Ja maar nu doordat er tijdsdruk stond krijg je dus ongelukjes zoals Erik is overkomenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben toch gewoon weer een middag lol gehadAls het geen opdracht was geweest, maar een evenement hadden ze ook niets verdiend
![]()
Ze zijn in ieder geval lekker bezig geweest en het is weer een keer extra duidelijk waar de kracht van de bewoners ligt. En omdat ook iedereen mee moest doen, kon hier ook niet mee gesjoemeld worden . Vond ik wel slim gevonden van de Febo.
Haha hoe dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette baalt dat Mirthe het heeft gehaald. Goed voor de groep, maar Babette meet zich een beetje aan Mirthe.
En Eunicequote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nu doordat er tijdsdruk stond krijg je dus ongelukjes zoals Erik is overkomen
Babette schat zichzelf hoog in. Waren trouwens haar eigen woorden. kreeg vanmorgen al het verwijt dat ik beter op moest letten op de streams, want ik verdraaide de woordenquote:
Eunice had het zeker gehaald, met een snellere partnerquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eunice bleef bij Janet, die had het echt veel sneller gekund.
Een deel van het parcours zat sowieso wat gammel in elkaar, Ook als ze het voor de lol hadden gedaan zouden er ongelukjes kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nu doordat er tijdsdruk stond krijg je dus ongelukjes zoals Erik is overkomen
Nou ze kan zich er niet aan meten. Babette haalt opdrachten vaak niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette schat zichzelf hoog in. Waren trouwens haar eigen woorden. kreeg vanmorgen al het verwijt dat ik beter op moest letten op de streams, want ik verdraaide de woorden
Mirthe is veel sportieverquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou ze kan zich er niet aan meten. Babette haalt opdrachten vaak niet.
Zich geblesseerdquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eunice bleef bij Janet, die had het echt veel sneller gekund.
Ja dat zei ik ook al van te voren ...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Een deel van het parcours zat sowieso wat gammel in elkaar, Ook als ze het voor de lol hadden gedaan zouden er ongelukjes kunnen gebeuren.
het mooie van deze opdracht vind ik dat niemand zich kon verschuilen, dus iedereen moest laten zien wat hij kon (of niet kon) Normaal blijft Isaac aan de kant, want organisator bijv, En er zouden anders meer bewoners aan de kant zijn gebleven. Maar nu moest iedereen echt aan de bak.
hier kun je als medebewoners toch ook wel weer informatie uithalen.
Lees eerst de SV als je binnen komtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:22 schreef Lovely het volgende:
Wat is er aan de hand en waarom staan er opblaas dingen in de loods?
Gedaanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees eerst de SV als je binnen komtdaar staat altijd als er wat te doen is en ben je gelijk goed op de hoogte
Erik vermaakt zich daar ook meequote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:50 schreef spapaars het volgende:
Mirthe en Wendy vermaken zich wel met die glijbaan.
Daar heeft ze het steeds vaker over jaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette baalt dat Mirthe het heeft gehaald. Goed voor de groep, maar Babette meet zich een beetje aan Mirthe.
Precies. En dat Mirthe veel sportiever is natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:52 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe is echter een twintiger en denkt als een kind terwijl Babs veertiger die meteen hyperventileert want overdenkt
Mirthe deed zelfs niet onder voor Kimquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef Snensie het volgende:
[..]
Precies. En dat Mirthe veel sportiever is natuurlijk.
Mee eens. Ze hadden echt iets leuks kunnen doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind de FEBO echt een beetje sneu waarom nu ze nog 100 dagen te gaan hebben.... niet een lekkere taart en paar dozen borrelmaatjes.... en een paar cocktails ofzo gewoon voor de leut.... het enige wat ze krijgen is een opdracht die bijna of niet haalbaar is. Gemiste kans..
En gelijk hebben ze, zolang het kan wat lol hebben met die glijbaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje Spelemeisje is helemaal in haar element... Wendie het oude Spelevrouwtje ook.. snel voordat de speeltjes weer ingeleverd moeten worden
[ afbeelding ]
Wat niet is kan nog komen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind de FEBO echt een beetje sneu waarom nu ze nog 100 dagen te gaan hebben.... niet een lekkere taart en paar dozen borrelmaatjes.... en een paar cocktails ofzo gewoon voor de leut.... het enige wat ze krijgen is een opdracht die bijna of niet haalbaar is. Gemiste kans..
Zo bijzonder is deze dag toch niet, het is nog meer dan 3 maanden te gaanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind de FEBO echt een beetje sneu waarom nu ze nog 100 dagen te gaan hebben.... niet een lekkere taart en een paar dozen borrelmaatjes.... en een paar cocktails ofzo gewoon voor de leut.... het enige wat ze krijgen is een opdracht die bijna of niet haalbaar is. Gemiste kans..
Voor jou niet... voor de bewoners wel, het is voor de bewoners best een mijlpaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo bijzonder is deze dag toch niet, het is nog meer dan 3 maanden te gaan
niet alleen bernquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:00 schreef pingu66 het volgende:
Bern valt ook wel ern beetje door de mand qua teamplayer....
Ik dacht dat ze de afgelopen weken wel genoeg hadden verdiend om dat zelf te kopen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind de FEBO echt een beetje sneu waarom nu ze nog 100 dagen te gaan hebben.... niet een lekkere taart en een paar dozen borrelmaatjes.... en een paar cocktails ofzo gewoon voor de leut.... het enige wat ze krijgen is een opdracht die bijna of niet haalbaar is. Gemiste kans..
Dat is natuurijk wel de opzet van dit programma.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eens hoor... echt egotrippers die voor eigen gewin gaan..
Er is in ieder geval drank zatquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de afgelopen weken wel genoeg hadden verdiend om dat zelf te kopen.
Daar gaat het niet om... het ook wel eens leuk als de FEBO over de brug komt na 9 maanden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de afgelopen weken wel genoeg hadden verdiend om dat zelf te kopen.
Ze willen waarschijnlijk helemaal geen taartquote:
Ah kijk wat leuk dat ze zo'n lol hebben!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje Spelemeisje is helemaal in haar element... Wendie het oude Spelevrouwtje ook.. snel voordat de speeltjes weer ingeleverd moeten worden
[ afbeelding ]
Ze komen al 9 maanden over de brug, zij betalen het eten en drinken van de bewoners door ze elke keer weer een opdracht te laten doen, ze zouden het er ook eens op aan kunnen laten komen, zodat ze het uit de prijzenpot hadden moeten halen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om... het ook wel eens leuk als de FEBO over de brug komt na 9 maanden.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze willen waarschijnlijk helemaal geen taart
Sjah, ze hebben het hard nodig, ze weten ook niet hoeveel er nog komt, of niet meer komtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah kijk wat leuk dat ze zo'n lol hebben!
Ik had dat eigenlijk ook wel verwacht, dat ze meer zouden moeten sappelen/geld uit pot bestedenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze komen al 9 maanden over de brug, zij betalen het eten en drinken van de bewoners door ze elke keer weer een opdracht te laten doen, ze zouden het er ook eens op aan kunnen laten komen, zodat ze het uid de prijzenpot hadden moeten halen.
En dat ze daar dan eerst hele discussies over hadden gehadquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik had dat eigenlijk ook wel verwacht, dat ze meer zouden moeten sappelen/geld uit pot besteden
Je hebt helemaal gelijk want dat wil je zo graag...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze komen al 9 maanden over de brug, zij betalen het eten en drinken van de bewoners door ze elke keer weer een opdracht te laten doen, ze zouden het er ook eens op aan kunnen laten komen, zodat ze het uid de prijzenpot hadden moeten halen.
Ja en dag febo ook echt gewoon n maand niet spekt. Breek de pot maar aan jongens.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat ze daar dan eerst hele discussies over hadden gehad
Ik vind het leuk dat ze zo lekker bezig zijn met die baanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, ze hebben het hard nodig, ze weten ook niet hoeveel er nog komt, of niet meer komt
De hele tijd vrije tijd.. daar worden weinig mensen blij van. De meeste mensen willen toch n zinvolle dagbestedimg. En dat kan hier niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:13 schreef Silves het volgende:
Ik blijf het waterverspilling vinden, zwembad, hottube en nu weer een bad vol water, ze zijn snel uitgekeken op alles..
Ohoh doen de oempas dat niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:18 schreef Dotteke het volgende:
Het leuke komt nog, straks moeten ze alles nog opruimen ook
Vollyball, biljart, tafelvoetbal, spellen, zwembad, boeken, muziek alle sportatributen , pingpong , filmavond, proeven..ze zouden wel dus blij moeten zijn..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De hele tijd vrije tijd.. daar worden weinig mensen blij van. De meeste mensen willen toch n zinvolle dagbestedimg. En dat kan hier niet.
Blijft allemaal vrije tijd.. nooit zinvol bezig zijn/ geen doel, alleen maar de tijd doorkomen met spelletjes. Mensen worden daar niet blij van.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Vollyball, biljart, tafelvoetbal, spellen, zwembad, boeken, muziek alle sportatributen , pingpong , filmavond, proeven..ze zouden wel dus blij moeten zijn..
Tja wat kan ik zeggen, 24 u aanvragen en werken dan maar..Vakantie zit er dan op, mss dat ze dan blij worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft allemaal vrije tijd.. nooit zinvol bezig zijn/ geen doel, alleen maar de tijd doorkomen met spelletjes. Mensen worden daar niet blij van.
Nee hoor ik wil geen gelijk, ik geef alleen mijn meningquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk want dat wil je zo graag...
Het is een leuke pilot geweest, die geslaagd is qua kijkcijfers, nu voor het eggie vanaf september. Denk dat die mededeling niet lang meer op zich laat wachten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:24 schreef xsaskiax het volgende:
Ik kan me natuurlijk heel erg vergissen, maar ik krijg steeds vaker/meer de indruk dat 'achter'/FEBO dingen aan het uitproberen is in dit eerste seizoen, dingen die ze een volgend seizoen juist wel of juist niet meer moeten doen.... leuke spelletjes en spellen waar geen donder aan is (voor de bewoners en/of de kijkers).
Wie weet hebben ze ervan geleerd (ik blijf optimistisch)... en zijn de bewoners dit jaar gewoon een soort proefkonijnen geweest.
Precies en ik ook...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor ik wil geen gelijk, ik geef alleen mijn mening
Het zou wel leuk zijn nog een seizoen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:24 schreef xsaskiax het volgende:
Ik kan me natuurlijk heel erg vergissen, maar ik krijg steeds vaker/meer de indruk dat 'achter'/FEBO dingen aan het uitproberen is in dit eerste seizoen, dingen die ze een volgend seizoen juist wel of juist niet meer moeten doen.... leuke spelletjes en spellen waar geen donder aan is (voor de bewoners en/of de kijkers).
Wie weet hebben ze ervan geleerd (ik blijf optimistisch)... en zijn de bewoners dit jaar gewoon een soort proefkonijnen geweest.
Ja strontverwende proef konijnen dan..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:24 schreef xsaskiax het volgende:
Dit was ook de bedoeling, dat ze dit zonder proef gingen doen..Ice vertelde voor de proef dat ze dit 10x gaan doen..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Het z
[..]
Het zou wel leuk zijn nog een seizoen.
Ook al is het vaak saai.
Maar dan nog![]()
Ondertussen leggen ze vrijwillig nog een keer het parcours af
De kijkcijfers zijn in ieder geval niet verkeerd, plus dat er volgens mij geen neerwaartse lijn te zien isquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een leuke pilot geweest, die geslaagd is qua kijkcijfers, nu voor het eggie vanaf september. Denk dat die mededeling niet lang meer op zich laat wachten.
10xquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit was ook de bedoeling, dat ze dit zonder proef gingen doen..Ice vertelde voor de proef dat ze dit 10x gaan doen..
Denk het niet, ze hebben het ook zelf opgebouwdquote:
Hoezo.., heb net filmpje zitten kijken. Daarin zie je dat hij Wendy helpt bij de Monkeybar en blijft achter haar. Pas na een paar onderdelen gaat hij vooruit op Wendy, omdat die onderdelen vrij makkelijk zijn en Wendy gewoon geen conditie heeft, dat is niet Bern zijn schuld.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:00 schreef pingu66 het volgende:
Bern valt ook wel ern beetje door de mand qua teamplayer....
ja best wel..heeeft 150 euro uit de pot gekost, zonder eten en drank, ja echt een feestje dit parcoursquote:
Kijk het filmpje van Ice...dit is pas teamplaying..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:30 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hoezo.., heb net filmpje zitten kijken. Daarin zie je dat hij Wendy helpt bij de Monkeybar en blijft achter haar. Pas na een paar onderdelen gaat hij vooruit op Wendy, omdat die onderdelen vrij makkelijk zijn en Wendy gewoon geen conditie heeft, dat is niet Bern zijn schuld. Altijd maar Bern apart benoemen bij een fail, terwijl bijna iedereen heeft gefaald.
Sorry hoor dat ik weer even voor hem opkom, maar altijd dat zwartmaken van hem, terwijl hij zijn uiterste best doet.
Ik vind het wel leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:30 schreef Silves het volgende:
[..]
ja best wel..heeeft 150 euro uit de pot gekost, zonder eten en drank, ja echt een feestje dit parcours
Nou dat laatste ook idd. Snik heet is niets, regen niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:32 schreef xsaskiax het volgende:
Leuk om te zien dat ze het parcours nog steeds aan het doen zijn om te kijken wie het snelste is
Ze treffen het vandaag wel met het weer!!!
Er is drank genoeg en eten, is al een feestje, en tegenwoordig staat de box met muziek de hele dag al aan..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om naar te kijken.
Beter dan die saaiestreams.
Van het feestje is dan weer jammer![]()
Maar dat hebben ze zelf door hun handen laten glippen
Nope, gaat erg goed en zelfs ietsje beter op het nieuwe tijdslot en regelmatig, ook vandaag weer, een kijkcijfer Top 25 notering. En dat is ook nog enkel wat er op SBS is uitgezonden, lineair en terug kijken. Videoland zit hier nog niet eens bij de berekeningen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn in ieder geval niet verkeerd, plus dat er volgens mij geen neerwaartse lijn te zien is
overtroevenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:35 schreef Ebinas het volgende:
Die Mirthe heeft ook energie voor 10 staat nu weer heen en weer te huppen.
Is als een dolle op die waterbaan aan de gang geweest
Ja die heeft conditie zat en ze is ook de enige vrouw die het binnen de tijd heeft gehaaldquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:35 schreef Ebinas het volgende:
Die Mirthe heeft ook energie voor 10 staat nu weer heen en weer te huppen.
Is als een dolle op die waterbaan aan de gang geweest
Ja da's dan wel zo iddquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Er is drank genoeg en eten, is al een feestje, en tegenwoordig staat de box met muziek de hele dag al aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |