Dus nog een boel te doen voor Babs!!quote:Op maandag 29 mei 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Babs heeft zelf wel eens gezegd dat het juist de psychologen zijn die de grootste problemen hebben![]()
![]()
Is ze een goed voorbeeld van
Ze graaft haar eigen graf. Als het niet hier is, dan buiten. Niemand wil zo n brazelaar als psychquote:Op maandag 29 mei 2023 12:59 schreef xsaskiax het volgende:
Babette snapt Marciano hoor, zoals hij dingen zegt, vrouwen zijn daar gevoelig voor......
Zoë heeft het ineens over 'huidhonger'......
Moet ze nodig tegen Babette zeggen die te pas en te onpas op iedereen duikt om te 'knuffelen'.......
Nee nee, Babette snapt Marciano goed hoor en Isaac weet precies wat Babette voelt..... over levels.....pfffffff
Babette zegt nu dat ze nooit iets over Jasper tegen Wendy heeft gezegd (leugenaar!!!!)
Ze wil een huis in Spanje kopen en een praktijk..... maar ze zit er echt niet voor het geld (weer een leugen, de zoveelste)quote:Op maandag 29 mei 2023 13:00 schreef Sestra666 het volgende:
bab boeit t geld niet
mag ik ff lachen?
waarom zit je daar dan
Alleen maar.. maar dan echt alleen maar.. voor haar studiequote:Op maandag 29 mei 2023 13:00 schreef Sestra666 het volgende:
bab boeit t geld niet
mag ik ff lachen?
waarom zit je daar dan
Denk dat dit wel meevalt, welke mensen kijken nu naar dit programma...quote:Op maandag 29 mei 2023 13:01 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ze graaft haar eigen graf. Als het niet hier is, dan buiten. Niemand wil zo n brazelaar als psych
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:[..]
Denk dat dit wel meevalt, welke mensen kijken nu naar dit programma...![]()
Wat mij betreft is Mirthe het voorbeeld voor vele daar, ondanks haar onhebbelijkheden.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
Je merkt weer dat Babette voor 1 iemand uit de andere groep bang is, dat is Myrthe.
Keer op keer komt ze daar weer op terug, dat Myrthe volgens haar van alle markten thuis is.
In de uitzending had Sasha een hele kromme redenatie en die kwam erop neer dat als ze iemand mocht wegsturen dat ze niet uit emotie wil handelen maar uit ratio en daarom voor Isaac zou kiezen ipv Jeff. Weet natuurlijk niet in hoeverre daarin geknipt is maar je kon moeilijk om die teksten heen. Jeff zag ze als een stoorzender maar geen concurrent aangezien 'gemiddeld overal een beetje goed in' terwijl Isaac iedereen omver zou blazen. De tactische verschillen tussen die twee groepen zijn immens hoor als je zoiets weer ziet langskomen. Zoals ik ernaar kijk is Jeff juist 'alleskunner pur sang' en totale sfeerbepaler binnen die muren waardoor je zo iemand moet elimineren zodra je de kans krijgt. En nee niet middels een stomme waterbak.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:31 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac zegt dat als iemand van de andere groep wint, de vinger naar Jeffrey gaat om te vertrekken........
Zoë zegt niets.....
Isaac zegt dat Sasha een van de voorvrouwen 'daar' is..... vorige keer heeft Zoë haar zand in de ogen gestrooid
Ze verwachten nu geen eliminatie, Babette zegt '2 weken'...
Isaac: we gaan voor C, we gaan voor makkelijk
Erg he, hoe krijgt ze het uit haar strot!!quote:Op maandag 29 mei 2023 13:06 schreef juul. het volgende:
Ik keek een filmpje terug van gisteren, Wendy wordt nu benoemd door Bep als 4, nou dan weet je het wel
Ik dacht dat Zoë erg was
Eerst veroorzaakt Babs een probleem en daarna gaat Babbel het oplossen waardoor win/winquote:Op maandag 29 mei 2023 12:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zo erg dit, en zij wil psycholoog worden, mensen met problemen helpen!!
Wellicht is het slimmer als Babs eerst een tijdje psychologische hulp zoekt!
Het euroteken staan nog net niet in haar ogen want ze heeft het zelfs eens letterlijk benoemd. Ook heeft ze een keer toegegeven dat ze op bepaalde momenten bewust de camera's opzoekt zodat ze televisietechnisch zichzelf kan 'verkopen'.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze wil een huis in Spanje kopen en een praktijk..... maar ze zit er echt niet voor het geld (weer een leugen, de zoveelste)
Babs heeft toch gevoelens voor Tiano? En tijdens hottubgate riep Wendy zijn naam toen ze op Jerrold dook!quote:Op maandag 29 mei 2023 12:57 schreef xsaskiax het volgende:
Babette valt bijna over haar eigen woorden, ze wil alles tegelijk zeggen om anderen zwart te maken (Wendy, Jeffrey), Isaac beaamt zoals altijd alles en Zoë komt af en toe met een beetje geblaat tussendoor.
Babette vraagt zich af waar Wendy nog meer over liegt, ze zou iets in Marciano zien volgens haar.
Ze heeft wel een paar plakjes komkommer op het broodje gelegdquote:Op maandag 29 mei 2023 13:21 schreef xsaskiax het volgende:
Toch weer frappant, Babette die met Wendy voor het eten zou zorgen komt aanlopen als ze al bijna klaar zijn, want Wendy staat samen met Jeffrey (je weet het wel, die gozer die nooit iets doet behalve bier drinken) in de keuken voor de lunch te zorgen.......
Babette doet of er niets aan de hand is.... ze moest Moraima helpen of zoiets.... je merkt dat de sfeer ineens anders is in de keuken (maar dat kan aan mij liggen)
en opgegetenquote:Op maandag 29 mei 2023 13:27 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar plakjes komkommer op het broodje gelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |