Ja dat is ook wel weer zo, maar ik kan me niet voorstellen dat het nog nooit iemand is opgevallen dat Janet een viespeukje is.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moeten ze het wel zien, wij zien dat wel, maar zij ook?
Van wie zou Tiano dit nou hebben?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:09 schreef greysbones het volgende:
Volgens tiano is babs te laat
En laat ze zich schaakmat zetten
Hij vindt dat Mori een maand later moetquote:Op maandag 29 mei 2023 16:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moraima is betrouwbaarder dan ZOE
Ik heb geen ideequote:
Omdat de andere groep Morrie er weer op wil zetten als ze geen manager isquote:Op maandag 29 mei 2023 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij vindt dat Mori een maand later moet
Ice.quote:
In zijn hoofd gaan ze niet weer deze maand op Moriquote:Op maandag 29 mei 2023 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat de andere groep Morrie er weer op wil zetten als ze geen manager is
Waarom?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Moraima als manager, ik vind het nog steeds een grote grap
Mag ze ook eens wat gaan doenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Moraima als manager, ik vind het nog steeds een grote grap
Maar wel tegen andere personen.quote:
Klopt, maar ze waant zich veilig, iedereen vindt haar leuk en aardigquote:Op maandag 29 mei 2023 16:12 schreef greysbones het volgende:
Ik vind tiano nu wel gelijk hebben
Dat ze dingen voor zich uit schuift
Ik vind haar net zo min een helder licht als Zoe.quote:
Neequote:Op maandag 29 mei 2023 16:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar ze waant zich veilig, iedereen vindt haar leuk en aardig
Alleen maar goed voor Moriquote:Op maandag 29 mei 2023 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die trappen worden al een klus voor haar
Ze heeft Wendy verstoten, terwijl zij denk ik de enigste is met Zoe die haar niet zouden weg stemmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |