Al dat soort teksten komen voort uit die strenggelovige opvoedingquote:Op maandag 15 mei 2023 17:29 schreef humpty het volgende:
Advocaat van de duivel is Eunice hadden de anderen gezegd en Mirthe
ziet nu in dat het echt zo is![]()
Altijd dat gezeur van haar over de duivel satan en demonen
achterlijk vals wicht is het
Een paar lepels pindakaas en stroop per nacht. Noemt zij waarschijnlijk snoepen, maar is ook niet eerlijk.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:31 schreef humpty het volgende:
Wat een vreselijke zeur is die Mirthe en nu weer over Rupert... stelen hypocriet
Gelukkig pakt ze zelf nooit iets stiekem
Ja precies ...wij zeggen hier altijd dat soort mensen en motregen kun je niet vertrouwenquote:Op maandag 15 mei 2023 17:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al dat soort teksten komen voort uit die strenggelovige opvoeding
Zo jaloers op alles en iedereen die Mirthe..ze verzint het erop los..quote:Op maandag 15 mei 2023 17:34 schreef humpty het volgende:
En Erik weer over het tin.....Wendy had iedereen gevraagd om op Erik te gaan
Wat een onzin allemaal
Dus de jaloezie van Zoe op Wendy heeft zijn werk gedaan bij Erik , want Zoe heeft gezegd dat 'hun' groep op Erik zou gaanquote:Op maandag 15 mei 2023 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
Nu is Wendy weer egoïstisch![]()
Erik gaat er graag op in over die föhn, Wendy is pissed off en aan het stoken om iedereen op hem te laten stemmen, volgens Erik. Want Sas had aan hem verteld dat de andere groep op het laatste moment niet op Erik gegaan is.
Maar dat is toch ook een goede reden? Jeff had dit echt wel beter gedaan dan JWquote:Op maandag 15 mei 2023 17:39 schreef humpty het volgende:
En weer dat ze wel op Jeffrey had gewild dat die het couplet heel snel had dus dit waarschijnlijk ook goed had gekund
Vroeg ik me ook afquote:Op maandag 15 mei 2023 17:42 schreef Silves het volgende:
Over wie heeft Jef het? dat knufflen doe ik niet meer, alleen met Kim en jou..
wat is er op tegen om gewoon je ding te doen? achterlijk mensquote:Op maandag 15 mei 2023 17:33 schreef humpty het volgende:
Wendy is ook heel nasty volgens Mirthe ,,,die doet gewoon haar ding zegt ze
Helemaal niksquote:Op maandag 15 mei 2023 17:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
wat is er op tegen om gewoon je ding te doen? achterlijk mens
ik dacht dat hij zei dat er iemand met iedereen liep te knuffelen en dat dat zijn vruchten afwierp maar dat hij dat niet zou doen, de rest over dat kim hoorde ik niet goedquote:Op maandag 15 mei 2023 17:42 schreef Silves het volgende:
Over wie heeft Jef het? dat knufflen doe ik niet meer, alleen met Kim en jou..
En je ziet Sas er ook goed op gaanquote:Op maandag 15 mei 2023 17:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus de jaloezie van Zoe op Wendy heeft zijn werk gedaan bij Erik , want Zoe heeft gezegd dat 'hun' groep op Erik zou gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |