Zegt de Ajaxsupporter dit seizoen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het boerenkoolgehalte van dit AZ komt naar boven tussen de linies. Weinig verfijnd.
Touchequote:Op donderdag 18 mei 2023 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zegt de Ajaxsupporter dit seizoen.
Mutsaers, Van Galen, Sjon Nieuwenburg, Olaf Lindenberghquote:
Stijn Huysegems, die scoorde nog tegen Sporting, totdat Timmertje de fout in ging.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mutsaers, Van Galen, Sjon Nieuwenburg, Olaf Lindenbergh
Dit toernooi is ook wel hun niveau, met deze selectie.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind dit wel een prima prestatie van AZ.
Snap het gezeur ook niet. Ook al paar prima aanvallende combinaties gezien zelfs los van het overwicht.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Hopelijk utrecht volgend jaarquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit toernooi is ook wel hun niveau, met deze selectie.
Azquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welkom User Paul
Voor wie juich jij?
Utrechtquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welkom User Paul
Voor wie juich jij?
West Ham laat dat toe.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap het gezeur ook niet. Ook al paar prima aanvallende combinaties gezien zelfs los van het overwicht.
ecl totnutoe ook echt wel geschikt voor NLse clubs blijkt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Ja, af en toe lopen die aanvallen best mooi.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap het gezeur ook niet. Ook al paar prima aanvallende combinaties gezien zelfs los van het overwicht.
Uitrazen.quote:
Tijd voor nieuwe formats.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of dit derde toernooi wordt zonder de Feyenoordfactor op waarde geschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |