Ik heb haar maanden horen kirren en lachen , dit is ook wel ff okayquote:
Er is een lijst van woorden die niet mogen.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:51 schreef Shrien het volgende:
Hoe zit het nu precies met schelden/scheldwoorden? Mirthe ¤10.000 boete omdat ze schold, maar Sas mag gewoon door met fucking-dit, kutzooi-dat?
Focking mag ook nietquote:Op maandag 15 mei 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een lijst van woorden die niet mogen.
Ja pechquote:Op maandag 15 mei 2023 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice bidden en huilen.
Ze is wel haar maatje kwijt. En misschien is ze wel echt verliefd op JW. Dan doet het pijn.
+hquote:Op maandag 15 mei 2023 15:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
heb f snel terug gekeken, dankij de filmpjesmaker @:hoempa
Ik ga niet het niet in de gaten houden , vreselijk mensquote:
Zij is toch echt degene die telkens zelf op dat scherm druktquote:Op maandag 15 mei 2023 15:51 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe nog zeggen iedereen wilde op een ander. Ik op JW of Jeffrey.
Haha en uiteindelijk als groep met hun achten op Moraima.
Zou er gewoon 'worst' aan hebbenquote:Op maandag 15 mei 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Focking mag ook niet
Want Jeff mag geen focking den hartog zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hier wel.quote:
Maar dus ook genoeg woorden die nog niet op zo'n achterlijke lijst staanquote:Op maandag 15 mei 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een lijst van woorden die niet mogen.
ik mag het hopen.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Jeff pissed op zoe is
Zijn zusje
Hij had het niet verwacht
Ik denk omdat ze niet wintquote:Op maandag 15 mei 2023 16:00 schreef Puzzie het volgende:
Sas denkt dat ze al weet waarom ze zich 'irriteert' dat komt omdat ze naar huis wil maar ze wil ook winnen
6 maanden grijze muis geweest en nu het spel willen spelen, lekker naar huis gaanquote:Op maandag 15 mei 2023 16:01 schreef Puzzie het volgende:
Het zijn de mensen waar Sas zich aan ergert , alleen Jap en Bern zijn okay
En dat mist JW dan weer.quote:
Wat had hij niet verwacht?quote:Op maandag 15 mei 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Jeff pissed op zoe is
Zijn zusje
Hij had het niet verwacht
Ik zie 2 kandidaten.quote:
Sas is heel goed in zichzelf tegensprekenquote:Op maandag 15 mei 2023 16:05 schreef Puzzie het volgende:
Sas kan niet tegen het onderschattende van mensen maar ze stemde wel op Mory
Die eet ook sneller.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:06 schreef Silves het volgende:
[..]
ja weer wat anders dan wortelen, maar denk dat Erik de winnaar wordt..
Er is dus iemand die wat anders heeft gedaanquote:Op maandag 15 mei 2023 16:10 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap alleen niet waar Jeff zich nu druk om maakt
Ik kon er niks van verstaan.quote:
Het kwam er op neer dat het niets meer uit maakt, het is wat het is. Vanaf nu knallen.quote:
Ik ook niet , volgens mij ging het over Zoe ,maar ook Mirthe en Janet?quote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet , volgens mij ging het over Zoe ,maar ook Mirthe en Janet?
[ afbeelding ]
Door mijn hoofd gaatquote:Op maandag 15 mei 2023 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet , volgens mij ging het over Zoe ,maar ook Mirthe en Janet?
[ afbeelding ]
Ja precies die drie hoorde ik ook maar laterquote:Op maandag 15 mei 2023 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Door mijn hoofd gaat
Sas Bern mirthe
Jeff: "Mora,je wordt geroepen."quote:Op maandag 15 mei 2023 16:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Marciano: "The champ is here!! The champ is here!!"
Met moeite.quote:
En ze is weer ontsnapt van haar taakquote:Op maandag 15 mei 2023 16:26 schreef Ebinas het volgende:
Schiet ook zo lekker op met Bep en asperges schillen
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 16:28 schreef ledn81 het volgende:
Zoë gaat weer zeuren bij Babbel. Ze heeft ook een briefje in de kast bij Babbel gelegd![]()
Babbel gaat haar hoop ik weer eens de waarheid zeggen.. Wat een zeur is die meid
quote:
Ze hoorde altijd bij Babette en Wendy. Maar die zijn zo schijnheilig samen.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:29 schreef Verida het volgende:
Ik kan me iets voorstellen bij dat gevoel van Zoe. Ze hoort niet bij een groep, maar wordt getolereerd omdat ze een stem is.
Hoe eerlijk is zoe dan tegen wendy en Babs ?quote:Op maandag 15 mei 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hoorde altijd bij Babette en Wendy. Maar die zijn zo schijnheilig samen.
Niet het lef hebben om haar te zeggen hoe ze er echt over denken.
Zei Babette net niet dat ZOë de groep kapot maakte, of was dat Jeff?quote:Op maandag 15 mei 2023 16:30 schreef Ebinas het volgende:
Genoeg gehoord.
Dit is een never ending story
Was het maar twee wekenquote:Op maandag 15 mei 2023 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
Die nutteloze kouwe drukte daar, uren na een Exit, het duurt weer wéken tot de volgende
Zoe praat nuquote:Op maandag 15 mei 2023 16:34 schreef Clasientje het volgende:
Babette is ook een ouwehoer ongelooflijk. Over iedereen lult ze 🙄
Nouuuuquote:Op maandag 15 mei 2023 16:34 schreef juul. het volgende:
Zoë gaat met haar billen bloot, redden wat er te redden valt
Mag toch hopen dat iedereen haar door heeftquote:Op maandag 15 mei 2023 16:34 schreef juul. het volgende:
Zoë gaat met haar billen bloot, redden wat er te redden valt
Klopt, het is weer een half verhaalquote:Op maandag 15 mei 2023 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuuu
Ze verteld een heel klein beetje
Ik begin het bange vermoeden te krijgen dat Regie met een hele grote groep naar de finale wil, een maand lang een ½dooie Loods met alleen maar 2 overgebleven ouwewijven en twee Para Brôshakezuipers is een No-Go dus het kan wel 4 weken duren tot een volgden Exitquote:
Hetzelfde met andere namenquote:Op maandag 15 mei 2023 16:39 schreef greysbones het volgende:
Ik vraag me af wat zoe had gedaan als Mori naar huis was gegaan
Of het iets uitmaaktquote:Op maandag 15 mei 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik begin het bange vermoeden te krijgen dat Regie met een hele grote groep naar de finale wil, een maand lang een ½dooie Loods met alleen maar 2 overgebleven ouwewijven en twee Para Brôshakezuipers is een No-Go dus het kan wel 4 weken duren tot een volgden Exit
Vreselijk he en nu snapt ze Zoë welquote:Op maandag 15 mei 2023 16:34 schreef Clasientje het volgende:
Babette is ook een ouwehoer ongelooflijk. Over iedereen lult ze 🙄
Volgens mij denkt ze echt zo.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:38 schreef greysbones het volgende:
Zoe wil helemaal niet overstappen
Ze wilde elke keer hints geven
Dan zullen ze met 14 man naar de finale gaan er komen nu nog twee maanden voor augustusquote:Op maandag 15 mei 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik begin het bange vermoeden te krijgen dat Regie met een hele grote groep naar de finale wil, een maand lang een ½dooie Loods met alleen maar 2 overgebleven ouwewijven en twee Para Brôshakezuipers is een No-Go dus het kan wel 4 weken duren tot een volgden Exit
Ik hoop dat Babs gewoon met haar meepraatquote:Op maandag 15 mei 2023 16:43 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel Bep hou op met jezelf rechtvaardigen
Zoe probeert gewoon een wig te drijven tussen hun
3quote:
Pssst omdat jij het dan niet kan horenquote:Op maandag 15 mei 2023 16:36 schreef Sestra666 het volgende:
goh, nu kan Esther weer achter JW aan![]()
fluisteren op kantoor trouwens... waarom
Welnee.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
3![]()
Vanaf woensdag
Anders lopen alle streamers weg
Zoiets , van de 2 Nominaties per maand is al niets meer over , en ze behoeden duidelijk de leegloop, met minder dan 8 personen in die dan enorme ruimte is er geen interactie meer maar levenloze individuen waar Regie geen zak aan heeftquote:Op maandag 15 mei 2023 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zullen ze met 14 man naar de finale gaan er komen nu nog twee maanden voor augustus
Bij andere RLSsen zijn ze op het eind ook maar met een paar manquote:Op maandag 15 mei 2023 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoiets , van de 2 Nominaties per maand is al niets meer over , en ze behoeden duidelijk de leegloop, met minder dan 8 personen in die dan enorme ruimte is er geen interactie meer maar levenloze individuen waar Regie geen zak aan heeft
Dats Bep he eerst een grote mond over Zoë. Maar omdat het onder kook tijd is kan ze mooi boven gaan zitten anderen doen het eten welquote:Op maandag 15 mei 2023 16:47 schreef Hoempah het volgende:
Niet vergeten dat Babette nog moest koken. Die komt er weer mooi onderuit.
Ja BB's in 3 maanden de boel afbouwen, 3 finalisten, stemmen, klaarquote:Op maandag 15 mei 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij andere RLSsen zijn ze op het eind ook maar met een paar man
ALs ze nu twee keer in de maand gaan doen dan blijven ze met 10 man ook nog veel voor een finale ronde
Maar we weten nog helemaal niet hoeveel de finale mogen spelen.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij andere RLSsen zijn ze op het eind ook maar met een paar man
ALs ze nu twee keer in de maand gaan doen dan blijven ze met 10 man ook nog veel voor een finale ronde
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 mei 2023 16:49 schreef Hoempah het volgende:
verjaardags feestje is verplaatst
[ afbeelding ]Ow dacht cricket/ golfSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nee weten we ook niet, Ook niet hoe . Ik vermoed ook met een spel want het is tenslotte een game show ( ahum)quote:Op maandag 15 mei 2023 16:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar we weten nog helemaal niet hoeveel de finale mogen spelen.
Met andere RLS'en weten we wel, hoe minder bewoners, hoe saaier het wordt.
quote:Op maandag 15 mei 2023 16:49 schreef Hoempah het volgende:
verjaardags feestje is verplaatst
[ afbeelding ]Miertje mag nu ook tegen de cam lullen.. , lief hoor, komt vast wel op TV nuSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een leuke groep kan dat topstreams zijn.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee weten we ook niet, Ook niet hoe . Ik vermoed ook met een spel want het is tenslotte een game show ( ahum)
Is in iedere rls dat er nog maar een paar over zijn.We gaan het zien
quote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een extension bed dan?quote:Op maandag 15 mei 2023 16:53 schreef ledn81 het volgende:
Bern stelde voor om een 'extension' bed neer te zetten.
Sas vind het een slecht plan. De kamer van Bern maakt teveel herrie.
Hij had al gekloptquote:Op maandag 15 mei 2023 16:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar eerst ff luisteren...
[ afbeelding ]
Drumstel is gehuurd.quote:
Is ie van Elvis geweest? Of toch die twee muppets?quote:
50 euro p/m.quote:
Maag ik heb ggggeen tijd om te pteuh hogggggggg ik moet kokuhhhquote:
ja dat is maar die babs ging in de tweede versnelling, had de ene hap nog niet doorgeslikt of krunch, krak, krr, krunch kwam de volgende al, pokke geluid ook.quote:
Je kan je eigen logica maken gebaseerd op wat je ziet \Daar is geen vast schemaatje voorquote:Op maandag 15 mei 2023 17:04 schreef Kakadylo het volgende:
Wil die opdracht weleens terugzien want benieuwd naar al die voorwerpen en of er een logica in viel te bespeuren
Ohw.. jammer, het wordt nog gebruikt.. nou ja, er zit iemand aan , met een treurnummer.. ohw ohw wat zielig doen enzoquote:
Sas deed dat wel grappig.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan je eigen logica maken gebaseerd op wat je ziet \Daar is geen vast schemaatje voor
SPOILER: Ondertussen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Maar dat kwam dus van oorsprong van Mory die haar eigen schemaatje had gemaaktquote:
Ja en binnen komen en zeggen dat ze geen tijd heeft omdat ze moet kokenquote:Op maandag 15 mei 2023 17:07 schreef mootie het volgende:
Ff nieuwe wijn bestellen.
Maaaaar Bep vindt het blijkbaar nog helemaal prima om samen met Zoe boven te zitten en te snaaien.
Mirthe snapt er gewoon niet zo heel veel vanquote:Op maandag 15 mei 2023 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik zit nu Mirthe weer op te stoken dat ze niet naar Moraima moet luisteren. Aardige vrouw hoor, maar ......
Ze moet zelf weten op wie ze stemt (precies wat Morrie ook zei)
Eunie heeft al een paar keer hinderlijk om Miertje's nek gehangen.. maar die wil "dat" niet hebben , na Kenzz weg is doet Miertje heel normaal weerquote:Op maandag 15 mei 2023 17:12 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe en Eunie zijn binnenkort gewoon weer vriendinnen
Correct.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 17:10 schreef KinKiJan het volgende:
JW kan gelijk door naar de kampioenswedstrijd van HeraclesSPOILER: Ondertussen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
En dus altijd maar weer wijzen naar anderenquote:Op maandag 15 mei 2023 17:15 schreef Puzzie het volgende:
Dan ben ik weer te lief, .nee Mirthe je bent niet te lief, je bent hypocriet en net zo achterbaks als Eunie
Heel erg logisch en normaal hoor maar wel al die kennis meenemenquote:Op maandag 15 mei 2023 17:07 schreef mootie het volgende:
Ff nieuwe wijn bestellen.
Maaaaar Bep vindt het blijkbaar nog helemaal prima om samen met Zoe boven te zitten en te snaaien.
Maar het ene kamp is tactisch onderlegd terwijl die anderen er de ballen van begrijpenquote:Op maandag 15 mei 2023 17:18 schreef Dotteke het volgende:
Zo mooi dat kamp Jeff praat over het spel wat het andere kamp speelt, ze doen het zelf ook
Beide kanten doen het
Heel veel spraakmakende figuren zijn er nog niet weggespeeld, op een paar vrijwillige vertrekkers na dan.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:21 schreef freaky40 het volgende:
JW heeft een Petertje/Esthertje gedaan. Moedwillig de opdracht verkloot. Moraima nam het wel serieus.
Al dat soort teksten komen voort uit die strenggelovige opvoedingquote:Op maandag 15 mei 2023 17:29 schreef humpty het volgende:
Advocaat van de duivel is Eunice hadden de anderen gezegd en Mirthe
ziet nu in dat het echt zo is![]()
Altijd dat gezeur van haar over de duivel satan en demonen
achterlijk vals wicht is het
Een paar lepels pindakaas en stroop per nacht. Noemt zij waarschijnlijk snoepen, maar is ook niet eerlijk.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:31 schreef humpty het volgende:
Wat een vreselijke zeur is die Mirthe en nu weer over Rupert... stelen hypocriet
Gelukkig pakt ze zelf nooit iets stiekem
Ja precies ...wij zeggen hier altijd dat soort mensen en motregen kun je niet vertrouwenquote:Op maandag 15 mei 2023 17:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al dat soort teksten komen voort uit die strenggelovige opvoeding
Zo jaloers op alles en iedereen die Mirthe..ze verzint het erop los..quote:Op maandag 15 mei 2023 17:34 schreef humpty het volgende:
En Erik weer over het tin.....Wendy had iedereen gevraagd om op Erik te gaan
Wat een onzin allemaal
Dus de jaloezie van Zoe op Wendy heeft zijn werk gedaan bij Erik , want Zoe heeft gezegd dat 'hun' groep op Erik zou gaanquote:Op maandag 15 mei 2023 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
Nu is Wendy weer egoïstisch![]()
Erik gaat er graag op in over die föhn, Wendy is pissed off en aan het stoken om iedereen op hem te laten stemmen, volgens Erik. Want Sas had aan hem verteld dat de andere groep op het laatste moment niet op Erik gegaan is.
Maar dat is toch ook een goede reden? Jeff had dit echt wel beter gedaan dan JWquote:Op maandag 15 mei 2023 17:39 schreef humpty het volgende:
En weer dat ze wel op Jeffrey had gewild dat die het couplet heel snel had dus dit waarschijnlijk ook goed had gekund
Vroeg ik me ook afquote:Op maandag 15 mei 2023 17:42 schreef Silves het volgende:
Over wie heeft Jef het? dat knufflen doe ik niet meer, alleen met Kim en jou..
wat is er op tegen om gewoon je ding te doen? achterlijk mensquote:Op maandag 15 mei 2023 17:33 schreef humpty het volgende:
Wendy is ook heel nasty volgens Mirthe ,,,die doet gewoon haar ding zegt ze
Helemaal niksquote:Op maandag 15 mei 2023 17:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
wat is er op tegen om gewoon je ding te doen? achterlijk mens
ik dacht dat hij zei dat er iemand met iedereen liep te knuffelen en dat dat zijn vruchten afwierp maar dat hij dat niet zou doen, de rest over dat kim hoorde ik niet goedquote:Op maandag 15 mei 2023 17:42 schreef Silves het volgende:
Over wie heeft Jef het? dat knufflen doe ik niet meer, alleen met Kim en jou..
En je ziet Sas er ook goed op gaanquote:Op maandag 15 mei 2023 17:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus de jaloezie van Zoe op Wendy heeft zijn werk gedaan bij Erik , want Zoe heeft gezegd dat 'hun' groep op Erik zou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |