Met Babette diepgaande gesprekken. Vooral als ze gezopen heeft, zijn ze van uitzonderlijk niveauquote:Op maandag 29 mei 2023 14:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Wendy ziet en hoort niet alles zoals wij dat zien en horen op de streams. Die had dit ook denk ik niet verwacht.
Het is al veel langer dat Babette, achter de rug van wendy om, vertelt dat ze alleen maar vriendinnen is omdat ze daar lol hebben, maar dat ze verder geen diepe gesprekken kan voeren met Wendy.
Dat op zich heb ik altijd al een heel nare uitspraak gevonden van Bep, ze voelt zich zo verheven boven een ander, heel naar.
quote:Op maandag 29 mei 2023 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je weet neem ik aan dat ik het sarcastisch bedoel?
Wie zie jij als uiteindelijke winnaar ????quote:Op maandag 29 mei 2023 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tot ze gezopen heeft. Maar verder heb ik niet zoveel op haar aan te merken. Voor mij geen winnaar.
Schandalig, ik snap niet goed waar zij dit aan verdient.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het echt sneu, hoe zij nu neergezet wordt en over de tong gaan.
ik ook nietquote:Op maandag 29 mei 2023 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schandalig, ik snap niet goed waar zij dit aan verdient.
Dat is ook nu nog makkelijkerquote:Op maandag 29 mei 2023 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
Nu hoop ik helemaal dat Mora het gaat worden.
Ik hoor het.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:55 schreef greysbones het volgende:
Zelfs zoe snapt dat het dom is dat 2 van hen zich verkiesbaar stellen
Gooi maar een stelling.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:56 schreef pingu66 het volgende:
Baps wil nieuwe borden en mokken ieder zijn eigen bord en mok.
Ik denk dat wendy echt een klap gaat krijgenquote:Op maandag 29 mei 2023 15:56 schreef HappyCharly het volgende:
ben wel benieuwd wat Wendy denkt als ze later de beelden terugziet
Dat is de moeite niet meer voor die paar maanden.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:56 schreef pingu66 het volgende:
Baps wil nieuwe borden en mokken ieder zijn eigen bord en mok.
Wendy, dat zal haar wel kwalijk worden genomen door Bep en consortenquote:Op maandag 29 mei 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
Wie steunt Eunice eigenlijk verder nog? ik zag haar alleen met Mirthe in het kantoor zitten, verder niemand
Ze hebben borden koppen en glazen afgedroogd met doeken die ze gebruiken om de badkamer en wc’s schoon te makenquote:Op maandag 29 mei 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de moeite niet meer voor die paar maanden.
Gewoon walgelijk en heeft ze ook echt niet verdiendquote:Op maandag 29 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat wendy echt een klap gaat krijgen
Hoe ze daar Kim w en Wanda werd genoemd
En hoe die beiden over haar en haar kinderen hebben gepraat
En dan nu van vooral Babs
Echt sneu
Ze hoeven er ook maar 3 dat scheeltquote:Op maandag 29 mei 2023 15:58 schreef juul. het volgende:
[..]
Wendy, dat zal haar wel kwalijk worden genomen door Bep en consorten
ja preciesquote:Op maandag 29 mei 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat wendy echt een klap gaat krijgen
Hoe ze daar Kim w en Wanda werd genoemd
En hoe die beiden over haar en haar kinderen hebben gepraat
En dan nu van vooral Babs
Echt sneu
Nee inderdaad.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de moeite niet meer voor die paar maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |