Je kan gerust een uur weg.quote:
Had je dat niet een uurtje geleden al kunnen doen?quote:Op maandag 29 mei 2023 17:10 schreef spapaars het volgende:
Dat noem ik timing, het moment dat ik de streams weer even aan slingerde.
Jazeker, maar dan had ik een uurtje moeten wachten op dat alarmmmmquote:Op maandag 29 mei 2023 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je dat niet een uurtje geleden al kunnen doen?
72 uurs opdrachtquote:Op maandag 29 mei 2023 17:13 schreef spapaars het volgende:
Ongewone tijd, weer iets nieuws.
Hoop op een lange opdracht.
Ik heb haar niet zien oefenen.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:19 schreef danaqui het volgende:
Jappie :"een week niet praten alleen maar gebarentaal"
Nou Babs kom er maar in
quote:Op maandag 29 mei 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die zou toch helemaal flippen... als ze niet mag praten...
En dan zitten wij naar een stomme film te kijken. Nou,lijkt me geweldigquote:Op maandag 29 mei 2023 17:20 schreef HappyCharly het volgende:
Lijkt me tof als ze een dag lang alleen in gebaren mogen praten
Babs kan uitstekende gesprekken (met name over anderen) voeren en staat eigenlijk altijd wel 'aan' maar daarna ben je blij dat de wegen weer scheiden. Kan er geeneens een voorstelling bij maken hoe dat het moet zijn om met zo iemand een relatie te starten want ondanks dat ze warm en toegankelijk probeert over te komen kan ze tegelijk een koude of afstandelijke uitstraling hebben. Daarnaast ben ik van mening (in algemene zin) dat als je een close commitment aangaat je daaraan dient te houden. Voor mij als kijker of bewoner hoeft ze niet eens weg maar omdat ze werkelijk met iedereen lult en daarin zeer geraffineerd te werk gaat een bom die je hoort te ontmantelen want de finish komt steeds dichterbij en de uitwegen slinken.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:28 schreef greysbones het volgende:
Ik snap wel waarom relaties niet werken bij Babs
Ze analyseert alles dood
Precies, en van lamlendigheid zullen ze nog weinig met elkaar communiceren.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En dan zitten wij naar een stomme film te kijken. Nveel u,lijkt me geweldig
Deze is vast voor Zoe haar afscheid als manager.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Kijken of deze opdracht die van vrijdag overtreft.
Dat is wel erg vroeg, ze zit er nog tot volgende week woensdag.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is vast voor Zoe haar afscheid als manager.
Kan ze vast iets gaan bedenken.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg, ze zit er nog tot volgende week woensdag.
Isaak zal er ook grote moeite me hebben met zijn grote muilquote:Op maandag 29 mei 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die zou toch helemaal flippen... als ze niet mag praten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |