quote:Op maandag 29 mei 2023 12:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat gesmoes moet echt stoppen, zet er een sanctie op ofzo
Het is al die maanden zo, een paar hebben er zo'n handje van (Babette voorop) en ik zit hier zonder 'oortjes'.... echt soms niet te doen en ik kan nog steeds niet liplezen, hoewel dat bij Babette geen nut heeft, die beweegt haar mond amperquote:Op maandag 29 mei 2023 12:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat gesmoes moet echt stoppen, zet er een sanctie op ofzo
tientje is veel te weinig, 500 per keer, moet wel effect hebben. Kan Erik de hele dag rondlopen en corrigererenquote:Op maandag 29 mei 2023 12:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee dat gaat wat ver maar elke x een tientje van die prijzen pot ofzo 😁
Zolang medebewoners mongooltjes genoemd mogen worden vind ik een straf voor smoezen wat overdreven. Of sowieso eigenlijk.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee dat gaat wat ver maar elke x een tientje van die prijzen pot ofzo 😁
Ook goed en Erik heeft dan wat te doen want hij heeft alle boeken die hij wilde lezen uit.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tientje is veel te weinig, 500 per keer, moet wel effect hebben. Kan Erik de hele dag rondlopen en corrigereren
En jezelf mongool noemen? (Zoe: ik ben toch geen fakking mongool)quote:Op maandag 29 mei 2023 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
Zolang medebewoners mongooltjes genoemd mogen worden vind ik een straf voor smoezen wat overdreven. Of sowieso eigenlijk.
Weten ze mssn dat ze overal hoog in de polls staat?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat hebben Babette en Zoë toch tegen Wendy ?
ik begrijp er ook niks van, kijk ook niet veel meer, krijg de helft niet meequote:Op maandag 29 mei 2023 12:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Het is dat het hier de laatste tijd met regelmaat valt te lezen maar zelfs degenen die het volgen hebben er dus geen uitleg voorquote:Op maandag 29 mei 2023 12:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik begrijp er ook niks van, kijk ook niet veel meer, krijg de helft niet mee
heb t teruglezen opgegeven, veel geknip en geveeg de laatste tijd.. leest kutquote:Op maandag 29 mei 2023 12:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is dat het hier de laatste tijd met regelmaat valt te lezen maar zelfs degenen die het volgen hebben er dus geen uitleg voor
Babs gaat véél te veel met die Zoe mee, heeft niet eens door dat Zoe Wendy weg wil hebben als vriendin van Babs. Zoe wil Babs helemaal alleen voor zichzelf omdat die met alle winden meedraait en haar overal in steunt, zélf bij de grootste onzin. Dat kind, Zoe, kraamt alleen maar onzin uit en kan niet 1 zin fatsoenlijk afmaken. En dat mens is 22?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |