quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mark was briljant gisteren. Blij met deze man als premier.
Is dit sarcasme?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mark was briljant gisteren. Blij met deze man als premier.
Wie? Rutte?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:52 schreef nils_22 het volgende:
Hij heeft ook verzonnen dat hij in de bajes kwam en daar heeft leren lezen en schrijven, soort Shawshank Redemption verhaal.
De vorige uitzending gemist ofwa?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:21 schreef Aurelius het volgende:
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met VI merk ik. Teveel herhaling. En kritiekloos podium bieden aan Rutte is wel de druppel.
Nah, het was toch niet echt kritiekloos? Johan had zeker kritiek, maar Rutte kan dit soort gesprekken wel enorm sterk voeren.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:21 schreef Aurelius het volgende:
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met VI merk ik. Teveel herhaling. En kritiekloos podium bieden aan Rutte is wel de druppel.
Wat heeft een dildo met een tiet te makenquote:Op maandag 22 mei 2023 22:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als het niet over tieten gaat vindt Gijp het te ingewikkeld.
De eerste tien jaar waren ze briljant. Vanaf Sport aan tafel. Daarna geweldig met VI.Totdat Derksen als populist verzon dat-ie met z'n rechtsradicale denkbeelden namens de gewone man moest spreken. De homo-en vrouwen emansypathie kreeg de voorhand boven voetbalkennis. Het dictatoriale regiem van Derksen elimineert ieder weerwoord. En wordt weggezet als linkse gekkies. Gijp weet met een dildo op z'n hoofd nog net dat er lucht in een bal zit. Derksen hakt al 50 jaar ongenuanceerd in op iedereen en alles. Het kleinste weerwoord met licht tegengas kan-ie niet hebben. Verder mag je iemand die z'n haar zwart en de kut van z'n vrouw kaal verft niet serieus nemen als ie daarbij ook nog eens karaoke zingt en fan is van Cambuur. 'Dan kijk je toch niet.' Dat doe ik dan ook alleen maar sporadisch. "Vroeger" kon je hier alles teruglezen. Dat zit er ook niet meer in. Het wordt tijd voor tong80 daar aan de tafel of aan de bar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:02 schreef potjecreme het volgende:
Welke verwachtingen hebben deze mensen dan? Ik bedoel, wat had je dan verwacht?
Dit dus. De FB reacties zijn altijd hilarisch om te lezen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is maar een tv-programma.. ik begrijp nooit zo goed dat mensen het allemaal zo serieus nemen.
"[...] emansypathie [...]"quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste tien jaar waren ze briljant. Vanaf Sport aan tafel. Daarna geweldig met VI.Totdat Derksen als populist verzon dat-ie met z'n rechtsradicale denkbeelden namens de gewone man moest spreken. De homo-en vrouwen emansypathie kreeg de voorhand boven voetbalkennis. Het dictatoriale regiem van Derksen elimineert ieder weerwoord. En wordt weggezet als linkse gekkies. Gijp weet met een dildo op z'n hoofd nog net dat er lucht in een bal zit. Derksen hakt al 50 jaar ongenuanceerd in op iedereen en alles. Het kleinste weerwoord met licht tegengas kan-ie niet hebben. Verder mag je iemand die z'n haar zwart en de kut van z'n vrouw kaal verft niet serieus nemen als ie daarbij ook nog eens karaoke zingt en fan is van Cambuur. 'Dan kijk je toch niet.' Dat doe ik dan ook alleen maar sporadisch. "Vroeger" kon je hier alles teruglezen. Dat zit er ook niet meer in. Het wordt tijd voor tong80 daar aan de tafel of aan de bar.
Nee.quote:
Dat is het probleem. Miljoenen nemen het wel serieus. Als ik er serieus op in ga, wordt er serieus gezegd dat ik het niet zo serieus moet nemen. De serieuze paradox.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is maar een tv-programma.. ik begrijp nooit zo goed dat mensen het allemaal zo serieus nemen.
Wat dit dus ? Het is maar een tv-programma ? Wat is er meer opinie bepalend dan een tv-programmaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit dus. De FB reacties zijn altijd hilarisch om te lezen.
Ja, het is maar plat vermaak. Ik neem de meningen aan tafel maar met een korrel zout. Je moet ze niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dit dus ? Het is maar een tv-programma ? Wat is er meer opinie bepalend dan een tv-programmaZou een domme doos van de BBB partij zonder tv stemmen trekken
René wil vast ook wel terug naar het oude format. Dat was tenminste vermakelijke televisie.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:47 schreef Seeburg54 het volgende:
Gewoon eeuwig zonde dat Derksen niet op de oude voet verder wilde en dat er naar hem is geluisterd. Iedereen mist Boskamp, Hansie en Kieft. Dat was soms dolle boel, daar bleven mensen voor thuis. Ik heb niks met voetbal, maar zelfs ik keek liever naar het oude format. Ik vind dat de sjeu eraf is. Derksen is niet zaligmakend vind ik, hij is, zoals ze vaak over anderen zeggen, teveel in zichzelf gaan geloven. Het is verdomme net een verwend bejaard kind soms.
Op zich heb ik daar geen moeite mee, maar hij past gewoon niet lekker in het programma zoals het nu is. We kunnen niet allemaal doctorandus zijn. Ik hoor hem graag lachen, maar de lol is er voor hem duidelijk ook wel af. Ze zitten er nog puur voor de poen, en dat verneem je als kijker.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:27 schreef Breekfast het volgende:
Het wordt met de jaren toch wel steeds pijnlijker om te zien hoe weinig inhoud René heeft. Wat een leeghoofd is dat zeg.
Het oude format had zijn beste tijd ook wel gehad, dat begon de laatste jaren enorm in te kakken (al hadden ze dat zonder Derksen misschien nog wel kunnen opfrissen). Voor ome Sjon tellen uiteindelijk alleen de kijkcijfers. En ze harken nu met gemak kijkcijfers binnen die ze in de topjaren alleen met pijn en moeite soms eens wisten te behalen. Ook nog eens vijf keer per week.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:47 schreef Seeburg54 het volgende:
Gewoon eeuwig zonde dat Derksen niet op de oude voet verder wilde en dat er naar hem is geluisterd. Iedereen mist Boskamp, Hansie en Kieft. Dat was soms dolle boel, daar bleven mensen voor thuis. Ik heb niks met voetbal, maar zelfs ik keek liever naar het oude format. Ik vind dat de sjeu eraf is. Derksen is niet zaligmakend vind ik, hij is, zoals ze vaak over anderen zeggen, teveel in zichzelf gaan geloven. Het is verdomme net een verwend bejaard kind soms.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutte gisteren de show gestolen
Vandaag
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-rutte-tweede-kamer
Aldus Omtzigt. Zou hij daarom toentertijd met zijn moties gezorgd hebben voor de strengere aanpak waar de toeslagaffaire door ontstaan isquote:Als onze informatie niet klopt, dan nemen wij foute besluiten
Iedereen loopt daar binnen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:17 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
En Gijp heeft inderdaad heel weinig te zoeken in de huidige opzet. Ik denk alleen dat de heren er nog niet klaar voor zijn om het grote geld gedag te zeggen. Wat De Mol waarschijnlijk überhaupt niet zou accepteren zolang de cijfers goed blijven.
Tel uw zegeningen!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Gister hebben we een dagje teruggeblikt op de vorige uitzending met Rutte, vanavond gaan we een dagje praten over de uitzending van gisteren.
Het volk draagt daarom Rutte op handen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:43 schreef nils_22 het volgende:
Triest toch dat politiek tegenwoordig alleen maar gaat over wie de ander het best verbaal kan afbreken. Wie heeft de beste oneliner en kan alles het best rechtlullen? Ja Rutte, nou en. Het gaat toch uiteindelijk om het beleid dat je voor elkaar krijgt.. en dat is vrij matig bij hem..
Die maakt er zo een wokkel van.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Merel is echt een kermis voor mijn hormonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |