Mirthe is er een met gebruiksaanwijzing, eng mens hoor.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
sas: stop daarmee als je verder wilt komen, je ziet hoe bewerkelijk ze is.. (over mirthe)
Ze is apartquote:Op maandag 15 mei 2023 18:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mirthe is er een met gebruiksaanwijzing, eng mens hoor.
Haar in je clubje heb je weinig aan lijkt mij.
Ze is gevaarlijk in dit spel, je weer bij haar niet meer wat echt is en wat niet en of ze liegt of acteert.quote:
Net JWquote:Op maandag 15 mei 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben ook wel klaar met Sas..
lijkt zich wat verheven boven de anderen te voelen soms..
althans.. zo komt ze dan op mij over..
Nee je weet niet wat je aan haar hebt.. ze is niet zo voorspelbaar.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is gevaarlijk in dit spel, je weer bij haar niet meer wat echt is en wat niet en of ze liegt of acteert.
Waar ik me bij Sas zo aan erger is dat ze irriteren en ergerlijk/ergeren door elkaar haaltquote:Op maandag 15 mei 2023 18:04 schreef Monique___ het volgende:
sas: ik vind het een zeer irriterende plek op dit moment, mensen irriteren me..
weet je schat wat me ook irriteert? dat je zei; straks ben ik het (bern) ze zaten dus in jou hoek
dat was ook een zinloze gedachten gang
omdat het al lang duidelijk was dat de bal niet bij jou kwam te liggen
en daarbij vind ik ook dat je merendeel met deze opdracht nog de baas was geweest
bern: dank je..
sas: ja dat meen ik oprecht
Het is raar dat ze dat ook zo zegt.. dat ze het een irriterende plek vindt..quote:Op maandag 15 mei 2023 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waar ik me bij Sas zo aan erger is dat ze irriteren en ergerlijk/ergeren door elkaar haalt
Daarom 1 van de meest interessante personages daar.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nee je weet niet wat je aan haar hebt.. ze is niet zo voorspelbaar.
Inderdaad, die hoeft van mij nog niet naar huis, want ze kan nog voor verrassingen zorgen.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom 1 van de meest interessante personages daar.
ze laat zich niet in een groep 'duwen'quote:Op maandag 15 mei 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom 1 van de meest interessante personages daar.
Zo mooi.. En dan gaat ze het ook helemaal verklaren waarom enzoquote:Op maandag 15 mei 2023 18:13 schreef Puzzie het volgende:
Sas denkt echt dat er verdeeldheid in die andere groep is
Prima, mooi laten denkenquote:Op maandag 15 mei 2023 18:13 schreef Puzzie het volgende:
Met elke bewoner die weg gaat komt er meer verdeeldheid.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:13 schreef Puzzie het volgende:
Daar heb je geen last van. JW was met die kirrende geit bijna 24/7 op stream. Morrie is nog wel gezelligquote:Op maandag 15 mei 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Maar Moraima naar huis had me nog leuker geleken eigenlijk
Hij hield de gemoederen anders flink bezig hier en daarquote:Op maandag 15 mei 2023 18:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar heb je geen last van. JW was met die kirrende geit bijna 24/7 op stream. Morrie is nog wel gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |