Rokershoekjes zijn altijd het gezelligste. Ook de perfecte plek om te roddelen of zaken te doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss wel, weet het niet meer.
Heb ook gerookt.
Mss wel verdrongen![]()
Op de plek met de rokers was/is het vaak wel erg gezellig.
Ze roddelen allemaalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss wel, weet het niet meer.
Heb ook gerookt.
Mss wel verdrongen![]()
Op de plek met de rokers was/is het vaak wel erg gezellig.
Nee hoor, ze ventilerenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze roddelen allemaal
Niks met roken te maken![]()
![]()
En dan hebben we Bern , die vandaag 1 hele fles krijgt voor zichzelf, die hij niet hoeft te delen, heeft ook nog 1 tje in zijn kluis..quote:
Hij heeft nieuwe dingen...eindelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn dit voor shots de laatste tijd
Ik heb wel zin in een feestje daarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:53 schreef Ebinas het volgende:
Over een uur moet de box uit en het wordt geen drankfestijn zegt Zoe.
Bep begint al op haar in te praten.
Ik roddel niet, nooit gedaan ookquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze roddelen allemaal
Niks met roken te maken![]()
![]()
Iedereen wil zuipen...en los gaan vandaag, Ice gaat haar zometeen wel de oke geven om alles achter slot en grendel te halen..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:53 schreef Monique___ het volgende:
brabbel; mij maakt het niet uit......![]()
maar ondertussen.. brabbel wil zuipuhh
De kas roken ze nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik roddel niet, nooit gedaan ook![]()
![]()
Tuurlijk roddelen ze allemaal.
Maar zo'n rokersplek vraagt er wel om.
vaak zit je met een beperkt aantal en doe je dat bijvoorkeur met degene waar het mee klikt
Dan gaat roddelen sneller en gemakkelijker
Erik stond de dicht bij de glijbaan, en is wat nat geworden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn dit voor shots de laatste tijd
Gaat ze ineens een eigen mening hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kans is aanwezig.
Hoewel Zoe erg standvastig is nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |