Ah dan verstond ik het goed. De volgende AZ-aankoop waarvan je weet dat ie gaat mislukken. #zininquote:
De Zeeuw ging wel . Maar toen werd zijn gebit eruit geschopt op het WKquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah dan verstond ik het goed. De volgende AZ-aankoop waarvan je weet dat ie gaat mislukken. #zinin
@:PowerLoungen
Om te kotsen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:53 schreef Coco het volgende:
Bijzonder dat @:zipportal nu wel voor het vlaggetje juicht.
Genieten dus.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
West Ham staat voor mij gelijk aan het Payet-seizoen.
Komt door de rook.quote:
Wel eens eerder gedaan hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:53 schreef Coco het volgende:
Bijzonder dat @:zipportal nu wel voor het vlaggetje juicht.
Nee, maar ik wel.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:03 schreef RipCity het volgende:
Delen ze bij AZ niet meer die klappertjes uit?
Als az de Conference league wint is hij de volgende die richting tottenham wordt gepraat als de nieuwe kale god.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
''Pascal Jansen heeft de meeste Europese overwinningen''
Dat woordje Conference liek durft ESPN niet in de bek te nemen .quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als az de Conference league wint is hij de volgende die richting tottenham wordt gepraat als de nieuwe kale god.
@Alaphilippe_quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die voor West-Ham (sic) zijn.
De leegheid van die levens schokt me.
Tokkieclub. Het ADO van Engeland.quote:
Dat is Millwallquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tokkieclub. Het ADO van Engeland.
Koeman. Die is doodsbang dat hij bij een finaleplaats er aan moet gaan denken om Frimpong eens op te roepen.quote:
Vast geen Ajax verleden dus moet nog rijpen bij jong Oranje.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Koeman. Die is doodsbang dat hij bij een finaleplaats er aan moet gaan denken om Frimpong eens op te roepen.
Zijn eerste rechtsback staat al in de finale een niveau hoger.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Koeman. Die is doodsbang dat hij bij een finaleplaats er aan moet gaan denken om Frimpong eens op te roepen.
Jaquote:
Nou iddquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is zo wel lekker makkelijk in slaap vallen
Ik denk dat ik de tweede helft ook maar vanuit bed ga kijken, lig in meteen te plekquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is zo wel lekker makkelijk in slaap vallen
quote:
Jouw az haat zit nog altijd diepgegrond merk ik al.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pascal Jansen wordt boos op de vierde man. Dat zal indruk maken.
Het is een obsessie!quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw az haat zit nog altijd diepgegrond merk ik al.
AZ mist in ieder geval de sympathie van het Nederlandse volk.quote:
Is dat Fries?quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de tweede helft ook maar vanuit bed ga kijken, lig in meteen te plek
Az is dan ook een kleinere club.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
AZ mist in ieder geval de sympathie van het Nederlandse volk.
Heb nou niet echt het idee dat we net zo hard met AZ meeleven als dat we vorig jaar deden in deze competitie.
Werd wel genoemd als een talentje begin van het seizoen meen ik me te herinneren. Maar ik volg AZ niet dagelijks moet ik bekennen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haal die Van Brederode toch van het veld
Maakt toch niet uit.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb nou niet echt het idee dat we net zo hard met AZ meeleven als dat we vorig jaar deden in deze competitie.
Kan er geen pepernoot van.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Werd wel genoemd als een talentje begin van het seizoen meen ik me te herinneren. Maar ik volg AZ niet dagelijks moet ik bekennen.
Kist, Hovenkamp, Arntz, Nygaardquote:
Jantje (breed) Peters, Pier Tol, Jos Jonker, Kurt Welzl.quote:
Of dit derde toernooi wordt zonder de Feyenoordfactor op waarde geschatquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Alsof er mensen echt met Feyenoord meeleefden in de halve finale, behalve de Feyenoorders.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan moet het publiek erectie erectie gaan scanderen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |