Ah dan verstond ik het goed. De volgende AZ-aankoop waarvan je weet dat ie gaat mislukken. #zininquote:
De Zeeuw ging wel . Maar toen werd zijn gebit eruit geschopt op het WKquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah dan verstond ik het goed. De volgende AZ-aankoop waarvan je weet dat ie gaat mislukken. #zinin
@:PowerLoungen
Om te kotsen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:53 schreef Coco het volgende:
Bijzonder dat @:zipportal nu wel voor het vlaggetje juicht.
Genieten dus.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
West Ham staat voor mij gelijk aan het Payet-seizoen.
Komt door de rook.quote:
Wel eens eerder gedaan hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:53 schreef Coco het volgende:
Bijzonder dat @:zipportal nu wel voor het vlaggetje juicht.
Nee, maar ik wel.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:03 schreef RipCity het volgende:
Delen ze bij AZ niet meer die klappertjes uit?
Als az de Conference league wint is hij de volgende die richting tottenham wordt gepraat als de nieuwe kale god.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
''Pascal Jansen heeft de meeste Europese overwinningen''
Dat woordje Conference liek durft ESPN niet in de bek te nemen .quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als az de Conference league wint is hij de volgende die richting tottenham wordt gepraat als de nieuwe kale god.
@Alaphilippe_quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die voor West-Ham (sic) zijn.
De leegheid van die levens schokt me.
Tokkieclub. Het ADO van Engeland.quote:
Dat is Millwallquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tokkieclub. Het ADO van Engeland.
Koeman. Die is doodsbang dat hij bij een finaleplaats er aan moet gaan denken om Frimpong eens op te roepen.quote:
Vast geen Ajax verleden dus moet nog rijpen bij jong Oranje.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Koeman. Die is doodsbang dat hij bij een finaleplaats er aan moet gaan denken om Frimpong eens op te roepen.
Zijn eerste rechtsback staat al in de finale een niveau hoger.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Koeman. Die is doodsbang dat hij bij een finaleplaats er aan moet gaan denken om Frimpong eens op te roepen.
Jaquote:
Nou iddquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is zo wel lekker makkelijk in slaap vallen
Ik denk dat ik de tweede helft ook maar vanuit bed ga kijken, lig in meteen te plekquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is zo wel lekker makkelijk in slaap vallen
quote:
Jouw az haat zit nog altijd diepgegrond merk ik al.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pascal Jansen wordt boos op de vierde man. Dat zal indruk maken.
Het is een obsessie!quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw az haat zit nog altijd diepgegrond merk ik al.
AZ mist in ieder geval de sympathie van het Nederlandse volk.quote:
Is dat Fries?quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de tweede helft ook maar vanuit bed ga kijken, lig in meteen te plek
Az is dan ook een kleinere club.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
AZ mist in ieder geval de sympathie van het Nederlandse volk.
Heb nou niet echt het idee dat we net zo hard met AZ meeleven als dat we vorig jaar deden in deze competitie.
Werd wel genoemd als een talentje begin van het seizoen meen ik me te herinneren. Maar ik volg AZ niet dagelijks moet ik bekennen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haal die Van Brederode toch van het veld
Maakt toch niet uit.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb nou niet echt het idee dat we net zo hard met AZ meeleven als dat we vorig jaar deden in deze competitie.
Kan er geen pepernoot van.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Werd wel genoemd als een talentje begin van het seizoen meen ik me te herinneren. Maar ik volg AZ niet dagelijks moet ik bekennen.
Kist, Hovenkamp, Arntz, Nygaardquote:
Jantje (breed) Peters, Pier Tol, Jos Jonker, Kurt Welzl.quote:
Of dit derde toernooi wordt zonder de Feyenoordfactor op waarde geschatquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Alsof er mensen echt met Feyenoord meeleefden in de halve finale, behalve de Feyenoorders.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan moet het publiek erectie erectie gaan scanderen.quote:
Zegt de Ajaxsupporter dit seizoen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het boerenkoolgehalte van dit AZ komt naar boven tussen de linies. Weinig verfijnd.
Touchequote:Op donderdag 18 mei 2023 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zegt de Ajaxsupporter dit seizoen.
Mutsaers, Van Galen, Sjon Nieuwenburg, Olaf Lindenberghquote:
Stijn Huysegems, die scoorde nog tegen Sporting, totdat Timmertje de fout in ging.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mutsaers, Van Galen, Sjon Nieuwenburg, Olaf Lindenbergh
Dit toernooi is ook wel hun niveau, met deze selectie.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind dit wel een prima prestatie van AZ.
Snap het gezeur ook niet. Ook al paar prima aanvallende combinaties gezien zelfs los van het overwicht.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Hopelijk utrecht volgend jaarquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit toernooi is ook wel hun niveau, met deze selectie.
Azquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welkom User Paul
Voor wie juich jij?
Utrechtquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welkom User Paul
Voor wie juich jij?
West Ham laat dat toe.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap het gezeur ook niet. Ook al paar prima aanvallende combinaties gezien zelfs los van het overwicht.
ecl totnutoe ook echt wel geschikt voor NLse clubs blijkt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Ja, af en toe lopen die aanvallen best mooi.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap het gezeur ook niet. Ook al paar prima aanvallende combinaties gezien zelfs los van het overwicht.
Uitrazen.quote:
Tijd voor nieuwe formats.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of dit derde toernooi wordt zonder de Feyenoordfactor op waarde geschat
@capuchon_jongen tijd voor een topic.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe formats.
32 kampioenen in de CL, groepswinnaars naar de laatste 16. Nummers 2 door naar laatste 16 EL. Nummers 3 door naar ConL laatste 16.
EL met 32 clubs in totaal, groepswinnaars door naar de laatste 16 CL. Nummers 2 door naar laatste 16 EL. Nummers 3 door naar ConL laatste 16.
Alle nummers 4 een seizoen geen Europese voetbal.
Stamt van heel wat jaartjes terug.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw az haat zit nog altijd diepgegrond merk ik al.
Maar dit is een slecht excuus.quote:
Maakt wel uit.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit.Kleinere club.
Volledig terecht wel, maar tevens ook exact de reden dat ik het zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of dit derde toernooi wordt zonder de Feyenoordfactor op waarde geschat
Ja.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof er mensen echt met Feyenoord meeleefden in de halve finale, behalve de Feyenoorders.
Neejoh, dit is echt je bubbel en het feit dat er wat meer Feyenoord-gezinde media zijn dan AZ-gezinde media (AD bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dit is een slecht excuus.
Wij zijn Nederlanders, we horen ons verst komende club in de internationale competities te steunen als een blok toch??
.roepen die Ajacieden en Feyenoorders altijd als ik Union Berlin sta aan te moedigen....
[..]
Maakt wel uit.
[..]
Volledig terecht wel, maar tevens ook exact de reden dat ik het zeg.
[..]
Ja.
Ik kijk Sevilla.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop het wel anders gaan @:Sked , @:R-woud93 en ik al naar bed.
Nee, omdat West Hamquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodat de prestatie van Feyenoord vorig jaar nog wat lijkt?
waarom zou ik hopen dat az deze beker pakt? Prima als nl clubs ver komen hoor, goed voor de punten. Maar prijzen pakken, nah.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dit is een slecht excuus.
Wij zijn Nederlanders, we horen ons verst komende club in de internationale competities te steunen als een blok toch??
.roepen die Ajacieden en Feyenoorders altijd als ik Union Berlin sta aan te moedigen....
[..]
Maakt wel uit.
[..]
Volledig terecht wel, maar tevens ook exact de reden dat ik het zeg.
[..]
Ja.
Je had ook al 'weekend' tochquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Exact mijn punt dat de media de schuldige zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neejoh, dit is echt je bubbel en het feit dat er wat meer Feyenoord-gezinde media zijn dan AZ-gezinde media (AD bijvoorbeeld)
Dat is me een voorspelling zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:45 schreef Paul het volgende:
Dit was zo voorspeld bij fc afkicken. Dat westham az laat voetballen
Als je voetbal wil kijken heb je de juiste keuze gemaaktquote:
Maar het ging over het volk.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Exact mijn punt dat de media de schuldige zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Het volk weet enkel wat er speelt als de media er aandacht aan besteed.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het ging over het volk.
Ik denk dat het volk wat voetbal een beetje volgt er nauwelijks anders in staat en het volk dat het nauwelijks volgt het vorig jaar meer mee heeft gekregen
Is goed Robert Jensenquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het volk weet enkel wat er speelt als de media er aandacht aan besteed.
De agendafunctie van de media!
Beetje opletten bij maatschappijleer
Ik drink captain Morganquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De AZ-supporters halen een biertje.
Dat ga ik ook doen.
Danny Desmond weer in de bocht.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:50 schreef Zorro het volgende:
Makkelie onthoudt Sevilla intussen een 100% strafschop
Mods in VBL die geen voetbal kijken.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zit niet in mijn karakter, sorry.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we allemaal even lief doen?
quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Bij Basel, zeer fraai doekie.Dat is nog eens een Heimat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trends in Nederlandquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het volk weet enkel wat er speelt als de media er aandacht aan besteed.
De agendafunctie van de media!
Beetje opletten bij maatschappijleer
Psspssspssssquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gernot brengt wel even wat sfeer
Er buiten.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:50 schreef Zorro het volgende:
Makkelie onthoudt Sevilla intussen een 100% strafschop
Op de lijn is penalty ...quote:
Als ik op Twitter trending in Nederland kijk, staat daar geen #azwhu tussenquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Trends in Nederland
1
Voetbal · Trending
#azwhu
Dan ben je zeker gehackt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als ik op Twitter trending in Nederland kijk, staat daar geen #azwhu tussen
Als ik wereldwijd kijk bij sport wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Coco op 18-05-2023 22:06:18 ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Op de lijn wat mij betreft.quote:
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het boeit me helemaal niks wat er trending op Twitter is
Jongens, wat een commotie.quote:
Definieer 'het'.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jongens, wat een commotie.
Gaat AZ het nog doen, is de vraag.
Ja om vervolgens alsnog het tegendoelpunt om de oren te krijgen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jongens, wat een commotie.
Gaat AZ het nog doen, is de vraag.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als ik op Twitter trending in Nederland kijk, staat daar geen #azwhu tussen
Als ik wereldwijd kijk bij sport wel
Arme stoelen altijd weerquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)s-gooien-met-stoelen
Broodnodig
Of ze scoren er vlak voor tijd nog eentje!quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja om vervolgens alsnog het tegendoelpunt om de oren te krijgen.
Dat slaat allemaal neer johquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Er hangt iets in de lucht, die hebben toch geen last van Tata Steel?
Kwartiertje nog, daarna is het over.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fysiek zijn het vliegjes tegenover WHU.
neeequote:
Voor deze keer dan!quote:
Daar denken ze dat Pascal Jansen op hetzelfde niveau zit als Adriaanse/vGaalquote:
Ze doen het hartstikke goed joh, met zo’n budget nog zo spannend houden.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kwartiertje nog, daarna is het over.
Nou nou poe poequote:Op donderdag 18 mei 2023 22:16 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ze doen het hartstikke goed joh, met zo’n budget nog zo spannend houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Middenmoot in Zwitserland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch bizar dat ze überhaupt al zo ver zijn gekomen.Met pijn en moeite derde
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Mooi. Nu AZ nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dat was zonde van de energie ja.quote:
klinkt spaansquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Areola een rare naam.
Wat jullie?
Tepelhofquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Areola een rare naam.
Wat jullie?
Tot over 10 minuten als je dit nog een keer postquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:26 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt tijd voor de meer dan verdiende 0-1
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:26 schreef onlogisch het volgende:
Dit blijft 0-0quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:26 schreef onlogisch het volgende:
De Nederlandse toppers.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Dani de Wit , Davy Klaassen , Tom Beugelsdijk
Aldi troep.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Dani de Wit , Davy Klaassen , Tom Beugelsdijk
Zijn dit allemaal broers van elkaar?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
Kijk eens debiel, ja ho maar
[ afbeelding ]
Vind je dit zelf wel grappig?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Band of brothersquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn dit allemaal broers van elkaar?
Een paar bijna-mogelijkheden en wat schotjes rand 16, maar het houdt niet over nee.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
AZ heeft eigenlijk nog niks gecreëerd. Dit gaat niet meer goedkomen vrees ik.
Vorige week toch ook al niet en tegen Ajax hield het ook niet over.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
AZ heeft eigenlijk nog niks gecreëerd. Dit gaat niet meer goedkomen vrees ik.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wel die ene megakansquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vorige week toch ook al niet en tegen Ajax hield het ook niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |