Lekker veel mailtjes en pakjes hopelijkquote:Op maandag 29 mei 2023 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die trappen worden al een klus voor haar
En zeker mensen die haar gaan helpen.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima is slimmer dan ze zich voordoet en heeft veel mensenkennis, verkijk je niet op Moraima
Ik schat haar niet hoog in en denk inderdaad dat ze het vooral van hulp om zich heen moet hebben.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En zeker mensen die haar gaan helpen.
Die valt in een maand hijgend nog een paar kilo afquote:Op maandag 29 mei 2023 16:16 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker veel mailtjes en pakjes hopelijkhele dag op en neer van poort naar pc.
Maar ook heeft ze een heel eigen mening.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schat haar niet hoog in en denk inderdaad dat ze het vooral van hulp om zich heen moet hebben.
Niets mis met een eigen meningquote:Op maandag 29 mei 2023 16:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ook heeft ze een heel eigen mening.
Babbel net zo. Vind het maar een raar gesprek.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:21 schreef pingu66 het volgende:
Tiano is altijd zo vaag in een gesprek. Lult veel maar zegt niets.
Net als Babette, het is echt blablabla, geen touw aan vast te knopen.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:21 schreef pingu66 het volgende:
Tiano is altijd zo vaag in een gesprek. Lult veel maar zegt niets.
Heeft ze het nu over haar woord ooit aan Jeff of aan Tiano?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:24 schreef greysbones het volgende:
What the fuck is mijn woord dan waard
Babs
Ze willen beide niet zeggen wat ze nou echt vinden heb ik het idee.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:23 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel net zo. Vind het maar een raar gesprek.
Tianoquote:Op maandag 29 mei 2023 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft ze het nu over haar woord ooit aan Jeff of aan Tiano?
Dus heeft Tiano gelijk dat haar woord niets waard isquote:Op maandag 29 mei 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano
De rest heeft ze zich van losgekoppeld
quote:Op maandag 29 mei 2023 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus heeft Tiano gelijk dat haar woord niets waard is
En kritiek niet kan handelen.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:28 schreef greysbones het volgende:
Ik snap wel waarom relaties niet werken bij Babs
Ze analyseert alles dood
By far.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:29 schreef greysbones het volgende:
Qua levenswijsheid overklast tiano Babs
Maar Babs is ook een psycholooooooogquote:Op maandag 29 mei 2023 16:28 schreef greysbones het volgende:
Ze analyseert alles dood
maar dan zonder de lol en het zoenen..quote:Op maandag 29 mei 2023 16:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Jeff en Kim, samen frituren
Babs heeft een half jaar de studie gevolgdquote:Op maandag 29 mei 2023 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar Babs is ook een psycholooooooog
Ze raakt nu aardig de draad kwijt.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar Babs is ook een psycholooooooog
Dat weet ik welquote:Op maandag 29 mei 2023 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs heeft een half jaar de studie gevolgd
Ze is er nog lang niet
Lijkt me wel tof als ie het echt afkaptquote:Op maandag 29 mei 2023 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Marciano: Je gaat weer hetzelfde vertellen.
En gaat het ook niet redden. Patiënten mogen blij zijn als ze aan het woord komen bij Mevr. Ratelquote:Op maandag 29 mei 2023 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is er nog lang niet
Babette wil vooral gelijk hebben.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:30 schreef pingu66 het volgende:
Baps haalt ook teveel theorie uit haar studie boeken net als Eunice.
Babs houdt ook van tvquote:Op maandag 29 mei 2023 16:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En gaat het ook niet redden. Patiënten mogen blij zijn als ze aan het woord komen bij Mevr. Ratel
Zij wil een punt maken en dan klaar zijnquote:Op maandag 29 mei 2023 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
Ze klinkt nu wel heel hyper,wil ook een eind aan het gesprek maken.
Maar ook zonder het gescheld en geruzie.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar dan zonder de lol en het zoenen..
Ice hoort ook bij de laatste 10quote:Op maandag 29 mei 2023 16:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb dan weer lieve dat Ice gaat
ben niet vergeten wat een slang het was
Zeker waarquote:Op maandag 29 mei 2023 16:32 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ook zonder het gescheld en geruzie.
Ik heb ze vaker ruzie zien maken bij de frituurpan dan lief voor elkaar zien zijn.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker waar
Maar ik kijk zelf liever naar mensen die het iig een deel van de tijd echt heel tof hebben met elkaar, ze waren echt verliefd en hadden echt lol
Wie?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
Goh lang geleden dat Madeleine en Wanda er in zaten he..
quote:Op maandag 29 mei 2023 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
Kut,nu moet ze de was ook nog ophangen.
Ik vind een Eunice die eigenlijk heel weinig aan de groep toevoegt eigenlijk engerquote:Op maandag 29 mei 2023 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja omdat dat contractueel zo besloten is...
ice is eng..
tja ze moet er iets voor over hebben hequote:Op maandag 29 mei 2023 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
Kut,nu moet ze de was ook nog ophangen.
Leuk hoe we er allemaal anders naar kijken hequote:Op maandag 29 mei 2023 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze vaker ruzie zien maken bij de frituurpan dan lief voor elkaar zien zijn.
Inderdaadquote:Op maandag 29 mei 2023 16:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Leuk hoe we er allemaal anders naar kijken he
ik begrijp ook niet hoe het kan dat zij er zo lang in zit...quote:Op maandag 29 mei 2023 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind een Eunice die eigenlijk heel weinig aan de groep toevoegt eigenlijk enger
Waarom komt zij zover
Nu wel ja.Goed insmeren.quote:
Ik hoop dat hij wel zonnebrandcreme heeft gekocht ( nieuw) voor hij erin gingquote:
Eunice heeft het tot nu toe heel handig 'gespeeld'.... bij de groep van JW aansluiten, wetend dat daar lui zaten die eerst genomineerd zouden worden/af zouden vallen en zij de steun van JW en Erik zou houden.... lachen, grote bek tegen sommigen (mensen waar die groep een hekel aan had), iedereen van alles leren, zodat ze 'nodig' was, mensen als Mirthe aan zich binden, zodat ze niet op haar zou stemmen en ga zo maar door.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind een Eunice die eigenlijk heel weinig aan de groep toevoegt eigenlijk enger
Waarom komt zij zover
wel benieuwd of zij dan nooit een baan heeft gehad waarbij je ook soms achter de computer moest zittem...quote:Op maandag 29 mei 2023 16:43 schreef greysbones het volgende:
Zoe krijgt allemaal mailtjes
En zo irritant
Geeft error
3 mailtjes
Daar krijgt zoe een error van
Mooi, ik zou zeggen FEBO stuur er nog maar een stuk of 10quote:Op maandag 29 mei 2023 16:43 schreef greysbones het volgende:
Zoe krijgt allemaal mailtjes
En zo irritant
Geeft error
3 mailtjes
Daar krijgt zoe een error van
Isaac is ook wel raar dat ie dat doet.. kom op nou...quote:Op maandag 29 mei 2023 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Het kaartteam is klaar voor een nieuw potje kaarten en op de andere stream zit Babette met Zoe te praten, Isaac heeft een hartjessnoepje in de hand van Zoe gedrukt, omdat hij het zielig vindt dat ze maar op kantoor zit.
En de was is nog niet opgehangen.
meerquote:Op maandag 29 mei 2023 16:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Mooi, ik zou zeggen FEBO stuur er nog maar een stuk of 10
Dat is toch raar van isaacquote:Op maandag 29 mei 2023 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Het kaartteam is klaar voor een nieuw potje kaarten en op de andere stream zit Babette met Zoe te praten, Isaac heeft een hartjessnoepje in de hand van Zoe gedrukt, omdat hij het zielig vindt dat ze maar op kantoor zit.
met houdbaarheids datum, augustus 1987quote:Op maandag 29 mei 2023 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wel zonnebrandcreme heeft gekocht ( nieuw) voor hij erin ging
En niet een fles die hij toch had liggen
Of er wordt veel te veel achter gezochtquote:
een hartjessnoepje omdat ze zielig alleen zart?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of er wordt veel te veel achter gezocht
Ice gaf haar een snoepje
Thats it
Jawel toen ze nog aan het hyper praten was tegen Tiano, je moet alleen niet vragen hoe, alles dubbel en dwars daar zitten morgen een stel kreukels in en het gaat lekker stinken.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Was vast geen lolly of zuurstokquote:Op maandag 29 mei 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of er wordt veel te veel achter gezocht
Ice gaf haar een snoepje
Thats it
Ow echt, gelukkig dan kan ik dat los latenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:47 schreef danaqui het volgende:
[..]
Jawel toen ze nog aan het hyper praten was tegen Tiano, je moet alleen niet vragen hoe, alles dubbel en dwars daar zitten morgen een stel kreukels in en het gaat lekker stinken.
En haar mond krijgt ze ook al niet dicht door de plumpquote:Op maandag 29 mei 2023 16:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze kan amper haar ogen openen door het gewicht van de wimpers en lagen mascara![]()
quote:Op maandag 29 mei 2023 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echt, gelukkig dan kan ik dat los laten
Zal een keer tijd worden dat ding loopt bijna vanzelf de deur uitquote:Op maandag 29 mei 2023 16:49 schreef Deisyy het volgende:
De hoerenjas gaat in de was, hij stinkt een beetje volgens Zoe.
Zou voor Zoe ook een prima plan zijn.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:51 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zal een keer tijd worden dat ding loopt bijna vanzelf de deur uit
quote:Op maandag 29 mei 2023 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou voor Zoe ook een prima plan zijn.
quote:Op maandag 29 mei 2023 17:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Probeert Eu nu met d'r slangenbezweerders-oogjes iets te laten staan?![]()
[ afbeelding ]
Je kan gerust een uur weg.quote:
Had je dat niet een uurtje geleden al kunnen doen?quote:Op maandag 29 mei 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
Dat noem ik timing, het moment dat ik de streams weer even aan slingerde.
Jazeker, maar dan had ik een uurtje moeten wachten op dat alarmmmmquote:Op maandag 29 mei 2023 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je dat niet een uurtje geleden al kunnen doen?
72 uurs opdrachtquote:Op maandag 29 mei 2023 17:13 schreef spapaars het volgende:
Ongewone tijd, weer iets nieuws.
Hoop op een lange opdracht.
Ik heb haar niet zien oefenen.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:19 schreef danaqui het volgende:
Jappie :"een week niet praten alleen maar gebarentaal"
Nou Babs kom er maar in
quote:Op maandag 29 mei 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die zou toch helemaal flippen... als ze niet mag praten...
En dan zitten wij naar een stomme film te kijken. Nou,lijkt me geweldigquote:Op maandag 29 mei 2023 17:20 schreef HappyCharly het volgende:
Lijkt me tof als ze een dag lang alleen in gebaren mogen praten
Babs kan uitstekende gesprekken (met name over anderen) voeren en staat eigenlijk altijd wel 'aan' maar daarna ben je blij dat de wegen weer scheiden. Kan er geeneens een voorstelling bij maken hoe dat het moet zijn om met zo iemand een relatie te starten want ondanks dat ze warm en toegankelijk probeert over te komen kan ze tegelijk een koude of afstandelijke uitstraling hebben. Daarnaast ben ik van mening (in algemene zin) dat als je een close commitment aangaat je daaraan dient te houden. Voor mij als kijker of bewoner hoeft ze niet eens weg maar omdat ze werkelijk met iedereen lult en daarin zeer geraffineerd te werk gaat een bom die je hoort te ontmantelen want de finish komt steeds dichterbij en de uitwegen slinken.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:28 schreef greysbones het volgende:
Ze analyseert alles dood
Precies, en van lamlendigheid zullen ze nog weinig met elkaar communiceren.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En dan zitten wij naar een stomme film te kijken. Nveel u,lijkt me geweldig
Deze is vast voor Zoe haar afscheid als manager.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Kijken of deze opdracht die van vrijdag overtreft.
Dat is wel erg vroeg, ze zit er nog tot volgende week woensdag.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is vast voor Zoe haar afscheid als manager.
Kan ze vast iets gaan bedenken.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg, ze zit er nog tot volgende week woensdag.
Isaak zal er ook grote moeite me hebben met zijn grote muilquote:Op maandag 29 mei 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die zou toch helemaal flippen... als ze niet mag praten...
Dat, het zal je misschien verbazen maar soms zit er best logica in hun beweegredenen waarom iets niet of wel gebeurd.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:39 schreef Kakadylo het volgende:
Een zoemer op dit tijdstip betekent meestal de aankondiging van een lange opdracht. De reguliere verdienopdrachten doen ze namelijk eerder op de dag terwijl eliminaties vaak vlak voor of na het middaguur plaatsvinden. Daar zit een logisch gedachtepatroon achter. Als er bijv. iemand vertrekt dan komt er achter de schermen allerlei rompslomp en logistiek bij kijken.
Dom, ze moeten de oudste als eerste laten beginnen.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:50 schreef engine het volgende:
Ciano en Ice willen wel beginnen. Ze willen vannacht gewoon slapen.
Dat haarquote:
Goede vraag wel.quote:
24u iddquote:Op maandag 29 mei 2023 17:54 schreef chufi het volgende:
4 x 4 x 6 uur ... morgen om 18 uur afgelopen
Echt teamwork ook.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig zit iedereen gelijk op 1 lijn en weten wat ze te doen staat....
Een moderne variant van klaverjassen dusquote:Op maandag 29 mei 2023 17:49 schreef freaky40 het volgende:
125 euro voor de huishoudpot per knop die niet is afgegaan.
Echt hoorquote:Op maandag 29 mei 2023 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig zit iedereen gelijk op 1 lijn en weten wat ze te doen staat....
Een hele lading drank ernaastquote:Op maandag 29 mei 2023 17:56 schreef Flow3r het volgende:
Bep snachts aub, wil wel wat te kijken hebben
Het kost heul veul kracht.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 17:59 schreef Ebinas het volgende:
Dus knop ingedrukt houden
6 uur lang.
En er zijn er 4 per keer?
500 alles alles goed gaat?
Lekker.quote:
Dat kan nog weleens iets gaan worden ja want 'die knop moeten bewaken' was waar ik eerst aan dachtquote:Op maandag 29 mei 2023 17:59 schreef engine het volgende:
Het indrukken kost blijkbaar nog best veel kracht.
Denk dat hij weer door gaat halen.quote:
Hij moet alweer wisselen van handquote:Op maandag 29 mei 2023 18:01 schreef Ebinas het volgende:
Marciano gaat het zo nooit halen met zijn geklaag
Die loopt continu te wisselen ...quote:Op maandag 29 mei 2023 18:01 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op maandag 29 mei 2023 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wel leuk voor de late wakkere cossers zo'n opdracht
En dan heeft ie ook nog last van die tikquote:Op maandag 29 mei 2023 18:01 schreef Ebinas het volgende:
Lastig hoor met 1 hand je haar terug duwen in die haarzakjesquote:Op maandag 29 mei 2023 18:02 schreef Flow3r het volgende:
Marciano : het is best wel een job![]()
[ afbeelding ]
Komt dat goed uit.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Heb ik weer wat te doen.Heb toch vakantie.
Ojaquote:Op maandag 29 mei 2023 18:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En dan heeft ie ook nog last van die tik
Moest het met beide handen dan was ie al meteen klaar geweestquote:
Nu kan ze weer klaverjassen.quote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net te laat wat moeten ze doen?quote:
En vervolgens die vervelende Amsterdamse klaagzang er nog even achteraanquote:Op maandag 29 mei 2023 18:06 schreef Flow3r het volgende:
Te weinig druk, lampje ging uit![]()
Janet : ik dee alleen maar zo, ik dee alleen maar zo![]()
[ afbeelding ]
Jeff die ziet weer 'n paar kratjes verdampen door de aktie van Netjequote:Op maandag 29 mei 2023 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Wat een kutgroep is het toch ook....en Jeff.
En diat onvergeliijkte gezicht.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:07 schreef Kakadylo het volgende:
En vervolgens die vervelende Amsterdamse klaagzang er nog even achteraan
Als zij straks manager is zal dat normaal zijn vrees ik....quote:Op maandag 29 mei 2023 18:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jeff die ziet weer 'n paar kratjes verdampen door de aktie van Netje![]()
Daar gaat zijn Rivella.quote:
Mijn nichtje heeft 7 jaar gestudeerd aan de universiteit dus Babette heeft nog even te gaan 😂quote:Op maandag 29 mei 2023 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is er nog lang niet
ja of brandalarmquote:Op maandag 29 mei 2023 18:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou enorm, dacht eik dat er hekschreeuwers stonden
Dan sloopt ze die hele keuken.quote:
wel korter nu voor de rest ... maar wie rekent dat ff voor Zoe uitquote:Op maandag 29 mei 2023 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
Wie is de volgende?
Ze kunnen straks allemaal op bed.
kan toch doorgaan , film pas om 21 uur , voor koken zijn ze met 4quote:Op maandag 29 mei 2023 18:04 schreef pingu66 het volgende:
Nou daar gaat Bern zijn evenement morgen: film en Franse avond
Denk toch Marcianoquote:Op maandag 29 mei 2023 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
Wie is de volgende?
Ze kunnen straks allemaal op bed.
4 uur en 3 kwartier?quote:Op maandag 29 mei 2023 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
wel korter nu voor de rest ... maar wie rekent dat ff voor Zoe uit
24 uur lang vier (nu nog 3) knoppen ingedrukt houden.quote:
Na 24 uur mag je nog een keer.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 18:15 schreef Ebinas het volgende:
Een 6e van een uur is iets van een half uur, volgens Bern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |