Gaat dus niet door is mijn voorspelling.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
JW en `Eunice hebben een bestelling gedaan niet via Zoe gmaar via hun en we krijgen gelijk een SL
Oja net als Esther zeker: "ik heb expres veloren"quote:Op maandag 15 mei 2023 18:59 schreef humpty het volgende:
Janet en Eunice over JW dat hij er ook zat van was ...heeft er niet met de pet naar geslagen
zegt Janet maar wel expres fouten gemaakt
Zo'n onzin van Sjenet. Niemand jaagt ze daar weg ofzo. Ze mogen daar toch gewoon zitten.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:10 schreef Puzzie het volgende:
Eunie en JW hebben een bestelling gezet, niet via Zoe maar via achter ..... weg stream
Janet nog steeds over de muts area overnemen
Dat was voor 1000 ¤ aan sigaretten.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat dus niet door is mijn voorspelling.
Die BOOM! was super.Ik vond het echt spannend.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oja net als Esther zeker: "ik heb expres veloren"
JW heeft gefaald tegen "dat mens wat niet zijn bloedgroep is"
Ik vind het echt hilarisch gisteren zei ik nog dat ik hoopte dat JW tegen Morri zou moeten en dat Morri zou winnen maar dat dat niet haalbaar zou zijn...nu toch zo ...BOOM!!
Het slaat ook nergens op maar Janet wil tv makenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zo'n onzin van Sjenet. Niemand jaagt ze daar weg ofzo. Ze mogen daar toch gewoon zitten.
Als daar wordt gesproken gaat Jeff en anderen vaak ook meer naar achteren staan roken tegen de achterwand.
Gaan de rokers toch lekker in de kas zitten roken..wordt ze helemaal gek..quote:Op maandag 15 mei 2023 19:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zo'n onzin van Sjenet. Niemand jaagt ze daar weg ofzo. Ze mogen daar toch gewoon zitten.
Als daar wordt gesproken gaat Jeff en anderen vaak ook meer naar achteren staan roken tegen de achterwand.
Drank niet want dat mag niet van dat geld.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:10 schreef ledn81 het volgende:
Eunice en JW hebben vrijdag een bstelling geplaatst via 'hun' (achter), maar die is er nog niet.
Gaat om de peuken en drank dus denk waar ze het eerder over hadden.
Daarna krijgen we struiken
Die 500 van JW gaat terug in de pot.quote:
De muts area overnemen? En dan een composthoop er voor in de plaats?quote:Op maandag 15 mei 2023 19:10 schreef Puzzie het volgende:
Eunie en JW hebben een bestelling gezet, niet via Zoe maar via achter ..... weg stream
Janet nog steeds over de muts area overnemen
Of niet, (uit)gegeven is (uit)gegevenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die 500 van JW gaat terug in de pot.
Denk ik.
Ze wil gaan stoken.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
De muts area overnemen? En dan een composthoop er voor in de plaats?
quote:Op maandag 15 mei 2023 19:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Blij dat ik niet hoef te kijken.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:16 schreef Silves het volgende:
Bern weer een statement maken, hij gaat ze op een film tracteren ( dus minder uit de pot)....
Janet moet niet zo zeuren en gaan poetsen of zoquote:Op maandag 15 mei 2023 19:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is de enige plek waar ze mogen roken. Dus als anderen daar komen roken moet Sjenet & co gewoon ff dr waffel houden. Verder zal het ze een rotzorg zijnquote:Op maandag 15 mei 2023 19:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]Nee , zij wil daar met haar groep gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |