Dat rupi iets tegen zoe had gezegd, wat wendy gezegd zou hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit is dus echt geen geroddel, dit is een gametalk...
Zo ook ik, maar de meesten daar denken er anders over.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een leuk ding, zou daar ook wel een paar keer van af gaan
Het is gewoon geroddel, vooral over Zoe inderdaad.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Dat rupi iets tegen zoe had gezegd, wat wendy gezegd zou hebben.
Dat hij het Zoe moeilijk maakte met de tijd vd afspraak, omdat zoe nou eenmaal niet goed is in time management.
Gametalk? Prima, ik interpreteer dat anders.
Kan mag
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:42 schreef Silves het volgende:
[..]
ja dit bedoel ik, ik noem het ventileren ..en weer hebben ze zo gelijk over de niet geschikte manager en haar doen en laten.
Die vinden het maar stom?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo ook ik, maar de meesten daar denken er anders over.
Ja best wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roken en roddelen is daar onlosmakelijk met elkaar verbonden
Ik ook hoor, lijkt me gaafquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een leuk ding, zou daar ook wel een paar keer van af gaan
Het is misschien wel een gewoonte, zitten met een peuk en dan gaan roddelenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja best wel.
Is ook een mooi hoekje daarvoor
Mss wel, weet het niet meer.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is misschien wel een gewoonte, zitten met een peuk en dan gaan roddelen
Ah dat is 1quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Dat kleine flesje rode wodka kan ze gewoon naar beneden halen, dat is niet wodka, wodka, wodka, zegt Babette.
Been there, done thatquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss wel, weet het niet meer.
Heb ook gerookt.
Mss wel verdrongen![]()
Op de plek met de rokers was/is het vaak wel erg gezellig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪
Van de week vroeg ik het me ook af.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn dit voor shots de laatste tijd
haha klopt dat laten ze wel vaak zien..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo raarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |