Ik zag dansende, zittende, hangende mensen...en nu de puber die kantoortje mag spelenquote:
Troost je, ik heb al de fun ook gemist, heb er nog een paar zien gaan net, maar toen was het leukste al geweest.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zag dansende, zittende, hangende mensen...en nu de puber die kantoortje mag spelen
En dan ook 2 minuten...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Bern hoopt dat het finale spel op dit lijkt met wat puzzels er bij
Ik denk dat Bern te veel verwachtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:22 schreef Dotteke het volgende:
Bern hoopt dat het finale spel op dit lijkt met wat puzzels er bij
Ze hebben best veel gegeten vandaag, zag vanmiddag ook een uitgebreide lunchquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
er komt nog meer.. voor na het eten zegt brabbel.. maar welk eten
Janet gaat nasi maken..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
er komt nog meer.. voor na het eten zegt brabbel.. maar welk eten
Die blijft gewoon boven zitten en daar rummi cuppen. Iedereen mag voor haar lopen. Ze zal alleen zelf naar de wc moeten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:48 schreef cinsan het volgende:
morrie voor manager mag ze van mij 25 keer per dag op en af lopen , kuch kuch .hijg hijg
of ze gooit stelling voor traplift erinquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die blijft gewoon boven zitten en daar rummi cuppen. Iedereen mag voor haar lopen. Ze zal alleen zelf naar de wc moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |