Vreemd wel, hier geen problemen met Gyazo..quote:Op maandag 15 mei 2023 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doet hier juist raar sinds de laatste update, vaak heel sloom, het ene moment werkt het, het andere moment krijg ik rare random foutmeldingen .. Was een tijdje terug ook, was ook vanzelf weer weg toen.
-
Nu heb ik ook zin in asperges
Behalve die ham blokken. Dat zijn van die zoute brokken. `quote:
Oja zeker wetenquote:Op maandag 15 mei 2023 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon in zijn geheel opeten door er stuk van af te bijten?
Je mag ze zelf met je handen pakken en wegslurpen..maar oke meestal op de vork en smullen maar..quote:Op maandag 15 mei 2023 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk nooit als ik ze eet ( wat ik zelden doe )
Lekker met je handen etenquote:Op maandag 15 mei 2023 18:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Je mag ze zelf met je handen pakken en wegslurpen..maar oke meestal op de vork en smullen maar..
Je kan hem toch niet in één keer in je keel laten zakken?quote:
Dat lijkt mij inderdaad ook niet te vreten.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Behalve die ham blokken. Dat zijn van die zoute brokken. `
misschien eentje naae buiten dadelijk?quote:Op maandag 15 mei 2023 18:46 schreef Lovely het volgende:
Ze kunnen ook bijna wel een tafel weg doen, of zullen die gewoon blijven staan?
Kan, maar er staan altijd twee tafels buitenquote:Op maandag 15 mei 2023 18:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
misschien eentje naae buiten dadelijk?
Soep in een waterkoker kan ookquote:Op maandag 15 mei 2023 18:47 schreef Ebinas het volgende:
Bep zou de eieren in de waterkoker doen.
Alles kan er in.
Maar 17 is dan wel een dingetje
Gehakt ook.quote:
Als je ze goed maakt, smelt het al op je tong..quote:Op maandag 15 mei 2023 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan hem toch niet in één keer in je keel laten zakken?
Getver, maar het kan wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |