Ja maar nu doordat er tijdsdruk stond krijg je dus ongelukjes zoals Erik is overkomenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben toch gewoon weer een middag lol gehadAls het geen opdracht was geweest, maar een evenement hadden ze ook niets verdiend
![]()
Ze zijn in ieder geval lekker bezig geweest en het is weer een keer extra duidelijk waar de kracht van de bewoners ligt. En omdat ook iedereen mee moest doen, kon hier ook niet mee gesjoemeld worden . Vond ik wel slim gevonden van de Febo.
Haha hoe dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette baalt dat Mirthe het heeft gehaald. Goed voor de groep, maar Babette meet zich een beetje aan Mirthe.
En Eunicequote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nu doordat er tijdsdruk stond krijg je dus ongelukjes zoals Erik is overkomen
Babette schat zichzelf hoog in. Waren trouwens haar eigen woorden. kreeg vanmorgen al het verwijt dat ik beter op moest letten op de streams, want ik verdraaide de woordenquote:
Eunice had het zeker gehaald, met een snellere partnerquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eunice bleef bij Janet, die had het echt veel sneller gekund.
Een deel van het parcours zat sowieso wat gammel in elkaar, Ook als ze het voor de lol hadden gedaan zouden er ongelukjes kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nu doordat er tijdsdruk stond krijg je dus ongelukjes zoals Erik is overkomen
Nou ze kan zich er niet aan meten. Babette haalt opdrachten vaak niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette schat zichzelf hoog in. Waren trouwens haar eigen woorden. kreeg vanmorgen al het verwijt dat ik beter op moest letten op de streams, want ik verdraaide de woorden
Mirthe is veel sportieverquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou ze kan zich er niet aan meten. Babette haalt opdrachten vaak niet.
Zich geblesseerdquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eunice bleef bij Janet, die had het echt veel sneller gekund.
Ja dat zei ik ook al van te voren ...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Een deel van het parcours zat sowieso wat gammel in elkaar, Ook als ze het voor de lol hadden gedaan zouden er ongelukjes kunnen gebeuren.
het mooie van deze opdracht vind ik dat niemand zich kon verschuilen, dus iedereen moest laten zien wat hij kon (of niet kon) Normaal blijft Isaac aan de kant, want organisator bijv, En er zouden anders meer bewoners aan de kant zijn gebleven. Maar nu moest iedereen echt aan de bak.
hier kun je als medebewoners toch ook wel weer informatie uithalen.
Lees eerst de SV als je binnen komtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:22 schreef Lovely het volgende:
Wat is er aan de hand en waarom staan er opblaas dingen in de loods?
Gedaanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees eerst de SV als je binnen komtdaar staat altijd als er wat te doen is en ben je gelijk goed op de hoogte
Erik vermaakt zich daar ook meequote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:50 schreef spapaars het volgende:
Mirthe en Wendy vermaken zich wel met die glijbaan.
Daar heeft ze het steeds vaker over jaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette baalt dat Mirthe het heeft gehaald. Goed voor de groep, maar Babette meet zich een beetje aan Mirthe.
Precies. En dat Mirthe veel sportiever is natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:52 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe is echter een twintiger en denkt als een kind terwijl Babs veertiger die meteen hyperventileert want overdenkt
Mirthe deed zelfs niet onder voor Kimquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef Snensie het volgende:
[..]
Precies. En dat Mirthe veel sportiever is natuurlijk.
Mee eens. Ze hadden echt iets leuks kunnen doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind de FEBO echt een beetje sneu waarom nu ze nog 100 dagen te gaan hebben.... niet een lekkere taart en paar dozen borrelmaatjes.... en een paar cocktails ofzo gewoon voor de leut.... het enige wat ze krijgen is een opdracht die bijna of niet haalbaar is. Gemiste kans..
En gelijk hebben ze, zolang het kan wat lol hebben met die glijbaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje Spelemeisje is helemaal in haar element... Wendie het oude Spelevrouwtje ook.. snel voordat de speeltjes weer ingeleverd moeten worden
[ afbeelding ]
Wat niet is kan nog komen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind de FEBO echt een beetje sneu waarom nu ze nog 100 dagen te gaan hebben.... niet een lekkere taart en paar dozen borrelmaatjes.... en een paar cocktails ofzo gewoon voor de leut.... het enige wat ze krijgen is een opdracht die bijna of niet haalbaar is. Gemiste kans..
Zo bijzonder is deze dag toch niet, het is nog meer dan 3 maanden te gaanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind de FEBO echt een beetje sneu waarom nu ze nog 100 dagen te gaan hebben.... niet een lekkere taart en een paar dozen borrelmaatjes.... en een paar cocktails ofzo gewoon voor de leut.... het enige wat ze krijgen is een opdracht die bijna of niet haalbaar is. Gemiste kans..
Voor jou niet... voor de bewoners wel, het is voor de bewoners best een mijlpaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo bijzonder is deze dag toch niet, het is nog meer dan 3 maanden te gaan
niet alleen bernquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:00 schreef pingu66 het volgende:
Bern valt ook wel ern beetje door de mand qua teamplayer....
Ik dacht dat ze de afgelopen weken wel genoeg hadden verdiend om dat zelf te kopen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind de FEBO echt een beetje sneu waarom nu ze nog 100 dagen te gaan hebben.... niet een lekkere taart en een paar dozen borrelmaatjes.... en een paar cocktails ofzo gewoon voor de leut.... het enige wat ze krijgen is een opdracht die bijna of niet haalbaar is. Gemiste kans..
Dat is natuurijk wel de opzet van dit programma.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eens hoor... echt egotrippers die voor eigen gewin gaan..
Er is in ieder geval drank zatquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de afgelopen weken wel genoeg hadden verdiend om dat zelf te kopen.
Daar gaat het niet om... het ook wel eens leuk als de FEBO over de brug komt na 9 maanden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de afgelopen weken wel genoeg hadden verdiend om dat zelf te kopen.
Ze willen waarschijnlijk helemaal geen taartquote:
Ah kijk wat leuk dat ze zo'n lol hebben!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje Spelemeisje is helemaal in haar element... Wendie het oude Spelevrouwtje ook.. snel voordat de speeltjes weer ingeleverd moeten worden
[ afbeelding ]
Ze komen al 9 maanden over de brug, zij betalen het eten en drinken van de bewoners door ze elke keer weer een opdracht te laten doen, ze zouden het er ook eens op aan kunnen laten komen, zodat ze het uit de prijzenpot hadden moeten halen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om... het ook wel eens leuk als de FEBO over de brug komt na 9 maanden.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze willen waarschijnlijk helemaal geen taart
Sjah, ze hebben het hard nodig, ze weten ook niet hoeveel er nog komt, of niet meer komtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah kijk wat leuk dat ze zo'n lol hebben!
Ik had dat eigenlijk ook wel verwacht, dat ze meer zouden moeten sappelen/geld uit pot bestedenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze komen al 9 maanden over de brug, zij betalen het eten en drinken van de bewoners door ze elke keer weer een opdracht te laten doen, ze zouden het er ook eens op aan kunnen laten komen, zodat ze het uid de prijzenpot hadden moeten halen.
En dat ze daar dan eerst hele discussies over hadden gehadquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik had dat eigenlijk ook wel verwacht, dat ze meer zouden moeten sappelen/geld uit pot besteden
Je hebt helemaal gelijk want dat wil je zo graag...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze komen al 9 maanden over de brug, zij betalen het eten en drinken van de bewoners door ze elke keer weer een opdracht te laten doen, ze zouden het er ook eens op aan kunnen laten komen, zodat ze het uid de prijzenpot hadden moeten halen.
Ja en dag febo ook echt gewoon n maand niet spekt. Breek de pot maar aan jongens.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat ze daar dan eerst hele discussies over hadden gehad
Ik vind het leuk dat ze zo lekker bezig zijn met die baanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, ze hebben het hard nodig, ze weten ook niet hoeveel er nog komt, of niet meer komt
De hele tijd vrije tijd.. daar worden weinig mensen blij van. De meeste mensen willen toch n zinvolle dagbestedimg. En dat kan hier niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:13 schreef Silves het volgende:
Ik blijf het waterverspilling vinden, zwembad, hottube en nu weer een bad vol water, ze zijn snel uitgekeken op alles..
Ohoh doen de oempas dat niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:18 schreef Dotteke het volgende:
Het leuke komt nog, straks moeten ze alles nog opruimen ook
Vollyball, biljart, tafelvoetbal, spellen, zwembad, boeken, muziek alle sportatributen , pingpong , filmavond, proeven..ze zouden wel dus blij moeten zijn..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De hele tijd vrije tijd.. daar worden weinig mensen blij van. De meeste mensen willen toch n zinvolle dagbestedimg. En dat kan hier niet.
Blijft allemaal vrije tijd.. nooit zinvol bezig zijn/ geen doel, alleen maar de tijd doorkomen met spelletjes. Mensen worden daar niet blij van.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Vollyball, biljart, tafelvoetbal, spellen, zwembad, boeken, muziek alle sportatributen , pingpong , filmavond, proeven..ze zouden wel dus blij moeten zijn..
Tja wat kan ik zeggen, 24 u aanvragen en werken dan maar..Vakantie zit er dan op, mss dat ze dan blij worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft allemaal vrije tijd.. nooit zinvol bezig zijn/ geen doel, alleen maar de tijd doorkomen met spelletjes. Mensen worden daar niet blij van.
Nee hoor ik wil geen gelijk, ik geef alleen mijn meningquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk want dat wil je zo graag...
Het is een leuke pilot geweest, die geslaagd is qua kijkcijfers, nu voor het eggie vanaf september. Denk dat die mededeling niet lang meer op zich laat wachten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:24 schreef xsaskiax het volgende:
Ik kan me natuurlijk heel erg vergissen, maar ik krijg steeds vaker/meer de indruk dat 'achter'/FEBO dingen aan het uitproberen is in dit eerste seizoen, dingen die ze een volgend seizoen juist wel of juist niet meer moeten doen.... leuke spelletjes en spellen waar geen donder aan is (voor de bewoners en/of de kijkers).
Wie weet hebben ze ervan geleerd (ik blijf optimistisch)... en zijn de bewoners dit jaar gewoon een soort proefkonijnen geweest.
Precies en ik ook...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor ik wil geen gelijk, ik geef alleen mijn mening
Het zou wel leuk zijn nog een seizoen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:24 schreef xsaskiax het volgende:
Ik kan me natuurlijk heel erg vergissen, maar ik krijg steeds vaker/meer de indruk dat 'achter'/FEBO dingen aan het uitproberen is in dit eerste seizoen, dingen die ze een volgend seizoen juist wel of juist niet meer moeten doen.... leuke spelletjes en spellen waar geen donder aan is (voor de bewoners en/of de kijkers).
Wie weet hebben ze ervan geleerd (ik blijf optimistisch)... en zijn de bewoners dit jaar gewoon een soort proefkonijnen geweest.
Ja strontverwende proef konijnen dan..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:24 schreef xsaskiax het volgende:
Dit was ook de bedoeling, dat ze dit zonder proef gingen doen..Ice vertelde voor de proef dat ze dit 10x gaan doen..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Het z
[..]
Het zou wel leuk zijn nog een seizoen.
Ook al is het vaak saai.
Maar dan nog![]()
Ondertussen leggen ze vrijwillig nog een keer het parcours af
De kijkcijfers zijn in ieder geval niet verkeerd, plus dat er volgens mij geen neerwaartse lijn te zien isquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een leuke pilot geweest, die geslaagd is qua kijkcijfers, nu voor het eggie vanaf september. Denk dat die mededeling niet lang meer op zich laat wachten.
10xquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit was ook de bedoeling, dat ze dit zonder proef gingen doen..Ice vertelde voor de proef dat ze dit 10x gaan doen..
Denk het niet, ze hebben het ook zelf opgebouwdquote:
Hoezo.., heb net filmpje zitten kijken. Daarin zie je dat hij Wendy helpt bij de Monkeybar en blijft achter haar. Pas na een paar onderdelen gaat hij vooruit op Wendy, omdat die onderdelen vrij makkelijk zijn en Wendy gewoon geen conditie heeft, dat is niet Bern zijn schuld.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:00 schreef pingu66 het volgende:
Bern valt ook wel ern beetje door de mand qua teamplayer....
ja best wel..heeeft 150 euro uit de pot gekost, zonder eten en drank, ja echt een feestje dit parcoursquote:
Kijk het filmpje van Ice...dit is pas teamplaying..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:30 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hoezo.., heb net filmpje zitten kijken. Daarin zie je dat hij Wendy helpt bij de Monkeybar en blijft achter haar. Pas na een paar onderdelen gaat hij vooruit op Wendy, omdat die onderdelen vrij makkelijk zijn en Wendy gewoon geen conditie heeft, dat is niet Bern zijn schuld. Altijd maar Bern apart benoemen bij een fail, terwijl bijna iedereen heeft gefaald.
Sorry hoor dat ik weer even voor hem opkom, maar altijd dat zwartmaken van hem, terwijl hij zijn uiterste best doet.
Ik vind het wel leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:30 schreef Silves het volgende:
[..]
ja best wel..heeeft 150 euro uit de pot gekost, zonder eten en drank, ja echt een feestje dit parcours
Nou dat laatste ook idd. Snik heet is niets, regen niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:32 schreef xsaskiax het volgende:
Leuk om te zien dat ze het parcours nog steeds aan het doen zijn om te kijken wie het snelste is
Ze treffen het vandaag wel met het weer!!!
Er is drank genoeg en eten, is al een feestje, en tegenwoordig staat de box met muziek de hele dag al aan..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om naar te kijken.
Beter dan die saaiestreams.
Van het feestje is dan weer jammer![]()
Maar dat hebben ze zelf door hun handen laten glippen
Nope, gaat erg goed en zelfs ietsje beter op het nieuwe tijdslot en regelmatig, ook vandaag weer, een kijkcijfer Top 25 notering. En dat is ook nog enkel wat er op SBS is uitgezonden, lineair en terug kijken. Videoland zit hier nog niet eens bij de berekeningen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn in ieder geval niet verkeerd, plus dat er volgens mij geen neerwaartse lijn te zien is
overtroevenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:35 schreef Ebinas het volgende:
Die Mirthe heeft ook energie voor 10 staat nu weer heen en weer te huppen.
Is als een dolle op die waterbaan aan de gang geweest
Ja die heeft conditie zat en ze is ook de enige vrouw die het binnen de tijd heeft gehaaldquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:35 schreef Ebinas het volgende:
Die Mirthe heeft ook energie voor 10 staat nu weer heen en weer te huppen.
Is als een dolle op die waterbaan aan de gang geweest
Ja da's dan wel zo iddquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Er is drank genoeg en eten, is al een feestje, en tegenwoordig staat de box met muziek de hele dag al aan..
Jef heeft ook niet geholpen, en Jappie ging ook voor zijn eigen record..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:38 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook, maar het gaat mij erom dat Bern weer apart genoemd moest worden. De anderen waren nu ook niet echt behulpzaam.
Waarschijnlijk omdat ze bezig was dat mensen de rekening kregen als hun zender kapoet wasquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:40 schreef Ebinas het volgende:
Ah volgens mij heeft Zoe instructies.
Soundlock op haar
Hoorde alleen: Dus hun zeggen...............
Ze kan het nu beter als de rest..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:42 schreef OmaJacky het volgende:
Ik las gisteren en vandaag dat Babette nog moet oefenen met gebarentaal en dat ze steeds wat anders aan t doen was.
Maar ze kan t nu wel hoor.
_knip_ niet doenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:30 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hoezo.., heb net filmpje zitten kijken. Daarin zie je dat hij Wendy helpt bij de Monkeybar en blijft achter haar. Pas na een paar onderdelen gaat hij vooruit op Wendy, omdat die onderdelen vrij makkelijk zijn en Wendy gewoon geen conditie heeft, dat is niet Bern zijn schuld. Altijd maar Bern apart benoemen bij een fail, terwijl bijna iedereen heeft gefaald.
Sorry hoor dat ik weer even voor hem opkom, maar altijd dat zwartmaken van hem, terwijl hij zijn uiterste best doet.
_knip_ niet doenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet je nu toch al wel dat ze hier graag bern ontereht afzeiken
En dat bedoel ik nou.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Jef heeft ook niet geholpen, en Jappie ging ook voor zijn eigen record..
Ja, moet ik eigenlijk ook niet op reageren, maar zo af en toe vind ik het echt niet fair en kan ik het niet laten om er toch op te reageren.quote:
Gaat iedergeval de prijzenpot snel omlaag, elke week feest en nieuwe kleding, en 100 euro zei ze om uit te geven..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:48 schreef cinsan het volgende:
morrie voor manager mag ze van mij 25 keer per dag op en af lopen , kuch kuch .hijg hijg
beter ijsleggen en laten rustenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:51 schreef Ebinas het volgende:
Jeff pijn in zijn knie.
Klap op beton, gaat niet meer.
Ice zegt: straks even uitfietsen
Er wordt over iedere wel bewoner wat gezegd, zelf doe je het ook over Jeffquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok ik moet beter weten en niet reageren , maar grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dat constante gezeik over bern was beetje te
ok ok mea culpa mea culpaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt over iedere wel bewoner wat gezegd, zelf doe je het ook over Jeff![]()
Ieder heeft zijn favoriet en ieder heeft iemand die hij of zij niet mag
Als ik het een beetje bij elkaar rijm, mist alleen de speciale verlichting.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
ahh ik zie dat er al drank is voor het niet feest![]()
Dat en de rookmachinequote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als ik het een beetje bij elkaar rijm, mist alleen de speciale verlichting.
Maar wie gaat daar nu om
Voorlopg doen een aantal nog het parcoursquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat en de rookmachine
maar ja.. het belangrijkste is er![]()
![]()
Babs: "En hoe moet ik dat bij Kim uitleggen, we gaan naar Ibiza"quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:01 schreef Ebinas het volgende:
Marciano vraagt Bep mee naar Ibiza te gaan in september.
Das goed
Kim is allang verder gegaan met haar leven.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Babs: "En hoe moet ik dat bij Kim uitleggen, we gaan naar Ibiza"
Sasha: "Waarom moet je dat uitleggen, je hebt niks uit te leggen"
Denk ook niet dat Kim W er nog wakker van ligt
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kanonne ik kijken wat bedoeld ze nu.
Maar ik heb hem hoor
Kans dat Janet confettie heeft opgespaard en ze hebben toch feestelijke vlaggetjes..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat en de rookmachine
maar ja.. het belangrijkste is er![]()
![]()
en dat kan hequote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:05 schreef Ebinas het volgende:
Weet je wat Mirthe wil? "Naar de KLOTUHHHH!!!"
Dit was Babs haar bier..Zooi heeft gezegd de drank in de koelkast is voor vanavond , jappie wilde er graag eenquote:
Ja dat bedoel ik, ze blijven elkaar aanmoedigen, of ze elkaar nou eigenlijk mogen of nietquote:
jappie heeft nog een hele grote fles vodka.. EN die klaagde vanmorgen alweer over hoofdpijn...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit was Babs haar bier..Zooi heeft gezegd de drank in de koelkast is voor vanavond , jappie wilde er graag een![]()
Dit soort evenement verbroedert altijd, ik vind dat wel heel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ze blijven elkaar aanmoedigen, of ze elkaar nou eigenlijk mogen of niet
Handigquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:11 schreef Ebinas het volgende:
Gouden ketting weg, van Sas
Bep: Moet je aan rupi vragen, dat is een ekster, die vindt hem zo
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Babbet wil jij je vingers controleren![]()
[ afbeelding ]
Dat was schattig die tweequote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Babbet wil jij je vingers controleren![]()
[ afbeelding ]
dit is de after obstacle run.. voor de lolquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:19 schreef Charmian het volgende:
Zijn ze nog bezig if is dit een after obstacle run? Ik schakel net in
Ik zie Erik nog aan een rek hangenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:19 schreef Charmian het volgende:
Ze hebben nix verdiend ermee, maar doen het graag nog es over voor nog meer niets.. voor de funquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:19 schreef Charmian het volgende:
De obstacle run werd een opdrachtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:19 schreef Charmian het volgende:
Ik zag dansende, zittende, hangende mensen...en nu de puber die kantoortje mag spelenquote:
Troost je, ik heb al de fun ook gemist, heb er nog een paar zien gaan net, maar toen was het leukste al geweest.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zag dansende, zittende, hangende mensen...en nu de puber die kantoortje mag spelen
En dan ook 2 minuten...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Bern hoopt dat het finale spel op dit lijkt met wat puzzels er bij
Ik denk dat Bern te veel verwachtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Bern hoopt dat het finale spel op dit lijkt met wat puzzels er bij
Ah lekker goedkoop welquote:
Ze hebben best veel gegeten vandaag, zag vanmiddag ook een uitgebreide lunchquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
er komt nog meer.. voor na het eten zegt brabbel.. maar welk eten
Janet gaat nasi maken..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
er komt nog meer.. voor na het eten zegt brabbel.. maar welk eten
Die blijft gewoon boven zitten en daar rummi cuppen. Iedereen mag voor haar lopen. Ze zal alleen zelf naar de wc moeten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:48 schreef cinsan het volgende:
morrie voor manager mag ze van mij 25 keer per dag op en af lopen , kuch kuch .hijg hijg
of ze gooit stelling voor traplift erinquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die blijft gewoon boven zitten en daar rummi cuppen. Iedereen mag voor haar lopen. Ze zal alleen zelf naar de wc moeten.
ze zegde zelf ik houd ook van jouwquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zij denkt: Ik ook van jouw........ not!
Hou vol Sas nog 100 dagen
Zij zei het, ze dacht het niet alleenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zij denkt: Ik ook van jouw........ not!
Hou vol Sas nog 100 dagen
Er zou geen feestje zijn toch? Of is dat alweer veranderd?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:37 schreef Silves het volgende:
Waarom ruimt Erik nu al de vlaggetjes op? wil hij het feestje nu al eindigen..
het is volgens mij toch best wel een goed stel. Ze accepteren elkaar. Sas is niet altijd vriendelijk, bern soms een watje, maar ik denk toch wel dat dit ook te maken heeft met de setting waarin ze zitten. Ik zie dit wel bij elkaar blijven, ook na de loodsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zij zei het, ze dacht het niet alleen![]()
Eerst liet hij haar weten van haar te houden ook zoals ze is.
Omdat ze nu even niet daar gaat zitten en meedoen.
Na zijn betoog, kreeg hij een "ik hou van jou terug"
Muziek staat nog wel steeds aanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zou geen feestje zijn toch? Of is dat alweer veranderd?
Roken en roddelen is daar onlosmakelijk met elkaar verbondenquote:
ja dit is mijn vraag..100 dagen nog..de dag is nog niet om en weg 100 vlaggetjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zou geen feestje zijn toch? Of is dat alweer veranderd?
Denk het ook wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
het is volgens mij toch best wel een goed stel. Ze accepteren elkaar. Sas is niet altijd vriendelijk, bern soms een watje, maar ik denk toch wel dat dit ook te maken heeft met de setting waarin ze zitten. Ik zie dit wel bij elkaar blijven, ook na de loods
Goed dat ze het samen even over zoe hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit is dus echt geen geroddel, dit is een gametalk...
ZOver ik weet is er niet echt een feestje vanavond.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:40 schreef Silves het volgende:
[..]
ja dit is mijn vraag..100 dagen nog..de dag is nog niet om en weg 100 vlaggetjes.
Ja het zal Babette niet zijn hequote:
Al die rommel in zijn huis, daar kan hij niet tegenquote:
bern en sas zijn ying en yangquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk het ook wel.
Het spat er allemaal niet van af.
Maar toch passen ze wel bij elkaar, mss juist daarom
Dat kan ik wel snappen, zou ook zo zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al die rommel in zijn huis, daar kan hij niet tegen
ja dit bedoel ik, ik noem het ventileren ..en weer hebben ze zo gelijk over de niet geschikte manager en haar doen en laten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed dat ze het samen even over zoe hebben
Nou dat niet echt, maar als zij het prima vindenquote:
Wel een leuk ding, zou daar ook wel een paar keer van af gaanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
Mirthe weer van de glijbaan, nu met Eunice.
Dat rupi iets tegen zoe had gezegd, wat wendy gezegd zou hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit is dus echt geen geroddel, dit is een gametalk...
Zo ook ik, maar de meesten daar denken er anders over.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een leuk ding, zou daar ook wel een paar keer van af gaan
Het is gewoon geroddel, vooral over Zoe inderdaad.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Dat rupi iets tegen zoe had gezegd, wat wendy gezegd zou hebben.
Dat hij het Zoe moeilijk maakte met de tijd vd afspraak, omdat zoe nou eenmaal niet goed is in time management.
Gametalk? Prima, ik interpreteer dat anders.
Kan mag
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:42 schreef Silves het volgende:
[..]
ja dit bedoel ik, ik noem het ventileren ..en weer hebben ze zo gelijk over de niet geschikte manager en haar doen en laten.
Die vinden het maar stom?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo ook ik, maar de meesten daar denken er anders over.
Ja best wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roken en roddelen is daar onlosmakelijk met elkaar verbonden
Ik ook hoor, lijkt me gaafquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een leuk ding, zou daar ook wel een paar keer van af gaan
Het is misschien wel een gewoonte, zitten met een peuk en dan gaan roddelenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja best wel.
Is ook een mooi hoekje daarvoor
Mss wel, weet het niet meer.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is misschien wel een gewoonte, zitten met een peuk en dan gaan roddelen
Ah dat is 1quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Dat kleine flesje rode wodka kan ze gewoon naar beneden halen, dat is niet wodka, wodka, wodka, zegt Babette.
Been there, done thatquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss wel, weet het niet meer.
Heb ook gerookt.
Mss wel verdrongen![]()
Op de plek met de rokers was/is het vaak wel erg gezellig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Van de week vroeg ik het me ook af.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn dit voor shots de laatste tijd
haha klopt dat laten ze wel vaak zien..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo raarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Rokershoekjes zijn altijd het gezelligste. Ook de perfecte plek om te roddelen of zaken te doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb ook gerookt.
Mss wel verdrongen![]()
Ze roddelen allemaalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb ook gerookt.
Mss wel verdrongen![]()
Nee hoor, ze ventilerenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze roddelen allemaal
Niks met roken te maken![]()
![]()
En dan hebben we Bern , die vandaag 1 hele fles krijgt voor zichzelf, die hij niet hoeft te delen, heeft ook nog 1 tje in zijn kluis..quote:
Hij heeft nieuwe dingen...eindelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel zin in een feestje daarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:53 schreef Ebinas het volgende:
Over een uur moet de box uit en het wordt geen drankfestijn zegt Zoe.
Bep begint al op haar in te praten.
Ik roddel niet, nooit gedaan ookquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze roddelen allemaal
Niks met roken te maken![]()
![]()
Iedereen wil zuipen...en los gaan vandaag, Ice gaat haar zometeen wel de oke geven om alles achter slot en grendel te halen..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:53 schreef Monique___ het volgende:
brabbel; mij maakt het niet uit......![]()
maar ondertussen.. brabbel wil zuipuhh
Nooit gehad, dus geen ideequote:
De kas roken ze nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik roddel niet, nooit gedaan ook![]()
![]()
Tuurlijk roddelen ze allemaal.
Maar zo'n rokersplek vraagt er wel om.
vaak zit je met een beperkt aantal en doe je dat bijvoorkeur met degene waar het mee klikt
Dan gaat roddelen sneller en gemakkelijker
Erik stond de dicht bij de glijbaan, en is wat nat geworden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ze ineens een eigen mening hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kans is aanwezig.
Hoewel Zoe erg standvastig is nu
ja als hij het vraagt gaat ze vast wel overstagquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Iedereen wil zuipen...en los gaan vandaag, Ice gaat haar zometeen wel de oke geven om alles achter slot en grendel te halen..
Maar er is toch genoeg drank in huis, voor welke gelegenheid wordt dat dan bewaard?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een gewauwel weer om niks, stempel drukken om het stempel drukken ..
Ja maar icie vind alcohol ook niksquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een gewauwel weer om niks, stempel drukken om het stempel drukken ..
Ze smeert teveel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:58 schreef Charmian het volgende:
Zoe ziet er echt heel raar uit, of het door de lichtval komt?
ziet ze er niet altijd raar uit als ze opgemaakt is?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:58 schreef Charmian het volgende:
Ze is weer ietsie aangekomen door dat gesnaaiquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:58 schreef Charmian het volgende:
Ze roddelen allemaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kas roken ze niet
Maar dat is ook een plek die bij uitstek wordt gebruikt voor game talk
brabbel legde jeff uit : dat dit in het karakter van zowie zit...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:58 schreef Silves het volgende:
Bah die zooi..net als Babs nu zegt, je weet dat ze je gaan helpen..( febo).Zooi wil bewijzen dat ze kan sparen
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze roddelen allemaal.
Gametalk allemaal
In de kas, uit de kas
op de rookplek, buiten de rookplek
Het begon allemaal met dat ik tik dat bep aan het roddelen was en dat moest gametalk heten.
Pfffff ik ben het punt inmiddels kwijt.
behalve met haar plamurenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
brabbel legde jeff uit : dat dit in het karakter van zowie zit...
dat ze heel spaarzaam is..
Ja wie zegt dat ook alweer steeds.. babs?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:00 schreef Charmian het volgende:
Zoe heeft iets nieuws geleerd de laatste dagen: het is mijn call
Zoe lijkt een beetje op de plaaggeest vandaagquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:58 schreef Charmian het volgende:
Sparen voor watquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:58 schreef Silves het volgende:
Bah die zooi..net als Babs nu zegt, je weet dat ze je gaan helpen..( febo).Zooi wil bewijzen dat ze kan sparen
Ja maar nu net of ze een knal op dr bakkes heeft gehad of zoquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ziet ze er niet altijd raar uit als ze opgemaakt is?
Even los van haar blik, want dat is pech hebben bij klikken (of gelukquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:58 schreef Charmian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |