Inderdaadquote:Op maandag 29 mei 2023 16:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Leuk hoe we er allemaal anders naar kijken he
ik begrijp ook niet hoe het kan dat zij er zo lang in zit...quote:Op maandag 29 mei 2023 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind een Eunice die eigenlijk heel weinig aan de groep toevoegt eigenlijk enger
Waarom komt zij zover
Nu wel ja.Goed insmeren.quote:
Ik hoop dat hij wel zonnebrandcreme heeft gekocht ( nieuw) voor hij erin gingquote:
Eunice heeft het tot nu toe heel handig 'gespeeld'.... bij de groep van JW aansluiten, wetend dat daar lui zaten die eerst genomineerd zouden worden/af zouden vallen en zij de steun van JW en Erik zou houden.... lachen, grote bek tegen sommigen (mensen waar die groep een hekel aan had), iedereen van alles leren, zodat ze 'nodig' was, mensen als Mirthe aan zich binden, zodat ze niet op haar zou stemmen en ga zo maar door.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind een Eunice die eigenlijk heel weinig aan de groep toevoegt eigenlijk enger
Waarom komt zij zover
wel benieuwd of zij dan nooit een baan heeft gehad waarbij je ook soms achter de computer moest zittem...quote:Op maandag 29 mei 2023 16:43 schreef greysbones het volgende:
Zoe krijgt allemaal mailtjes
En zo irritant
Geeft error
3 mailtjes
Daar krijgt zoe een error van
Mooi, ik zou zeggen FEBO stuur er nog maar een stuk of 10quote:Op maandag 29 mei 2023 16:43 schreef greysbones het volgende:
Zoe krijgt allemaal mailtjes
En zo irritant
Geeft error
3 mailtjes
Daar krijgt zoe een error van
Isaac is ook wel raar dat ie dat doet.. kom op nou...quote:Op maandag 29 mei 2023 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Het kaartteam is klaar voor een nieuw potje kaarten en op de andere stream zit Babette met Zoe te praten, Isaac heeft een hartjessnoepje in de hand van Zoe gedrukt, omdat hij het zielig vindt dat ze maar op kantoor zit.
En de was is nog niet opgehangen.
meerquote:Op maandag 29 mei 2023 16:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Mooi, ik zou zeggen FEBO stuur er nog maar een stuk of 10
Dat is toch raar van isaacquote:Op maandag 29 mei 2023 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Het kaartteam is klaar voor een nieuw potje kaarten en op de andere stream zit Babette met Zoe te praten, Isaac heeft een hartjessnoepje in de hand van Zoe gedrukt, omdat hij het zielig vindt dat ze maar op kantoor zit.
met houdbaarheids datum, augustus 1987quote:Op maandag 29 mei 2023 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wel zonnebrandcreme heeft gekocht ( nieuw) voor hij erin ging
En niet een fles die hij toch had liggen
Of er wordt veel te veel achter gezochtquote:
een hartjessnoepje omdat ze zielig alleen zart?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of er wordt veel te veel achter gezocht
Ice gaf haar een snoepje
Thats it
Jawel toen ze nog aan het hyper praten was tegen Tiano, je moet alleen niet vragen hoe, alles dubbel en dwars daar zitten morgen een stel kreukels in en het gaat lekker stinken.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |