quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mark was briljant gisteren. Blij met deze man als premier.
Is dit sarcasme?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mark was briljant gisteren. Blij met deze man als premier.
Wie? Rutte?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:52 schreef nils_22 het volgende:
Hij heeft ook verzonnen dat hij in de bajes kwam en daar heeft leren lezen en schrijven, soort Shawshank Redemption verhaal.
De vorige uitzending gemist ofwa?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:21 schreef Aurelius het volgende:
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met VI merk ik. Teveel herhaling. En kritiekloos podium bieden aan Rutte is wel de druppel.
Nah, het was toch niet echt kritiekloos? Johan had zeker kritiek, maar Rutte kan dit soort gesprekken wel enorm sterk voeren.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:21 schreef Aurelius het volgende:
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met VI merk ik. Teveel herhaling. En kritiekloos podium bieden aan Rutte is wel de druppel.
Wat heeft een dildo met een tiet te makenquote:Op maandag 22 mei 2023 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als het niet over tieten gaat vindt Gijp het te ingewikkeld.
De eerste tien jaar waren ze briljant. Vanaf Sport aan tafel. Daarna geweldig met VI.Totdat Derksen als populist verzon dat-ie met z'n rechtsradicale denkbeelden namens de gewone man moest spreken. De homo-en vrouwen emansypathie kreeg de voorhand boven voetbalkennis. Het dictatoriale regiem van Derksen elimineert ieder weerwoord. En wordt weggezet als linkse gekkies. Gijp weet met een dildo op z'n hoofd nog net dat er lucht in een bal zit. Derksen hakt al 50 jaar ongenuanceerd in op iedereen en alles. Het kleinste weerwoord met licht tegengas kan-ie niet hebben. Verder mag je iemand die z'n haar zwart en de kut van z'n vrouw kaal verft niet serieus nemen als ie daarbij ook nog eens karaoke zingt en fan is van Cambuur. 'Dan kijk je toch niet.' Dat doe ik dan ook alleen maar sporadisch. "Vroeger" kon je hier alles teruglezen. Dat zit er ook niet meer in. Het wordt tijd voor tong80 daar aan de tafel of aan de bar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:02 schreef potjecreme het volgende:
Welke verwachtingen hebben deze mensen dan? Ik bedoel, wat had je dan verwacht?
Dit dus. De FB reacties zijn altijd hilarisch om te lezen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is maar een tv-programma.. ik begrijp nooit zo goed dat mensen het allemaal zo serieus nemen.
"[...] emansypathie [...]"quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste tien jaar waren ze briljant. Vanaf Sport aan tafel. Daarna geweldig met VI.Totdat Derksen als populist verzon dat-ie met z'n rechtsradicale denkbeelden namens de gewone man moest spreken. De homo-en vrouwen emansypathie kreeg de voorhand boven voetbalkennis. Het dictatoriale regiem van Derksen elimineert ieder weerwoord. En wordt weggezet als linkse gekkies. Gijp weet met een dildo op z'n hoofd nog net dat er lucht in een bal zit. Derksen hakt al 50 jaar ongenuanceerd in op iedereen en alles. Het kleinste weerwoord met licht tegengas kan-ie niet hebben. Verder mag je iemand die z'n haar zwart en de kut van z'n vrouw kaal verft niet serieus nemen als ie daarbij ook nog eens karaoke zingt en fan is van Cambuur. 'Dan kijk je toch niet.' Dat doe ik dan ook alleen maar sporadisch. "Vroeger" kon je hier alles teruglezen. Dat zit er ook niet meer in. Het wordt tijd voor tong80 daar aan de tafel of aan de bar.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |