Ja maar nu doordat er tijdsdruk stond krijg je dus ongelukjes zoals Erik is overkomenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben toch gewoon weer een middag lol gehadAls het geen opdracht was geweest, maar een evenement hadden ze ook niets verdiend
![]()
Ze zijn in ieder geval lekker bezig geweest en het is weer een keer extra duidelijk waar de kracht van de bewoners ligt. En omdat ook iedereen mee moest doen, kon hier ook niet mee gesjoemeld worden . Vond ik wel slim gevonden van de Febo.
Haha hoe dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette baalt dat Mirthe het heeft gehaald. Goed voor de groep, maar Babette meet zich een beetje aan Mirthe.
En Eunicequote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nu doordat er tijdsdruk stond krijg je dus ongelukjes zoals Erik is overkomen
Babette schat zichzelf hoog in. Waren trouwens haar eigen woorden. kreeg vanmorgen al het verwijt dat ik beter op moest letten op de streams, want ik verdraaide de woordenquote:
Eunice had het zeker gehaald, met een snellere partnerquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eunice bleef bij Janet, die had het echt veel sneller gekund.
Een deel van het parcours zat sowieso wat gammel in elkaar, Ook als ze het voor de lol hadden gedaan zouden er ongelukjes kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nu doordat er tijdsdruk stond krijg je dus ongelukjes zoals Erik is overkomen
Nou ze kan zich er niet aan meten. Babette haalt opdrachten vaak niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette schat zichzelf hoog in. Waren trouwens haar eigen woorden. kreeg vanmorgen al het verwijt dat ik beter op moest letten op de streams, want ik verdraaide de woorden
Mirthe is veel sportieverquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou ze kan zich er niet aan meten. Babette haalt opdrachten vaak niet.
Zich geblesseerdquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eunice bleef bij Janet, die had het echt veel sneller gekund.
Ja dat zei ik ook al van te voren ...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Een deel van het parcours zat sowieso wat gammel in elkaar, Ook als ze het voor de lol hadden gedaan zouden er ongelukjes kunnen gebeuren.
het mooie van deze opdracht vind ik dat niemand zich kon verschuilen, dus iedereen moest laten zien wat hij kon (of niet kon) Normaal blijft Isaac aan de kant, want organisator bijv, En er zouden anders meer bewoners aan de kant zijn gebleven. Maar nu moest iedereen echt aan de bak.
hier kun je als medebewoners toch ook wel weer informatie uithalen.
Lees eerst de SV als je binnen komtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:22 schreef Lovely het volgende:
Wat is er aan de hand en waarom staan er opblaas dingen in de loods?
Gedaanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees eerst de SV als je binnen komtdaar staat altijd als er wat te doen is en ben je gelijk goed op de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |