Zegt de Ajaxsupporter dit seizoen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het boerenkoolgehalte van dit AZ komt naar boven tussen de linies. Weinig verfijnd.
Touchequote:Op donderdag 18 mei 2023 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zegt de Ajaxsupporter dit seizoen.
Mutsaers, Van Galen, Sjon Nieuwenburg, Olaf Lindenberghquote:
Stijn Huysegems, die scoorde nog tegen Sporting, totdat Timmertje de fout in ging.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mutsaers, Van Galen, Sjon Nieuwenburg, Olaf Lindenbergh
Dit toernooi is ook wel hun niveau, met deze selectie.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind dit wel een prima prestatie van AZ.
Snap het gezeur ook niet. Ook al paar prima aanvallende combinaties gezien zelfs los van het overwicht.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Hopelijk utrecht volgend jaarquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit toernooi is ook wel hun niveau, met deze selectie.
Azquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welkom User Paul
Voor wie juich jij?
Utrechtquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welkom User Paul
Voor wie juich jij?
West Ham laat dat toe.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap het gezeur ook niet. Ook al paar prima aanvallende combinaties gezien zelfs los van het overwicht.
ecl totnutoe ook echt wel geschikt voor NLse clubs blijkt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Ja, af en toe lopen die aanvallen best mooi.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap het gezeur ook niet. Ook al paar prima aanvallende combinaties gezien zelfs los van het overwicht.
Uitrazen.quote:
Tijd voor nieuwe formats.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of dit derde toernooi wordt zonder de Feyenoordfactor op waarde geschat
@capuchon_jongen tijd voor een topic.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe formats.
32 kampioenen in de CL, groepswinnaars naar de laatste 16. Nummers 2 door naar laatste 16 EL. Nummers 3 door naar ConL laatste 16.
EL met 32 clubs in totaal, groepswinnaars door naar de laatste 16 CL. Nummers 2 door naar laatste 16 EL. Nummers 3 door naar ConL laatste 16.
Alle nummers 4 een seizoen geen Europese voetbal.
Stamt van heel wat jaartjes terug.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw az haat zit nog altijd diepgegrond merk ik al.
Maar dit is een slecht excuus.quote:
Maakt wel uit.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit.Kleinere club.
Volledig terecht wel, maar tevens ook exact de reden dat ik het zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of dit derde toernooi wordt zonder de Feyenoordfactor op waarde geschat
Ja.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof er mensen echt met Feyenoord meeleefden in de halve finale, behalve de Feyenoorders.
Neejoh, dit is echt je bubbel en het feit dat er wat meer Feyenoord-gezinde media zijn dan AZ-gezinde media (AD bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dit is een slecht excuus.
Wij zijn Nederlanders, we horen ons verst komende club in de internationale competities te steunen als een blok toch??
.roepen die Ajacieden en Feyenoorders altijd als ik Union Berlin sta aan te moedigen....
[..]
Maakt wel uit.
[..]
Volledig terecht wel, maar tevens ook exact de reden dat ik het zeg.
[..]
Ja.
Ik kijk Sevilla.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop het wel anders gaan @:Sked , @:R-woud93 en ik al naar bed.
Nee, omdat West Hamquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodat de prestatie van Feyenoord vorig jaar nog wat lijkt?
waarom zou ik hopen dat az deze beker pakt? Prima als nl clubs ver komen hoor, goed voor de punten. Maar prijzen pakken, nah.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dit is een slecht excuus.
Wij zijn Nederlanders, we horen ons verst komende club in de internationale competities te steunen als een blok toch??
.roepen die Ajacieden en Feyenoorders altijd als ik Union Berlin sta aan te moedigen....
[..]
Maakt wel uit.
[..]
Volledig terecht wel, maar tevens ook exact de reden dat ik het zeg.
[..]
Ja.
Je had ook al 'weekend' tochquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop het wel anders gaan @:Sked , @:R-woud93 en ik al naar bed.
Exact mijn punt dat de media de schuldige zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neejoh, dit is echt je bubbel en het feit dat er wat meer Feyenoord-gezinde media zijn dan AZ-gezinde media (AD bijvoorbeeld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |