Erik is nrt zo valsquote:Op maandag 15 mei 2023 17:50 schreef Clasientje het volgende:
Erik kijk uit voor die Mirthe zij is zo vals. Ze steekt zo rustig een mes in je rug kijk maar wat ze Moraima geflikt heeft.
Naar gedrocht is hetquote:Op maandag 15 mei 2023 17:57 schreef Monique___ het volgende:
schakel net de stream aan
hoor sas zeggen dat ze erg geiiriteerd is
'ik was heel hard tegen mirthe toen ze begon te huilen'
Zal tijd worden dat Sas eens weggaat met haar semi-intellectuele gedrag.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:57 schreef Monique___ het volgende:
schakel net de stream aan
hoor sas zeggen dat ze erg geiiriteerd is
'ik was heel hard tegen mirthe toen ze begon te huilen'
Ben ook wel klaar met Sas..quote:Op maandag 15 mei 2023 18:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal tijd worden dat Sas eens weggaat met haar semi-intellectuele gedrag.
Iedereen is in haar ogen nogal dom in vergelijking met haar.
Mirthe is er een met gebruiksaanwijzing, eng mens hoor.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
sas: stop daarmee als je verder wilt komen, je ziet hoe bewerkelijk ze is.. (over mirthe)
Ze is apartquote:Op maandag 15 mei 2023 18:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mirthe is er een met gebruiksaanwijzing, eng mens hoor.
Haar in je clubje heb je weinig aan lijkt mij.
Ze is gevaarlijk in dit spel, je weer bij haar niet meer wat echt is en wat niet en of ze liegt of acteert.quote:
Net JWquote:Op maandag 15 mei 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben ook wel klaar met Sas..
lijkt zich wat verheven boven de anderen te voelen soms..
althans.. zo komt ze dan op mij over..
Nee je weet niet wat je aan haar hebt.. ze is niet zo voorspelbaar.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is gevaarlijk in dit spel, je weer bij haar niet meer wat echt is en wat niet en of ze liegt of acteert.
Waar ik me bij Sas zo aan erger is dat ze irriteren en ergerlijk/ergeren door elkaar haaltquote:Op maandag 15 mei 2023 18:04 schreef Monique___ het volgende:
sas: ik vind het een zeer irriterende plek op dit moment, mensen irriteren me..
weet je schat wat me ook irriteert? dat je zei; straks ben ik het (bern) ze zaten dus in jou hoek
dat was ook een zinloze gedachten gang
omdat het al lang duidelijk was dat de bal niet bij jou kwam te liggen
en daarbij vind ik ook dat je merendeel met deze opdracht nog de baas was geweest
bern: dank je..
sas: ja dat meen ik oprecht
Het is raar dat ze dat ook zo zegt.. dat ze het een irriterende plek vindt..quote:Op maandag 15 mei 2023 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waar ik me bij Sas zo aan erger is dat ze irriteren en ergerlijk/ergeren door elkaar haalt
Daarom 1 van de meest interessante personages daar.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nee je weet niet wat je aan haar hebt.. ze is niet zo voorspelbaar.
Inderdaad, die hoeft van mij nog niet naar huis, want ze kan nog voor verrassingen zorgen.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom 1 van de meest interessante personages daar.
ze laat zich niet in een groep 'duwen'quote:Op maandag 15 mei 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom 1 van de meest interessante personages daar.
Zo mooi.. En dan gaat ze het ook helemaal verklaren waarom enzoquote:Op maandag 15 mei 2023 18:13 schreef Puzzie het volgende:
Sas denkt echt dat er verdeeldheid in die andere groep is
Prima, mooi laten denkenquote:Op maandag 15 mei 2023 18:13 schreef Puzzie het volgende:
Met elke bewoner die weg gaat komt er meer verdeeldheid.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:13 schreef Puzzie het volgende:
Daar heb je geen last van. JW was met die kirrende geit bijna 24/7 op stream. Morrie is nog wel gezelligquote:Op maandag 15 mei 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Maar Moraima naar huis had me nog leuker geleken eigenlijk
Hij hield de gemoederen anders flink bezig hier en daarquote:Op maandag 15 mei 2023 18:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar heb je geen last van. JW was met die kirrende geit bijna 24/7 op stream. Morrie is nog wel gezellig
quote:Op maandag 15 mei 2023 18:16 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Wen! Het bubbelt!"
Wendy: "Ja dan kookt het!"
Babs: "Ja dat snap ik! Maar wat moet ik nou doen!?"
Wendy: "Ja dan zegt je 'm uit!"
Babs: "Ja dat heb ik gedaan, maar wat wat wat, maar wat is de bedoeling, waar moet het dalijk in!?"Paniek!
Tussen de twee groepen wel maar ik had het over één groepquote:Op maandag 15 mei 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met elke bewoner die weg gaat komt er meer verdeeldheid.
Wat een dom wicht is het ookquote:Op maandag 15 mei 2023 18:16 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Wen! Het bubbelt!"
Wendy: "Ja dan kookt het!"
Babs: "Ja dat snap ik! Maar wat moet ik nou doen!?"
Wendy: "Ja dan zegt je 'm uit!"
Babs: "Ja dat heb ik gedaan, maar wat wat wat, maar wat is de bedoeling, waar moet het dalijk in!?"Paniek!
Ja mij ook, vond haar altijd wel leuk maar die act van haar begint ook tegen te staanquote:Op maandag 15 mei 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Maar Moraima naar huis had me nog leuker geleken eigenlijk
Er komt uiteindelijk verdeeldheid in alle groepen, het is een kwestie van geduld.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tussen de twee groepen wel maar ik had het over één groep
ja dat lijkt mij evident maar daar ging het nu niet overquote:Op maandag 15 mei 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er komt uiteindelijk verdeeldheid in alle groepen, het is een kwestie van geduld.
Dat gaat zeker komen en de groep van `Babs heeft nu niet zoveel vertrouwen meer in Zo”e dus daar komen ook scheurtjesquote:Op maandag 15 mei 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er komt uiteindelijk verdeeldheid in alle groepen, het is een kwestie van geduld.
Dat gezever tegen de camera kennen we onderhand wel ja, lekker thuis op een stoeltje gaan zittenquote:Op maandag 15 mei 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mij ook, vond haar altijd wel leuk maar die act van haar begint ook tegen te staan
Omdat het hollandaisesaus is en die mag niet koken( schift) Wen zit haar gewoon een beetje op te naaien.....quote:
Ik heb het daar wel overquote:Op maandag 15 mei 2023 18:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja dat lijkt mij evident maar daar ging het nu niet over
Las ik nou dat Babs voorstelde dat iemand met Zoe moet gaan praten?quote:Op maandag 15 mei 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat zeker komen en de groep van `Babs heeft nu niet zoveel vertrouwen meer in Zo”e dus daar komen ook scheurtjes
Alles voor de vormquote:Op maandag 15 mei 2023 18:21 schreef Silves het volgende:
Snap de relatie echt niet meer tussen Jap en Ice, Jef...
quote:Op maandag 15 mei 2023 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Sas vindt asperges niet lekker.
Volgende week weer
Dan geeft ze die aan Bern.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Sas vindt asperges niet lekker.
Volgende week weer
Babs is sowieso niet zo'n keukenprinsesquote:Op maandag 15 mei 2023 18:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat het hollandaisesaus is en die mag niet koken( schift) Wen zit haar gewoon een beetje op te naaien.....
Dat stelde babs idd vanmiddag voorquote:Op maandag 15 mei 2023 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Las ik nou dat Babs voorstelde dat iemand met Zoe moet gaan praten?
Dat kan maar daar ging het gesprek niet over, dat bedoel ikquote:
Was daar een speciale aanleiding voor of zijn ze haar gewoon zat?quote:
Jammer dat ze geen sport test haddenquote:Op maandag 15 mei 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gezever tegen de camera kennen we onderhand wel ja, lekker thuis op een stoeltje gaan zitten
Omdat ze erachter zijn dat het raar is dat het andere groepje opeens Zoe zo in vertrouwen nam..quote:Op maandag 15 mei 2023 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was daar een speciale aanleiding voor of zijn ze haar gewoon zat?
Nee, dat is een flierefluiter en een bourgondierquote:Op maandag 15 mei 2023 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babs is sowieso niet zo'n keukenprinses
Maar jij gaat niet bepalen waar het wel en niet over gaat of mag gaan, zo simpel is het, dus als anderen het over verdeeldheid tussen alle bewoners/groepen wil hebben hoef je niet te zeggen dat het daar niet over ging.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan maar daar ging het gesprek niet over, dat bedoel ik
Beetje flauw dit
Zoe volgt twee sporen, die is niet te vertrouwen.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Omdat ze erachter zijn dat het raar is dat het andere groepje opeens Zoe zo in vertrouwen nam..
Ze weten dat zowie ieder van hun zo voor de bus gooit.
meer in die context opperde babs dat er met zowie gepraat moet worden..
Het kwartje viel vanmiddag dat het wel heel raar is dat zowie in vertrouwen werd genomen..
Puhleasequote:Op maandag 15 mei 2023 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, dat is een flierefluiter en een bourgondier
Nee maar dat zei Babs vanmiddag ook nog erbij.. dat iedereen daar weet dat zowie alles doorkletst.. dus alles wat tegen haar is gezegd door de andere groep.. is gezegd om hun weer op een verkeerd spoor te zetten.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe volgt twee sporen, die is niet te vertrouwen.
Maar dat zou ze toch niet moeten verbazen.
Misschien omdat zij merken dat Zoe beïnvloedbaar is en haar op die manier aan hun kant probeert te krijgen. Dat een iemand als Zoe de gemoederen zo bezig kan houdenquote:Op maandag 15 mei 2023 18:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nee maar dat zei Babs vanmiddag ook nog erbij.. dat iedereen daar weet dat zowie alles doorkletst.. dus alles wat tegen haar is gezegd door de andere groep.. is gezegd om hun weer op een verkeerd spoor te zetten.
maar waar babs en co mee zat was: hoe kan het dat ze zowie opeens 'vertrouwen'.
Zowie heeft niet gezegd dat ze mee leek te gaan laatst in het plan om Jeff erop te zetten![]()
Ja ze zeiden ook (brabbele en co) die gaat ons een keer de kop kosten (zoe) omdat die ze zo beïnvloedbaar is..quote:Op maandag 15 mei 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien omdat zij merken dat Zoe beïnvloedbaar is en haar op die manier aan hun kant probeert te krijgen. Dat een iemand als Zoe de gemoederen zo bezig kan houden
quote:Op maandag 15 mei 2023 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Marciano loopt op zijn slippers te sloffen
Jeff en Japie:'pas maar op dat janet ze niet over het hek flikkert'
Verrassing.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
huh waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat???
Haak ik aan,is JW er uit????
quote:Op maandag 15 mei 2023 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op maandag 15 mei 2023 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Vannes.quote:
Het schiet inderdaad ineens opquote:Op maandag 15 mei 2023 18:31 schreef Ebinas het volgende:
Nog maar weinig bordjes zo hoor
[ afbeelding ]
En je brokkelie.quote:
jeetje, voelt toch heel plots ofzoquote:Op maandag 15 mei 2023 18:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
door een spel eruit gespeeld vanmiddag
hij moest tegen morrie
soort memory
en morrie won..
op 1 punt..
dag dag jw
Ik ben zeker geen Zoe fan, maar toch vind ik dat wel vermakelijk, in al haar onnozelheid zorgt Zoe voor heel wat onrust.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ze zeiden ook (brabbele en co) die gaat ons een keer de kop kosten (zoe) omdat die ze zo beïnvloedbaar is..
Budgetgewijs wel slim.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:35 schreef Puzzie het volgende:
Ik zou zelf niet zo snel voor ham blokjes kiezen maar verder
Is ook zoquote:Op maandag 15 mei 2023 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Budgetgewijs wel slim.
[ afbeelding ]
Doet hier juist raar sinds de laatste update, vaak heel sloom, het ene moment werkt het, het andere moment krijg ik rare random foutmeldingen .. Was een tijdje terug ook, was ook vanzelf weer weg toen.quote:
Vreemd wel, hier geen problemen met Gyazo..quote:Op maandag 15 mei 2023 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doet hier juist raar sinds de laatste update, vaak heel sloom, het ene moment werkt het, het andere moment krijg ik rare random foutmeldingen .. Was een tijdje terug ook, was ook vanzelf weer weg toen.
-
Nu heb ik ook zin in asperges
Gewoon in zijn geheel opeten door er stuk van af te bijten?quote:
Behalve die ham blokken. Dat zijn van die zoute brokken. `quote:
Oja zeker wetenquote:Op maandag 15 mei 2023 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon in zijn geheel opeten door er stuk van af te bijten?
Doe ik eigenlijk nooit als ik ze eet ( wat ik zelden doe )quote:
Je mag ze zelf met je handen pakken en wegslurpen..maar oke meestal op de vork en smullen maar..quote:Op maandag 15 mei 2023 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk nooit als ik ze eet ( wat ik zelden doe )
Lekker met je handen etenquote:Op maandag 15 mei 2023 18:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Je mag ze zelf met je handen pakken en wegslurpen..maar oke meestal op de vork en smullen maar..
Je kan hem toch niet in één keer in je keel laten zakken?quote:
Dat lijkt mij inderdaad ook niet te vreten.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Behalve die ham blokken. Dat zijn van die zoute brokken. `
misschien eentje naae buiten dadelijk?quote:Op maandag 15 mei 2023 18:46 schreef Lovely het volgende:
Ze kunnen ook bijna wel een tafel weg doen, of zullen die gewoon blijven staan?
Kan, maar er staan altijd twee tafels buitenquote:Op maandag 15 mei 2023 18:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
misschien eentje naae buiten dadelijk?
Soep in een waterkoker kan ookquote:Op maandag 15 mei 2023 18:47 schreef Ebinas het volgende:
Bep zou de eieren in de waterkoker doen.
Alles kan er in.
Maar 17 is dan wel een dingetje
Gehakt ook.quote:
Als je ze goed maakt, smelt het al op je tong..quote:Op maandag 15 mei 2023 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan hem toch niet in één keer in je keel laten zakken?
Getver, maar het kan wel.quote:
Het was ook vrij plotsquote:Op maandag 15 mei 2023 18:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jeetje, voelt toch heel plots ofzo
quote:
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 15 mei 2023 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
Zie ik jou zo?
Dat was niet de vraag.
Je weet waar ik ben.
Met gekrulde lipjesquote:Op maandag 15 mei 2023 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
Zie ik jou zo?
Dat was niet de vraag.
Je weet waar ik ben.
Zoe tegen Ice.quote:
Ze begint iig met paracetamol slikken hoor ik netquote:Op maandag 15 mei 2023 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
Wat gaat Eunice nu doen?
Man weg
ruzie met beste vriendin
Ik zal het voortaan wat meer duidelijk posten.quote:
Ze gaat haar karma energetisch reinigen , weg alle negatieviteitquote:Op maandag 15 mei 2023 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
Wat gaat Eunice nu doen?
Man weg
ruzie met beste vriendin
Sporten met de Bro`s,althans dat wil ze graag.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
Wat gaat Eunice nu doen?
Man weg
ruzie met beste vriendin
nee joh, ik zat op de andere stream vandaarquote:Op maandag 15 mei 2023 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal het voortaan wat meer duidelijk posten.
quote:Op maandag 15 mei 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaat haar karma energetisch reinigen , weg alle negatieviteit
Terug den pot in.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:00 schreef Ebinas het volgende:
Wat doen ze met ie poen van de vertrekkers?
Terug de pot in?
Weggeven aan een ander?
quote:Op maandag 15 mei 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met salie?quote:Op maandag 15 mei 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb Zoë één keer zonder wimpers gezien en dan heeft ze een wat mongoolse uitstraling, klinkt raar maar het zag er echt zo uitquote:Op maandag 15 mei 2023 18:56 schreef Clasientje het volgende:
Ik blijf het jammer die neppe wimpers op Zoe haar ogen, ze heeft prachtige ogen. je ziet ze niet eens meer door die lange nep wimpers echt afschuwelijk.
quote:
En hij speelt ook beide partijen met verve.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:05 schreef Ebinas het volgende:
Erik heeft een gedegen tegenstander gevonden bij het biljarten.
Erik zelf
Jammer dat we niet te zien krijgen wie er wintquote:Op maandag 15 mei 2023 19:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hij speelt ook beide partijen met verve.
Morrie heeft minder geld dan ze dacht.Hoef je bij Wendy niet bij aan te komen.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:06 schreef humpty het volgende:
Wendy wil iets in een boekje zien van Morrie en iets over slippers ...dat hebben ze haar al uitgelegd zegt Zoe maar dat begrijpt ze niet...ze luistert ook niet zegt ze
Gaat dus niet door is mijn voorspelling.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
JW en `Eunice hebben een bestelling gedaan niet via Zoe gmaar via hun en we krijgen gelijk een SL
Oja net als Esther zeker: "ik heb expres veloren"quote:Op maandag 15 mei 2023 18:59 schreef humpty het volgende:
Janet en Eunice over JW dat hij er ook zat van was ...heeft er niet met de pet naar geslagen
zegt Janet maar wel expres fouten gemaakt
Zo'n onzin van Sjenet. Niemand jaagt ze daar weg ofzo. Ze mogen daar toch gewoon zitten.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:10 schreef Puzzie het volgende:
Eunie en JW hebben een bestelling gezet, niet via Zoe maar via achter ..... weg stream
Janet nog steeds over de muts area overnemen
Dat was voor 1000 ¤ aan sigaretten.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat dus niet door is mijn voorspelling.
Die BOOM! was super.Ik vond het echt spannend.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oja net als Esther zeker: "ik heb expres veloren"
JW heeft gefaald tegen "dat mens wat niet zijn bloedgroep is"
Ik vind het echt hilarisch gisteren zei ik nog dat ik hoopte dat JW tegen Morri zou moeten en dat Morri zou winnen maar dat dat niet haalbaar zou zijn...nu toch zo ...BOOM!!
Het slaat ook nergens op maar Janet wil tv makenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zo'n onzin van Sjenet. Niemand jaagt ze daar weg ofzo. Ze mogen daar toch gewoon zitten.
Als daar wordt gesproken gaat Jeff en anderen vaak ook meer naar achteren staan roken tegen de achterwand.
Gaan de rokers toch lekker in de kas zitten roken..wordt ze helemaal gek..quote:Op maandag 15 mei 2023 19:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zo'n onzin van Sjenet. Niemand jaagt ze daar weg ofzo. Ze mogen daar toch gewoon zitten.
Als daar wordt gesproken gaat Jeff en anderen vaak ook meer naar achteren staan roken tegen de achterwand.
Drank niet want dat mag niet van dat geld.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:10 schreef ledn81 het volgende:
Eunice en JW hebben vrijdag een bstelling geplaatst via 'hun' (achter), maar die is er nog niet.
Gaat om de peuken en drank dus denk waar ze het eerder over hadden.
Daarna krijgen we struiken
Die 500 van JW gaat terug in de pot.quote:
De muts area overnemen? En dan een composthoop er voor in de plaats?quote:Op maandag 15 mei 2023 19:10 schreef Puzzie het volgende:
Eunie en JW hebben een bestelling gezet, niet via Zoe maar via achter ..... weg stream
Janet nog steeds over de muts area overnemen
Of niet, (uit)gegeven is (uit)gegevenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die 500 van JW gaat terug in de pot.
Denk ik.
Ze wil gaan stoken.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
De muts area overnemen? En dan een composthoop er voor in de plaats?
quote:Op maandag 15 mei 2023 19:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Blij dat ik niet hoef te kijken.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:16 schreef Silves het volgende:
Bern weer een statement maken, hij gaat ze op een film tracteren ( dus minder uit de pot)....
Janet moet niet zo zeuren en gaan poetsen of zoquote:Op maandag 15 mei 2023 19:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is de enige plek waar ze mogen roken. Dus als anderen daar komen roken moet Sjenet & co gewoon ff dr waffel houden. Verder zal het ze een rotzorg zijnquote:Op maandag 15 mei 2023 19:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]Nee , zij wil daar met haar groep gaan zitten
Mij hoor je er niet over , Janet wil ineens die plek opeisenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is de enige plek waar ze mogen roken. Dus als anderen daar komen roken moet Sjenet & co gewoon ff dr waffel houden. Verder zal het ze een rotzorg zijn
Ging haar geloof ik erover dat als het warm is ze daar wil zittenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mij hoor je er niet over , Janet wil ineens die plek opeisen
quote:Op maandag 15 mei 2023 19:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]Nee , zij wil daar met haar groep gaan zitten
Want er is nergens anders plek in die toko? Ik vond haar al irritant en zo nu nog meer minpunten. Ik wist trouwens niet dat zij een groepje herft.quote:
Er is een prima onderdak.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ging haar geloof ik erover dat als het warm is ze daar wil zitten
Ze hebben toch nog een overdekte plek om te zitten daar?quote:Op maandag 15 mei 2023 19:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op behalve dan dat Janet wil stokenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
Want er is nergens anders plek in die toko? Ik vond haar al irritant en zo nu nog meer minpunten. Ik wist trouwens niet dat zij een groepje herft.
Morgen weer gezeur van Zoë dat ze geen theetje of koffie heeft gekregen van Babbel of dat ze even niet langs kwam en dat Zoë alleen maar boven zitquote:Op maandag 15 mei 2023 19:18 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe wil weer een half uur in kantoor shoppen , maar Marciano is eerst , en dan misschien nog iemand anders dud druk druk druk
Omdat ze haar mond voorbij gepraat heeft denk je?quote:Op maandag 15 mei 2023 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat dus niet door is mijn voorspelling.
Klopt.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog een overdekte plek om te zitten daar?
Nou sowieso iets bestellen buiten de manager om is al wel raar ,dus ik ben benieuwdquote:Op maandag 15 mei 2023 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ze haar mond voorbij gepraat heeft denk je?
toch wil ze daar zitten en hebben de rokers pechquote:Op maandag 15 mei 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog een overdekte plek om te zitten daar?
Gaat ze lekker bij de rokers zitten, even afwachten hoe lang ze dat vol houdtquote:Op maandag 15 mei 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
janet wil toch daar zitten dan had ze het vanmiddag over
Dat kan toch gewoon? Echt, die spoort niet. Ik zou een pimpelpaarse kaart en een boete door haar krijgen.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ik denk niet lang.......quote:Op maandag 15 mei 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat ze lekker bij de rokers zitten, even afwachten hoe lang ze dat vol houdt
Te veel lawaai en daar kan ik mij wel iets bij voorstellen als je met `Babette op een kamer ligt die is altijd laat en luid bezig met haar kliekjequote:Op maandag 15 mei 2023 19:19 schreef humpty het volgende:
Sacha wil niet op die kamer slapen zegt Bern tegen Mirthe
trouwens Mirthe moet hem helpen met het bed
Sacha zal er wel weer te beroerd voor zijn
Zegt Moraima met d'r Nephaarquote:Op maandag 15 mei 2023 19:22 schreef Silves het volgende:
Ik ken deze een Nep met hoofdletter..Moira over de kleine.
Je bent teveel met de focus op Bep , maar Sas bedoelt de andere kamer waar Bern slaaptquote:Op maandag 15 mei 2023 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te veel lawaai en daar kan ik mij wel iets bij voorstellen als je met `Babette op een kamer ligt die is altijd laat en luid bezig met haar kliekje
1 gezicht,meerdere pruiken.quote:
Jeff, jasper, marciano...hebben de afdak en bar gebouwd.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
Die plek is ook door de rokers gebouwd toch?
Eunie gaat helpenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jeff, jasper, marciano...hebben de afdak en bar gebouwd.
En Mattin.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jeff, jasper, marciano...hebben de afdak en bar gebouwd.
Niks geen act ofzoquote:Op maandag 15 mei 2023 19:13 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie met een poepende Bern aan het praten
Van de regen in de drupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ja die hadden we ook nog, maar die tel ik voor spek en bonenquote:
Ze heeft ook wel wat weg van een kipquote:Op maandag 15 mei 2023 19:30 schreef Ebinas het volgende:
Janet denkt aan kippensoep maken.
Met kip er in.
Je verwacht het niet he
En jappiequote:Op maandag 15 mei 2023 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
Die plek is ook door de rokers gebouwd toch?
Maar ze loopt weer welquote:Op maandag 15 mei 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
Niet aan te horen `Moraima die praat onder het lopen, wat een gehijg
2 kippenpoten kost maar een paar euro.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:30 schreef Ebinas het volgende:
Met kip er in.
Je verwacht het niet he
quote:Op maandag 15 mei 2023 19:30 schreef Ebinas het volgende:
Met kip er in.
Je verwacht het niet he
Geen idee.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 kippenpoten kost maar een paar euro.
Ik weet niet waar zij ze koopt?
Ik hoop trouwens dat ze aspergesoep maken van al die schillen enzo van de asperges van vandaagquote:Op maandag 15 mei 2023 19:30 schreef Ebinas het volgende:
Met kip er in.
Je verwacht het niet he
Dat zou zonde zijn.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat ze aspergesoep maken van al die schillen enzo van de asperges van vandaag![]()
Maar zal wel de prullenbak in verdwenen zijn
Lekker , doet mijn moeder ook altijdquote:Op maandag 15 mei 2023 19:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat ze aspergesoep maken van al die schillen enzo van de asperges van vandaag![]()
Maar zal wel de prullenbak in verdwenen zijn
Dat moet bijna wel.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee.
Mss raust ze ze wel van een boer onderweg
En de kontjes.quote:
Dat is ook raar jaquote:Op maandag 15 mei 2023 19:37 schreef mootie het volgende:
Waarom mag Mori iedereen en z’n moeder conjo noemen eigenlijk?
Staat niet op de lijst van verboden woorden.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:37 schreef mootie het volgende:
Waarom mag Mori iedereen en z’n moeder conjo noemen eigenlijk?
quote:Op maandag 15 mei 2023 19:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben de directeur van dit theater, maar niet de clown![]()
![]()
Morrie (tegeltje)
Ik bemerk frisse tegenzin,maar het drammertje gaat door.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:42 schreef Puzzie het volgende:
Dus nu gaat eunie zich ook nog weer bemoeien met Marciano en Ice
Vraag Bern die wil vast welquote:Op maandag 15 mei 2023 19:42 schreef Silves het volgende:
Eunice een kookpartner aan het zoeken..zich in het schema van Marcia aan wringen, die nee zegt, maar ze weet niet van ophouden met haar gedram..
Het is best wel gênant, al die tijd alleen maar JW op zitten geilenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:42 schreef Silves het volgende:
Eunice een kookpartner aan het zoeken..zich in het schema van Marcia aan wringen, die nee zegt, maar ze weet niet van ophouden met haar gedram..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |