Lijkt me wel tof als ie het echt afkaptquote:Op maandag 29 mei 2023 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Marciano: Je gaat weer hetzelfde vertellen.
En gaat het ook niet redden. Patiënten mogen blij zijn als ze aan het woord komen bij Mevr. Ratelquote:Op maandag 29 mei 2023 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs heeft een half jaar de studie gevolgd
Ze is er nog lang niet
Babette wil vooral gelijk hebben.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:30 schreef pingu66 het volgende:
Baps haalt ook teveel theorie uit haar studie boeken net als Eunice.
Babs houdt ook van tvquote:Op maandag 29 mei 2023 16:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En gaat het ook niet redden. Patiënten mogen blij zijn als ze aan het woord komen bij Mevr. Ratel
Zij wil een punt maken en dan klaar zijnquote:Op maandag 29 mei 2023 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
Ze klinkt nu wel heel hyper,wil ook een eind aan het gesprek maken.
Maar ook zonder het gescheld en geruzie.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar dan zonder de lol en het zoenen..
Ice hoort ook bij de laatste 10quote:Op maandag 29 mei 2023 16:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb dan weer lieve dat Ice gaat
ben niet vergeten wat een slang het was
Zeker waarquote:Op maandag 29 mei 2023 16:32 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ook zonder het gescheld en geruzie.
Ik heb ze vaker ruzie zien maken bij de frituurpan dan lief voor elkaar zien zijn.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker waar
Maar ik kijk zelf liever naar mensen die het iig een deel van de tijd echt heel tof hebben met elkaar, ze waren echt verliefd en hadden echt lol
Wie?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
Goh lang geleden dat Madeleine en Wanda er in zaten he..
quote:Op maandag 29 mei 2023 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
Kut,nu moet ze de was ook nog ophangen.
Ik vind een Eunice die eigenlijk heel weinig aan de groep toevoegt eigenlijk engerquote:Op maandag 29 mei 2023 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja omdat dat contractueel zo besloten is...
ice is eng..
tja ze moet er iets voor over hebben hequote:Op maandag 29 mei 2023 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
Kut,nu moet ze de was ook nog ophangen.
Leuk hoe we er allemaal anders naar kijken hequote:Op maandag 29 mei 2023 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze vaker ruzie zien maken bij de frituurpan dan lief voor elkaar zien zijn.
Inderdaadquote:Op maandag 29 mei 2023 16:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Leuk hoe we er allemaal anders naar kijken he
ik begrijp ook niet hoe het kan dat zij er zo lang in zit...quote:Op maandag 29 mei 2023 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind een Eunice die eigenlijk heel weinig aan de groep toevoegt eigenlijk enger
Waarom komt zij zover
Nu wel ja.Goed insmeren.quote:
Ik hoop dat hij wel zonnebrandcreme heeft gekocht ( nieuw) voor hij erin gingquote:
Eunice heeft het tot nu toe heel handig 'gespeeld'.... bij de groep van JW aansluiten, wetend dat daar lui zaten die eerst genomineerd zouden worden/af zouden vallen en zij de steun van JW en Erik zou houden.... lachen, grote bek tegen sommigen (mensen waar die groep een hekel aan had), iedereen van alles leren, zodat ze 'nodig' was, mensen als Mirthe aan zich binden, zodat ze niet op haar zou stemmen en ga zo maar door.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind een Eunice die eigenlijk heel weinig aan de groep toevoegt eigenlijk enger
Waarom komt zij zover
wel benieuwd of zij dan nooit een baan heeft gehad waarbij je ook soms achter de computer moest zittem...quote:Op maandag 29 mei 2023 16:43 schreef greysbones het volgende:
Zoe krijgt allemaal mailtjes
En zo irritant
Geeft error
3 mailtjes
Daar krijgt zoe een error van
Mooi, ik zou zeggen FEBO stuur er nog maar een stuk of 10quote:Op maandag 29 mei 2023 16:43 schreef greysbones het volgende:
Zoe krijgt allemaal mailtjes
En zo irritant
Geeft error
3 mailtjes
Daar krijgt zoe een error van
Isaac is ook wel raar dat ie dat doet.. kom op nou...quote:Op maandag 29 mei 2023 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Het kaartteam is klaar voor een nieuw potje kaarten en op de andere stream zit Babette met Zoe te praten, Isaac heeft een hartjessnoepje in de hand van Zoe gedrukt, omdat hij het zielig vindt dat ze maar op kantoor zit.
En de was is nog niet opgehangen.
meerquote:Op maandag 29 mei 2023 16:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Mooi, ik zou zeggen FEBO stuur er nog maar een stuk of 10
Dat is toch raar van isaacquote:Op maandag 29 mei 2023 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Het kaartteam is klaar voor een nieuw potje kaarten en op de andere stream zit Babette met Zoe te praten, Isaac heeft een hartjessnoepje in de hand van Zoe gedrukt, omdat hij het zielig vindt dat ze maar op kantoor zit.
met houdbaarheids datum, augustus 1987quote:Op maandag 29 mei 2023 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wel zonnebrandcreme heeft gekocht ( nieuw) voor hij erin ging
En niet een fles die hij toch had liggen
Of er wordt veel te veel achter gezochtquote:
een hartjessnoepje omdat ze zielig alleen zart?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of er wordt veel te veel achter gezocht
Ice gaf haar een snoepje
Thats it
Jawel toen ze nog aan het hyper praten was tegen Tiano, je moet alleen niet vragen hoe, alles dubbel en dwars daar zitten morgen een stel kreukels in en het gaat lekker stinken.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |