abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209247437
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mark was briljant gisteren. Blij met deze man als premier.
:') Zorgelijk.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 08:47:42 #102
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_209247556
Crimineel Eus met zijn verzonnen verhalen. :')
https://www.mediacourant.(...)fidan-ekiz-uit-duim/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209247589
Hij heeft ook verzonnen dat hij in de bajes kwam en daar heeft leren lezen en schrijven, soort Shawshank Redemption verhaal.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  Moderator dinsdag 23 mei 2023 @ 08:57:40 #104
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_209247626
Is die ooit eens kritisch bevraagd over dat vermeende verzonnen levensverhaal? Zo niet zou VI Vandaag dat wel eens mogen doen. Maar goed hadden ze al moeten doen dus dat zal wel niet. :O
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_209248194
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mark was briljant gisteren. Blij met deze man als premier.
Is dit sarcasme?
:')

Anyway, stukje gekeken en hij had het over klimaatplannen hier, stikstofplannen daar.

Ja, echt managers-gelul. Plannen maken en de uitvoering ligt bij iemand anders.

En het ook nog opnemen voor die faalhazen van D66.

Echt, dat iemand nog in deze retoriek trapt, zegt veel over het IQ van deze mensen.

Oh ja, en die Gijp. Die voegt totaal niks bij aan zo'n gesprek. Die man is totaal wereldvreemd als het om politiek gaat. Of hij is gewoon dom, dat kan ook..
pi_209248480
Prima liedje, prima danseresjes ^O^
  dinsdag 23 mei 2023 @ 10:36:00 #107
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209248545
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 08:52 schreef nils_22 het volgende:
Hij heeft ook verzonnen dat hij in de bajes kwam en daar heeft leren lezen en schrijven, soort Shawshank Redemption verhaal.
Wie? Rutte? :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 23 mei 2023 @ 10:57:38 #108
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_209248772
Kan iemand de column van Angela hier delen?
Rini dankjewel.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 11:00:13 #109
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_209248803
Angela de Jong komt met keiharde woorden na uitzending Vandaag Inside met Mark Rutte

De heren van Vandaag Inside hebben zich maandagavond laten afdrogen door Mark Rutte, zo concludeert Angela de Jong. De columnist van het Algemeen Dagblad vond Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp niet opgewassen tegen de premier.

"Vergeef me dat ik naar voetbaljargon grijp, maar ik kan maar één term bedenken die recht doet aan wat er maandag gebeurde aan tafel bij Vandaag inside. Het was een totale walk-over. Alsof vv IJsselmeervogels het in eigen huis opnam tegen Bayern Munchen", schrijft De Jong dinsdag.

"Oftewel: Wilfred Genee en Johan Derksen, die al weken pochen dat ze Mark Rutte met hun gehak en gezaag in maart hebben afgehouden van zijn zoveelste klinkende verkiezingsoverwinning, werden aan hun eigen tafel finaal afgedroogd door diezelfde Mark Rutte. En ze zaten erbij en keken ernaar."

De Jong zag dat Rutte moeiteloos raad wist met de kritiek die zijn kant op werd geslingerd, de 'regie volledig overnam' en erin slaagde om zijn eigen verhaal af te draaien. Dat hij op het eind werd uitgenodigd om vaker aan te schuiven, was volgens de columnist vooral een overwinning voor Rutte en zijn partij (VVD).

Kijkcijfers

Volgens de cijfers van Stichting KijkOnderzoek keken maandagavond 1,059 miljoen mensen naar de uitzending. Dat is voor Vandaag Inside een hoge score: de laatste keer dat het programma boven de grens van een miljoen kijkers uitkwam, was op 3 april. Toch werd de vorige uitzending met Rutte, op 13 maart, een stuk beter bekeken (1,46 miljoen)

https://www.msn.com/nl-nl(...)4acaf50a8926c2&ei=20

:o
pi_209249062
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met VI merk ik. Teveel herhaling. En kritiekloos podium bieden aan Rutte is wel de druppel.
pi_209249166
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 11:21 schreef Aurelius het volgende:
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met VI merk ik. Teveel herhaling. En kritiekloos podium bieden aan Rutte is wel de druppel.
De vorige uitzending gemist ofwa?
  dinsdag 23 mei 2023 @ 11:30:34 #112
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_209249182
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 11:21 schreef Aurelius het volgende:
Nah, het was toch niet echt kritiekloos? Johan had zeker kritiek, maar Rutte kan dit soort gesprekken wel enorm sterk voeren.
pi_209249232
Talkshowregisseur Bert van der Veer had er meer van verwacht. “René van der Gijp bracht nog even out of the blue China ter sprake, maar was verder geheel afwezig. (…) Zullen we het gewoon niet doen, het maandelijks gesprek met de minister-president?”, schrijft hij op zijn opiniekanaal.

RTL Boulevard-sterverslaggever Joost Maiburg is teleurgesteld. “Als het optreden van Gerard Joling het hoogtepunt van de uitzending is, weet je genoeg…🥱😴”, twittert hij.

Meilandjes-biograaf Jan Dijkgraaf schrijft: “Retesaai vandaag, dat Vandaag Inside.”

Rens Muller, redactiechef van de Gooi- en Eemlander: “Afgeven op Op1 en ondertussen even slaapverwekkend zijn.”

En Story-baas Guido den Aantrekker: “Was erg saai.”

Rob Ester, muziekbaas van Qmusic, is ook niet onder de indruk. “Ik zag een energieke Rutte die het slome en slecht voorbereide VI-trio alle hoeken van de studio liet zien. Morgen gaat hij weer aan het werk en gaan die drie oude Muppets onder het genot van een nootje en een wijntje weer verder met klagen over alles en iedereen in dit land.”

Onderzoeksjournalist Ton F. van Dijk: “Nou ja, een avond met Rutte bij Vandaag Inside is een verloren avond.”

Wie geeft Wilfred Genee de schuld van deze matte uitzending? Johan Derksen. Hij zegt in zijn napraatshow tegen Rutte: “Johan speelde ze je zo in de voeten allemaal, hè? Je kon ze zo intikken allemaal. Heerlijk is dat toch?”
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_209249254
Politici in deze show is dan ook het slechtste idee dat ze hebben bedacht, op het uitnodigen van Angela de Jong na.
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 mei 2023 @ 12:42:20 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_209250032
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Als het niet over tieten gaat vindt Gijp het te ingewikkeld.
Wat heeft een dildo met een tiet te maken :?

Verder terecht weer niet gekeken zo te lezen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209251117
Welke verwachtingen hebben deze mensen dan? Ik bedoel, wat had je dan verwacht?
pi_209251393
Ik heb de uitzending als podcast geluisterd en dat was al genant, kan me niet voorstellen dat mensen het helemaal op tv hebben zitten kijken.

Gijp is weer genant, wat een sukkel is die kerel toch.
-nee-
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 mei 2023 @ 14:29:47 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_209251396
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:02 schreef potjecreme het volgende:
Welke verwachtingen hebben deze mensen dan? Ik bedoel, wat had je dan verwacht?
De eerste tien jaar waren ze briljant. Vanaf Sport aan tafel. Daarna geweldig met VI.Totdat Derksen als populist verzon dat-ie met z'n rechtsradicale denkbeelden namens de gewone man moest spreken. De homo-en vrouwen emansypathie kreeg de voorhand boven voetbalkennis. Het dictatoriale regiem van Derksen elimineert ieder weerwoord. En wordt weggezet als linkse gekkies. Gijp weet met een dildo op z'n hoofd nog net dat er lucht in een bal zit. Derksen hakt al 50 jaar ongenuanceerd in op iedereen en alles. Het kleinste weerwoord met licht tegengas kan-ie niet hebben. Verder mag je iemand die z'n haar zwart en de kut van z'n vrouw kaal verft niet serieus nemen als ie daarbij ook nog eens karaoke zingt en fan is van Cambuur. 'Dan kijk je toch niet.' Dat doe ik dan ook alleen maar sporadisch. "Vroeger" kon je hier alles teruglezen. Dat zit er ook niet meer in. Het wordt tijd voor tong80 daar aan de tafel of aan de bar.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209251950
Het is maar een tv-programma.. ik begrijp nooit zo goed dat mensen het allemaal zo serieus nemen.
pi_209251996
Zou Willem-Alexander daar niet een keer aan tafel willen gaan zitten, om als koning wat dichter bij het volk te staan?
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  dinsdag 23 mei 2023 @ 15:43:22 #121
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209252425
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is maar een tv-programma.. ik begrijp nooit zo goed dat mensen het allemaal zo serieus nemen.
Dit dus. De FB reacties zijn altijd hilarisch om te lezen. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 23 mei 2023 @ 17:19:07 #122
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_209253703
Uitstekend optreden weer van Reichskommissar Rutte van Reichskommissariat Niederlande _O_
RED ONS HENNIEGOD
pi_209253715
Volgens mij hebben die 3 heren het prima gedaan.
Ze hebben hun tijdelijk teleurgestelde zieltje en geprikkelde geweten schoongewassen door wat bozig te roeptoeteren en op een ander partijtje te stemmen om zodoende de kijkcijfers op peil te houden. Boeren, burgers en Groningers schakelen massaal in om de helden op sokken te (blijven) bekijken.
Maar hun eigen portemonnee heeft toch nog altijd het liefst de VVD zo stevig mogelijk in het zadel.
(En dat weet Mark Rutte donders goed.)

Zo houdt VI prima de balans.

En verder kunnen langdurige of tijdelijke fans blijven kijken dan wel wegzappen wanneer ze dat willen. Van "Johan heeft hier wel een punt!" tot "Wat een slappe hap was dit nu weer!"

Het blijft een kroegprogramma met weinig ruggengraat. Van Gijp hoef je sowieso niets te verwachten en Genee zuigt gewoon zijn eigen gang & telt zijn zegeningen nadat zijn vroegere pogingen om de nieuwe vaderlandse Mart Smeets te worden zijn mislukt. En van Derksen is al sinds mensenheugenis, zoals Peter R. de Vries ook al talloze keren heeft opgemerkt, bekend dat hij vooral een pantoffelheld is. Zodra de eerst door hem afgebrande fakkel zonder gêne aan tafel schuift of een vriendelijk quasi-overtuigend praatje met hem maakt, is diezelfde persoon voor boze ome Johan gewoon weer een uitstekend te pruimen figuur.

Als de centen maar binnen blijven komen. En dat lukt ze prima. ^O^

Eigenlijk zijn het volkomen ongevaarlijke (en eigenlijk onbelangrijke) figuren. En dat geeft niks.
Helaas kun je dat niet van alle opgeblazen rijkaards zeggen. Maar dat is weer een ander verhaal.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_209253743
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 14:29 schreef tong80 het volgende:

[..]
De eerste tien jaar waren ze briljant. Vanaf Sport aan tafel. Daarna geweldig met VI.Totdat Derksen als populist verzon dat-ie met z'n rechtsradicale denkbeelden namens de gewone man moest spreken. De homo-en vrouwen emansypathie kreeg de voorhand boven voetbalkennis. Het dictatoriale regiem van Derksen elimineert ieder weerwoord. En wordt weggezet als linkse gekkies. Gijp weet met een dildo op z'n hoofd nog net dat er lucht in een bal zit. Derksen hakt al 50 jaar ongenuanceerd in op iedereen en alles. Het kleinste weerwoord met licht tegengas kan-ie niet hebben. Verder mag je iemand die z'n haar zwart en de kut van z'n vrouw kaal verft niet serieus nemen als ie daarbij ook nog eens karaoke zingt en fan is van Cambuur. 'Dan kijk je toch niet.' Dat doe ik dan ook alleen maar sporadisch. "Vroeger" kon je hier alles teruglezen. Dat zit er ook niet meer in. Het wordt tijd voor tong80 daar aan de tafel of aan de bar.

"[...] emansypathie [...]"

(Toby56 proeft het woord.... lekker!)
pi_209253839
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 11:29 schreef Raw85 het volgende:

[..]
De vorige uitzending gemist ofwa?
Nee.
Stelde ook maar weinig voor, behalve de belachelijke tirade (qua woordkeus) van Rob Knoepert.

Van Rutte glijdt echt alles af, daarin had Knoepert dan wel weer gelijk. En dus is het een kansloze missie om hem voor een (nep)kritisch kroegprogramma uit te nodigen.
De vorige keer vond Gijpje het al te ver gaan. Die zet liever in het openbaar een sombere(nde) columnist te kakken. Voor de Empee heeft hij echter groot respect. En de vergeefse kritische pogingen van Genee en Derksen glijden, zoals Knoepert (en velen met hem) weten, gewoon van Markie af.

Er zit niets anders op dan Markie in z'n torentje te laten zitten.
Tenzij 'we' hem eindelijk eens massaal wegstemmen. Maar als het zo doorgaat, kan hij in het Binnenhof 100 worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')