Erik vermaakt zich daar ook meequote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:50 schreef spapaars het volgende:
Mirthe en Wendy vermaken zich wel met die glijbaan.
Daar heeft ze het steeds vaker over jaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette baalt dat Mirthe het heeft gehaald. Goed voor de groep, maar Babette meet zich een beetje aan Mirthe.
Precies. En dat Mirthe veel sportiever is natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:52 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe is echter een twintiger en denkt als een kind terwijl Babs veertiger die meteen hyperventileert want overdenkt
Mirthe deed zelfs niet onder voor Kimquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef Snensie het volgende:
[..]
Precies. En dat Mirthe veel sportiever is natuurlijk.
Mee eens. Ze hadden echt iets leuks kunnen doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind de FEBO echt een beetje sneu waarom nu ze nog 100 dagen te gaan hebben.... niet een lekkere taart en paar dozen borrelmaatjes.... en een paar cocktails ofzo gewoon voor de leut.... het enige wat ze krijgen is een opdracht die bijna of niet haalbaar is. Gemiste kans..
En gelijk hebben ze, zolang het kan wat lol hebben met die glijbaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje Spelemeisje is helemaal in haar element... Wendie het oude Spelevrouwtje ook.. snel voordat de speeltjes weer ingeleverd moeten worden
[ afbeelding ]
Wat niet is kan nog komen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind de FEBO echt een beetje sneu waarom nu ze nog 100 dagen te gaan hebben.... niet een lekkere taart en paar dozen borrelmaatjes.... en een paar cocktails ofzo gewoon voor de leut.... het enige wat ze krijgen is een opdracht die bijna of niet haalbaar is. Gemiste kans..
Zo bijzonder is deze dag toch niet, het is nog meer dan 3 maanden te gaanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind de FEBO echt een beetje sneu waarom nu ze nog 100 dagen te gaan hebben.... niet een lekkere taart en een paar dozen borrelmaatjes.... en een paar cocktails ofzo gewoon voor de leut.... het enige wat ze krijgen is een opdracht die bijna of niet haalbaar is. Gemiste kans..
Voor jou niet... voor de bewoners wel, het is voor de bewoners best een mijlpaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo bijzonder is deze dag toch niet, het is nog meer dan 3 maanden te gaan
niet alleen bernquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:00 schreef pingu66 het volgende:
Bern valt ook wel ern beetje door de mand qua teamplayer....
Ik dacht dat ze de afgelopen weken wel genoeg hadden verdiend om dat zelf te kopen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind de FEBO echt een beetje sneu waarom nu ze nog 100 dagen te gaan hebben.... niet een lekkere taart en een paar dozen borrelmaatjes.... en een paar cocktails ofzo gewoon voor de leut.... het enige wat ze krijgen is een opdracht die bijna of niet haalbaar is. Gemiste kans..
Dat is natuurijk wel de opzet van dit programma.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eens hoor... echt egotrippers die voor eigen gewin gaan..
Er is in ieder geval drank zatquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de afgelopen weken wel genoeg hadden verdiend om dat zelf te kopen.
Daar gaat het niet om... het ook wel eens leuk als de FEBO over de brug komt na 9 maanden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de afgelopen weken wel genoeg hadden verdiend om dat zelf te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |