quote:Op maandag 15 mei 2023 18:16 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Wen! Het bubbelt!"
Wendy: "Ja dan kookt het!"
Babs: "Ja dat snap ik! Maar wat moet ik nou doen!?"
Wendy: "Ja dan zegt je 'm uit!"
Babs: "Ja dat heb ik gedaan, maar wat wat wat, maar wat is de bedoeling, waar moet het dalijk in!?"Paniek!
Tussen de twee groepen wel maar ik had het over één groepquote:Op maandag 15 mei 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met elke bewoner die weg gaat komt er meer verdeeldheid.
Wat een dom wicht is het ookquote:Op maandag 15 mei 2023 18:16 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Wen! Het bubbelt!"
Wendy: "Ja dan kookt het!"
Babs: "Ja dat snap ik! Maar wat moet ik nou doen!?"
Wendy: "Ja dan zegt je 'm uit!"
Babs: "Ja dat heb ik gedaan, maar wat wat wat, maar wat is de bedoeling, waar moet het dalijk in!?"Paniek!
Ja mij ook, vond haar altijd wel leuk maar die act van haar begint ook tegen te staanquote:Op maandag 15 mei 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Maar Moraima naar huis had me nog leuker geleken eigenlijk
Er komt uiteindelijk verdeeldheid in alle groepen, het is een kwestie van geduld.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tussen de twee groepen wel maar ik had het over één groep
ja dat lijkt mij evident maar daar ging het nu niet overquote:Op maandag 15 mei 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er komt uiteindelijk verdeeldheid in alle groepen, het is een kwestie van geduld.
Dat gaat zeker komen en de groep van `Babs heeft nu niet zoveel vertrouwen meer in Zo”e dus daar komen ook scheurtjesquote:Op maandag 15 mei 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er komt uiteindelijk verdeeldheid in alle groepen, het is een kwestie van geduld.
Dat gezever tegen de camera kennen we onderhand wel ja, lekker thuis op een stoeltje gaan zittenquote:Op maandag 15 mei 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mij ook, vond haar altijd wel leuk maar die act van haar begint ook tegen te staan
Omdat het hollandaisesaus is en die mag niet koken( schift) Wen zit haar gewoon een beetje op te naaien.....quote:
Ik heb het daar wel overquote:Op maandag 15 mei 2023 18:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja dat lijkt mij evident maar daar ging het nu niet over
Las ik nou dat Babs voorstelde dat iemand met Zoe moet gaan praten?quote:Op maandag 15 mei 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat zeker komen en de groep van `Babs heeft nu niet zoveel vertrouwen meer in Zo”e dus daar komen ook scheurtjes
Alles voor de vormquote:Op maandag 15 mei 2023 18:21 schreef Silves het volgende:
Snap de relatie echt niet meer tussen Jap en Ice, Jef...
quote:Op maandag 15 mei 2023 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Sas vindt asperges niet lekker.
Volgende week weer
Dan geeft ze die aan Bern.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Sas vindt asperges niet lekker.
Volgende week weer
Babs is sowieso niet zo'n keukenprinsesquote:Op maandag 15 mei 2023 18:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat het hollandaisesaus is en die mag niet koken( schift) Wen zit haar gewoon een beetje op te naaien.....
Dat stelde babs idd vanmiddag voorquote:Op maandag 15 mei 2023 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Las ik nou dat Babs voorstelde dat iemand met Zoe moet gaan praten?
Dat kan maar daar ging het gesprek niet over, dat bedoel ikquote:
Was daar een speciale aanleiding voor of zijn ze haar gewoon zat?quote:
Jammer dat ze geen sport test haddenquote:Op maandag 15 mei 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gezever tegen de camera kennen we onderhand wel ja, lekker thuis op een stoeltje gaan zitten
Omdat ze erachter zijn dat het raar is dat het andere groepje opeens Zoe zo in vertrouwen nam..quote:Op maandag 15 mei 2023 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was daar een speciale aanleiding voor of zijn ze haar gewoon zat?
Nee, dat is een flierefluiter en een bourgondierquote:Op maandag 15 mei 2023 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babs is sowieso niet zo'n keukenprinses
Maar jij gaat niet bepalen waar het wel en niet over gaat of mag gaan, zo simpel is het, dus als anderen het over verdeeldheid tussen alle bewoners/groepen wil hebben hoef je niet te zeggen dat het daar niet over ging.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan maar daar ging het gesprek niet over, dat bedoel ik
Beetje flauw dit
Zoe volgt twee sporen, die is niet te vertrouwen.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Omdat ze erachter zijn dat het raar is dat het andere groepje opeens Zoe zo in vertrouwen nam..
Ze weten dat zowie ieder van hun zo voor de bus gooit.
meer in die context opperde babs dat er met zowie gepraat moet worden..
Het kwartje viel vanmiddag dat het wel heel raar is dat zowie in vertrouwen werd genomen..
Puhleasequote:Op maandag 15 mei 2023 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, dat is een flierefluiter en een bourgondier
Nee maar dat zei Babs vanmiddag ook nog erbij.. dat iedereen daar weet dat zowie alles doorkletst.. dus alles wat tegen haar is gezegd door de andere groep.. is gezegd om hun weer op een verkeerd spoor te zetten.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe volgt twee sporen, die is niet te vertrouwen.
Maar dat zou ze toch niet moeten verbazen.
Misschien omdat zij merken dat Zoe beïnvloedbaar is en haar op die manier aan hun kant probeert te krijgen. Dat een iemand als Zoe de gemoederen zo bezig kan houdenquote:Op maandag 15 mei 2023 18:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nee maar dat zei Babs vanmiddag ook nog erbij.. dat iedereen daar weet dat zowie alles doorkletst.. dus alles wat tegen haar is gezegd door de andere groep.. is gezegd om hun weer op een verkeerd spoor te zetten.
maar waar babs en co mee zat was: hoe kan het dat ze zowie opeens 'vertrouwen'.
Zowie heeft niet gezegd dat ze mee leek te gaan laatst in het plan om Jeff erop te zetten![]()
Ja ze zeiden ook (brabbele en co) die gaat ons een keer de kop kosten (zoe) omdat die ze zo beïnvloedbaar is..quote:Op maandag 15 mei 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien omdat zij merken dat Zoe beïnvloedbaar is en haar op die manier aan hun kant probeert te krijgen. Dat een iemand als Zoe de gemoederen zo bezig kan houden
quote:Op maandag 15 mei 2023 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Marciano loopt op zijn slippers te sloffen
Jeff en Japie:'pas maar op dat janet ze niet over het hek flikkert'
Verrassing.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
huh waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat???
Haak ik aan,is JW er uit????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |