Ben het hiermee eens. Ik vind het vrij laag van College Tour dat ze dit zo gedaan hebben. Ik heb er ook een nare smaak vanquote:
schijnt dat die Twan tijdens de opnames van Jutta Leerdam ook op de sensatietour was door 90% van de tijd allemaal vragen te stellen over haar liefdesleven. En laten we ook niet vergeten dat Twan Casa ook al sensatiebelust was met Stormie Daniels en Anne Lok. En dat noemt zich dan een kwaliteitsjournalistquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben het hiermee eens. Ik vind het vrij laag van College Tour dat ze dit zo gedaan hebben. Ik heb er ook een nare smaak van
Dus jij kan je hier echt geen voorstelling bij maken of is dit weer onderdeel van die domme act van je?quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zoals bij Els Borst![]()
Dat was geen bedreiging bij Els maar een psychiatrische patiënt
Vergelijking gaat helemaal mank
Propaganda en stemming makerij![]()
Een wedstrijdje doen met Jutta Leerdam om wie het laagste is, da's op zich ook knapquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schijnt dat die Twan tijdens de opnames van Jutta Leerdam ook op de sensatietour was door 90% van de tijd allemaal vragen te stellen over haar liefdesleven. En laten we ook niet vergeten dat Twan Casa ook al sensatiebelust was met Stormie Daniels en Anne Lok. En dat noemt zich dan een kwaliteitsjournalist
quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:14 schreef Zipportal het volgende:
Rox bek houden met je graf accent. Je stinkt naar paardenmest.
Hij heeft meer feeling bij soortgenoten met peperdure patserhorloges.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:14 schreef Toine51 het volgende:
Haalt die Gijp die zaak met Kluivert erbij.
Dat is toch heel wat anders?
Sowieso, die paar woorden niet in het Nederlands kunnen zeggen, maar Els Borst wel kennen, ik vind het niet geloofwaardig.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zoals bij Els Borst![]()
Dat was geen bedreiging bij Els maar een psychiatrische patiënt
Vergelijking gaat helemaal mank
Propaganda en stemming makerij![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:11 schreef timmmmm het volgende:
Dus jij kan je hier echt geen voorstelling bij maken of is dit weer onderdeel van die domme act van je?
Als het je moeder is, die met de dood bedreigd wordt en thuis opgezocht wordt, kan je je echt niet voorstellen dat die meisjes daar bang voor zijn? Zoals Wilders' dierbaren de vergelijking met Theo van Gogh maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |