quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Bij Basel, zeer fraai doekie.Dat is nog eens een Heimat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trends in Nederlandquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het volk weet enkel wat er speelt als de media er aandacht aan besteed.
De agendafunctie van de media!
Beetje opletten bij maatschappijleer
Psspssspssssquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gernot brengt wel even wat sfeer
Er buiten.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:50 schreef Zorro het volgende:
Makkelie onthoudt Sevilla intussen een 100% strafschop
Op de lijn is penalty ...quote:
Als ik op Twitter trending in Nederland kijk, staat daar geen #azwhu tussenquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Trends in Nederland
1
Voetbal · Trending
#azwhu
Dan ben je zeker gehackt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als ik op Twitter trending in Nederland kijk, staat daar geen #azwhu tussen
Als ik wereldwijd kijk bij sport wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Coco op 18-05-2023 22:06:18 ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Op de lijn wat mij betreft.quote:
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het boeit me helemaal niks wat er trending op Twitter is
Jongens, wat een commotie.quote:
Definieer 'het'.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jongens, wat een commotie.
Gaat AZ het nog doen, is de vraag.
Ja om vervolgens alsnog het tegendoelpunt om de oren te krijgen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jongens, wat een commotie.
Gaat AZ het nog doen, is de vraag.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als ik op Twitter trending in Nederland kijk, staat daar geen #azwhu tussen
Als ik wereldwijd kijk bij sport wel
Arme stoelen altijd weerquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)s-gooien-met-stoelen
Broodnodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |