oh dat zou wat zijnquote:Op maandag 29 mei 2023 16:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wordt tijd dat een keer een uurtjes "stream" mogen kijken en uitspraken over elkaar mogen zien en luisteren. Dan eens kijken hoe de dynamiek veranderd
Het zijn vuile viezerikken en daar gaat eigen servies echt niet bij helpen.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben borden koppen en glazen afgedroogd met doeken die ze gebruiken om de badkamer en wc’s schoon te maken![]()
Nee hoor dat is maar een formaliteit. Wen stemt niet op Eunice.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:58 schreef juul. het volgende:
[..]
Wendy, dat zal haar wel kwalijk worden genomen door Bep en consorten
Hebben ze bij BB een keer gedaan, maar dat waren volgens mij tweets over bewoners die ze te zien kregen en moesten raden over wie het gingquote:
Janet naar huis met haar vieze keukengedrag, scheelt al een slok op een borrelquote:Op maandag 29 mei 2023 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn vuile viezerikken en daar gaat eigen servies echt niet bij helpen.
En beter onderscheid maken tussen handdoeken en theedoeken, afgelopen week wast Jeffrey na het frituren zijn handen en droog ze af met de theedoek. Volgens mij is er niemand die een beetje let op het gebruik van die doeken in de keuken.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Ze moeten gewoon die theedoeken in de kookwas gooien en met extra spoelen programma.
Twitter valt wel mee . Als ze postings van hier laten zien dan ligt iedereen binnen 5 minuten te huilen.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hebben ze bij BB een keer gedaan, maar dat waren volgens mij tweets over bewoners die ze te zien kregen en moesten raden over wie het ging
En gister zag ik iemand afdrogen met een handdoek want de theedoeken zaten in de was.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En beter onderscheid maken tussen handdoeken en theedoeken, afgelopen week wast Jeffrey na het frituren zijn handen en droog ze af met de theedoek. Volgens mij is er niemand die een beetje let op het gebruik van die doeken in de keuken.
janet gaat met een doekje over de vloer en met hetzelfde doekje daarna over het aanrecht en de houten snijplank, een wonder dat er nog nooit iemand echt ziek is gewordenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En beter onderscheid maken tussen handdoeken en theedoeken, afgelopen week wast Jeffrey na het frituren zijn handen en droog ze af met de theedoek. Volgens mij is er niemand die een beetje let op het gebruik van die doeken in de keuken.
GATVERDAMMEquote:Op maandag 29 mei 2023 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En gister zag ik iemand afdrogen met een handdoek want de theedoeken zaten in de was.
Waar net kip op gesneden was.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
janet gaat met een doekje over de vloer en met hetzelfde doekje daarna over het aanrecht en de houten snijplank, een wonder dat er nog nooit iemand echt ziek is geworden
In zo'n groep zou je verwachten dat er toch minstens een paar zijn die Janet daar wel op aan zouden spreken, het is te goor voor woordenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
janet gaat met een doekje over de vloer en met hetzelfde doekje daarna over het aanrecht en de houten snijplank, een wonder dat er nog nooit iemand echt ziek is geworden
Moeten ze het wel zien, wij zien dat wel, maar zij ook?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In zo'n groep zou je verwachten dat er toch minstens een paar zijn die Janet daar wel op aan zouden spreken, het is te goor voor woorden
Ze hebben de doeken voor de badkamer het hoekje omgestiktquote:Op maandag 29 mei 2023 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In zo'n groep zou je verwachten dat er toch minstens een paar zijn die Janet daar wel op aan zouden spreken, het is te goor voor woorden
Moraima is betrouwbaarder dan ZOEquote:Op maandag 29 mei 2023 16:07 schreef greysbones het volgende:
Tiano vind het stom als Mori daar gaat zitten
Omdat ze een free ticket heeft nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |