Het is ronduit goor en smerigquote:Op maandag 29 mei 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat voor hem, ik vind het echt niet kunnen, dat vreten
Met nergens aan mee doen en roddelenquote:Op maandag 29 mei 2023 11:52 schreef spapaars het volgende:
Wat Zoë ook doet, het is nooit goed.
Meisje heeft de tijd van haar leven.
Hij is lekker aan het sportenquote:Op maandag 29 mei 2023 11:59 schreef xsaskiax het volgende:
Het gaat vast en zeker weer goed met de hoofdpijn van Jasper
Met Zoë geknuffeldquote:Op maandag 29 mei 2023 12:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Als ik Babette was zou ik uit de zon blijven !
Ze wordt oranje
En stapt weer af..quote:
Dat gesmoes moet echt stoppen, zet er een sanctie op ofzoquote:Op maandag 29 mei 2023 12:07 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë staat weer bij het washok te smoezen met Sasha...... ze lijkt toch meer en meer naar die groep te neigen....
Iedere keer veel gesmoes/gametalk....vaak in het kantoor, nu weer....
Zoë: als ze van onderaf gaan.... ben ik...... bla bla bla
quote:Op maandag 29 mei 2023 12:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat gesmoes moet echt stoppen, zet er een sanctie op ofzo
Het is al die maanden zo, een paar hebben er zo'n handje van (Babette voorop) en ik zit hier zonder 'oortjes'.... echt soms niet te doen en ik kan nog steeds niet liplezen, hoewel dat bij Babette geen nut heeft, die beweegt haar mond amperquote:Op maandag 29 mei 2023 12:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat gesmoes moet echt stoppen, zet er een sanctie op ofzo
tientje is veel te weinig, 500 per keer, moet wel effect hebben. Kan Erik de hele dag rondlopen en corrigererenquote:Op maandag 29 mei 2023 12:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee dat gaat wat ver maar elke x een tientje van die prijzen pot ofzo 😁
Zolang medebewoners mongooltjes genoemd mogen worden vind ik een straf voor smoezen wat overdreven. Of sowieso eigenlijk.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee dat gaat wat ver maar elke x een tientje van die prijzen pot ofzo 😁
Ook goed en Erik heeft dan wat te doen want hij heeft alle boeken die hij wilde lezen uit.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tientje is veel te weinig, 500 per keer, moet wel effect hebben. Kan Erik de hele dag rondlopen en corrigereren
En jezelf mongool noemen? (Zoe: ik ben toch geen fakking mongool)quote:Op maandag 29 mei 2023 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang medebewoners mongooltjes genoemd mogen worden vind ik een straf voor smoezen wat overdreven. Of sowieso eigenlijk.
Weten ze mssn dat ze overal hoog in de polls staat?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat hebben Babette en Zoë toch tegen Wendy ?
ik begrijp er ook niks van, kijk ook niet veel meer, krijg de helft niet meequote:Op maandag 29 mei 2023 12:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Het is dat het hier de laatste tijd met regelmaat valt te lezen maar zelfs degenen die het volgen hebben er dus geen uitleg voorquote:Op maandag 29 mei 2023 12:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik begrijp er ook niks van, kijk ook niet veel meer, krijg de helft niet mee
heb t teruglezen opgegeven, veel geknip en geveeg de laatste tijd.. leest kutquote:Op maandag 29 mei 2023 12:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is dat het hier de laatste tijd met regelmaat valt te lezen maar zelfs degenen die het volgen hebben er dus geen uitleg voor
Babs gaat véél te veel met die Zoe mee, heeft niet eens door dat Zoe Wendy weg wil hebben als vriendin van Babs. Zoe wil Babs helemaal alleen voor zichzelf omdat die met alle winden meedraait en haar overal in steunt, zélf bij de grootste onzin. Dat kind, Zoe, kraamt alleen maar onzin uit en kan niet 1 zin fatsoenlijk afmaken. En dat mens is 22?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Janet.quote:
wat ik gehoord heb is dat ze vinden dat wendyś gedrag erg verandert is deze maand in negatieve zin. daarnaast heeft Babet gezegd dat wendy jaloers is op babets band met marciano. Ze maakt daar elke keer vervelende opmerkingen over. Bv dat marciano de hele tijd Babet roept, ook als wendy en babet in gesprek zijn. Daarnaast heeft wendy in de nacht dat ze uiteindelijk bij jasper in bed belande, tegen Babet gezegd dat Wendy nooit naast Marciano zou kunnen slapen, want dat zou niet goed komen (seksueel) en dat zit Babet dwars, omdat Wendy haar eerder nooit heeft verteld dat ze zich seksueel aangetrokken voelt tot Marcianoquote:Op maandag 29 mei 2023 12:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sashaquote:
Wat zien die meiden toch in die straattaalgassies?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:28 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wat ik gehoord heb is dat ze vinden dat wendyś gedrag erg verandert is deze maand in negatieve zin. daarnaast heeft Babet gezegd dat wendy jaloers is op babets band met marciano. Ze maakt daar elke keer vervelende opmerkingen over. Bv dat marciano de hele tijd Babet roept, ook als wendy en babet in gesprek zijn. Daarnaast heeft wendy in de nacht dat ze uiteindelijk bij jasper in bed belande, tegen Babet gezegd dat Wendy nooit naast Marciano zou kunnen slapen, want dat zou niet goed komen (seksueel) en dat zit Babet dwars, omdat Wendy haar eerder nooit heeft verteld dat ze zich seksueel aangetrokken voelt tot Marciano
Babs lult 300 bladzijden op een boek van 200 dus het is gewoon een verkooppraatje voor haarzelf richting de juiste persoon op het juiste moment. Volgens mij wil ze gewoon de komende maand geruisloos doorkomen en is ze daardoor aan het connecten met bepaalde figuren uit de andere groep. Vervolgens in de laatste maand dat een manager vrijgesteld staat het managerschap binnenslepen waardoor ze zeker is van de finalemaand. Wie weet heb je dan ook wel de meeste eliminaties als je het vergelijkt met alle voorafgaande maanden. Nogmaals: een slimme tante die zich als een vis in het water voelt en min of meer intellectueel neerkijkt op 'die mensen' of zoals Jeff het zou zeggen 'een intens domme groep'. Zo zit het min of meer.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:05 schreef D. het volgende:
Babette zegt dat ze zich niet gaat opgeven omdat ze het de oudere generatie gunt.
Hoe krijg je het uit je strot
Geloven ze het zelf!quote:Op maandag 29 mei 2023 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Babette en Isaac zeggen dat de andere groep het spel niet bepaald
WIe is C dan?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:31 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac zegt dat als iemand van de andere groep wint, de vinger naar Jeffrey gaat om te vertrekken........
Zoë zegt niets.....
Isaac zegt dat Sasha een van de voorvrouwen 'daar' is..... vorige keer heeft Zoë haar zand in de ogen gestrooid
Ze verwachten nu geen eliminatie, Babette zegt '2 weken'...
Isaac: we gaan voor C, we gaan voor makkelijk
Isaac doet ook alsof hij iedere maand bijna genomineerd is maar in feite is hij helemaal niet in gevaar geweest.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:34 schreef xsaskiax het volgende:
Man man man Babette weer in de verdediging van Zoë. IK weet hoe het is om genomineerd te kunnen worden (daar blijft ze maar op terugkomen)
Stel dat het een duel wordt.....bla bla bla
Babette: stel dat er 3 zijn....
Isaac: het kan allemaal, het enige wat je kunt doen is met de informatie die je nu hebt gekregen iets doen, of niet.....
Raar, dat ze het nu al in gang zetten zegt Isaac
Zoë zit er als 'lijdend voorwerp' bij
Maar ze zegt het zo vaak dat je eraan begint te twijfelen (of het dus niet toch gewoon wel zo is)quote:Op maandag 29 mei 2023 12:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En jezelf mongool noemen? (Zoe: ik ben toch geen fakking mongool)
Het begint hele vervelende vormen aan te nemenquote:Op maandag 29 mei 2023 12:20 schreef Sestra666 het volgende:
zoe: niet tegen wendy zeggen
bab: nee duh
fijne vrienden
Ze staan wel sterker ze hebben een stem m eer helaasquote:Op maandag 29 mei 2023 12:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Geloven ze het zelf!
Hoe verzinnen ze het..
Ben d'r ook wel even klaar mee.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het begint hele vervelende vormen aan te nemen
Denk het wel.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:40 schreef Sestra666 het volgende:
wendy zal het toch wel aanvoelen hoop ik, dat babs anders reageert?
Kapoechienoquote:Op maandag 29 mei 2023 12:41 schreef xsaskiax het volgende:
Bern komt vragen hoe je cappuccino schrijft...
Babette: nou jaaaaa dat schrijf je 'cappucino' natuurlijk!!!!!
weer caffeinepillen op?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:43 schreef xsaskiax het volgende:
Sjezus wat is die Babette hyper... de hele week gesprekken over drank.... de hele week niet gedronken!!! ze is gewoon fit!!!
bla bla bla......
Uit de mond van Isaac komt ook best veel onzin.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:34 schreef xsaskiax het volgende:
Man man man Babette weer in de verdediging van Zoë. IK weet hoe het is om genomineerd te kunnen worden (daar blijft ze maar op terugkomen)
Stel dat het een duel wordt.....bla bla bla
Babette: stel dat er 3 zijn....
Isaac: het kan allemaal, het enige wat je kunt doen is met de informatie die je nu hebt gekregen iets doen, of niet.....
Raar, dat ze het nu al in gang zetten zegt Isaac
Zoë zit er als 'lijdend voorwerp' bij
Misschien hebben ze wel woorden gehad maar hebben ze het (zoals wel vaker) niet getoond op de streamsquote:Op maandag 29 mei 2023 12:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk het wel.
Zie haar ook meer met anderen rond hangen nu.
En mss dat de tranen van een paar dagen terug ook wel mede daardoor kwamen (en thuis en daar)
Die beaamt alles (sorry het was ff teveel om allemaal uit te typen)quote:Op maandag 29 mei 2023 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Uit de mond van Isaac komt ook best veel onzin.
nu je het zegt...... herkenbaarquote:Op maandag 29 mei 2023 12:45 schreef dakpanlos het volgende:
Hiske, die Utopia won, sprak ook met iedereen mee, ging met alle tegenovergestelde meningen mee en bleef buiten achot. Zoals Babette nu doet, Casting? Opdracht? Herhaling van het bekende
NLP gedoe.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:45 schreef dakpanlos het volgende:
Hiske, die Utopia won, sprak ook met iedereen mee, ging met alle tegenovergestelde meningen mee en bleef buiten achot. Zoals Babette nu doet, Casting? Opdracht? Herhaling van het bekende
Zou kunnen hoor.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel woorden gehad maar hebben ze het (zoals wel vaker) niet getoond op de streams
quote:Op maandag 29 mei 2023 12:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die beaamt alles (sorry het was ff teveel om allemaal uit te typen)
Die zorgt ook dat hij constant buiten schot blijft (de laatste dagen neemt hij ook de naam Jeffrey vaak in zijn mond, valt wel op)
Ja, meestal winnen de allemansvriendjes.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:45 schreef dakpanlos het volgende:
Zij zien natuurlijk niet de beelden en zijn zelfs aangewezen op mekaar waarbij je er achteraf een verhaal omheen kunt lullenquote:Op maandag 29 mei 2023 12:45 schreef dakpanlos het volgende:
Ik heb het idee dat het een opdracht is dat men elkaar niet in het gezicht mag aanvallen. Wel leuk meepraten, al hangen de wimpers op de knieen, borsten nog lager of hang je ladderzat in het kruis van iemand..quote:[..]
Zij zien natuurlijk niet de beelden en zijn zelfs aangewezen op mekaar waarbij je er achteraf een verhaal omheen kunt lullen
Wendyquote:Op maandag 29 mei 2023 12:56 schreef Monique___ het volgende:
over wie heeft brabbel het nu? wie zou er nu gelogen hebben opeens?
Zo erg dit, en zij wil psycholoog worden, mensen met problemen helpen!!quote:Op maandag 29 mei 2023 12:57 schreef juul. het volgende:
Hert lukt Bep aardig goed om iedereen tegen Wendy op te zetten
quote:Op maandag 29 mei 2023 12:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zo erg dit, en zij wil psycholoog worden, mensen met problemen helpen!!
Wellicht is het slimmer als Babs eerst een tijdje psychologische hulp zoekt!
Babs heeft zelf wel eens gezegd dat het juist de psychologen zijn die de grootste problemen hebbenquote:Op maandag 29 mei 2023 12:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dus nog een boel te doen voor Babs!!quote:Op maandag 29 mei 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Babs heeft zelf wel eens gezegd dat het juist de psychologen zijn die de grootste problemen hebben![]()
![]()
Is ze een goed voorbeeld van
Ze graaft haar eigen graf. Als het niet hier is, dan buiten. Niemand wil zo n brazelaar als psychquote:Op maandag 29 mei 2023 12:59 schreef xsaskiax het volgende:
Babette snapt Marciano hoor, zoals hij dingen zegt, vrouwen zijn daar gevoelig voor......
Zoë heeft het ineens over 'huidhonger'......
Moet ze nodig tegen Babette zeggen die te pas en te onpas op iedereen duikt om te 'knuffelen'.......
Nee nee, Babette snapt Marciano goed hoor en Isaac weet precies wat Babette voelt..... over levels.....pfffffff
Babette zegt nu dat ze nooit iets over Jasper tegen Wendy heeft gezegd (leugenaar!!!!)
Ze wil een huis in Spanje kopen en een praktijk..... maar ze zit er echt niet voor het geld (weer een leugen, de zoveelste)quote:Op maandag 29 mei 2023 13:00 schreef Sestra666 het volgende:
bab boeit t geld niet
mag ik ff lachen?
waarom zit je daar dan
Alleen maar.. maar dan echt alleen maar.. voor haar studiequote:Op maandag 29 mei 2023 13:00 schreef Sestra666 het volgende:
bab boeit t geld niet
mag ik ff lachen?
waarom zit je daar dan
Denk dat dit wel meevalt, welke mensen kijken nu naar dit programma...quote:Op maandag 29 mei 2023 13:01 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ze graaft haar eigen graf. Als het niet hier is, dan buiten. Niemand wil zo n brazelaar als psych
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:[..]
Denk dat dit wel meevalt, welke mensen kijken nu naar dit programma...![]()
Wat mij betreft is Mirthe het voorbeeld voor vele daar, ondanks haar onhebbelijkheden.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
Je merkt weer dat Babette voor 1 iemand uit de andere groep bang is, dat is Myrthe.
Keer op keer komt ze daar weer op terug, dat Myrthe volgens haar van alle markten thuis is.
In de uitzending had Sasha een hele kromme redenatie en die kwam erop neer dat als ze iemand mocht wegsturen dat ze niet uit emotie wil handelen maar uit ratio en daarom voor Isaac zou kiezen ipv Jeff. Weet natuurlijk niet in hoeverre daarin geknipt is maar je kon moeilijk om die teksten heen. Jeff zag ze als een stoorzender maar geen concurrent aangezien 'gemiddeld overal een beetje goed in' terwijl Isaac iedereen omver zou blazen. De tactische verschillen tussen die twee groepen zijn immens hoor als je zoiets weer ziet langskomen. Zoals ik ernaar kijk is Jeff juist 'alleskunner pur sang' en totale sfeerbepaler binnen die muren waardoor je zo iemand moet elimineren zodra je de kans krijgt. En nee niet middels een stomme waterbak.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:31 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac zegt dat als iemand van de andere groep wint, de vinger naar Jeffrey gaat om te vertrekken........
Zoë zegt niets.....
Isaac zegt dat Sasha een van de voorvrouwen 'daar' is..... vorige keer heeft Zoë haar zand in de ogen gestrooid
Ze verwachten nu geen eliminatie, Babette zegt '2 weken'...
Isaac: we gaan voor C, we gaan voor makkelijk
Erg he, hoe krijgt ze het uit haar strot!!quote:Op maandag 29 mei 2023 13:06 schreef juul. het volgende:
Ik keek een filmpje terug van gisteren, Wendy wordt nu benoemd door Bep als 4, nou dan weet je het wel
Ik dacht dat Zoë erg was
Eerst veroorzaakt Babs een probleem en daarna gaat Babbel het oplossen waardoor win/winquote:Op maandag 29 mei 2023 12:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Het euroteken staan nog net niet in haar ogen want ze heeft het zelfs eens letterlijk benoemd. Ook heeft ze een keer toegegeven dat ze op bepaalde momenten bewust de camera's opzoekt zodat ze televisietechnisch zichzelf kan 'verkopen'.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze wil een huis in Spanje kopen en een praktijk..... maar ze zit er echt niet voor het geld (weer een leugen, de zoveelste)
Babs heeft toch gevoelens voor Tiano? En tijdens hottubgate riep Wendy zijn naam toen ze op Jerrold dook!quote:Op maandag 29 mei 2023 12:57 schreef xsaskiax het volgende:
Babette valt bijna over haar eigen woorden, ze wil alles tegelijk zeggen om anderen zwart te maken (Wendy, Jeffrey), Isaac beaamt zoals altijd alles en Zoë komt af en toe met een beetje geblaat tussendoor.
Babette vraagt zich af waar Wendy nog meer over liegt, ze zou iets in Marciano zien volgens haar.
Ze heeft wel een paar plakjes komkommer op het broodje gelegdquote:Op maandag 29 mei 2023 13:21 schreef xsaskiax het volgende:
Toch weer frappant, Babette die met Wendy voor het eten zou zorgen komt aanlopen als ze al bijna klaar zijn, want Wendy staat samen met Jeffrey (je weet het wel, die gozer die nooit iets doet behalve bier drinken) in de keuken voor de lunch te zorgen.......
Babette doet of er niets aan de hand is.... ze moest Moraima helpen of zoiets.... je merkt dat de sfeer ineens anders is in de keuken (maar dat kan aan mij liggen)
en opgegetenquote:Op maandag 29 mei 2023 13:27 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar plakjes komkommer op het broodje gelegd
quote:Op maandag 29 mei 2023 13:35 schreef xsaskiax het volgende:
Daar komt de overbekende aap uit de mouw bij Babette: ze wil in augustus geen manager zijn, want dan heeft ze geen vrijstelling en moet ze wel al het werk doen.......
Wendy biedt aan om dan de boodschappen te doen, maar Babette wil er pertinent niets over horen..... die vrijstelling daar gaat het haar om zegt ze!
Je hoeft dit programma niet te kijken, werkgevers of klanten googlen mensen en er is genoeg over Babet te vindenquote:Op maandag 29 mei 2023 13:01 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Denk dat dit wel meevalt, welke mensen kijken nu naar dit programma...![]()
Ja zo gaat het tegenwoordigquote:Op maandag 29 mei 2023 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hoeft dit programma niet te kijken, werkgevers of klanten googlen mensen en er is genoeg over Babet te vinden
ja natuurlijk, als ik bijvoorbeeld een fysio zoek, ga ik ook googlen en reviews lezenquote:
Dat is ook weer waar ja, internet staat vol met recensies over haar!!quote:Op maandag 29 mei 2023 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hoeft dit programma niet te kijken, werkgevers of klanten googlen mensen en er is genoeg over Babet te vinden
Vind ik ook ja, Wendy verdient beter.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:48 schreef juul. het volgende:
Zo sneu voor Wendy, die nu ook nog de vaat aan het doen is
En dan vraagt Bep zich af waarom Wendy met Mirthe om gaat, ja logisch als ze je zo laten vallen
Het is dat ze het ter verduidelijking even hardop zegt maar na zoveel maanden weet je precies hoe mensen in mekaar stekenquote:Op maandag 29 mei 2023 13:35 schreef xsaskiax het volgende:
Daar komt de overbekende aap uit de mouw bij Babette: ze wil in augustus geen manager zijn, want dan heeft ze geen vrijstelling en moet ze wel al het werk doen.......
Wendy biedt aan om dan de boodschappen te doen, maar Babette wil er pertinent niets over horen..... die vrijstelling daar gaat het haar om zegt ze!
Mevrouw met altijd op rood staan zal het zeker niet wordenquote:Op maandag 29 mei 2023 13:54 schreef juul. het volgende:
Eunice meldt zich toch aan voor het managerschap
Mag ze liegen dan? Dan kom je toch in de hel?quote:Op maandag 29 mei 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
En daar hebben we Eunice die zich aanmeldt voor de functie van manager.
De eerste die haar steunt is...... Mirthe met allemaal lovende woorden.....
Daar kan alles en veranderd met de dagquote:Op maandag 29 mei 2023 13:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mevrouw met altijd op rood staan zal het zeker niet worden
Zolang ze geen verantwoordelijkheid draagt kan ze blijven freewheelen en dus mensen op haar manier bespelenquote:Op maandag 29 mei 2023 14:04 schreef HappyCharly het volgende:
We wisten al dat babs geen manager wilde zijn, behalve voor de vrijstelling toch
die wil vanaf de zijlijn praten en beinvloeden
Babs speelt het spel slim. Het gaat haar niet om het geld, maar ondertussenquote:Op maandag 29 mei 2023 14:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang ze geen verantwoordelijkheid draagt kan ze blijven freewheelen en dus mensen op haar manier bespelen
exactquote:Op maandag 29 mei 2023 14:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang ze geen verantwoordelijkheid draagt kan ze blijven freewheelen
Zouden er veel meer (gewonnen) eliminaties zijn geweest dan zaten figuren zoals Jeff, Isaac en Babs er allang niet meerquote:Op maandag 29 mei 2023 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babs speelt het spel slim. Het gaat haar niet om het geld, maar ondertussen
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik daarbij meer aan een Moraima of een Janetquote:Op maandag 29 mei 2023 14:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zouden er veel meer (gewonnen) eliminaties zijn geweest dan zaten figuren zoals Jeff, Isaac en Babs er allang niet meer
poederloederquote:Op maandag 29 mei 2023 14:09 schreef xsaskiax het volgende:
Godallemachtig, Zoë zit in het kantoor weet over Jeffrey te stoken en te zeiken tegen Mirthe...... dat poederloeder hangt van roddel en achterklap aan elkaar.....
Ze doet voorkomen of ze veel meer kan dan iedereen denkt..... als mensen haar nomineren dan gaat ze het wel doen hoor!!!
Mijn naam wordt niet genoemd, maar als je moet kiezen, kies je een makkelijke, dan ben ik het..... volgens Zoë
smoes, smoes, smoes...... bla, bla, bla.......
Mirthe zegt dat de naam van Zoë niet is gevallen...
Zoë: ik ben realistisch, het kan he.....
ja en net zou myrthe om het ook bij rupert te proberen, hem over te halen om op jeff te stemmenquote:Op maandag 29 mei 2023 14:15 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vertelt tegen Mirthe dat zij op Jeffrey wil gaan stemmen, dat Babette heeft gezegd dat het oke is, dat ze haar hart moet volgen.
Ze zitten nu te tellen..... dan wordt het 8-8 volgens Zoë...
Marciano kan Jeffrey volgens Mirthe ook niet uitstaan......
Klopt, zegt Zoë.
Het plannetje om op Jeffrey te gaan neemt dus steeds vastere vormen aan als je deze 2 dames mag geloven
Ze faalt bij zowat iedere verdienopdracht en daarin maakt fysiek of hersenpan niet eens uit. Iets wat je overigens ook kunt zeggen van Mora en Janet. Tot die categorie behoort Zoe namelijk en dat mag je best een knappe prestatie noemen voor een meid van begin twintig. Ze zitten er allemaal zo lang in omdat ze er bewust in gelaten worden om allerlei secundaire redenen.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:09 schreef xsaskiax het volgende:
Godallemachtig, Zoë zit in het kantoor weet over Jeffrey te stoken en te zeiken tegen Mirthe...... dat poederloeder hangt van roddel en achterklap aan elkaar.....
Ze doet voorkomen of ze veel meer kan dan iedereen denkt..... als mensen haar nomineren dan gaat ze het wel doen hoor!!!
Mijn naam wordt niet genoemd, maar als je moet kiezen, kies je een makkelijke, dan ben ik het..... volgens Zoë
smoes, smoes, smoes...... bla, bla, bla.......
Mirthe zegt dat de naam van Zoë niet is gevallen...
Zoë: ik ben realistisch, het kan he.....
Lekker houden zoquote:Op maandag 29 mei 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
Wie steunt Eunice eigenlijk verder nog? ik zag haar alleen met Mirthe in het kantoor zitten, verder niemand
Mora is de verbeterde uitvoering van Esther (die gelijk terug naar de fabriek is gestuurd)quote:Op maandag 29 mei 2023 14:06 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima zit zoals vaker in een blauwe stoel.
Volgens mij ziet Moraima veel meer dan menigeen in de gaten heeft.
Ze komt over als iemand die alles weglacht, proeven niet goed kan doen, een 'zwakke schakel'....
maar ik heb steeds meer het idee dat Moraima mensen bekijkt, luistert, weinig loslaat, maar ondertussen precies van iedereen weet wat zijn/haar zwakke en sterke kanten zijn.
Het is iemand met veel mensenkennis, ze heeft zich met veel dingen op de achtergrond gehouden, maar volgens mij heeft ze alles héél goed in de gaten!
Maakt niet uit toch, de ex managers kiezen de nieuwe manager en dat zou nooit Eunice zijnquote:
Dat ligt eraan hoeveel er zich aanmeldenquote:Op maandag 29 mei 2023 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch, de ex managers kiezen de nieuwe manager en dat zou nooit Eunice zijn
ik begrijp het ook niet zo goedquote:Op maandag 29 mei 2023 14:21 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe vertelt waar de gesprekken tussen haar en Jeffrey over gaan.
Zoë gooit er wat dingen in die in het nadeel van Jeffrey zijn....
Mirthe: weet je hoe hij mij voor gek heeft gezet in het begin?
man man man... hoeveel had ze over JW en Eunice te zeggen en puntje bij paaltje.....maar nee dit houdt ze vast hoor en Zoë sterkt haar erin.
We gaan voor Jeffrey!!
Heeft ze dat aan Isaac verteld?quote:Op maandag 29 mei 2023 14:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe zegt tegen Mirthe het is heel belangrijk dat niemand dit weet, ondertussen zijn er al 4 op de hoogte, Isaac, Babet, Sasha en nu Mirthe
Poederloeder, die hadden we nog niet gelezen.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:22 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat de Eli pas donderdag is na de manager wissel. Dat poederloeder heeft al genoeg credits gehad van de febo.
Maar dan heb je het over het verliezen van een eliminatieproef en die zitten er uiteraard dan ook tig tussenquote:Op maandag 29 mei 2023 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van. Ik daarbij meer aan een Moraima of een Janet
Daar heeft Jeff het natuurlijk zelf ook wel naar gemaakt.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het gestook tegen Jeff begint echt vervelend te worden. Je hoort iedereen alleen nog maar over hem lullen, terwijl ook een Mirthe de laatste dagen veel met hem optrekt, zo ook met Wendy, die ondertussen ook door velen goed zwart worden gemaakt. Wat een verrotte samenleving is het ook
Ja natuurlijk, echt een rotvent, doet niets, kan niets en wil nietsquote:Op maandag 29 mei 2023 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar heeft Jeff het natuurlijk zelf ook wel naar gemaakt.
Je omschrijft hem redelijk goedquote:Op maandag 29 mei 2023 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, echt een rotvent, doet niets, kan niets en wil niets
Gaat ze daarmee vol tegen Isaac in? Is toch juist z'n stokpaardje?quote:
Jij hebt mensenkennisquote:Op maandag 29 mei 2023 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy ook echt een naar typje, is niet sociaal, doet niets voor een ander, staat nooit voor anderen klaar. Echt een egoist
Ik vind het echt sneu, hoe zij nu neergezet wordt en over de tong gaan.quote:
Huh nee Wendy is juist precies het tegenovergestelde!quote:Op maandag 29 mei 2023 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy ook echt een naar typje, is niet sociaal, doet niets voor een ander, staat nooit voor anderen klaar. Echt een egoist
Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gaat ze daarmee vol tegen Isaac in? Is toch juist z'n stokpaardje?
Ze heeft te lang meegelift op Babette. Wendy is op zich een prima persoon, maar als je op het verkeerde paard wed, dan moet je ook op de blaren zitten.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het echt sneu, hoe zij nu neergezet wordt en over de tong gaan.
dat is wel een vage redenering, dan zou iedereen wel af zijn. Iedereen heeft wel een 'foute' vriend gehadquote:Op maandag 29 mei 2023 14:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft te lang meegelift op Babette. Wendy is op zich een prima persoon, maar als je op het verkeerde paard wed, dan moet je ook op de blaren zitten.
Zie er niets vaags aan. Sinds ik het volg en dat is vanaf eind december, zijn Babette en Wendy vriendinnen. Vriendinnen is dan wel een groot woord, want Babette heeft Wendy al mening keer negatief over haar tong laten gaan.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat is wel een vage redenering, dan zou iedereen wel af zijn. Iedereen heeft wel een 'foute' vriend gehad
En daarin is Wendy vooral loyaal geweest, een echte vriendinquote:Op maandag 29 mei 2023 14:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zie er niets vaags aan. Sinds ik het volg en dat is vanaf eind december, zijn Babette en Wendy vriendinnen. Vriendinnen is dan wel een groot woord, want Babette heeft Wendy al mening keer negatief over haar tong laten gaan.
quote:Op maandag 29 mei 2023 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je weet neem ik aan dat ik het sarcastisch bedoel?
Wendy is idd loyaal geweest. Babette daartegen. Daarom snap ik Wendy ook niet, dat ze zolang is meegegaan met het spelletje van Babette. Zegt dan ook iets over Wendy .quote:Op maandag 29 mei 2023 14:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En daarin is Wendy vooral loyaal geweest, een echte vriendin
en met recht een winnaar
maar weinig mensen waar zo weinig op aan te merken is
behalve dan misschien te goed voor de wereld, hart teveel op de tong, teveel mensen vertrouwen
wendy
zeker zegt dat iets.. maar als dat het is?quote:Op maandag 29 mei 2023 14:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy is idd loyaal geweest. Babette daartegen. Daarom snap ik Wendy ook niet, dat ze zolang is meegegaan met het spelletje van Babette. Zegt dan ook iets over Wendy .
Uiteraardquote:Op maandag 29 mei 2023 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tot ze gezopen heeft. Maar verder heb ik niet zoveel op haar aan te merken. Voor mij geen winnaar.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zeker zegt dat iets.. maar als dat het is?
verder is het een topper
Wendy ziet en hoort niet alles zoals wij dat zien en horen op de streams. Die had dit ook denk ik niet verwacht.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy is idd loyaal geweest. Babette daartegen. Daarom snap ik Wendy ook niet, dat ze zolang is meegegaan met het spelletje van Babette. Zegt dan ook iets over Wendy .
Met Babette diepgaande gesprekken. Vooral als ze gezopen heeft, zijn ze van uitzonderlijk niveauquote:Op maandag 29 mei 2023 14:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Wendy ziet en hoort niet alles zoals wij dat zien en horen op de streams. Die had dit ook denk ik niet verwacht.
Het is al veel langer dat Babette, achter de rug van wendy om, vertelt dat ze alleen maar vriendinnen is omdat ze daar lol hebben, maar dat ze verder geen diepe gesprekken kan voeren met Wendy.
Dat op zich heb ik altijd al een heel nare uitspraak gevonden van Bep, ze voelt zich zo verheven boven een ander, heel naar.
quote:Op maandag 29 mei 2023 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie zie jij als uiteindelijke winnaar ????quote:Op maandag 29 mei 2023 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tot ze gezopen heeft. Maar verder heb ik niet zoveel op haar aan te merken. Voor mij geen winnaar.
Schandalig, ik snap niet goed waar zij dit aan verdient.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het echt sneu, hoe zij nu neergezet wordt en over de tong gaan.
ik ook nietquote:Op maandag 29 mei 2023 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schandalig, ik snap niet goed waar zij dit aan verdient.
Dat is ook nu nog makkelijkerquote:Op maandag 29 mei 2023 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
Nu hoop ik helemaal dat Mora het gaat worden.
Ik hoor het.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:55 schreef greysbones het volgende:
Zelfs zoe snapt dat het dom is dat 2 van hen zich verkiesbaar stellen
Gooi maar een stelling.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:56 schreef pingu66 het volgende:
Baps wil nieuwe borden en mokken ieder zijn eigen bord en mok.
Ik denk dat wendy echt een klap gaat krijgenquote:Op maandag 29 mei 2023 15:56 schreef HappyCharly het volgende:
ben wel benieuwd wat Wendy denkt als ze later de beelden terugziet
Dat is de moeite niet meer voor die paar maanden.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:56 schreef pingu66 het volgende:
Baps wil nieuwe borden en mokken ieder zijn eigen bord en mok.
Wendy, dat zal haar wel kwalijk worden genomen door Bep en consortenquote:Op maandag 29 mei 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
Wie steunt Eunice eigenlijk verder nog? ik zag haar alleen met Mirthe in het kantoor zitten, verder niemand
Ze hebben borden koppen en glazen afgedroogd met doeken die ze gebruiken om de badkamer en wc’s schoon te makenquote:Op maandag 29 mei 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de moeite niet meer voor die paar maanden.
Gewoon walgelijk en heeft ze ook echt niet verdiendquote:Op maandag 29 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat wendy echt een klap gaat krijgen
Hoe ze daar Kim w en Wanda werd genoemd
En hoe die beiden over haar en haar kinderen hebben gepraat
En dan nu van vooral Babs
Echt sneu
Ze hoeven er ook maar 3 dat scheeltquote:Op maandag 29 mei 2023 15:58 schreef juul. het volgende:
[..]
Wendy, dat zal haar wel kwalijk worden genomen door Bep en consorten
ja preciesquote:Op maandag 29 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat wendy echt een klap gaat krijgen
Hoe ze daar Kim w en Wanda werd genoemd
En hoe die beiden over haar en haar kinderen hebben gepraat
En dan nu van vooral Babs
Echt sneu
Nee inderdaad.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de moeite niet meer voor die paar maanden.
oh dat zou wat zijnquote:Op maandag 29 mei 2023 16:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wordt tijd dat een keer een uurtjes "stream" mogen kijken en uitspraken over elkaar mogen zien en luisteren. Dan eens kijken hoe de dynamiek veranderd
Het zijn vuile viezerikken en daar gaat eigen servies echt niet bij helpen.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben borden koppen en glazen afgedroogd met doeken die ze gebruiken om de badkamer en wc’s schoon te maken![]()
Nee hoor dat is maar een formaliteit. Wen stemt niet op Eunice.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:58 schreef juul. het volgende:
[..]
Wendy, dat zal haar wel kwalijk worden genomen door Bep en consorten
Hebben ze bij BB een keer gedaan, maar dat waren volgens mij tweets over bewoners die ze te zien kregen en moesten raden over wie het gingquote:
Janet naar huis met haar vieze keukengedrag, scheelt al een slok op een borrelquote:Op maandag 29 mei 2023 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn vuile viezerikken en daar gaat eigen servies echt niet bij helpen.
En beter onderscheid maken tussen handdoeken en theedoeken, afgelopen week wast Jeffrey na het frituren zijn handen en droog ze af met de theedoek. Volgens mij is er niemand die een beetje let op het gebruik van die doeken in de keuken.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Ze moeten gewoon die theedoeken in de kookwas gooien en met extra spoelen programma.
Twitter valt wel mee . Als ze postings van hier laten zien dan ligt iedereen binnen 5 minuten te huilen.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hebben ze bij BB een keer gedaan, maar dat waren volgens mij tweets over bewoners die ze te zien kregen en moesten raden over wie het ging
En gister zag ik iemand afdrogen met een handdoek want de theedoeken zaten in de was.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En beter onderscheid maken tussen handdoeken en theedoeken, afgelopen week wast Jeffrey na het frituren zijn handen en droog ze af met de theedoek. Volgens mij is er niemand die een beetje let op het gebruik van die doeken in de keuken.
janet gaat met een doekje over de vloer en met hetzelfde doekje daarna over het aanrecht en de houten snijplank, een wonder dat er nog nooit iemand echt ziek is gewordenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En beter onderscheid maken tussen handdoeken en theedoeken, afgelopen week wast Jeffrey na het frituren zijn handen en droog ze af met de theedoek. Volgens mij is er niemand die een beetje let op het gebruik van die doeken in de keuken.
GATVERDAMMEquote:Op maandag 29 mei 2023 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En gister zag ik iemand afdrogen met een handdoek want de theedoeken zaten in de was.
Waar net kip op gesneden was.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
janet gaat met een doekje over de vloer en met hetzelfde doekje daarna over het aanrecht en de houten snijplank, een wonder dat er nog nooit iemand echt ziek is geworden
In zo'n groep zou je verwachten dat er toch minstens een paar zijn die Janet daar wel op aan zouden spreken, het is te goor voor woordenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
janet gaat met een doekje over de vloer en met hetzelfde doekje daarna over het aanrecht en de houten snijplank, een wonder dat er nog nooit iemand echt ziek is geworden
Moeten ze het wel zien, wij zien dat wel, maar zij ook?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In zo'n groep zou je verwachten dat er toch minstens een paar zijn die Janet daar wel op aan zouden spreken, het is te goor voor woorden
Ze hebben de doeken voor de badkamer het hoekje omgestiktquote:Op maandag 29 mei 2023 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In zo'n groep zou je verwachten dat er toch minstens een paar zijn die Janet daar wel op aan zouden spreken, het is te goor voor woorden
Moraima is betrouwbaarder dan ZOEquote:Op maandag 29 mei 2023 16:07 schreef greysbones het volgende:
Tiano vind het stom als Mori daar gaat zitten
Omdat ze een free ticket heeft nu
Ja dat is ook wel weer zo, maar ik kan me niet voorstellen dat het nog nooit iemand is opgevallen dat Janet een viespeukje is.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moeten ze het wel zien, wij zien dat wel, maar zij ook?
Van wie zou Tiano dit nou hebben?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:09 schreef greysbones het volgende:
Volgens tiano is babs te laat
En laat ze zich schaakmat zetten
Hij vindt dat Mori een maand later moetquote:Op maandag 29 mei 2023 16:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moraima is betrouwbaarder dan ZOE
Omdat de andere groep Morrie er weer op wil zetten als ze geen manager isquote:Op maandag 29 mei 2023 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij vindt dat Mori een maand later moet
Ice.quote:
In zijn hoofd gaan ze niet weer deze maand op Moriquote:Op maandag 29 mei 2023 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat de andere groep Morrie er weer op wil zetten als ze geen manager is
Waarom?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Moraima als manager, ik vind het nog steeds een grote grap
Mag ze ook eens wat gaan doenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Moraima als manager, ik vind het nog steeds een grote grap
Maar wel tegen andere personen.quote:
Klopt, maar ze waant zich veilig, iedereen vindt haar leuk en aardigquote:Op maandag 29 mei 2023 16:12 schreef greysbones het volgende:
Ik vind tiano nu wel gelijk hebben
Dat ze dingen voor zich uit schuift
Ik vind haar net zo min een helder licht als Zoe.quote:
Neequote:Op maandag 29 mei 2023 16:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar ze waant zich veilig, iedereen vindt haar leuk en aardig
Alleen maar goed voor Moriquote:Op maandag 29 mei 2023 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die trappen worden al een klus voor haar
Ze heeft Wendy verstoten, terwijl zij denk ik de enigste is met Zoe die haar niet zouden weg stemmenquote:
Veel zijn op hun hoede bij haar.quote:
juist goed ,quote:Op maandag 29 mei 2023 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die trappen worden al een klus voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |