https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
quote:
Als het niet over tieten gaat vindt Gijp het te ingewikkeld.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:12 schreef Dutch_view het volgende:
je had ook een foto van Gijp op tafel kunnen zetten
Alle wappies nu schuimbekkenquote:Op maandag 22 mei 2023 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Rijke Nederlanders die in Portugal overlegggen
Halve konten staan gewoon openquote:Op maandag 22 mei 2023 22:16 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Ik vermoed dat er nog gezongen gaat worden.
Zo dan...quote:Op maandag 22 mei 2023 22:16 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Die is nog down vanwege Groentemannetje.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:22 schreef nils_22 het volgende:
Is Gijp er ook vandaag? Heb hem nog niet gehoord
Leraar opleiding communicatie worden.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:27 schreef dvdfreak het volgende:
wat kan je eigenlijk met de opleiding communicatie
aan het aantal asielzoekers te zien willen er nog genoeg mensen graag in NL wonenquote:Op maandag 22 mei 2023 22:28 schreef nils_22 het volgende:
Rutte: "Iedereen wil graag in Nederland wonen"
Maar niet door zijn afbraakbeleid, de mensen die het land hebben opgebouwd draaien zich om in hun graf als ze hun arbeiderswijkjes zien anno 2023
Misschien maar beter ookquote:Op maandag 22 mei 2023 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Gijp heeft nog geen woord gezegd na de reclame
Je komt alleen niet meer aan een huis, of het nou huur of koop is.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
aan het aantal asielzoekers te zien willen er nog genoeg mensen graag in NL wonen
Het neukertje van Rob Kemps was er ookquote:Op maandag 22 mei 2023 22:16 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Nee, wel samen met Wilfred die Marcel aanvallen (en geen ruimte laten om Marcel iets terug te laten zeggen).quote:
Die zat al eens te zweten als een otter naast die leugenaar bij Pauw.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:15 schreef Spetznaz het volgende:
Gijp gaat later zeggen dat hij het ongemakkelijk vond
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mark was briljant gisteren. Blij met deze man als premier.
Is dit sarcasme?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mark was briljant gisteren. Blij met deze man als premier.
Wie? Rutte?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:52 schreef nils_22 het volgende:
Hij heeft ook verzonnen dat hij in de bajes kwam en daar heeft leren lezen en schrijven, soort Shawshank Redemption verhaal.
De vorige uitzending gemist ofwa?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:21 schreef Aurelius het volgende:
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met VI merk ik. Teveel herhaling. En kritiekloos podium bieden aan Rutte is wel de druppel.
Nah, het was toch niet echt kritiekloos? Johan had zeker kritiek, maar Rutte kan dit soort gesprekken wel enorm sterk voeren.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:21 schreef Aurelius het volgende:
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met VI merk ik. Teveel herhaling. En kritiekloos podium bieden aan Rutte is wel de druppel.
Wat heeft een dildo met een tiet te makenquote:Op maandag 22 mei 2023 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als het niet over tieten gaat vindt Gijp het te ingewikkeld.
De eerste tien jaar waren ze briljant. Vanaf Sport aan tafel. Daarna geweldig met VI.Totdat Derksen als populist verzon dat-ie met z'n rechtsradicale denkbeelden namens de gewone man moest spreken. De homo-en vrouwen emansypathie kreeg de voorhand boven voetbalkennis. Het dictatoriale regiem van Derksen elimineert ieder weerwoord. En wordt weggezet als linkse gekkies. Gijp weet met een dildo op z'n hoofd nog net dat er lucht in een bal zit. Derksen hakt al 50 jaar ongenuanceerd in op iedereen en alles. Het kleinste weerwoord met licht tegengas kan-ie niet hebben. Verder mag je iemand die z'n haar zwart en de kut van z'n vrouw kaal verft niet serieus nemen als ie daarbij ook nog eens karaoke zingt en fan is van Cambuur. 'Dan kijk je toch niet.' Dat doe ik dan ook alleen maar sporadisch. "Vroeger" kon je hier alles teruglezen. Dat zit er ook niet meer in. Het wordt tijd voor tong80 daar aan de tafel of aan de bar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:02 schreef potjecreme het volgende:
Welke verwachtingen hebben deze mensen dan? Ik bedoel, wat had je dan verwacht?
Dit dus. De FB reacties zijn altijd hilarisch om te lezen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is maar een tv-programma.. ik begrijp nooit zo goed dat mensen het allemaal zo serieus nemen.
"[...] emansypathie [...]"quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste tien jaar waren ze briljant. Vanaf Sport aan tafel. Daarna geweldig met VI.Totdat Derksen als populist verzon dat-ie met z'n rechtsradicale denkbeelden namens de gewone man moest spreken. De homo-en vrouwen emansypathie kreeg de voorhand boven voetbalkennis. Het dictatoriale regiem van Derksen elimineert ieder weerwoord. En wordt weggezet als linkse gekkies. Gijp weet met een dildo op z'n hoofd nog net dat er lucht in een bal zit. Derksen hakt al 50 jaar ongenuanceerd in op iedereen en alles. Het kleinste weerwoord met licht tegengas kan-ie niet hebben. Verder mag je iemand die z'n haar zwart en de kut van z'n vrouw kaal verft niet serieus nemen als ie daarbij ook nog eens karaoke zingt en fan is van Cambuur. 'Dan kijk je toch niet.' Dat doe ik dan ook alleen maar sporadisch. "Vroeger" kon je hier alles teruglezen. Dat zit er ook niet meer in. Het wordt tijd voor tong80 daar aan de tafel of aan de bar.
Nee.quote:
Dat is het probleem. Miljoenen nemen het wel serieus. Als ik er serieus op in ga, wordt er serieus gezegd dat ik het niet zo serieus moet nemen. De serieuze paradox.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is maar een tv-programma.. ik begrijp nooit zo goed dat mensen het allemaal zo serieus nemen.
Wat dit dus ? Het is maar een tv-programma ? Wat is er meer opinie bepalend dan een tv-programmaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit dus. De FB reacties zijn altijd hilarisch om te lezen.
Ja, het is maar plat vermaak. Ik neem de meningen aan tafel maar met een korrel zout. Je moet ze niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dit dus ? Het is maar een tv-programma ? Wat is er meer opinie bepalend dan een tv-programmaZou een domme doos van de BBB partij zonder tv stemmen trekken
René wil vast ook wel terug naar het oude format. Dat was tenminste vermakelijke televisie.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:47 schreef Seeburg54 het volgende:
Gewoon eeuwig zonde dat Derksen niet op de oude voet verder wilde en dat er naar hem is geluisterd. Iedereen mist Boskamp, Hansie en Kieft. Dat was soms dolle boel, daar bleven mensen voor thuis. Ik heb niks met voetbal, maar zelfs ik keek liever naar het oude format. Ik vind dat de sjeu eraf is. Derksen is niet zaligmakend vind ik, hij is, zoals ze vaak over anderen zeggen, teveel in zichzelf gaan geloven. Het is verdomme net een verwend bejaard kind soms.
Op zich heb ik daar geen moeite mee, maar hij past gewoon niet lekker in het programma zoals het nu is. We kunnen niet allemaal doctorandus zijn. Ik hoor hem graag lachen, maar de lol is er voor hem duidelijk ook wel af. Ze zitten er nog puur voor de poen, en dat verneem je als kijker.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:27 schreef Breekfast het volgende:
Het wordt met de jaren toch wel steeds pijnlijker om te zien hoe weinig inhoud René heeft. Wat een leeghoofd is dat zeg.
Het oude format had zijn beste tijd ook wel gehad, dat begon de laatste jaren enorm in te kakken (al hadden ze dat zonder Derksen misschien nog wel kunnen opfrissen). Voor ome Sjon tellen uiteindelijk alleen de kijkcijfers. En ze harken nu met gemak kijkcijfers binnen die ze in de topjaren alleen met pijn en moeite soms eens wisten te behalen. Ook nog eens vijf keer per week.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:47 schreef Seeburg54 het volgende:
Gewoon eeuwig zonde dat Derksen niet op de oude voet verder wilde en dat er naar hem is geluisterd. Iedereen mist Boskamp, Hansie en Kieft. Dat was soms dolle boel, daar bleven mensen voor thuis. Ik heb niks met voetbal, maar zelfs ik keek liever naar het oude format. Ik vind dat de sjeu eraf is. Derksen is niet zaligmakend vind ik, hij is, zoals ze vaak over anderen zeggen, teveel in zichzelf gaan geloven. Het is verdomme net een verwend bejaard kind soms.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutte gisteren de show gestolen
Vandaag
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-rutte-tweede-kamer
Aldus Omtzigt. Zou hij daarom toentertijd met zijn moties gezorgd hebben voor de strengere aanpak waar de toeslagaffaire door ontstaan isquote:Als onze informatie niet klopt, dan nemen wij foute besluiten
Iedereen loopt daar binnen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:17 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
En Gijp heeft inderdaad heel weinig te zoeken in de huidige opzet. Ik denk alleen dat de heren er nog niet klaar voor zijn om het grote geld gedag te zeggen. Wat De Mol waarschijnlijk überhaupt niet zou accepteren zolang de cijfers goed blijven.
Tel uw zegeningen!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Gister hebben we een dagje teruggeblikt op de vorige uitzending met Rutte, vanavond gaan we een dagje praten over de uitzending van gisteren.
Het volk draagt daarom Rutte op handen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:43 schreef nils_22 het volgende:
Triest toch dat politiek tegenwoordig alleen maar gaat over wie de ander het best verbaal kan afbreken. Wie heeft de beste oneliner en kan alles het best rechtlullen? Ja Rutte, nou en. Het gaat toch uiteindelijk om het beleid dat je voor elkaar krijgt.. en dat is vrij matig bij hem..
Die maakt er zo een wokkel van.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Merel is echt een kermis voor mijn hormonen.
Vroeger had je ook betere politieke bestuurders.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:43 schreef nils_22 het volgende:
Triest toch dat politiek tegenwoordig alleen maar gaat over wie de ander het best verbaal kan afbreken. Wie heeft de beste oneliner en kan alles het best rechtlullen? Ja Rutte, nou en. Het gaat toch uiteindelijk om het beleid dat je voor elkaar krijgt.. en dat is vrij matig bij hem..
Hugo de Jonge nu bij OP1.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Baantjer jr![]()
![]()
![]()
Er is er weer een boos![]()
Ik vond van Roosmalen zijn analyse anders uitstekend. Ook het stuk over 'eindigen als Hans Kraaij' was treffend en vol zelfspot. Je moet niet de illusie hebben dat je bij hen hoort. Als ze je niet nodig hebben ben je zo weg. Dat je op de kruk de kop van jut bent klopt ook gewoon. Welke figuren zitten daar niet allemaal die van tafel gewoon aangeblaft worden en afgekapt indien gewenst..quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:48 schreef potjecreme het volgende:
Groenteboer en Van Roosmalen zijn net zo triest.
Veel kijkers die wilden zien hoe ze zelf dachten over de flop met Rutte en zich afvroegen of ze nu wel op de van Roosmalen-rel terug gingen blikken? Ik zou er niet van staan te kijken als het aantal kijkers de komende periode best wel eens zou kunnen gaan dalen..quote:
Verre van het niveau van Wilfred en René.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:48 schreef potjecreme het volgende:
Die zijn idd niveau loos.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:21 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Verre van het niveau van Wilfred en René.
Laatst een keer die podcast beluisterd en ik vind de sarcastische verhaaltjes van Van Roosmalen wel geinig maar Groenteboertje voegt weinig tot niets toe.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:48 schreef potjecreme het volgende:
Je ruikt een woord grap nog niet als de was knijper op je neus is ver wijderd.quote:
Als het gaat om andere afkraken in hun domme Podcastquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vond van Roosmalen zijn analyse anders uitstekend. Ook het stuk over 'eindigen als Hans Kraaij' was treffend en vol zelfspot. Je moet niet de illusie hebben dat je bij hen hoort. Als ze je niet nodig hebben ben je zo weg. Dat je op de kruk de kop van jut bent klopt ook gewoon. Welke figuren zitten daar niet allemaal die van tafel gewoon aangeblaft worden en afgekapt indien gewenst..
Samen met Raymond Mens de gruwel.quote:
Tina kan niet en wie zou dan moeten komen Klennis?quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:59 schreef Paul het volgende:
hMM zouden de gasten veranderen nu Tina Turner is overleden
Leo Blokhuisquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tina kan niet en wie zou dan moeten komen Klennis?
Anneke Grönloh. Op hoge hakken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tina kan niet en wie zou dan moeten komen Klennis?
Waarom wordt iemand die niet kan schrijven columnist en hoofdredacteur bij het grootste voetbalblad van Nederlandquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:37 schreef superniger het volgende:
Waarom wel Valentijn en geen Kieft of Boskamp.
Het is nu inderdaad goed te pruimen. Gijp weer eens ouderwets goed.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit gebabbel over voetbal moeten ze vaker doen. Is ook beter voor Gijp.
Nee, eens een keertje.quote:
Weinig dividend dit jaar vrees ik.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Het belangrijkste is dat het dividend op aandelen Ajax flink verhoogd wordt.
Knoester was op vakantie!quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:03 schreef Mylene het volgende:
Na het journaal wederom het best bekeken programma van Nederland.
TOT 1.709.000
Valentijn Driessen vind ik ook een kwal. Dan kijk ik meteen al niet.
Wat is gebeurd met Job Knoester? Of komt hij vanavond weer?
Vanwaar die interessequote:
Gruwelijk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:58 schreef RipCity het volgende:
Mogelijk nieuw programma: Johan Derksen en Raymond Mens samen naar Amerika
https://www.ed.nl/show/mo(...)ar-amerika~a2d46215/
Mooi idee. Hopelijk komt het ervan!
Lijkt mij wel leuk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:58 schreef RipCity het volgende:
Mogelijk nieuw programma: Johan Derksen en Raymond Mens samen naar Amerika
https://www.ed.nl/show/mo(...)ar-amerika~a2d46215/
Mooi idee. Hopelijk komt het ervan!
TV Rijnmond heeft ooit een 5-delige uitzending gemaakt over Johan's muziekprogramma. Is nog te kijken op youtube. Daarin vind ik hem op zijn best. Weg van politiek en voetbal, maar praten over muziek, of zijn muziekhobby en over Amerika. Heb ik denk ik al 4 of 5 keer gekeken en verveelt nooit, ook nog wat goede artiesten ontdektquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk.
En hopelijk voor Herman zendt Omroep Max op dat moment ook wat leuks anders uit
Dat valt me van Gijp ook vaak tegen. Die zit er dan met name voor het voetbal, maar weet zo ook niet wie de rechtsback van Leipzig of Manchester United isquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:32 schreef nils_22 het volgende:
Over muziek heeft Johan altijd wel de feiten op orde. Als er iemand overlijdt zoals Jeff Beck of Tina Turner dan vertelt hij geen onzin, die levensverhalen zitten wel in zijn hoofd. Hij weet niet welke spelers er nu bij AC Milan of Inter Milan spelen, daarom wil hij ook een beetje weg bij dat voetbal, dat interesseert hem niet, dat kunnen anderen beter.
Gewoon echt een heel slecht nr.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:36 schreef Paul het volgende:
Vanavond de clip erbij in Vandaag inside
info: https://www.vandaaginside(...)sley-en-andy-met-een
Jouw schuld dit gvdquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:48 schreef Eagles89 het volgende:
Al een tijdje geen vreselijke Roxanne, kijkt zoveel fijner zonder haar. Hopelijk zijn ze haar bij het vaste trio inmiddels ook wel een beetje zat. Of heb ik het nu gejinxed en zit ze er vanavond weer …
1.2 miljoenquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:16 schreef RipCity het volgende:
Wierd
Rox
Cybermannetje
Ik vrees voor de kijkcijfers
Ben het hiermee eens. Ik vind het vrij laag van College Tour dat ze dit zo gedaan hebben. Ik heb er ook een nare smaak vanquote:
schijnt dat die Twan tijdens de opnames van Jutta Leerdam ook op de sensatietour was door 90% van de tijd allemaal vragen te stellen over haar liefdesleven. En laten we ook niet vergeten dat Twan Casa ook al sensatiebelust was met Stormie Daniels en Anne Lok. En dat noemt zich dan een kwaliteitsjournalistquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben het hiermee eens. Ik vind het vrij laag van College Tour dat ze dit zo gedaan hebben. Ik heb er ook een nare smaak van
Dus jij kan je hier echt geen voorstelling bij maken of is dit weer onderdeel van die domme act van je?quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zoals bij Els Borst![]()
Dat was geen bedreiging bij Els maar een psychiatrische patiënt
Vergelijking gaat helemaal mank
Propaganda en stemming makerij![]()
Een wedstrijdje doen met Jutta Leerdam om wie het laagste is, da's op zich ook knapquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schijnt dat die Twan tijdens de opnames van Jutta Leerdam ook op de sensatietour was door 90% van de tijd allemaal vragen te stellen over haar liefdesleven. En laten we ook niet vergeten dat Twan Casa ook al sensatiebelust was met Stormie Daniels en Anne Lok. En dat noemt zich dan een kwaliteitsjournalist
quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:14 schreef Zipportal het volgende:
Rox bek houden met je graf accent. Je stinkt naar paardenmest.
Hij heeft meer feeling bij soortgenoten met peperdure patserhorloges.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:14 schreef Toine51 het volgende:
Haalt die Gijp die zaak met Kluivert erbij.
Dat is toch heel wat anders?
Sowieso, die paar woorden niet in het Nederlands kunnen zeggen, maar Els Borst wel kennen, ik vind het niet geloofwaardig.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zoals bij Els Borst![]()
Dat was geen bedreiging bij Els maar een psychiatrische patiënt
Vergelijking gaat helemaal mank
Propaganda en stemming makerij![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:11 schreef timmmmm het volgende:
Dus jij kan je hier echt geen voorstelling bij maken of is dit weer onderdeel van die domme act van je?
Als het je moeder is, die met de dood bedreigd wordt en thuis opgezocht wordt, kan je je echt niet voorstellen dat die meisjes daar bang voor zijn? Zoals Wilders' dierbaren de vergelijking met Theo van Gogh maken?
het is net zoals JD het zegt als die dochters dit echt zo erg vinden waarom dit niet gewoon aan de keukentafel thuis bespreken ipv in een tv-showquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij kan je hier echt geen voorstelling bij maken of is dit weer onderdeel van die domme act van je?
Als het je moeder is, die met de dood bedreigd wordt en thuis opgezocht wordt, kan je je echt niet voorstellen dat die meisjes daar bang voor zijn? Zoals Wilders' dierbaren de vergelijking met Theo van Gogh maken?
Klopt geen reet van en Geert Wilders wordt niet genoemd omdat hij geen minister isquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:20 schreef derLudolf het volgende:
Sowieso, die paar woorden niet in het Nederlands kunnen zeggen, maar Els Borst wel kennen, ik vind het niet geloofwaardig.
Kijk naar de peilingen dat secreet sorteert voor op de val van het kabinet en de komende verkiezingen waar ze nu hopeloos voor staatquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:23 schreef Evertjan het volgende:
het is net zoals JD het zegt als die dochters dit echt zo erg vinden waarom dit niet gewoon aan de keukentafel thuis bespreken ipv in een tv-show
Die Gijp is niet de slimste aan tafel, dat is zeker...quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij heeft meer feeling bij soortgenoten met peperdure patserhorloges.
Dat viel mij ook al op. Buiten haar 'eigen' onderwerp wordt vrijwel alles wat ze vanaf de bar roeptoetert genegeerd. Ze denkt onterecht 'one of the guys' te zijn.quote:
Hoe kom je erbij dat ze dat thuis niet bespreken?quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is net zoals JD het zegt als die dochters dit echt zo erg vinden waarom dit niet gewoon aan de keukentafel thuis bespreken ipv in een tv-show
Dus de dochters van Kaag spreken over hun moeder en in jouw hoofd wordt dat zo verwrongen dat Wilders genaaid wordt. Zoek hulp.quote:Op donderdag 25 mei 2023 23:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze laten zich weer gebruiken door de politiek
Eerst door de VVD nu door D66
Els Borst is niet te vergelijken met Kaag
Die was wel integer, verstandig en was niet bedreigd en haar moordenaar was net ontsnapt uit een inrichting
Kut streek van van Drimmelen en ook Wilders genaaid
Als er een vergelijking nodig was geweest dan was dat met Wilders terecht geweest
En dan nog die wordt zo goed beveiligd dat er al jaren niets gebeurd is
Nu weten de bedreigers van Kaag die heus wel echt zijn ook hoe haar dochters eruit zien dus die lopen nu ook gevaar
Dom en misselijk makende actie van dat stuk stront
Twan Huys had met kennis van nu Holleeder-interview geschraptquote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:37 schreef timmmmm het volgende:…
Het is inderdaad laag om die kinderen hiervoor te vragen van College Tour maar dat zakt al jaren naar ongekende dieptepunten
Mooi moment om even te pissen tijdens dat muziekfeest.quote:
En hadden Pauw en Witteman wel Joran tegenover Peter R. de Vries gezet? Of slechts geen wijn geschonken?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Twan Huys had met kennis van nu Holleeder-interview geschrapt
Twan Huys (59) had, met de kennis van nu, het bekritiseerde 'College Tour'-interview met topcrimineel Willem Holleeder (64) niet door laten gaan. Dat zegt de presentator in een interview met het 'AD'.
https://www.rtlboulevard.(...)-holleeder-interview
![]()
x miljoen
Ik snap ook niet waar je je nu zo druk over maakt. Het enige waarover je kunt discussiëren is of het wel zo handig is om die kinderen op tv te gooien. Verder moeten ze toch lekker zelf weten met wie ze het vergelijken?quote:Op donderdag 25 mei 2023 23:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze laten zich weer gebruiken door de politiek
Eerst door de VVD nu door D66
Els Borst is niet te vergelijken met Kaag
Die was wel integer, verstandig en was niet bedreigd en haar moordenaar was net ontsnapt uit een inrichting
Kut streek van van Drimmelen en ook Wilders genaaid
Als er een vergelijking nodig was geweest dan was dat met Wilders terecht geweest
En dan nog die wordt zo goed beveiligd dat er al jaren niets gebeurd is
Nu weten de bedreigers van Kaag die heus wel echt zijn ook hoe haar dochters eruit zien dus die lopen nu ook gevaar
Dom en misselijk makende actie van dat stuk stront
Waarom moet Kieft zijn drankprobleem, Gijp zijn depressie en Derksen zijn megalomane wereldbeeld in boekvorm de wereld in brengenquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Niet gekeken. Maar daar geniet ik vanquote:
Wat ? VI ? Dat zeg ik al jaren.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:19 schreef Specularium het volgende:
Het is vooral een ranzig toneelstukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |