Mij hoor je er niet over , Janet wil ineens die plek opeisenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is de enige plek waar ze mogen roken. Dus als anderen daar komen roken moet Sjenet & co gewoon ff dr waffel houden. Verder zal het ze een rotzorg zijn
Ging haar geloof ik erover dat als het warm is ze daar wil zittenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mij hoor je er niet over , Janet wil ineens die plek opeisen
quote:Op maandag 15 mei 2023 19:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]Nee , zij wil daar met haar groep gaan zitten
Want er is nergens anders plek in die toko? Ik vond haar al irritant en zo nu nog meer minpunten. Ik wist trouwens niet dat zij een groepje herft.quote:
Er is een prima onderdak.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ging haar geloof ik erover dat als het warm is ze daar wil zitten
Ze hebben toch nog een overdekte plek om te zitten daar?quote:Op maandag 15 mei 2023 19:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op behalve dan dat Janet wil stokenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
Want er is nergens anders plek in die toko? Ik vond haar al irritant en zo nu nog meer minpunten. Ik wist trouwens niet dat zij een groepje herft.
Morgen weer gezeur van Zoë dat ze geen theetje of koffie heeft gekregen van Babbel of dat ze even niet langs kwam en dat Zoë alleen maar boven zitquote:Op maandag 15 mei 2023 19:18 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe wil weer een half uur in kantoor shoppen , maar Marciano is eerst , en dan misschien nog iemand anders dud druk druk druk
Omdat ze haar mond voorbij gepraat heeft denk je?quote:Op maandag 15 mei 2023 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat dus niet door is mijn voorspelling.
Klopt.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog een overdekte plek om te zitten daar?
Nou sowieso iets bestellen buiten de manager om is al wel raar ,dus ik ben benieuwdquote:Op maandag 15 mei 2023 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ze haar mond voorbij gepraat heeft denk je?
toch wil ze daar zitten en hebben de rokers pechquote:Op maandag 15 mei 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog een overdekte plek om te zitten daar?
Gaat ze lekker bij de rokers zitten, even afwachten hoe lang ze dat vol houdtquote:Op maandag 15 mei 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
janet wil toch daar zitten dan had ze het vanmiddag over
Dat kan toch gewoon? Echt, die spoort niet. Ik zou een pimpelpaarse kaart en een boete door haar krijgen.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ik denk niet lang.......quote:Op maandag 15 mei 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat ze lekker bij de rokers zitten, even afwachten hoe lang ze dat vol houdt
Te veel lawaai en daar kan ik mij wel iets bij voorstellen als je met `Babette op een kamer ligt die is altijd laat en luid bezig met haar kliekjequote:Op maandag 15 mei 2023 19:19 schreef humpty het volgende:
Sacha wil niet op die kamer slapen zegt Bern tegen Mirthe
trouwens Mirthe moet hem helpen met het bed
Sacha zal er wel weer te beroerd voor zijn
Zegt Moraima met d'r Nephaarquote:Op maandag 15 mei 2023 19:22 schreef Silves het volgende:
Ik ken deze een Nep met hoofdletter..Moira over de kleine.
Je bent teveel met de focus op Bep , maar Sas bedoelt de andere kamer waar Bern slaaptquote:Op maandag 15 mei 2023 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te veel lawaai en daar kan ik mij wel iets bij voorstellen als je met `Babette op een kamer ligt die is altijd laat en luid bezig met haar kliekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |