zwaarder dan een note.quote:
Santi Santi.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je een UI weigert met daarin het grote idool (en tevens goede vriendin) van @:GGMM dan lijkt de santie me wel wat zwaarder dan een note.
Je bent een smerig varken en ik hoop dat je griep krijgt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:53 schreef KingRoland het volgende:
De mensen in de bus hebben ook kennis gemaakt met de bruine bonensoep die ik gisteren heb gegeten
Ik heb al wel zo mijn vermoeden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd of @:Pietjepuk2000 wél een man van zijn woord is. Of kunnen we @:pietjepuk2000 scharen onder de @:atypisch 's en @:tompsv 's van dit forum?
Mooi werkstukje.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:19 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er überhaupt bewezen mannen van het woord die we wel kunnen noteren?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd of @:Pietjepuk2000 wél een man van zijn woord is. Of kunnen we @:pietjepuk2000 scharen onder de @:atypisch 's en @:tompsv 's van dit forum?
Jazekerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt bewezen mannen van het woord die we wel kunnen noteren?
quote:Op donderdag 17 december 2020 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een man een man, een woord een woord, een krat een krat.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Zat even terug te lezen in die reeks. Ik moet nooit meer weddenschappen aangaan m.b.t. Trump. Tot 2 keer toe verloren
@:Scrummie (Dit was waarschijnlijk nog met je originele account, voor @:Scrummie1.0 2.0, 2.1 en vervolgens weer @:Scrummie)
[ afbeelding ]
Daarom besloot jij maar kratten te sturen naar @Dj_Day-V ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom besloot jij maar kratten te sturen naar @:Dj_Day-v ?ja heb hem dat ook een paar keer voorgesteld, zij het rijkelijk laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |