quote:Op maandag 15 mei 2023 19:30 schreef Ebinas het volgende:
Janet denkt aan kippensoep maken.
Met kip er in.
Je verwacht het niet he
Geen idee.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 kippenpoten kost maar een paar euro.
Ik weet niet waar zij ze koopt?
Ik hoop trouwens dat ze aspergesoep maken van al die schillen enzo van de asperges van vandaagquote:Op maandag 15 mei 2023 19:30 schreef Ebinas het volgende:
Janet denkt aan kippensoep maken.
Met kip er in.
Je verwacht het niet he
Dat zou zonde zijn.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat ze aspergesoep maken van al die schillen enzo van de asperges van vandaag![]()
Maar zal wel de prullenbak in verdwenen zijn
Lekker , doet mijn moeder ook altijdquote:Op maandag 15 mei 2023 19:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat ze aspergesoep maken van al die schillen enzo van de asperges van vandaag![]()
Maar zal wel de prullenbak in verdwenen zijn
Dat moet bijna wel.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee.
Mss raust ze ze wel van een boer onderweg
En de kontjes.quote:
Dat is ook raar jaquote:Op maandag 15 mei 2023 19:37 schreef mootie het volgende:
Waarom mag Mori iedereen en z’n moeder conjo noemen eigenlijk?
Staat niet op de lijst van verboden woorden.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:37 schreef mootie het volgende:
Waarom mag Mori iedereen en z’n moeder conjo noemen eigenlijk?
quote:Op maandag 15 mei 2023 19:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben de directeur van dit theater, maar niet de clown![]()
![]()
Morrie (tegeltje)
Ik bemerk frisse tegenzin,maar het drammertje gaat door.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:42 schreef Puzzie het volgende:
Dus nu gaat eunie zich ook nog weer bemoeien met Marciano en Ice
Vraag Bern die wil vast welquote:Op maandag 15 mei 2023 19:42 schreef Silves het volgende:
Eunice een kookpartner aan het zoeken..zich in het schema van Marcia aan wringen, die nee zegt, maar ze weet niet van ophouden met haar gedram..
Het is best wel gênant, al die tijd alleen maar JW op zitten geilenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:42 schreef Silves het volgende:
Eunice een kookpartner aan het zoeken..zich in het schema van Marcia aan wringen, die nee zegt, maar ze weet niet van ophouden met haar gedram..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |